Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 Auto kupiłem wczoraj. Przejechałem się nim i stwierdziłem, że kurcze dziwnie się jedzie. Mianowicie mi chodzi o to, że wciskam prawie pedał na maxa a jakoś nie czuję przyspieczenia. Dopiero jakoś tak w okolicach 4 tys obrotów czuć przysp. Jechałem wtedy na gazie, przełączyłem na benzynę wtedy było lepiej trochę ale chyba też nie do co ma być. Auto no to ma 125 koni i coś powinno być odczuwalne. Niech ktoś mi powie czy to normalne. Pierwsze co zarobię to wymienię wszystkie filtry, olej, pasek i zrobię diagnostykę komp. A może to coś z lamdą nie tak.... Pozdrawiam
T-żółw Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 jak na mój gust, bo też taki silnik mam , to wszystko OK,. Nie mam LPG wiec nie wiem jak w tej kwestii to wygląda, natomiast z Pb taka jest charakterystyka tego silnika, mój pwyżej 3.0 - 3,5 tys RPM budzi się do życia, natomiast powyzej 4 - 5 tys RPM to już małe katowanko, to nie Honda, za głośny się robi...ale w fotel nie wciska - jeśli takich wrazeń szukasz :?: jako dupowóz do pracy jest OK, mój poprzedni samochód miał 90 KM i jak sie przesiadłem do A4 czyli 125 KM, nie odczułem zbytniej różnicy w przyśpieszeniach, za to w komforcie jazdy TAK, żeby nie powiedzieć żadnej, teraz mam avanta poprzednie auto było to coupe - mniejszy i lżejszy, pewnie dlatego. a teraz OT: kolega ma RS2 jak jezdziliśmy trochę, teraz już nie, bo ma tylko fotel kierowcy to potem w swoim też nie czułem przyśpieszenia i prędkości, niby 100km/h na szafie a auto stoi w miejscu, nic nie sapie, nie robi psss, nie wgniata w fotel...tak dziwnie :mrgreen:
Lukas Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 Panowie nie ma sie co dziwic to nie jest wyscigowka wazy prawie 1,5 tony a zeby to rozbujac jest tylko 125 konikow i 173 momentu 10,5 do setki fabrycznie u mnie jest jeszcze gorzej bo tylko 90 kucy no ale fakt momenten naganiam no i spalaniem
Gość Krycho Opublikowano 24 Lutego 2006 Opublikowano 24 Lutego 2006 Hehe! Mysle,ze to normalne. Ten silnik lubi wyzsze obroty, wtedy zaczyna przyspieszac. Pamietam jak z wsiadlem do samochodu z takim silnikiem, po wczesniejszej jezdzie TDI. Myslalem,ze cos sie popsulo! Tak mułowato się zbierał . Dopiero pozniej do mnie dotarło,że trzeba go wyżej kręcić!
bratpit Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 Bo konie tutaj niewiele mają do powiedzenia trzeba patrzeć na moment obrotowy i w jakim zakresie jest najwyższy i tak go kręcić wtedy auto bedzie bardziej dynamiczne.
Peter Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 Maksymalny moment obrotowy masz przy 5800, dlatego trzeba go wysoko krecic zeby jakos jechal
Pretor Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 Mam nadzieje, że 1.8T jest bardziej elastyczny .
Hugo Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 W 1.8T jest 210Nm przym 1700 obr Peter coś Ci się pomyliło.Przy 5800 to masz maksymalną moc.Natomiast maksymalny moment czyli 173Nm masz przy 3950obr
Pretor Opublikowano 25 Lutego 2006 Opublikowano 25 Lutego 2006 Widzę, że turbinka w tym silniku bardzo dużo daje .
Peter Opublikowano 26 Lutego 2006 Opublikowano 26 Lutego 2006 W 1.8T jest 210Nm przym 1700 obr Peter coś Ci się pomyliło.Przy 5800 to masz maksymalną moc.Natomiast maksymalny moment czyli 173Nm masz przy 3950obr Upsss :? sorry, faktycznie
Bladyrs Opublikowano 26 Lutego 2006 Opublikowano 26 Lutego 2006 W 1.8T jest 210Nm przym 1700 obr ale zanim turbina zacznie dobrze pompowac, to prawdziwy strzal zaczyna sie od 3.500 tys obr, i tak do prawie 6000 tys
LataY Opublikowano 16 Marca 2006 Opublikowano 16 Marca 2006 Widzę, że turbinka w tym silniku bardzo dużo daje . to nie tylko turbinka duzo daje - to w zasadzie zupelnie inny silnik poprawcie jesli sie myle - ale 1,8 bylo opracowane przez VW , natomiast 1,8 T to juz konstrukcja Audi :roll: Mam nadzieje, że 1.8T jest bardziej elastyczny . jest
Rayan Opublikowano 11 Grudnia 2008 Opublikowano 11 Grudnia 2008 no w końcu swoje waży 1240 kg jak gdzieś się doczytałem. Ale przy tej mocy powinien byc trochę szybszy no i fakt że poniżej 2500 obrotów silnik nie istnieje.
