pawelwor Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 No coś namieszałem, bo szumi mi juz przy 90, ale nie chce mi sie narazie tego już ruszać..... Może znajdę kogoś kto to potrafi porządnie zrobić
DraCo27 Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 a ja dzisiaj z tym walczylem dosc dlugo i uporczywie i padlem ofiara czasu i checi skonczenia gdyz dochodzi juz polnoc a jutro do pracy trzeba jechac. ta sruba dolnego zawiasu ktora jest tak trudno dostepna (tu tez spedzilem sporo czasu probujac sie do niej dostac) wymaga odkrecenia nadkola plastikowego i takiej plastikowej zaslepki za nadkolem wtedy dostep jest az za dobry i idzie ja normalnie odkrecic. niestety gdy do tego doszedlem bylo juz pozno i sie troche pospieszylem gdy wstepnie wszystko mialem juz wyregulowane przy dokrecaniu musialo uciec mi lekko i teraz sa za wysoko a byly za nisko roznica w szparach jest okolo 3mm miedzy dolem a gora i teraz haczy o rygiel dolem zawiasu. moje pytanie czy da sie rygiel regulowac gora dol zeby znow wszystkiego nie odkrecac i jakim kluczem odkrecic ta dziwna gwiazdke rygla, czy moze jednak lepiej wszystko powtorzyc na spokojnie i zrobic to jak trzeba??[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 23:51_________________________________________________a juz wiem doczytalem sobie w ksiazce ze rygla nie reguluje sie gora dol tylko przod tyl wiec znow poprawka z rozrywki
karbonek Opublikowano 30 Września 2009 Autor Opublikowano 30 Września 2009 Musicie coś źle robić albo jestem wyjątkowy Ja poprawiłem to na spontana, uniosłem drzwi, zablokowałem, rozkręciłem śruby, gdy drzwi podniosły się automatycznie skręciłem i drzwi chodzą jak ta lala Po co nadkole rozkręcać? Przedłużka i nasadka imbus wystarczają.
DraCo27 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Musicie coś źle robić albo jestem wyjątkowy Ja poprawiłem to na spontana, uniosłem drzwi, zablokowałem, rozkręciłem śruby, gdy drzwi podniosły się automatycznie skręciłem i drzwi chodzą jak ta lala Po co nadkole rozkręcać? Przedłużka i nasadka imbus wystarczają. no to ja jestem ciekawy jak odkreciles druga srube zawiasu dolnego jak to zrobiles przedluzka to chyba z jakas lamana koncowka wedlug mnie nie ma mozliwosci jej ruszenia jak jest konkretnie dokrecona innej niz wlasnie przez nadkole. druga sprawa taka ze rzeczywiscie ustawienie prawidlowe drzwi to nie taka prosta sztuka ja musze jeszcze z ramka powalczyc bo od 140 zaczyna gdzies powietrze sie przedowstawac i robi sie glosno ale to juz nie na wysokosc a prawo lewo a dokladniej w kierunku samochodu musze ja troche przesunac mysle ze wtedy bedzie juz ok.
rikardo Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Musicie coś źle robić albo jestem wyjątkowy Ja poprawiłem to na spontana, uniosłem drzwi, zablokowałem, rozkręciłem śruby, gdy drzwi podniosły się automatycznie skręciłem i drzwi chodzą jak ta lala Po co nadkole rozkręcać? Przedłużka i nasadka imbus wystarczają. no to ja jestem ciekawy jak odkreciles druga srube zawiasu dolnego jak to zrobiles przedluzka to chyba z jakas lamana koncowka wedlug mnie nie ma mozliwosci jej ruszenia jak jest konkretnie dokrecona innej niz wlasnie przez nadkole. druga sprawa taka ze rzeczywiscie ustawienie prawidlowe drzwi to nie taka prosta sztuka ja musze jeszcze z ramka powalczyc bo od 140 zaczyna gdzies powietrze sie przedowstawac i robi sie glosno ale to juz nie na wysokosc a prawo lewo a dokladniej w kierunku samochodu musze ja troche przesunac mysle ze wtedy bedzie juz ok. Jednym ze sposobów jest odkręcenie drzwi od dolnego zawiasu górny jest rozłączny. Następnie po cofnięciu drzwi do tyłu zawias ustawiasz w pozycji zamkniętej i zwykłym płaskim kluczem oczkowym odkręcasz śrubę.
