marecki.b Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Witam ponownie olej wymieniony, wyglądał wręcz tragicznie więc czas był najwyższy. Nie wybrałam się do stolicy. Wybrałam polecony warsztat w Łodzi, u p. Jarosława Szczęsnego J.S.Auto, na ul.Bulwarowej, były salon Opla. Jeśli ktoś chciałby korzystać to polecam. możesz zdradzić jakie koszta wymiany oleju??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_n Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dawid wybierasz się do Sopy? jak będziesz wiedział, kiedy masz termin to napisz to postaram się przyjechać, chyba że.... wpadniesz w tą niedziele do Krk, bo najprawdopodobniej będę tam w godz. popołudniowych. Muszę jeszcze napisać do MrMol bo on również jest ciekaw jak auto chodzi po programie Jutro bede chcial sie umowic na jakis termin, jak cos bede wiedzial to dam znac Co do niedzieli, w sobote mam kawalerski, wiec prawdopodobnie moglbym podjechac ale pooooznym popoludniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Witam ponownie olej wymieniony, wyglądał wręcz tragicznie więc czas był najwyższy. Nie wybrałam się do stolicy. Wybrałam polecony warsztat w Łodzi, u p. Jarosława Szczęsnego J.S.Auto, na ul.Bulwarowej, były salon Opla. Jeśli ktoś chciałby korzystać to polecam. możesz zdradzić jakie koszta wymiany oleju??? Zakup oleju w ASO 7.l 580 zł i usługa 150. [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2010, 12:05_________________________________________________ No i pięknie. Jakie odczucia po wymianie? Coś się zmieniło? Wymienili Ci cały olej czy tylko statycznie? Cały olej wymienili, bo był passskudny. Tak jak w historii auta- poprzedni właściciel nie wymieniał od zakupu. Odczucia pozytywne póki co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Coś drogo sobie za ten olej w ASO policzyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki.b Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 normalna cena oleju w aso, ja wczoraj kupiłem jeden litr u Bursiaka za 80zł, sztupecki (nie ASO) zawołał 85, getem.pl 1L-69zł + przesyłka, a tak z ciekawości to po ile Wy kupujecie olej..... zauważyłem że za***ista cena wychodzi w getem.pl. 44zł za litr......jak sie kupi beczke 208litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdalenah Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 normalna cena oleju w aso, ja wczoraj kupiłem jeden litr u Bursiaka za 80zł, sztupecki (nie ASO) zawołał 85, getem.pl 1L-69zł + przesyłka, a tak z ciekawości to po ile Wy kupujecie olej..... zauważyłem że za***ista cena wychodzi w getem.pl. 44zł za litr......jak sie kupi beczke 208litrów Dokładnie to cena jest normalna. Nie wiem gdzie tu drogo:) pytałam wszedzie i różnice są niewielkie. Poza tym wiem co kupiłam i co wlałam. Tanio nie zawsze jest DOBRZE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwpisz Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam serdecznie wszystkich! Właśnie przymierzam się do kupna fajnej - w moim przekonaniu - A4-ki 1.9 TDI z multitronikiem. Postanowiłem sprawdzić jaki jest w niej sterownik skrzyni biegów. Odczytałem rok produkcji z książki serwisowej: 09.2004; na silniku znalazłem kod AVF, ale w księżce serwisowej znalazłem na pierwszej, wewnętrznej stronie okładki coś takiego: AVF -- HPP. Podłączyłem więc VAG'a i oto co wykazał mi przy badaniu skrzyni biegów: Control Module Part Number: 8E1 910 155 N Component and/or Version: V30 01J 1.9l PD RdW 3251 Software Coding: 0000001 ork Shop Code: WSC 06325 Sprawdziłem więc natychmiast na stronie forum i wyszło mi, że "moja" A4 ma skrzynię z oprogramowaniem sterownika dla 6-ciu lamelek dla silnika HPP. Auto zostało sprowadzone 3 miesiące temu, przez dobrego znajomego, do tej pory nie sprawia żadnych problemów, książkę serwisową ma bez zarzutu, przetestowałem je również na wszelkie sposoby pod kątem skrzyni biegów (łącznie z VAGIEM) i wydaje się być OK. Jutro jadę do