lukasjack24 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 ale co to jest 1240 kg, teraz auta ważą, po 15.00 tej klasy. ja miałem podobny problem, nie przyspieszał tak dobrze jak po kupnie, ojciec wrócił z Irlandii i jakoś tak przymulał do 4000 obrotów, ale po wymianie filtra powietrza i oleju, całkiem innaczej zaczął reagowac
IREK-P Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 moj ma niby 150kucy wczoraj mierzyłem ile ma do setki i wyszło ze prawie 11sek d*pa blada audi jest tylko wygodne i dobrze sie prowadzi ale silniki nie sa zbyt żwawe 150 niemieckich koni to jakies 92,5 japońskich:):)
Gornano Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 moj ma niby 150kucy wczoraj mierzyłem ile ma do setki i wyszło ze prawie 11sek pupa blada audi jest tylko wygodne i dobrze sie prowadzi ale silniki nie sa zbyt żwawe 150 niemieckich koni to jakies 92,5 japońskich:):) kolego IREK-P powiedz nam proszę jak mierzyłeś "ile ma do setki", za pomocą zegrka ze wskazówkami pożyczonego od babci?? Sory ale jak czytam ze 90 koni japońskich jest lesze od 150... Albo masz wyjątkowo zajechany motor albo jakas butelka Ci wpadła między pedał gazu a podłoge... A zeby nie rzucać słów na wiatr odwołuje do lektury http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A4#B5_.5BTyp_8D.5D_.281995-2001.29
Yelo Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 po wymianie filtra powietrza i oleju, całkiem innaczej zaczął reagowac Świadczy to o niestarannym serwisowaniu, ciekawe co będzie dalej w aucie wynikało wczoraj mierzyłem ile ma do setki i wyszło ze prawie 11sek Nie było pod górkę? Było sucho? Przy jakich obrotach zmieniałeś biegi? W jaki sposób mierzyłeś przyspieszenie?
michau1989 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 moje 1.8t powyżej 3500 to na dwójce ma takiego kopa że wgniata nie miałem okazji jeździc 1.8 zwykłym ale dla porównania mam 406 hdi 110 ale nie ma przy audi szans jedynie na niskich obrotach owiele lepij sprawuje się(wkońcu diesel)
ajax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 moj ma niby 150kucy wczoraj mierzyłem ile ma do setki i wyszło ze prawie 11sek pupa blada audi jest tylko wygodne i dobrze sie prowadzi ale silniki nie sa zbyt żwawe 150 niemieckich koni to jakies 92,5 japońskich:):) Kolego w AEB do setki na drugim biegu jedziesz i jak dalej masz 11 sekund to znaczy ze cos jest nie tak z motorownia! U mnie byl spadek mocy ale okazalo sie ze rura dolotowa turbo -> rura do IC byla peknieta. Po wymianie na drugim biegu nie da sie wyprzedac z pedalem w podlodze bo podczas manewru samochod frunie po suchym asfalcie Wogole zauwazylem ze z uturbionymi silnikami jest duzy problem z moca poniewaz musi byc szczelny dolot a nikt na to nie zwraca uwagi... potem zdziwienie ze samochod nie jedzie jak turbo zamiast ladowac w kolektor ssacy laduje w atmosfere o.O
yahoo Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 co do 1.8 t to spokojnie z 9s powinienes kolego wycisnac ale to tez trzeba potrafic. Wystarczy zbyt wolna zmiana biegow. Co do zalozyciela tematu, najlepiej sprawdz sobie dokladnie autko, podepnij pod vaga. Tak naprawde trudno ocenic czy ten silnik tak ma, czy cos jest uszkodzone poniewaz to jest Twoje subiektywne odczucie ze zle przyspiesza. Jeden powie ze to strzala a drugi powie ze jest wolny jak żółw. Dlatego sprawdz auto i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Seryjnie te autko powinno z tego co pamietam osiagac okolo 10.5s do 100 km/h moze sobie sprawdz i zobacz czy cos kolo tego bedzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się