pioteres Opublikowano 15 Lutego 2018 Opublikowano 15 Lutego 2018 Ma ktoś może do sprzedania zegary do b5 polift 8d0920930 vdo? Z dobrym fisem rzecz jasna i sprawne w 100%.PozdrawiamPiotr
IskraKrK Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Panowie potrzebuje malej pomocy. mianowicie nie pokazuje mi się kontrolka check, ładowanie i ciśnienie oleju. zegar po włączeniu potrzebuje około 2 sekund żeby się rozświetlił. Kontrolka świec żarowych działa. Auto to Golf 3 1.9 TDI PD ATD z silnikiem od AUDI A3 8L który posiadał 1/2FIS. liczniki mam oczywiście z audi. przewaliłem multum stron polskich i zagranicznych ale nigdzie nie jest opisane co oznaczają niektóre kable. głownie mi się rozchodzi o pin 5 w zielonej wtyczce opisany W-wire. sprawdzałem vagiem i sygnał prędkości co jakiś czas mi zanika. can jest podpięty poprawnie. błędy mi wychodzą od ABS i tego typu podobne.
Banan Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Kontrolki check w dieslu w Audi brak - zapala się kontrolka świec żarowych przy błedach , ładowanie to pin opisany terminal 61 ( niebiesko kabel chyba ) , w-wire to komunikacja immo i diagnozy między zegarami a ecu Aha prędkość nie idzie po Can tylko z czujnika w skrzyni
IskraKrK Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 jesli chodzi o wskazania predkosci o brotow to pokazuje prawidlowo. problem jest np z ustawieniem procedury startu bo gdzies zanika sygnal. i nie moge uruchomic MFA. sprobuje ominac skrzynke bezpiecznikow, bo mam puszczane czujniki przez skrzynke. ladowanie dziala poprawnie ale kontrolki brak. a kojarzysz Kolego czy kabel W-Wire leci do skrzynki bezpiecznikow czy bezposrednio do wtyczek na podszybiu.
Banan Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 ale w półFisie nie ma MFA , zresztą jak zegar ma białe plecy to Jeager - wymień go na VDO półFIS lub full FIS lub bo może większość kłopotów właśnie przez niego masz W-wire idzie prosto do ECU czyli wtyki podszybia
IskraKrK Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 z podszybia mam kabel opisany ALT DME i jego tez nie wiem w co wpiac. ;/
Banan Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 Jaki kolor i w jakiej wtyce jest i gdzie idzie?
IskraKrK Opublikowano 18 Lutego 2018 Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Będę miał chwilę to zagładę do auta. W sumie to tylko te dwa kable nie dają mi spokoju. Zrobi się cieplej to chce położyć nową wiązkę przy czym wszystko dokładnie opiszę jak by ktoś chciał później zrobić to co ja. To przy tym liczniku nie ma MFA? Edit: jest to biała wtyczka 10 pinow T10W. Chodzi dokładnie o pin 5 CZERWONO/BRĄZOWY kabel, jest opisany ALT DFM Edytowane 18 Lutego 2018 przez IskraKrK
Kondziooo14 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Panowie takie pytanie. A4 B5 1.9 TDI 1997 PRZEDLIFT Licznik jaki posiadam to 8D0 919 034 E (3 wtyczki: nieb, czerw, zolta) Padł mi kompletnie fis (wyświetlacz), na ogarnięciu podłączyłem drugi licznik od kumpla i wszystko pięknie świeci. Szukałem takiego samego licznika lecz nigdzie nie ma 034 E z działającym FISEM :/ Pytanie: Czy idzie wsadzić jakiś nowszy licznik (np od benzyny??) czy coś bo z rozpiski to FULL FIS to tylko ten 8D0 919 034 E pasujący :/
Banan Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 18.02.2018 o 09:54, IskraKrK napisał: Będę miał chwilę to zagładę do auta. W sumie to tylko te dwa kable nie dają mi spokoju. Zrobi się cieplej to chce położyć nową wiązkę przy czym wszystko dokładnie opiszę jak by ktoś chciał później zrobić to co ja. To przy tym liczniku nie ma MFA? Edit: jest to biała wtyczka 10 pinow T10W. Chodzi dokładnie o pin 5 CZERWONO/BRĄZOWY kabel, jest opisany ALT DFM ten przewód to sygnał z Alternatora z Pinu opisanego DF - jest to sygnał jego obciążenia dla ECU Edytowane 19 Lutego 2018 przez Banan
IskraKrK Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Tylko dla czego on akurat idzie do kokpitu, a nie w stronę komputera... mam parę schematów to spróbuję go gdzieś zlokalizować.
Banan Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 on w A3 jest po prostu w wiązce deski - z alternatora idzie do kabiny i potem przez ten przewód do ECU
Degnerix Opublikowano 20 Lutego 2018 Opublikowano 20 Lutego 2018 Ktoś może jest z jeleniej góry który przerabiał temat wymiany licznika i by pomógł ?
misiek95 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 Ktoś może jest z jeleniej góry który przerabiał temat wymiany licznika i by pomógł ? [emoji4] Z czym konkretnie potrzebujesz pomocy?
Degnerix Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 2 godziny temu, misiek95 napisał: Z czym konkretnie potrzebujesz pomocy? W sumie to juz chyba z niczym, kupie po prostu licznik taki sam jaki mialem, zrobie korekte przebiegu adaptacje immo i po klopocie. Mam nadzieje ze wskazowki rusza. Audi i tak bedzie szlo niedlugo na sprzedaz tak mi sie wydaje to nie bede inwestowal w fisy itp. Masz moze vag commandera?
misiek95 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 W sumie to juz chyba z niczym, kupie po prostu licznik taki sam jaki mialem, zrobie korekte przebiegu adaptacje immo i po klopocie. Mam nadzieje ze wskazowki rusza. Audi i tak bedzie szlo niedlugo na sprzedaz tak mi sie wydaje to nie bede inwestowal w fisy itp. Masz moze vag commandera?MamWysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Degnerix Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 12 minut temu, misiek95 napisał: Mam Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka byłbyś w stanie przekodować mi immo i zmienić przebieg w liczniku jak wymienie ?
misiek95 Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 byłbyś w stanie przekodować mi immo i zmienić przebieg w liczniku jak wymienie ? Jak vdo to myślę że tak. Daj na pwWysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się