serwisu AUDI sprawdzić historię serwisową (z naciskiem na serwis skrzyni). Dlaczego na silniku jest naklejka z wersją AVF. mimo, że VAG wykazuje wersję dla sterownika skrzyni jak przy silniku HPP? Co oznacza zapis w księzce serwisowej AVF -- HPP? NIe wiem, czy mam decydować się na zakup auta, jeśli ma nadal skrzynię z 6-ma lamelami.... Inne pytanie: ile (średnio) kosztuje wymiana rozrządu? Auto miało wymieniany rozrząd przy 120 tys, teraz ma 205 tys, więc niedługo trzebaby pomyśleć o wymianie?... Pozdrawiam, Pietrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 AVF = silnik, HPP = skrzynia Decyzję o zakupie CVT ze sprzęgłem "6" pozostawiam Tobie... Cena wymiany rozrzadu od ok 1000zł (zwykły warsztat) do ponad 2000zł (ASO Audi, w ASO VW 1800zł). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwpisz Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 AVF = silnik, HPP = skrzynia Dzięki za szybką odpowiedź. No tak - czytanie ze zrozumieniem się u mnie kłania :> Jedyne, co mam na swoją obronę to to, że byłem pod ogromnym wrażeniem testowanej A4'ki. Dzisiaj chciałem sprawdzić historię serwisową w ASO AUDI w Poznaniu (właściciel miał jechać ze mną), ale okazało się, ze polityka importera jest taka, że mogą sprawdzić tylko przy przeglądzie i wydruku nie dostanę - dostępna jest jedynie 'konsultacja'. Dodam, że kosztuje to wszystko jedyne 450-550 PLN. Dla mnie to jawna kpina... Decyzję o zakupie CVT ze sprzęgłem "6" pozostawiam Tobie... Cały czas się biję z samym sobą - gdyby była na 7-miu lamelkach, to brałbym to auto w ciemno (śliczny Avant w mało spotykanym bordowym kolorze), a tak..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Dzisiaj chciałem sprawdzić historię serwisową w ASO AUDI w Poznaniu (właściciel miał jechać ze mną), ale okazało się, ze polityka importera jest taka, że mogą sprawdzić tylko przy przeglądzie i wydruku nie dostanę - dostępna jest jedynie 'konsultacja'. Dodam, że kosztuje to wszystko jedyne 450-550 PLN. Dla mnie to jawna kpina... Wszystko zależy do jakiego ASO trafisz - popróbuj w innych (np. VW). Trzeba pojeździć i w końcu trafisz kogoś normalnego kto zrobi Ci wydruk historii i wyposażenia np. za 50zł... Cały czas się biję z samym sobą - gdyby była na 7-miu lamelkach, to brałbym to auto w ciemno (śliczny Avant w mało spotykanym bordowym kolorze), a tak..... Dobrze przemyśl i skontroluj historię serwisową pod kątem skrzyni - musi być wydruk, książka serwisowa na temat przekładni nic Ci nie powie... Jeśli wszystko OK można ryzykować, zakładając jednak, że w przyszłości wydasz ok 3tyś na modyfikację. Tak czy siak na starcie aktualizuj soft minimum do wersji 3261 (najświeższa to 3271). No i dopiero teraz spojrzałem na przebieg - rozrząd wymieniaj od razu po zakupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwpisz Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Wszystko zależy do jakiego ASO trafisz - popróbuj w innych (np. VW). Trzeba pojeździć i w końcu trafisz kogoś normalnego kto zrobi Ci wydruk historii i wyposażenia np. za 50zł... Tak właśnie mam zamiar zrobić, w Poznaniu i okolicach można znaleźć innych dealerów z grupy. Dobrze przemyśl i skontroluj historię serwisową pod kątem skrzyni - musi być wydruk, książka serwisowa na temat przekładni nic Ci nie powie... Jeśli wszystko OK można ryzykować, zakładając jednak, że w przyszłości wydasz ok 3tyś na modyfikację. Tak czy siak na starcie aktualizuj soft minimum do wersji 3261 (najświeższa to 3271). No i dopiero teraz spojrzałem na przebieg - rozrząd wymieniaj od razu po zakupie. Faktycznie książka servisowa wskazuje, że auto było egularnie servisowane w ASO, ale na temat Multitronika nic tam nie było. Z tego co mówił sprzedający, poprzedni właściciel mówił mu o dokonanej kosztownej naprawie skrzyni, ale nie nie sprecyzował o co chodziło. Mógłbym zaryzykować, ale szczerze mówiąc robi się w tym momencie drogawo. Za samochód w takim