Hubert30 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Witam Czy jest możliwość sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni?
Fr0styyy. Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Chyba jak to tako nie da się określić ile jest. Jak olej w skrzyni ma 40*C to odkręcasz korek i jak zlatuje olej tzn. że było go za dużo prawdopodobnie, jak nie zlatuje to za mało Ale niech Bartek się wypowie^^
Bart-S Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Jeśli się nie mylę to na 8 stronie jest procedura... Potrzebny komputer do monitorowania temperatury ATF w skrzyni...
Fr0styyy. Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 G 052 180 A2 to na 100% oznaczenie oleju z ASO? Pytam, bo na innym forum koleś pisze, że G 052 180 A2 to wymysł FEBI itp. i oryginalne oznaczenie to G 052 180
Bart-S Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2012 A2 to końcówka oryginalnego oznaczenia informująca o wielkości butelki - w tym przypadku 1L. FEBI nie ma z tym oznaczeniem nic wspólnego.
HeresR32 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Tylko nie kupuj tego Febi lepiej ori
Fr0styyy. Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Tylko nie kupuj tego Febi lepiej ori Wiem, pytałem z ciekawości
H4mm3R Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Tylko nie kupuj tego Febi lepiej ori A to niby czemu?
uris Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Tylko nie kupuj tego Febi lepiej ori A to niby czemu? Bo ori jest tani jak barszcz to po co kombinowac Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
arek776 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Czy można prosić o rozpiskę skrzyń dla B8? Mnie konkretnie interesuje wersja LLA ale pewnie przydałoby się takie coś zrobić dla całego modelu.
Bart-S Opublikowano 10 Września 2012 Autor Opublikowano 10 Września 2012 Mam przygotowaną - spróbuję znaleźć czas aby wrzucić ją dziś lub jutro...
sawiks Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 Witam serdecznie Na wymianie oleju w skrzyni multitronic zalali mi G-052-162-A2 zamiast G-052-180-A2. Dopatrzyłem się tego niedawno i nie wiem co zrobić? wymienić go jak najszybciej na prawidłowy czy już zostawić? Proszę o poradę. Z góry dziękuje
Bart-S Opublikowano 14 Września 2012 Autor Opublikowano 14 Września 2012 Witam serdecznie Na wymianie oleju w skrzyni multitronic zalali mi G-052-162-A2 zamiast G-052-180-A2. Dopatrzyłem się tego niedawno i nie wiem co zrobić? wymienić go jak najszybciej na prawidłowy czy już zostawić? Proszę o poradę. Z góry dziękuje Wymień jak najszybciej na prawidłowy - zrób 100km i wymień jeszcze raz... 1000zł w plecy Jeśli masz możliwość - to skrzynia out i płukanie...
sawiks Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Witam serdecznie Na wymianie oleju w skrzyni multitronic zalali mi G-052-162-A2 zamiast G-052-180-A2. Dopatrzyłem się tego niedawno i nie wiem co zrobić? wymienić go jak najszybciej na prawidłowy czy już zostawić? Proszę o poradę. Z góry dziękuje Wymień jak najszybciej na prawidłowy - zrób 100km i wymień jeszcze raz... 1000zł w plecy Jeśli masz możliwość - to skrzynia out i płukanie... Już się umówiłem na wymianę oleju. Nie zamierzam nic płacić to nie mój błąd. Mam tylko nadzieję ze ten olej nie wpłynął zbyt negatywnie na skrzynie. To dzięki temu forum zacząłem drążyć mój temat z olejem i po nitce do kłębka wyszedł wielki babol. Teraz trzeba go prostować. pozdrawiam.
Fr0styyy. Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Bartku jaka jest żywotności dwumasu w 1.8T Multi i 1.9TDI? Nie jest przypadkiem krótsza niż w manualu ze względu na specyfikę skrzyni?
H4mm3R Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Bartku jaka jest żywotności dwumasu w 1.8T Multi i 1.9TDI?Nie jest przypadkiem krótsza niż w manualu ze względu na specyfikę skrzyni? Mi wytrzymał ponad 300k tylko rozrusznik też już wymaga regeneracji
Bart-S Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 Bartku jaka jest żywotności dwumasu w 1.8T Multi i 1.9TDI?Nie jest przypadkiem krótsza niż w manualu ze względu na specyfikę skrzyni? Mi wytrzymał ponad 300k tylko rozrusznik też już wymaga regeneracji W TDI jest to średnio jest to 200 000km. W benzyniakach ze względu na mniejsze wibracje generowane przez silnik na pewno wytrzyma dłużej... Właśnie z powodu budowy skrzyni wytrzymuje dłużej niż w manualu.
damianz Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Witam, Mam taki problem z Multi. że na "R" wszystko jest ok, zaś na biegu "D" na zimnym nie jestem w stanie utrzymać go na hamulcu, a na ciepłym nie zawsze ruszy sam. Adaptacja od czasu do czasu wypada. Jak olej się w skrzyni rozgrzeje i da się w palnik to obroty rosną, ale auto nie przyśpiesza (jak w manualu poślizg sprzęgła). I właśnie błąd, który wyskakuje to 18151 (poślizg sprzęgła). Bloki pomiarowe: GRUPA 10: Kolumna 1. 0,37-0,38AMP (poza normą) GRUPA 11: Kolumna 1. 0,26AMP (OK na "R") Jaka może być tego przyczyna ? Dzieki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się