HeresR32 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Panowie, olej atf firmy FEBI jest ok do multi? czy macie jakiegos innego sprawdzonego producenta? mam mozliwosc zalatwienia po znizkach z intercarsu kazdej ilosci jakby ktos byl zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Febi ma zamiennik dla G 052 180 A2. Jednak nie polecam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeresR32 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Febi ma zamiennik dla G 052 180 A2. Jednak nie polecam... to lepiej nie kombinować z febi wiec pozostaje tylko dedykowany dla aso? szare opakowanie z logami audi vw skody i seata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Febi ma zamiennik dla G 052 180 A2. Jednak nie polecam... to lepiej nie kombinować z febi wiec pozostaje tylko dedykowany dla aso? szare opakowanie z logami audi vw skody i seata? No właśnie. Już ostatnio o tym myślałem. Kto jest producentem ATF dla Audi W serwisie nie potrafili mi powiedzieć lub nie chcieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawoks Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 witam, posiadam, b7 BPW z 2007 roku, zrobilem adaptacje skrzyni tak jak opisane na forum .wszystko sie udalo.po paru godzinach sprawdzilem jeszcze raz i po osiagnieciu temperatury ponad 70 stopni nie ukazalo sie ADP OK, tylko ADP RUN.wiecie moze dlaczego i czy to normalne?czy powinienem zrobic adaptacje jeszcze raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carpa84 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Spróbuj wykasować i zrobić jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jeśli wcześniej pokazało Ci ADP OK to procedura została wykonana poprawnie. Podaj aktualne dane z bloków pomiarowych 10 i 11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Jak to jest z jazdą na manualu w tej skrzyni? Dzisiaj trochę pogoniłem ją to automatycznie zmienia biegi przy odcięciu, ale nie wiem, czy to jest bezpieczne dla skrzyni, dlatego tylko raz sprawdziłem I chyba wypadła mi adaptacja wstecznego, bo jak daje wsteczny, i puszczam hamulec to dopiero po sekundzie zaczynam cofac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Jak to jest z jazdą na manualu w tej skrzyni? Dzisiaj trochę pogoniłem ją to automatycznie zmienia biegi przy odcięciu, ale nie wiem, czy to jest bezpieczne dla skrzyni, dlatego tylko raz sprawdziłem I chyba wypadła mi adaptacja wstecznego, bo jak daje wsteczny, i puszczam hamulec to dopiero po sekundzie zaczynam cofac Nie ciesz sie tak, to moze oznaczac problemy, wiem coś o tym, o kosztach dyskutowac nie bede :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 To tylko adaptacja.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jak to jest z jazdą na manualu w tej skrzyni? Dzisiaj trochę pogoniłem ją to automatycznie zmienia biegi przy odcięciu, ale nie wiem, czy to jest bezpieczne dla skrzyni, dlatego tylko raz sprawdziłem W trybie sekwencyjnym program sterujący nie pozwoli obrotom wejść w czerwony zakres (odcięcie). Nie jest to niebezpieczne dla skrzyni (w przypadku logowania jest to wręcz konieczność ). Co nie znaczy, że masz tak jeździć... I chyba wypadła mi adaptacja wstecznego, bo jak daje wsteczny, i puszczam hamulec to dopiero po sekundzie zaczynam cofac Najprawdopodobniej wypadła lub źle zrobiona adaptacja wstecznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jak to jest z jazdą na manualu w tej skrzyni? Dzisiaj trochę pogoniłem ją to automatycznie zmienia biegi przy odcięciu, ale nie wiem, czy to jest bezpieczne dla skrzyni, dlatego tylko raz sprawdziłem I chyba wypadła mi adaptacja wstecznego, bo jak daje wsteczny, i puszczam hamulec to dopiero po sekundzie zaczynam cofac Ja często przełączam na manuala bo w tedy dostaje fajnego kopa kręcę pod czerwone i skrzynia działa ,co do wstecznego jak włączasz i nie dodajesz gazu to ma prawo dopiero po 1s ruszyć .Z tego co ja zauważyłem jak wypada adaptacja to wyraźnie czuć jak na wstecznym bardzo mocno ciągnie sprzęgło ,jak ci ciągnie normalnie to adaptacja na 100% OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na wstecznym mam takie szarpnięcie po sekundzie jakby. Daje wsteczny, puszczam hamulec i dopiero po sekundzie jadę z szarpnięciem. Jak łagodnie puszczam hamulec to nie ma problemu chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na wstecznym mam takie szarpnięcie po sekundzie jakby. Daje wsteczny, puszczam hamulec i dopiero po sekundzie jadę z szarpnięciem. Jak łagodnie puszczam hamulec to nie ma problemu