Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałbym z poczatkiem 4b0 ( to c5 i audi tt ) - front pasuje bez docinania

Ale z b6 musi działać

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Mam z takie z b6 dostosowane  gabarytowe do b5 na sprzedaż  jeśli by Cię i interesowało. 

Edytowane przez booolek
Opublikowano

Witam możecie mi powiedziec ktorej rozpiski mam uzyc jesli mam licznik fis(czerwone podsw i zegarek analogowy) 98r i mam kostke niebieska zielona i czerwona, a chce zalozyc poliftowy fis ? Na pierwszej stronie rozpiska do 98r sa tylko dwie kostki zielona i niebieska.

Opublikowano
Witam możecie mi powiedziec ktorej rozpiski mam uzyc jesli mam licznik fis(czerwone podsw i zegarek analogowy) 98r i mam kostke niebieska zielona i czerwona, a chce zalozyc poliftowy fis ? Na pierwszej stronie rozpiska do 98r sa tylko dwie kostki zielona i niebieska.
Użyj tych trzech rozpisek6fb5b86cbfb5b06585c7c478a6abdede.jpg20306fdb2f3536e2b2a9e13e25165ca3.jpg50156d205e72f2fc186e2765c003ece3.jpg
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)

Koledzy  dużo tu już stron  na ten temat  i ciężko by było przewalić te kilkaset  stron moje pytanie jest

Czy w kostce  FIS mozna się pozbyć (wyjąc całkowicie ) kabli takich jak od navi  i canbusa  ?

 

Nie jest mi to potrzebne  bo navi pod tego fisa  z pewnością  nie zawita a z racji że prawie wszędzie mam ledy to canbus by mi wariowal jak szalony i radio też nie oem jakiś Pioneer (dobrze gra itp) to też info o radiu nie będzie działać.

 

jedyne kable jakie chce zostawić to:

-od drzwi  z tym że tutaj będę po kolei do każdych drzwi  chciał mieć info o otwartych  zgodnie z poradnikiem jaki znalazłem odnośnie tej modyfikacji 

-Wiadomo od fisa

-może od czujnika w zbiorniczku spryskiwaczy

i jak to wogole  będzie działać nie będzie jakiś problemów  z "pustymi" miejscami na piny (błędy na vagu)

dodam że zegary  te to VDO Z FULL FIS  i cyfrowym zegarkiem

Edytowane przez BlackHazelAudi
Opublikowano

Ledy w b5 nie maja nic do cana takze nie ma tematu

Fabrycznie tez puste piny jak czegoś nie ma więc podpinaj to co potrzebne a reszte olej

Opublikowano

Witam 

Jak coś źle pytam czy coś to odrazu sorki. Kupiłem licznik z końca produkcji byłem u elektromechanika i powiedział że on aby immobiliser może ogarnąć bo z resztą to dużo zachodu i nie wiadomo czy da się wg ogarnąć. 

Zdjęcie przedstawisz licznik po wymianie na odpalonym silniku. IMG_20180212_194813.jpg

IMG_20180212_195206~2.jpg

Opublikowano (edytowane)

Adaptację immo ogarniesz bez problemu sam zwykłym kkl'em 

Zrobiłeś przekladke pinów? 

Edytowane przez Fazii
Opublikowano (edytowane)

Nie, jeszcze nic nie kombinowałem z kablami żeby nie zrobić gorzej. 

Planuje kupić właśnie VCDS z olx. 

Jeszcze zaobserwowałem że obrotomierz nie działał. 

Edytowane przez bongo1994
Opublikowano

Jakie numery zegarów , wygladają mi na polifta c5

 

Jak zrobiliście immo bez przepinania pinów?

Opublikowano (edytowane)

IMG_20180212_195246~3.jpgnumery kupionego licznika 

Samochód odpalonym był na starym liczniku i jak silnik pracował zmieniłem zegary na nowe. 