tom2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 U mnie również drzwi są opadnięte o ok. 5mm, obcierają o dolną uszczelkę uszkadzając ją, jednak po odkręceniu torxów dolnego zawiasu nie da się do regulować góra dół, tylko na boki Jakaś rada poza podkładaniem blaszek i wymianą na nowe? Zauważ, że zawiasy są mocowane do ramy drzwi i do słupka(A).Zależy jak opadły,czy całe drzwi opadły względem nadwozia czy zwisają tylko przy słupku (środkowym.Jeżeli opadły przy słupku środkowym( to musisz poluzować dolny zawias ale nie na śrubach przy drzwiach a tych mocowanych do słupka przedniego(A) (jedna od zewnątrz druga od wewnątrz pod plastikiem od strony kabiny) unieść drzwi do góry i dokręcić śruby. Nawiązując do tego co jest powyżej napisze co zdiagnozowałem u siebie. Oczywiście powód mojego zainteresowania drzwiami to szum po wyżej 100km/h, który pojawił mi się w zimie - myślałem, że uszczelki stwardniały ale nie przeszło do dzisiaj. Stwierdziłem że jak są drzwi zamknięte to wszystkie szczelinki są chyba idealne i nic nie widać. Jak jadę i delikatnie nacisnę ramkę u góry na zewnątrz to szum się nasila a jak docisnę do siebie to się nie zmniejsza a zresztą ciężko docisnąć tą ramkę jak się jedzie 150 km/h. Na postoju jak docisnę mocniej na zewnątrz ramkę to nawet chyba minimalny prześwit widzę w rogu u góry koło słupka środkowego. Luz na zawiasach sprawdzałem w każdym położeniu drzwi i raczej nie ma. Jedyne co zauważyłem to to że jak drzwi są przed samym zamkiem to u góry jest luz w rogu około 5 mm a drzwi jak się domykają to idą w górę obcierając o rygiel na słupku czyli tak jak by były opadnięte i dopiero zamek ich do góry wyciąga i po zamknięciu jest idealnie wszystko. Zastanawiam się czy mam całe opadnięte czy tylko na dolnym zawiasie ? Jak myślicie na których śrubach mam regulować ???
karbonek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zrób jak opisałem, jeżeli dobrze to zrobisz (kilka razy trzeba odkręcać, dokręcac i przymierzać) to efekt będzie idealny. Mi też przy zamykaniu drzwi się podnosiły.
tom2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zrób jak opisałem, jeżeli dobrze to zrobisz (kilka razy trzeba odkręcać, dokręcac i przymierzać) to efekt będzie idealny. Mi też przy zamykaniu drzwi się podnosiły. Czyli odkręcić te śruby od drzwi a nie od słupka i spróbować przesunąć ? Tam jest jakaś regulacja ? Napisałeś że odkręcamy górną śrubę - to pierwsze foto to jest górny zawias ? Możesz to jaśniej napisać ??
karbonek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeżeli nie kombinowałeś z ramą drzwi to odkręcaj śruby zawiasów. Na górze jest 1 śruba, na dole 2
tom2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeżeli nie kombinowałeś z ramą drzwi to odkręcaj śruby zawiasów. Na górze jest 1 śruba, na dole 2 nie z ramą nic nie robiłem. Czyli trzeba popuścić te 3 śruby i spróbowac podnieśc do góry żeby na zamku nie obcierało ?
szneider Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Mógłby ktoś wrzucić fotkę, jak jest ułozna zewnętrzna uszczelka drzwi po poprawnym wyregulowaniu ich, tzn czy zachodzi na mocno na te czarną lub srebrną obramówkę? Dziś próbowałem ustawić ramkę drzwi, ale jakoś bez większej poprawy, szumi mi cały czas juz od 90-100km/h, próbowałem na różne sposoby, brałem ją bardziej do gory, w dół. Po zluzowaniu dolnych śrób ramki odgiąłem ją dołem max w strone szyby, czyli góra ramki powinna się zbliżyć do uszczelki. Bynajmniej tak mi się wydaje. Za to żeby nie było szumu odpowiada ta zewnętrzna uszczelka drzwi, czy ta która jest wewnątrz. Juz sam nie wiem co z tą ramą dalej zrobić. Drzwi mi sie zamykają normalnie, luzów na zawiasach nie ma a jednak szumi jak diabli. Jak dałem rame do góry z jednej i drugiej strony to szumiało jeszcze bardziej.
Slawek84 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Sorki, że odgrzewam kotleta. Kupiłem niby dolny lewy zawias z anglika(nr: 8D0831411D) i tak patrze na ten kupiony i mój, to są trochu różne, mój ma dwa zakresy otwierania a ten kupiony ma 3 zakresy, Czy w pewnym okresie występowały tylko z trzema zakresami? I mogę normalnie założyć ten zawias do mnie? (ogólnie to mocowanie jest tak same)
Banan Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 W polifcie mam taki zawias trzy zakresowy
Frimuś Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 ha ..temacik sie przyda predzej czy puzniej
Slawek84 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Czyli nie powinno być problemów? Po prostu będę miał drzwi wyrezane w 1/4 na poliftowe :polew:
szymon441992 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Miałem opadnięte drzwi kierowcy i w tej książeczce serwisowej audi wyczytałem że tam jest klinek co się przesuwa go i ustawia. Niestety brakło mi już zakresu i musiałem drewienko wsadzić o odpowiedniej grubości. Ale grunt że pomogło
misiek95 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Czy orientuje sie ktoś jak ustawić drzwi, aby je bardziej "dociągnąć" do auta? Walczyłem z przesunięciem rygla do wewnątrz auta, ale te śruby które go trzymają są tak zrobione, że koniec końców po dokręceniu rygiel ustawia się w pozycje 0 w pionie i poziomie i taka robota:decayed:
MATIUS Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 jestem po wymianie zawiasów z anglika (zero luzu) po zmontowaniu wsztkiego mam za dużą szparę między dzwiami strona kierowcy (szpara między dźwiami kierowcy i tylnego pasażera a tym samym mała szpara między błotnikiem dźwiami gdzie regulować na sróbach przy dziach czy na zawiasach przy karoseri...
play Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Działają wam zdjęcia? U mnie nie wyświetlają się. Można prosić o naprawę?
zibol48 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Mnie tez sie nie wyświetlają, może powodem jest upływ czasu od publikacji?. Jeśli ktoś ma możliwość aktualizacji, to poproszę...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się