stanie jaki jest właściciel woła 35,5k. Rozrząd oczywiście robiłbym od razu, więc kolejne 1,5-2k. Dodatkowo modyfikacja skrzyni ok 3k (pewnie starałbym się robić ją jak najszybciej - czy macie informacje, czy w Wielkopolsce ktoś się tym zajmuje?), więc razem to jakieś 40k. Samochód jest zadbany, wiem w jakim stanie był sprowadzony - wyglądało na to, że poprzedni właściciel nie zauważył jakiegoś słupka i wprasował go w prawy tylni błotnik i porysował mocno drzwi (bez szkód w szybach i zawieszeniu. W tej chili nie ma oczywiście śladu, ale lakiernikiem robiącym auto był mój kuzyn, stąd mam informacje. Na wyposażeniu są (z tego co pamiętam) podgrzewane siedzenia, navi, tempomat, zmieniarka, alusy od B7, ESP z ASR(?), (dodatkowy komplet zimówek również w alu)... więcej nie pamiętam A może się mylę? Może 40k za zadbane 1.9 TDI z multitronikiem z 2004, 204tys przebigu, to nie jest jakaś straszna drożyzna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 A może się mylę? Może 40k za zadbane 1.9 TDI z multitronikiem z 2004, 204tys przebigu, to nie jest jakaś straszna drożyzna? Nie jest drogo, można powiedzieć, że nawet dobra cena jeśli wszystko będzie zrobione na cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jutro bede chcial sie umowic na jakis termin, jak cos bede wiedzial to dam znac umówiłeś się już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Wszystko zależy do jakiego ASO trafisz - popróbuj w innych (np. VW). Trzeba pojeździć i w końcu trafisz kogoś normalnego kto zrobi Ci wydruk historii i wyposażenia np. za 50zł... Tak właśnie mam zamiar zrobić, w Poznaniu i okolicach można znaleźć innych dealerów z grupy. Dobrze przemyśl i skontroluj historię serwisową pod kątem skrzyni - musi być wydruk, książka serwisowa na temat przekładni nic Ci nie powie... Jeśli wszystko OK można ryzykować, zakładając jednak, że w przyszłości wydasz ok 3tyś na modyfikację. Tak czy siak na starcie aktualizuj soft minimum do wersji 3261 (najświeższa to 3271). No i dopiero teraz spojrzałem na przebieg - rozrząd wymieniaj od razu po zakupie. Faktycznie książka servisowa wskazuje, że auto było egularnie servisowane w ASO, ale na temat Multitronika nic tam nie było. Z tego co mówił sprzedający, poprzedni właściciel mówił mu o dokonanej kosztownej naprawie skrzyni, ale nie nie sprecyzował o co chodziło. Mógłbym zaryzykować, ale szczerze mówiąc robi się w tym momencie drogawo. Za samochód w takim stanie jaki jest właściciel woła 35,5k. Rozrząd oczywiście robiłbym od razu, więc kolejne 1,5-2k. Dodatkowo modyfikacja skrzyni ok 3k (pewnie starałbym się robić ją jak najszybciej - czy macie informacje, czy w Wielkopolsce ktoś się tym zajmuje?), więc razem to jakieś 40k. Samochód jest zadbany, wiem w jakim stanie był sprowadzony - wyglądało na to, że poprzedni właściciel nie zauważył jakiegoś słupka i wprasował go w prawy tylni błotnik i porysował mocno drzwi (bez szkód w szybach i zawieszeniu. W tej chili nie ma oczywiście śladu, ale lakiernikiem robiącym auto był mój kuzyn, stąd mam informacje. Na wyposażeniu są (z tego co pamiętam) podgrzewane siedzenia, navi, tempomat, zmieniarka, alusy od B7, ESP z ASR(?), (dodatkowy komplet zimówek również w alu)... więcej nie pamiętam A może się mylę? Może 40k za zadbane 1.9 TDI z multitronikiem z 2004, 204tys przebigu, to nie jest jakaś straszna drożyzna? Moim zdaniem przy kupnie auta zawsze istnieje takie samo ryzyko czy to będzie Multitronik,Tiptronik,Diesel czy to Benzyna . Powiem ci na moim przykładzie kupiłem A4 bo mi się zajeb.... podobała ,Silnik 2.0 ( mówię super idealny do LPG ) Automat ( oto mi chodziło ) i kupiłem co się potem okazało że kupiłem Auto z silnikiem które łyka 0,5l na 1500km oleju i do tego doszedł Multitronik ,załamałem się czytając forum he he , ale jedno ci powiem zrobiłem już tym autem prawie 50tys i dołożyłem 2tys zł ( raz problem z termostatem, drugi z multitronikiem . Multitronika musisz ! naprawiać u najlepszego fachowca ,nie możesz dopuścić do tego że pseudo mechanik od skrzyń automatycznych naprawi ci tą skrzynie w ten sposób zaoszczędzisz kasę i nerwy ( na ironie tego Multitronik jest to konstrukcja cepa ale precyzja i czystość to podstawa w tej skrzyni ).Tak jak kolega pisał warto by było zrobić update softu i wymianę oleju i pewnie pojeździsz jeszcze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Faktycznie książka servisowa wskazuje, że auto było egularnie servisowane w ASO, ale na temat Multitronika nic tam nie było. Z tego co mówił sprzedający, poprzedni właściciel mówił mu o dokonanej kosztownej naprawie skrzyni, ale nie nie sprecyzował o co chodziło. Mógłbym zaryzykować, ale szczerze mówiąc robi się w tym momencie drogawo. Za samochód w takim stanie jaki jest właściciel woła 35,5k. Rozrząd oczywiście robiłbym od razu, więc kolejne 1,5-2k. Dodatkowo modyfikacja skrzyni ok 3k (pewnie starałbym się robić ją jak najszybciej - czy macie informacje, czy w Wielkopolsce ktoś się tym zajmuje?), więc razem to jakieś 40k. Samochód jest zadbany, wiem w jakim stanie był sprowadzony - wyglądało na to, że poprzedni właściciel nie zauważył jakiegoś słupka i wprasował go w prawy tylni błotnik i porysował mocno drzwi (bez szkód w szybach i zawieszeniu. W tej chili nie ma oczywiście śladu, ale lakiernikiem robiącym auto był mój kuzyn, stąd mam informacje. Na wyposażeniu są (z tego co pamiętam) podgrzewane siedzenia, navi, tempomat, zmieniarka, alusy od B7, ESP z ASR(?), (dodatkowy komplet zimówek również w alu)... więcej nie pamiętam A może się mylę? Może 40k za zadbane 1.9 TDI z multitronikiem z 2004, 204tys przebigu, to nie jest jakaś straszna drożyzna? Generalnie wygląda na egzemplarz, którym warto się zainteresować - jednak wymaga także poświęcenia mu troszkę "uwagi" Ta poważna awaria o której wspomina poprzedni właściciel to najprawdopodobniej usterka sterownika skrzyni. Jeśli doszło do niej w DE - serwis Audi/VW zakładał nowy sterownik (koszt 1000EUR lub więcej - wymiana oleju itp.). Zacznij od wydobycia pełnej historii serwisowej – wtedy zobaczymy co dalej… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwpisz Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Najpierw więc pojeżdżę po serwisach, zakombinuję, żeby wydobyć historię auta (bez niej i tak nie zdecydowałbym się na zakup) i w następnym kroku podejmę decyzję co dalej. Wielkie dzięki za odzew i rady! Wiedziałem, że tutaj znajdę pomoc Odezwę się jak już będę miał historię. Pozdrawiam![br]Dopisany: 24 Czerwiec 2010, 11:25_________________________________________________Witam ponownie. Udało mi się porozmawiać z użytkownikiem innego forum i otrzymałem kilka najbardziej istotnych informacji (niestety wydruk nie wchodził w rachubę), niektóre pokrywały się z tym co już wiedziałem: Produkcja: wrzesień 2004, pierwszy zakup: listopad 2004; model na 2005 rok. - ostatni przegląd samochodu był przy 190 tys. sierpień 2009 (gdy obecny właściciel kupił go w lutym, miał 198, czy 199 tys) - były 2 wymiany atf w Multitronic'u: 1) grudzień 2006, przy 92 tys: przegląd, wymiana atf 2) maj 2008, przy 163 tys.: filtry, przeglad, atf, wycieraczki poza tym: przeglądy były regularne: - przy 30tys., 60 tys, 92 tys, 127 (tutaj tez rozrząd i pompa wody), 163 tys. Naprawy (nie włączając drobiazgów typu wymiana żarówek): - przy 29 tys. reklamacja klienta lankung macht gerausche; opinia serwisu: servoolverlust - czerwie 2007, przy 120tys.: listwa ozdobna wymieniono, nakladka dziw wymont. i zamont., obudowa lusterka wymont. i zamont., listwa ozdobna dzwi tylnych wymieniona kilka rzeczy, które nie są przetłumaczone: - fahrzeug-oberwashe - 2007-11-05 przy 138 tys. jakaś akcja serwisowa. verbundarbiet - seitenteil hi li ausgebeult - lackverbringung - innen ausenwache ohne berachnung Postaram się jeszcze załatwić cały wydruk, ale na podstawie tego co już mam, nie mogę jednoznacznie stwierdzić, czy ten sterownik był wymieniany. Może ta akcja serwisowa przy 138 tys.: verbundarbiet.