Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ma ktoś może do sprzedania zegary do b5 polift 8d0920930 vdo? Z dobrym fisem rzecz jasna i sprawne w 100%.

Pozdrawiam
Piotr

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie potrzebuje malej pomocy. mianowicie nie pokazuje mi się kontrolka check, ładowanie i ciśnienie oleju. zegar po włączeniu potrzebuje około 2 sekund żeby się rozświetlił. Kontrolka świec żarowych działa. Auto to Golf 3 1.9 TDI PD ATD z silnikiem od AUDI A3 8L który posiadał 1/2FIS. liczniki mam oczywiście z audi. przewaliłem multum stron polskich i zagranicznych ale nigdzie nie jest opisane co oznaczają niektóre kable. głownie mi się rozchodzi o pin 5 w zielonej wtyczce opisany W-wire. sprawdzałem vagiem i sygnał prędkości co jakiś czas mi zanika. can jest podpięty poprawnie. błędy mi wychodzą od ABS i tego typu podobne.

Opublikowano

Kontrolki check w dieslu w Audi brak - zapala się kontrolka świec żarowych przy błedach , ładowanie to pin opisany terminal 61 ( niebiesko kabel chyba ) , w-wire to komunikacja immo i diagnozy między zegarami a ecu

 

Aha prędkość nie idzie po Can tylko z czujnika w skrzyni

Opublikowano

jesli chodzi o wskazania predkosci o brotow to pokazuje prawidlowo. problem jest np z ustawieniem procedury startu bo gdzies zanika sygnal. i nie moge uruchomic MFA. sprobuje ominac skrzynke bezpiecznikow, bo mam puszczane czujniki przez skrzynke. ladowanie dziala poprawnie ale kontrolki brak. a kojarzysz Kolego czy kabel W-Wire leci do skrzynki bezpiecznikow czy bezposrednio do wtyczek na podszybiu.

Opublikowano

ale w półFisie nie ma MFA , zresztą jak zegar ma białe plecy to Jeager - wymień go na VDO półFIS lub full FIS lub  bo może większość kłopotów właśnie przez niego masz 

 

W-wire idzie prosto do ECU czyli wtyki podszybia

Opublikowano

z podszybia mam kabel opisany ALT DME i jego tez nie wiem w co wpiac. ;/

Opublikowano

Jaki kolor i w jakiej wtyce jest i gdzie idzie?

Opublikowano (edytowane)

Będę miał chwilę to zagładę do auta. W sumie to tylko te dwa kable nie dają mi spokoju. Zrobi się cieplej to chce położyć nową wiązkę przy czym wszystko dokładnie opiszę jak by ktoś chciał później zrobić to co ja. To przy tym liczniku nie ma MFA?

Edit: jest to biała wtyczka 10 pinow T10W. Chodzi dokładnie o pin 5 CZERWONO/BRĄZOWY kabel, jest opisany ALT DFM

2018-02-18 09.52.06.jpg

2018-02-18 09.51.09.jpg

Edytowane przez IskraKrK
Opublikowano

W półFis audi nie ma komputera

Opublikowano

Panowie takie pytanie. A4 B5 1.9 TDI 1997 PRZEDLIFT
Licznik jaki posiadam to 8D0 919 034 E (3 wtyczki: nieb, czerw, zolta)

Padł mi kompletnie fis (wyświetlacz), na ogarnięciu podłączyłem drugi licznik od kumpla i wszystko pięknie świeci. Szukałem takiego samego licznika lecz nigdzie nie ma 034 E z działającym FISEM :/
Pytanie: Czy idzie wsadzić jakiś nowszy licznik (np od benzyny??) czy coś bo z rozpiski to FULL FIS to tylko ten 8D0 919 034 E pasujący :/

Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.02.2018 o 09:54, IskraKrK napisał:

Będę miał chwilę to zagładę do auta. W sumie to tylko te dwa kable nie dają mi spokoju. Zrobi się cieplej to chce położyć nową wiązkę przy czym wszystko dokładnie opiszę jak by ktoś chciał później zrobić to co ja. To przy tym liczniku nie ma MFA?

Edit: jest to biała wtyczka 10 pinow T10W. Chodzi dokładnie o pin 5 CZERWONO/BRĄZOWY kabel, jest opisany ALT DFM

 

 

ten przewód to sygnał z Alternatora z Pinu opisanego DF - jest to sygnał jego obciążenia dla ECU 

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Tylko dla czego on akurat idzie do kokpitu, a nie w stronę komputera... mam parę schematów to spróbuję go gdzieś zlokalizować.

Opublikowano

on w A3 jest po prostu w wiązce deski - z alternatora idzie do kabiny i potem przez ten przewód do ECU

Opublikowano

Ktoś może jest z jeleniej góry który przerabiał temat wymiany licznika i by pomógł ? :)

Opublikowano
Ktoś może jest z jeleniej góry który przerabiał temat wymiany licznika i by pomógł ? [emoji4]

Z czym konkretnie potrzebujesz pomocy? :)
Opublikowano
2 godziny temu, misiek95 napisał:


Z czym konkretnie potrzebujesz pomocy? :)

W sumie to juz chyba z niczym, kupie po prostu licznik taki sam jaki mialem, zrobie korekte przebiegu adaptacje immo i po klopocie. Mam nadzieje ze wskazowki rusza. Audi i tak bedzie szlo niedlugo na sprzedaz tak mi sie wydaje to nie bede inwestowal w fisy itp. Masz moze vag commandera?

Opublikowano
W sumie to juz chyba z niczym, kupie po prostu licznik taki sam jaki mialem, zrobie korekte przebiegu adaptacje immo i po klopocie. Mam nadzieje ze wskazowki rusza. Audi i tak bedzie szlo niedlugo na sprzedaz tak mi sie wydaje to nie bede inwestowal w fisy itp. Masz moze vag commandera?

Mam

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
12 minut temu, misiek95 napisał:


Mam

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

byłbyś w stanie przekodować mi immo i zmienić przebieg w liczniku jak wymienie ?

 

Opublikowano
byłbyś w stanie przekodować mi immo i zmienić przebieg w liczniku jak wymienie ?
 

Jak vdo to myślę że tak. Daj na pw

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...