Banan Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Szukałbym z poczatkiem 4b0 ( to c5 i audi tt ) - front pasuje bez docinania Ale z b6 musi działać
booolek Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) Mam z takie z b6 dostosowane gabarytowe do b5 na sprzedaż jeśli by Cię i interesowało. Edytowane 4 Lutego 2018 przez booolek
Mateusz Chodura Opublikowano 10 Lutego 2018 Opublikowano 10 Lutego 2018 Witam możecie mi powiedziec ktorej rozpiski mam uzyc jesli mam licznik fis(czerwone podsw i zegarek analogowy) 98r i mam kostke niebieska zielona i czerwona, a chce zalozyc poliftowy fis ? Na pierwszej stronie rozpiska do 98r sa tylko dwie kostki zielona i niebieska.
marcin_franz Opublikowano 10 Lutego 2018 Opublikowano 10 Lutego 2018 Witam możecie mi powiedziec ktorej rozpiski mam uzyc jesli mam licznik fis(czerwone podsw i zegarek analogowy) 98r i mam kostke niebieska zielona i czerwona, a chce zalozyc poliftowy fis ? Na pierwszej stronie rozpiska do 98r sa tylko dwie kostki zielona i niebieska. Użyj tych trzech rozpisek 2
BlackHazelAudi Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 (edytowane) Koledzy dużo tu już stron na ten temat i ciężko by było przewalić te kilkaset stron moje pytanie jest Czy w kostce FIS mozna się pozbyć (wyjąc całkowicie ) kabli takich jak od navi i canbusa ? Nie jest mi to potrzebne bo navi pod tego fisa z pewnością nie zawita a z racji że prawie wszędzie mam ledy to canbus by mi wariowal jak szalony i radio też nie oem jakiś Pioneer (dobrze gra itp) to też info o radiu nie będzie działać. jedyne kable jakie chce zostawić to: -od drzwi z tym że tutaj będę po kolei do każdych drzwi chciał mieć info o otwartych zgodnie z poradnikiem jaki znalazłem odnośnie tej modyfikacji -Wiadomo od fisa -może od czujnika w zbiorniczku spryskiwaczy i jak to wogole będzie działać nie będzie jakiś problemów z "pustymi" miejscami na piny (błędy na vagu) dodam że zegary te to VDO Z FULL FIS i cyfrowym zegarkiem Edytowane 12 Lutego 2018 przez BlackHazelAudi
Banan Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Ledy w b5 nie maja nic do cana takze nie ma tematuFabrycznie tez puste piny jak czegoś nie ma więc podpinaj to co potrzebne a reszte olej
bongo1994 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Witam Jak coś źle pytam czy coś to odrazu sorki. Kupiłem licznik z końca produkcji byłem u elektromechanika i powiedział że on aby immobiliser może ogarnąć bo z resztą to dużo zachodu i nie wiadomo czy da się wg ogarnąć. Zdjęcie przedstawisz licznik po wymianie na odpalonym silniku.
Fazii Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) Adaptację immo ogarniesz bez problemu sam zwykłym kkl'em Zrobiłeś przekladke pinów? Edytowane 13 Lutego 2018 przez Fazii
bongo1994 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) Nie, jeszcze nic nie kombinowałem z kablami żeby nie zrobić gorzej. Planuje kupić właśnie VCDS z olx. Jeszcze zaobserwowałem że obrotomierz nie działał. Edytowane 13 Lutego 2018 przez bongo1994
Banan Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Jakie numery zegarów , wygladają mi na polifta c5 Jak zrobiliście immo bez przepinania pinów?