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Nie było akcji serwisowej na wymianę sterownika... 1.9TDI miało 3 takie akcje: 37C9 - aktualizacja softu skrzyni multitronic 20J8 - wymiana pompa paliwa 20L1 - wymiana pompy tandemowej Wymontowanie i zamontowanie sterownika skrzyni biegów ma kod 37301923. Auto wygląda dobrze ale aby ostatecznie ocenić musiałbym dostać pełny wydruk historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolak Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam wszystkich serdecznie, Jestem świeżo po wymianie oleju w moim multitronicu - GHZ - 8E0 910 155 B (niestety jeszcze 6 lamelek) i chciałbym się podzielić spostrzeżeniami. Ponieważ w okolicy gdzie mieszkam żaden z bardziej znanych warsztatów samochodowych nie chciał wykonać tego zgodnie z procedurami serwisowymi więc wymiany dokonałem osobiście. Skrzynię zalałem olejem Ravenol ATF CVT fluid zakupionym w hurtowni "STM" z Rzeszowa (sprzedają też na allegro). Olej niemiecki i tam rozlewany spełniający wymagane normy VW/audi dla skrzyń multitronic. Za 6 litrów (5+1) zapłaciłem 235 złociszów z wysyłką. Nie wiem ile kilometrów zrobił stary olej, a że czasem przy zmianie z D na R oraz podczas hamowania (już prawie przy zatrzymaniu auta) kiedy to skrzynia przechodziła w tryb pełzania czuć było delikatne szarpnięcie, więc postanowiłem bezzwłocznie wymienić ten olej. Ze skrzyni spłynęło (auto porządnie rozgrzane) ok. 4.5-4.6 litra starego oleju, który był koloru ciemno-bursztynowego prawie brązowego, poza tym olej był dość klarowny bez żadnych zanieczyszczeń, osadów czy opiłków. Niestety był dość upalny dzień i musiałem czekać około 3 godziny aż temperatura w skrzyni spadnie do tych 35 stopni. Uzupełniłem nowym olejem (kolor jasny słomkowy) zgodnie z procedurami serwisowymi. Zużyłem 5 litrów oleju (tej jedynki nie otwierałem nawet) łącznie z wyciekami kontrolnymi podczas uzupełniania więc myślę że do skrzyni weszło koło 4.7 litra. Jakie zmiany po wymianie ? 1. Sporadyczne delikatne w/w szarpania ustały 2. Przed wymianą w trybie swobodnego "pełzania" jechała ok. 5km/h teraz ok. 8 km/g 3. Przed miałem przy 100 km/h obroty 2k/min teraz są ok. 1.9k/min 4. Ogólnie komfort pracy skrzyni się poprawił Do wymiany wykorzystałem: sprężarkę, baniaczek 10l. z wmontowanymi dwoma dyszami od dętek rowerowych do przepompowywania oleju, 3m elastycznego wężyka, rurka od długopisu z wklejoną na silikon słomką z giętką końcówką, klucz impact 16mm z otworem w środku do korka spustowego (ciężko było go zdobyć), inne klucze i narzędzia ale już ogólnodostępne, Lapek + VAG, pomocna dłoń kolegi (samemu nie dałoby rady) no i garaż z kanałem. Dziś może będę miał więcej czasu to zrobię sobie jeszcze od nowa adaptację skrzyni. Pozdrawiam wszystkich i życzę bezawaryjnej pracy waszych MULTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Gratuluję zapału kolego - czyli jednak da się samemu Dzięki za spostrzeżenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolak Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Gratuluję zapału kolego - czyli jednak da się samemu Dzięki za spostrzeżenia Dziś zrobiłem małą traskę (ok. 300 km), bo z reguły kręcę się tylko po mieście, no i mam jeszcze jedno spostrzeżenie bezpośrednio związane z tym że teraz osiąga daną prędkość przy mniejszych obrotach silnika niż przed wymianą, co korzystnie odbiło się na spalaniu. Co prawda nie jechałem autostradą a ciasnymi i krętymi drogami mazurskimi ale dało się to zauważyć. Nie szalejąc (100-140 km/h) średnie spalanie wyszło 6,5 l/100km co wcześniej było raczej nieosiągalne (żeby zejść do 6,5 l/100km nie mogłem przekraczać 100-110) a-ha i jeszcze jak znajdę chwilkę to podrzucę ci dane z VAG'a mojej skrzyni i silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się