Pytanie jeszcze czy opłaci kupić mi się ten zestaw:

https://www.olx.pl/oferta/vcds-17-8-1-v2-vag-vwaudi-seat-skoda-CID5-IDqOU67.html

Edytowane przez bongo1994
Opublikowano

Kup najtańszy niebieski kabel vag kkl z allegro. Bez przekładki pinów możesz uszkodzić nowy licznik, o ile już się nie uszkodził. Da się sporo ogarnąć aby działało, wszystko jest opisane w tym temacie. Parę postów wyżej masz mój post w którym są zdjęcia jak poprzekładać piny.
Ps. Gdzie kupiłeś licznik, bo na tej zielonej naklejce widzę swoje pismo [emoji6]

Opublikowano

Mi chodzilo o inny numer typu 4b0920 , 8d0920 itd.

Do czego dąże - jeżeli do licznik polift c5 z rocznikow pozniejszych ( powyżej wersji d11 ) to obroty nie bedą ci działać

Aha i gratuluje pomysłu przekładania zegarów na odpalonym aucie , najprostsza droga do uszkodzenia zegarów

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Banan napisał:

 

Edytowane przez bongo1994
Opublikowano
4 godziny temu, marcin_franz napisał:

Kup najtańszy niebieski kabel vag kkl z allegro. Bez przekładki pinów możesz uszkodzić nowy licznik, o ile już się nie uszkodził. Da się sporo ogarnąć aby działało, wszystko jest opisane w tym temacie. Parę postów wyżej masz mój post w którym są zdjęcia jak poprzekładać piny.
Ps. Gdzie kupiłeś licznik, bo na tej zielonej naklejce widzę swoje pismo emoji6.png

Chodzi Ci o te tabelki ?:)

A już nie pamiętam skąd on byl, kupiłem go parę miesięcy wcześniej bodajże na olx.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Banan napisał:

Mi chodzilo o inny numer typu 4b0920 , 8d0920 itd.

Do czego dąże - jeżeli do licznik polift c5 z rocznikow pozniejszych ( powyżej wersji d11 ) to obroty nie bedą ci działać

Aha i gratuluje pomysłu przekładania zegarów na odpalonym aucie , najprostsza droga do uszkodzenia zegarów

Tyle udało mi się wyciągnąć dzięki zapalniczce  z tej wyblakłej naklejki.IMG_20180213_181113.jpg

To z zegarami zrobił mi elektro mechanik.(u nas bardzo ceniony)

Edytowane przez bongo1994
Opublikowano

Tak, chodzi o tabelki. Według numerów z nalepki to licznik z a6 c5. Ale nie wiadomo jakie są W środku bebechy, może od a4 (różne obudowy używałem [emoji6]) trzeba by kabel podłączyć.
Uważaj na tego elektromechanika skoro takie rzeczy robi. Widać nie bardzo się zna z takim myśleniem "A wtyczki pasują to podłączę i zobaczę co będzie". Pewnie jakby się licznik od razu spalił to by powiedział, że pewnie był uszkodzony...

Opublikowano

Trochę się boje ruszać tych pinów żeby czegos nie uwalić, hmm kabel to znaczy podpiąć licznik i vagiem sprawdzić ? Ogólnie mam kabel VAG+K+CAN i VwTools usuwalem błędy jedynie. 

A co do elektromechanika to chyba chciał mnie spławić bo podpinając tylko niebieską i zieloną wtyczkę, nie podpinając środkowej licznik automatycznie walił komunikaty. A mechanik na to że nie wykrywa tego tego tego to za nowy licznik i nie da rady, jedynie może mi immo zakodować.

Opublikowano

Czyli gość się nie zna. Sprawdź jaki numer licznika vag Ci pokaże, bo jak to poliftowe zegary a6 to obrotomierz i tak nie ruszy.

Opublikowano

Może dziś się uda mi to sprawdzić po pracy. A jeśli wyjdzie że to polift c5 to znaczy że licznik mi się nie przyda i do wywalenia. To narazie piny zostawię w spokoju bo już się miałem brać za przepinke. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...