chyba. Jak szarpie to pompa Ci się kończy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na wstecznym mam takie szarpnięcie po sekundzie jakby. Daje wsteczny, puszczam hamulec i dopiero po sekundzie jadę z szarpnięciem. Jak łagodnie puszczam hamulec to nie ma problemu chyba. Jak szarpie to pompa Ci się kończy :gwizdanie: Nie koniecznie , może mu adaptacja wypadła i w tedy na wsteczny sporo Nm działa i jest efekt szarpnięcia ,pytanie czy kolego może sobie to sprawdzić w tedy będzie jasność sytuacji. I jeszcze taka moja sugestia dla tych co używają Multi. jak włączacie wsteczny to pozwólcie żeby auto samo ruszyło do tyłu a potem dopiero gaz analogicznie jazda do przodu , nie kosztuje to wiele czasu a pozwalamy skrzyni przestawić się na odpowiedni tryb D lub R .Pamiętam jak miałem pierwszy kontakt z multi były momenty że mocno mi szarpnęło od momentu gdy stosuje zasadę że auto samo zaczyna pełzać nigdy mi się nie zdarzyło szarpnięcie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew780 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam, u mnie jest podobnie na wsteczny jak puszcze hamulec to rusza z szarpnieciem niekiedy tak silnym że silnik gaśnie. Teraz jak jest zimno to mocne szarpniecie zdaża sie częściej niż w lecie. Ponadto na wstecznym słychac takie jakby wycie. Adaptacje niedawno kasowałem i robiłem od nowa, skrzynia ma nowy sterownik z aso. Jeżeli to pompa to czy można ja wymienic bez wyjmowania skrzyni bo ona chyba jest przykrecona do sterownika chydarulicznego który ponoć wychodzi. I jeszcze która pompa bo są tam dwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Na wstecznym mam takie szarpnięcie po sekundzie jakby. Daje wsteczny, puszczam hamulec i dopiero po sekundzie jadę z szarpnięciem. Jak łagodnie puszczam hamulec to nie ma problemu chyba. Jak szarpie to pompa Ci się kończy :gwizdanie: Tomku - pompa, którą wymienialiśmy u Ciebie nie ma nic wspólnego ze sprzęgłem do jazdy wstecz (poza jego chłodzeniem ). Jeśli rusza z szarpnięciem to wygląda to na źle zapisaną adaptację lub jej brak (za duże ciśnienie sprzęgła w stosunku do jego stanu faktycznego). Andrew780 - ile pokazuje Ci teraz MVB11/1? ADP = OK? Nie pisałeś więc rozumiem, że w sterowniku nie ma błędów - zatem to nie pompa. Bardziej obstawiałbym sprzęgło do jazdy wstecz. Zaznaczam teraz, że bez parametrów i jazdy próbnej - wróżę... Chyba, że źle Cię zrozumiałem i szarpie Ci przy ruszaniu zarówno do przodu jak i do tyłu... Uris dobrze radzi z ruszaniem bez wciskania gazu (najpierw pełzanie, potem wciskamy pedał) - większość z nas tak nie jeździ a jest to element, który najbardziej wydłuża żywotność komponentów przekładni. U kolegi Fr0styyy trzeba zacząć od nowej adaptacji. Jeśli po jej zapisaniu problem będzie dalej występował - szukamy przyczyny w blokach pomiarowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew780 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 ADP=ok niedawno robiłem od nowa (starą skasowałem vagiem). Do przodu skrzynia zachowuje sie porawnie, nie wystepuja szarpniecia. Morze poza tym że po przejechaniu trasy 2000km po autostradach auto nie chciało połzać trzeba było troche dodać gazu. Sytuacja powtórzyła sie już kilka razy, po każym wyjezdzie do PL, po kilku dniach wszystko wraca do normy.Co do MVB11/1 to u mnie tej grupy pomiarowej chyba nie ma. Jeśli to sprzęgło do jazdy w tył to jakich kosztów mogę sie spodziewać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 ADP=ok niedawno robiłem od nowa (starą skasowałem vagiem). Do przodu skrzynia zachowuje sie porawnie, nie wystepuja szarpniecia. Morze poza tym że po przejechaniu trasy 2000km po autostradach auto nie chciało połzać trzeba było troche dodać gazu. Sytuacja powtórzyła sie już kilka razy, po każym wyjezdzie do PL, po kilku dniach wszystko wraca do normy.Co do MVB11/1 to u mnie tej grupy pomiarowej chyba nie ma. Jeśli to sprzęgło do jazdy w tył to jakich kosztów mogę sie spodziewać? Podeślij mi bloki 10, 11 i 12. Cena zależy od serwisu na jaki trafisz. Samo sprzęgło tylne można wyregulować płytkami o odpowiedniej grubości - decyzję o tym można podjąć jednak dopiero po określeniu stopnia zużycia lub ewentualnego uszkodzenia płytek ciernych. Jeśli będą zbyt mocno wyeksploatowane to trzeba założyć nowy komplet (aktualna cena w ASO to 520zł). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Z tym szarpaniem to jest tak jak od razu puszczam hamulec, bo jak go powoli puszczam to wszystko jest w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się