Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siema jest opcja ale musiał byś przełożyć do nowego licznika wskaźnik ze starego i wtedy podpiąć go tak jak w Starym liczniku ale co i jak dokładnie ci nie podpowiem bo sam tego nie robiłem kiedyś było tu pisane na ten temat ale musiał byś dobrze kopać w temacie

By HTC Desire 820

Edytowane przez Tomekktm1
  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siema jest opcja ale musiał byś przełożyć do nowego licznika wskaźnik ze starego i wtedy podpiąć go tak jak w Starym liczniku ale co i jak dokładnie ci nie podpowiem bo sam tego nie robiłem kiedyś było tu pisane na ten temat ale musiał byś dobrze kopać w temacie

By HTC Desire 820

Te wskaźniki przecież są takie same, (wskazanie temperatury oleju po lewej stronie), w starym liczniku miałem podpięty czujnik z podstawy filtra oleju pod pin 15 na zielonej kostce i wszystko pokazywało ok (temperatura oleju)po zmianie zegarów, według podanych rozpisek musiałem przepiąć z 15 na 21 w zielonej kości, może wrócić z powrotem na 15pin ? :huh:

Opublikowano

Bo przepinajac teraz przewód przy nowym liczniku potrzebujeszsz sygnału z czujnika w misce a i licznik wtedy rozbija go na temperaturę i poziom oleju a przed liftowe miały tylko temperaturę i dlatego potrzebujesz Stary wskaźnik i z tego co pamiętam musisz się wpiac bezpośrednio w niego inaczej to nie ruszy bez czujnika w misce

By HTC Desire 820

Opublikowano

Raczej odwrotnie. Musiałeś przepiac z 21 na 15

W starym liczniku miałeś czujnik pod 21zielonej

W nowym masz pod 15 zielonej

Opublikowano (edytowane)

Bo przepinajac teraz przewód przy nowym liczniku potrzebujeszsz sygnału z czujnika w misce a i licznik wtedy rozbija go na temperaturę i poziom oleju a przed liftowe miały tylko temperaturę i dlatego potrzebujesz Stary wskaźnik i z tego co pamiętam musisz się wpiac bezpośrednio w niego inaczej to nie ruszy bez czujnika w misce

By HTC Desire 820

Kurcze szukam jakiegoś info na ten temat, i nic.... :( możesz coś łopatologicznie napisać gdzie dokładnie się podpiąć (wskaźnik stary mam z poprzednich zegarów) czyli mam go wylutować z nowych i założyć ze starych ? zależy mi na tej temperaturze,żeby działała na tym wskaźniku, niestety miski nie będę wymieniał jedynie emulator...

Czyżby wszyscy, którzy zmieniali zegary montowali miskę z czujnikiem oleju ? ;)

Edytowane przez opti
Opublikowano

Większość ale nie wszyscy nie którym nie przeszkadzało brak czujnika temperatury oliwy słuchaj choć bym cical opisać dokładnie co i jak to tak jak pisałem sam tego nie robiłem i nie wiem dokładnie co i z czym się je

By HTC Desire 820

Opublikowano

Większość ale nie wszyscy nie którym nie przeszkadzało brak czujnika temperatury oliwy słuchaj choć bym cical opisać dokładnie co i jak to tak jak pisałem sam tego nie robiłem i nie wiem dokładnie co i z czym się je

By HTC Desire 820

Szkoda, nie wiedziałem, że wskaźnik po zmianie nie będzie działał, czytałem tylko o nieszczęsnym błędzie na fisie

Czyli "wszyscy" jeździli/jeżdżą z błędem na fisie "lampa alladyna" .... trzeba coś wyrezać :kox: , tak nie może być :) cokolwiek, nawet jakiś mechaniczny "emulator" przekaźnik z kondensatorem ;) żeby tylko klikał co kilka sekund do masy... :naughty:

Opublikowano

Słuchaj jak chcesz emulator to odezwij się do kolegi prezesik18 on jakiś czas temu robił emulatory bodajże po 50zl

By HTC Desire 820

Opublikowano

Witam

Potrzebuje wsadu do licznika fis po drugim lifcie 1.8t, Silnik ANB.

Opublikowano

numer potrzebnego wsadu?

Opublikowano

Kurde nie wiem, gdzie sprawdzic jaki to numer ? Chodzi o numer licznika ?

Opublikowano

Słuchaj jak chcesz emulator to odezwij się do kolegi prezesik18 on jakiś czas temu robił emulatory bodajże po 50zl

By HTC Desire 820

Pisałem do niego, niestety brak części = brak emulatorów :(

Opublikowano

O widzicie, dziala mi juz wszystko normalnie, w międzyczasie zaczelo. Ale.. mam problem z wyswietlaniem bledu oil sensor. Dodam, ze wymienialem licznik z pol-fis (1999) na full-fis. No i nie dziala mi wskaznik temperatury oleju. Gdzie szukac czujnika temperatury (z tego co pamietam w misce go chyba nie widzialem ale nie jestem pewny, jutro bede grzebal). On ma byc gdzies w okolicy korka oleju czu gdzies wyzej? Moj silnik to ANB a na misce mam wybite 98 mimo ze auto ma rok produkcji z konca 99. Dlatego zastanawiam sie czy moze dlatego nie ma tam tego czujnika. Cos doradzicie jak uruchomic ten wskaznik?

Czytalem troche tematu ale tego jest tak duzo ze ciezko o konkrety.

Opublikowano

w misce powinien być taki czujnik: OilTempAndLevel.jpg

Opublikowano

Musi być jeśli był pół fis to powinno działać chyba że podroba wsadzona

Opublikowano

A w podstawie filtra oleju?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

W pierwszym lifcie

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

W podstawie filtra mam jakies dwa czujniki, jeden ma podlaczona wtyczke z dwoma pinami a drugi jest z takim pojedynczym lebkiem na wsuwke i tu nic nie jest podpiete.

Jutro jeszcze powalcze z tym..

Opublikowano (edytowane)

Ten z jednym pinem na "wsuwke" o ile się nie myle to czujnik temp. oleju

Ktoś musiałby to potwierdzić.

Tylko nie wiem czy z full fisem (z dwoma cyfrowymi zegarkami) w ogóle ruszy.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...