Obsession Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Na czum ta zmiana polegała? nie będzie pasowała na kolumnę? Czyli wystarczy, że kupię tylko prawą manetkę FIS przedliftową i nie będę miał problemu z połączeniem do FIS'a liftowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymonA4 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 jeśli zmieniasz licznik na polift czyli wszystkie kostki na nowo robisz a manetkę zakładasz przedlift bo chodzi o te blaszki kostki itd. chłopaki kto naprawia fis od nas :mysli:mi chodzi głownie o obroty i zegar oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqizzy Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 czy manetka do fisa przedliftowa różni się od tej poliftowej? różnią się bolcami z tyłu, przedliftowa ma bolce okrągłe, a polift płaskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 A nie chce mi sie wyjmowac licznika na nowo zeby sprawdzac czym sterowany jest impuls poduszki.Moze ktos pomoze> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneneo_2005 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 hey koledzy pomozcie mi bo sam sie zgupilem ktore piny gdzie Rozpiska pinow licznika z 1996 r: blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light yellow, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Engine-speed signal 4 -A/C compressor 5 -Time - output 6 -Vehicle speed signal 1 7 -Vehicle speed signal 2 8 -Door contact, driver's side 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -not used 12 -Tank warning 13 -Left turn signal 14 -not used 15 -not used 16 -Belt buckle switch 17 -not used 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Diagnosis wiring 21 -not used 22 -not used 23 -Glow plug indicator lamp 24 -Immobiliser 25 -Fuel gauge sender 26 -Coolant temperature sender black/grey?, 20-pin 1 -Consumption signal 2 -not used 3 -not used 4 -not used 5 -Ambient temperature 6 -Gear indicator 7 -not used 8 -not used 9 -Coolant level 10 -Hydraulic system pressure 11 -On-board computer - Reset 12 -Radio/telephone - Clock 13 -Radio/telephone - Data 14 -On-board computer, left 15 -Radio/telephone - Enable 16 -Tail lights/dipped beams 17 -Glow plug relay 18 -On-board computer, right 19 -Brake light 20 -not used black, 4-pin 1 -Oil temperature sender 2 -not used 3 -not used 4 -not used A tu mam po polsku z auta po 1998 (immo w liczniku i inne kostki) Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 9 Zacisk 31, Masa 10 Ciśnienie oleju 11 Sygnał obrotomierza 12 Wskaźnik sygnału alternatora, Zacisk 61 13 Wskaźnik podgrzewania świec żarowych (Diesel) 14 Wskaźnik tylnego światła przeciwmgielnego 15 wolny 16 Wskaźnik otwartej tylnej klapy 17 Wskaźnik świateł drogowych, zacisk 56a 18 Wskaźnik kierunkowskazu lewego 19 ABS 20 (Oświetlenie tablicy, zacisk 58b) 21 Sygnał otwartych drzwi 22 Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 23 Zacisk 30, plus 24 Zacisk 31, masa 25 Diagnoza przewód K 26 Światło parkowania prawe 27 Światło parkowania lewe 28 Sygnał wejścia do prędkościomierza elektronicznego 29 Wskaźnik układu hamulcowego 30 Styk S 31 Sygnał dźwiękowy zapięcia pasów 32 Wskaźnik ostrzegawczy układu spalinowego Wtyczka zielona T32A Pin Opis 1 wolny 2 Cewka czytająca IMMO 1 3 Wskaźnik świateł postojowych 4 Magistrala danych szyny CAN 5 Przewód W 6 Wskaźnik braku płynu spryskiwacza 7 Zużycie klocków hamulcowych 8 Brzęczyk zewnętrzny 9 Zewnętrzny gong 10 Sygnał rezerwy paliwa 11 Sygnał czasu postoju 12 Odłączenie klimatyzacji 13 Wskaźnik hamulca ręcznego 14 Antypoślizg 15 Usterka układu przepustnicy 16 IMMO wyjście 17 Cewka czytająca IMMO 2 18 Sygnał temperatury oleju i ostrzeganie 19 CAN bus High sygnał wej. 20 CAN bus Low sygnał wyj. 21 Sygnał ostrzegawczy temperatury oleju 22 wolny 23 Call key MFA on top 24 Call key MFA below 25 Reset pamięci MFA 26 Input signal for outside temperature 27 CAN bus High-source signal 28 CAN bus Low-source signal 29 CAN bus screen 30 Source signal 2 of the electronic speedometer 31 Wählbereichsanzeige 32 Sygnał zużycia paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojak1980 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Witam, przymierzam się do wymiany licznika na pełny FIS (A4 2000; obecnie 8D0920900R Jaeger Magneti Marelli 1/2 FIS zaczyna wariować; wskaźnik temp i wyświetlacz) Vag commanderem 1.4 - nie mogę zczytać epromu z tego licznika (to co zczytuje kupy się nie trzyma) Pin zczytałem z ECU - jest 5cio cyfrowy coś jak 54533, stan licznika się minimalnie różni (jakieś 3 tyś mniej niż na liczniku) Czy możecie podpowiedzeć czy moge polegac na pinie immo zczytanym z ECU? Czy tez macie/mieliście problemy z oczytaniem pamięci przez commandera z Magneti Marelli po II lifcie ? Z góry dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Tego licznika tym sprzętem raczej nie odczytasz. Pin raczej 4-cyfrowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojak1980 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Tego licznika tym sprzętem raczej nie odczytasz. Pin raczej 4-cyfrowy. dzięki za odpowiedz, mam wątpliwości co do tego pinu, ponieważ w wątkach jakie przeglądam wszędzie jest "0+" 4 cyfrowy PIN. Spróbuje zdobyć i podpiąć VAG TACHO 3.01- z wcześniejszych stron wynika ze powinien sobie z tym poradzić. