Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak Fazii napisał - sprawdź czy masz takie połączenie chociaż w 2000 roku powinno być - bez tego będzie migać , rozumiem że licznik z b5 założyłeś? 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

25 minut temu, Banan napisał:

Tak jak Fazii napisał - sprawdź czy masz takie połączenie chociaż w 2000 roku powinno być - bez tego będzie migać , rozumiem że licznik z b5 założyłeś? 

Tak licznik jest z b5.  Jedynie 3 kable z szarej do czarnej wtyczki przeciagnalem i polaczylem z brązowymi z bialym paskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz sie podłaczyc do gornej części ale musisz je najpierw odciąć , albo wypinasz piny z górnej cześci a wlutowujesz się w dolną 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Banan napisał:

Mozesz sie podłaczyc do gornej części ale musisz je najpierw odciąć , albo wypinasz piny z górnej cześci a wlutowujesz się 

Chodzi o 3 kable brazowe z białym paskiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokladnie - to sygnały z krańcówek drzwi 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.05.2020 o 17:03, Banan napisał:

tak dokladnie - to sygnały z krańcówek drzwi 

podłączone jak powinno byc pokazuje na liczniku otwarte drzwi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przeciagnalem z zielonej pin 1 do czarnej kostki pin 14  i światło dalej miga. Pstryka  przekaznik. ?spacer.png ale jak otworzę kierowcy to przestaje migac.

Dodam jeszcze że jak wyjme przekaznik to pokazują mi sie otwarte drzwi kierowcy. To wina pompki od centralnego czy co 

1589901578150979396218344841259.jpg

Edytowane przez m_a_r_c_i_n_007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy jest przejście z tego pinu 1 zielonej wtyki - przez pin 14 - do pinu 7 wtyczki B ( 16 pinowa )  pompki centralnego 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Banan napisał:

sprawdź czy jest przejście z tego pinu 1 zielonej wtyki - przez pin 14 - do pinu 7 wtyczki B ( 16 pinowa )  pompki centralnego 

A to sprawdzić przy otwartych czy zamkniętych drzwiach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w ogóle czy jest takie połączenie - bez tego będzie migać ,  ogólnie przy full fisie przy otwartych drzwiach ( pasażera i tylnych ) licznik daje masę na ten pin , możesz też sprawdzić czy ta masa się pojawia z zegarów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega widzę ma identyczny problem co ja po dołożeniu gotowej wiązki, przygotowanej według tego poradnika. Najlepsze jest to, że przy starym liczniku tego nie było, jak nowy wsadziłem to i na starym już był ten problem (próbowałem zamienić i sprawdzić czy to wina licznika) Niestety ja go nie rozwiązałem, bo auto zdążyło zmienić właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dolozeniu wiazki do licznika z fis przerywasz oryginalne połaczenie w wiazce deski - krańcowki z drzwi pasażera sa połączone razem i po otwarci którychkolwiek z nich masa idzie na ten pin 7 wtyczki B pompki. Bez tej masy lampki migaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Banan napisał:

Po dolozeniu wiazki do licznika z fis przerywasz oryginalne połaczenie w wiazce deski - krańcowki z drzwi pasażera sa połączone razem i po otwarci którychkolwiek z nich masa idzie na ten pin 7 wtyczki B pompki. Bez tej masy lampki migaja.

Z tego co pamiętam z tych wszystkich 3 krańcówek była jedna masa pociągnięta, różnicę widzę tylko w częstotliwości mrugania, u kolegi tutaj mruga co kilka sekund, u mnie było to co ok 1 minutę, to znaczy że u mnie problem był gdzieś indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak wrzucilem zegary z c5 to wtedy było szybkie miganie co kilka sekund , a co do twojego problemu to kij wie :decayed: moze to samo a moze cos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.05.2020 o 22:45, Banan napisał:

sprawdź czy jest przejście z tego pinu 1 zielonej wtyki - przez pin 14 - do pinu 7 wtyczki B ( 16 pinowa )  pompki centralnego 

Brak przejścia do pinu numer 7. Po dodaniu masy na krótko tez nic sie nie dzieje. Robię to przy otwartych drzwiach

Edytowane przez m_a_r_c_i_n_007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to szukaj gdzie jest brak przejścia - między pompka a wtyczką na słupku , czy miedzy wtyczka na słupku a licznikiem ( pamiętaj że górna częsć wtyczki to wiązka z deski ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://s6.ifotos.pl/img/received1_qqpqxna.jpg

Czy ten licznik ogarnę bez problemu? Przebieg, klucze. Mam vag can+co ommander 1.4 i vag tacho 3.06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli vdo to powinno pojsc ale wyglada mi że to UK-NSI - wtedy tylko programator i odczyt z eppromu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...