bongo1994 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) numery kupionego licznika Samochód odpalonym był na starym liczniku i jak silnik pracował zmieniłem zegary na nowe. Pytanie jeszcze czy opłaci kupić mi się ten zestaw: https://www.olx.pl/oferta/vcds-17-8-1-v2-vag-vwaudi-seat-skoda-CID5-IDqOU67.html Edytowane 13 Lutego 2018 przez bongo1994
marcin_franz Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Kup najtańszy niebieski kabel vag kkl z allegro. Bez przekładki pinów możesz uszkodzić nowy licznik, o ile już się nie uszkodził. Da się sporo ogarnąć aby działało, wszystko jest opisane w tym temacie. Parę postów wyżej masz mój post w którym są zdjęcia jak poprzekładać piny. Ps. Gdzie kupiłeś licznik, bo na tej zielonej naklejce widzę swoje pismo [emoji6]
Banan Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Mi chodzilo o inny numer typu 4b0920 , 8d0920 itd.Do czego dąże - jeżeli do licznik polift c5 z rocznikow pozniejszych ( powyżej wersji d11 ) to obroty nie bedą ci działać Aha i gratuluje pomysłu przekładania zegarów na odpalonym aucie , najprostsza droga do uszkodzenia zegarów
bongo1994 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Banan napisał: Edytowane 13 Lutego 2018 przez bongo1994
bongo1994 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 4 godziny temu, marcin_franz napisał: Kup najtańszy niebieski kabel vag kkl z allegro. Bez przekładki pinów możesz uszkodzić nowy licznik, o ile już się nie uszkodził. Da się sporo ogarnąć aby działało, wszystko jest opisane w tym temacie. Parę postów wyżej masz mój post w którym są zdjęcia jak poprzekładać piny. Ps. Gdzie kupiłeś licznik, bo na tej zielonej naklejce widzę swoje pismo Chodzi Ci o te tabelki ?:) A już nie pamiętam skąd on byl, kupiłem go parę miesięcy wcześniej bodajże na olx.
bongo1994 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) 3 godziny temu, Banan napisał: Mi chodzilo o inny numer typu 4b0920 , 8d0920 itd. Do czego dąże - jeżeli do licznik polift c5 z rocznikow pozniejszych ( powyżej wersji d11 ) to obroty nie bedą ci działać Aha i gratuluje pomysłu przekładania zegarów na odpalonym aucie , najprostsza droga do uszkodzenia zegarów Tyle udało mi się wyciągnąć dzięki zapalniczce z tej wyblakłej naklejki. To z zegarami zrobił mi elektro mechanik.(u nas bardzo ceniony) Edytowane 13 Lutego 2018 przez bongo1994
marcin_franz Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Tak, chodzi o tabelki. Według numerów z nalepki to licznik z a6 c5. Ale nie wiadomo jakie są W środku bebechy, może od a4 (różne obudowy używałem [emoji6]) trzeba by kabel podłączyć.Uważaj na tego elektromechanika skoro takie rzeczy robi. Widać nie bardzo się zna z takim myśleniem "A wtyczki pasują to podłączę i zobaczę co będzie". Pewnie jakby się licznik od razu spalił to by powiedział, że pewnie był uszkodzony...
bongo1994 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Trochę się boje ruszać tych pinów żeby czegos nie uwalić, hmm kabel to znaczy podpiąć licznik i vagiem sprawdzić ? Ogólnie mam kabel VAG+K+CAN i VwTools usuwalem błędy jedynie. A co do elektromechanika to chyba chciał mnie spławić bo podpinając tylko niebieską i zieloną wtyczkę, nie podpinając środkowej licznik automatycznie walił komunikaty. A mechanik na to że nie wykrywa tego tego tego to za nowy licznik i nie da rady, jedynie może mi immo zakodować.
Fazii Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Czyli gość się nie zna. Sprawdź jaki numer licznika vag Ci pokaże, bo jak to poliftowe zegary a6 to obrotomierz i tak nie ruszy.
bongo1994 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Może dziś się uda mi to sprawdzić po pracy. A jeśli wyjdzie że to polift c5 to znaczy że licznik mi się nie przyda i do wywalenia. To narazie piny zostawię w spokoju bo już się miałem brać za przepinke.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się