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwarsze Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 siemano jakis czas temu zmienilem zegary na te z fisem i myslalem ze cos nie laczy bo swieci olej plyn chodniczy i niedziala obrotek ale sprawdzilem kabelki i wszystko okej teraz spowrotem wsadzilem te stare zegary i to samo :/ dodam ze nie mialem odpietego akumulatora zapierwszym razem. jakies pomysly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 siemano jakis czas temu zmienilem zegary na te z fisem i myslalem ze cos nie laczy bo swieci olej plyn chodniczy i niedziala obrotek ale sprawdzilem kabelki i wszystko okej teraz spowrotem wsadzilem te stare zegary i to samo :/ dodam ze nie mialem odpietego akumulatora zapierwszym razem. jakies pomysly ? Zakładałeś zegary z cyfrowym zegarkiem? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneneo_2005 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 czy ktos moze mi napisac jak podłaczyc zielona kostke ktore piny trzeba przepiac z zołtej przed liftoej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwarsze Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 siemano jakis czas temu zmienilem zegary na te z fisem i myslalem ze cos nie laczy bo swieci olej plyn chodniczy i niedziala obrotek ale sprawdzilem kabelki i wszystko okej teraz spowrotem wsadzilem te stare zegary i to samo :/ dodam ze nie mialem odpietego akumulatora zapierwszym razem. jakies pomysly ? Zakładałeś zegary z cyfrowym zegarkiem? :gwizdanie: nie zegary sa 1998 rok czyli analog zegar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 nie zegary sa 1998 rok czyli analog zegar No to dziwne Podaj numery licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwarsze Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 niewiem czy to cos da bo wsadzilem stare zegary i dalej to samo swieci sie olej woda i nie dziala obrotomierz ale masz numer zegarow 8D0 919 881 J VDO 110.008.992/002 aha i dodam ze teraz niedziala tez stan kilometrow na starych zegarach ;( niewiem moze cos z masa `? choinka dalej sie swieci, bezpieczniki sprawdzone auta nie odpalalem jeszcze bo rozebralem troche motor ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RVN Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Cześć Koledzy! Mógłby ktoś podrzucić gdzie w okolicach Wrocławia (dolnegośląska) mogłbym znaleźć pomoc przy zakładaniu FISa? Jacyś doświadczeni klubowicze z okolic? Po przeczytaniu 30stron wątku już nie daje rady... Dodam tylko ze zegary włożone - immo zakodowałem. Pozostaje tylko szara kostka, tempomat i radyjko Concert II CD. Pacjent to A4 B5 '99 - org licznik JEAGER 1/2 FIS - dawca VDO FIS '99 Oczywiście nic za damo PS. Mam jeszcze martwą temperaturę oleju, czujnik mam bo niedawno wymieniałem Wie ktos moze jak nazywa sie profesjonalnie ta szara wtyczka od FISa (ew numer)? Bo w ASO pytają o numer a na Alledrogo nie mogę jej zlokalizować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojak1980 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Witam, czy mógłby się ktoś podzielić wsadem do licznika: VDO 8D0 920 932 F [8D0920932F] (TDI, Europa, ze 100km/h na środku) A4,B5, TDI 2000r,260km, cyfrowy zegarek (NIE radiowy), pełny FIS, wskaźniki temp oleju i napięcia jak na zdjęciu (z tego wątku) http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=c49735c6cc5434e3 z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HarryH Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ja bym potrzebował tarczkę prędkościomierza wersja europejska do licznika po 2 lifcie z białym podświetleniem wersja benzynowa, jak ktoś ma na sprzedaż proszę o kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 ja bym potrzebował tarczkę prędkościomierza wersja europejska do licznika po 2 lifcie z białym podświetleniem wersja benzynowa, jak ktoś ma na sprzedaż proszę o kontakt A masz moze od Diesla?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oneneo_2005 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 witam jakie jest kodowanie licznika 1.8 adr europa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 witam jakie jest kodowanie licznika 1.8 adr europa 00142 o ile się nie mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się