bish - kopt Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 hmmmm... dziwne... do mojego AFB 2,5 wchodzi niecałe 5l :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: potwierdzam, 5 litrów i na bagnecie jest 1mm poniżej max, a w papierach 5,5l
joker-lukasz Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 a ja mam pytanie.. trzeba lać tak żeby było na bagnecie na maksa?? bo mnie uczono że ma być po środku tego miernika na bagnecie.. nie wiem czy dobrze myślę ale mi się zdaje że jak jest za dużo oleju w silniku to tam jest większe ciśnienie i wtedy nie wywali uszczelki pod głowicą?? wie ktoś czy jedno ma z drugim jakiś związek??
endriuu Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 a ja mam pytanie.. trzeba lać tak żeby było na bagnecie na maksa?? bo mnie uczono że ma być po środku tego miernika na bagnecie.. nie wiem czy dobrze myślę ale mi się zdaje że jak jest za dużo oleju w silniku to tam jest większe ciśnienie i wtedy nie wywali uszczelki pod głowicą?? wie ktoś czy jedno ma z drugim jakiś związek?? mozna lać pod max. ja tak zawsze robie. nie mozna lac ponad max...
joker-lukasz Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 a te ilości podane na pierwszej stronce to są ilości które oznaczają max na bagnecie?? czy jak wleję załóżmy do mojego AHU 3,8L to będzie mniej więcej połowa tej miarki?? bo niby jest że wchodzi 3,8 ale żeby nie było że się wleje to będzie ponad max na bagnecie
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 do mojej B6 też wlazło 4l. 3 miesiące mija i na bagnecie nic nie ubyło
Gość leonikers Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 2.0TDI PD; - 3,8L nie wiem jak to możliwe, wczoraj zmieniałem w moim Audi A4 B7 2.0 TDI olej razem z filtrem i weszło 4,3L i brakuje 1mm do stanu :> Sprawdzałem dzisiaj zaraz po jeździe i dalej brakuje 1mm do stanu wiec trzeba dolać trochę.
filip1978 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 b5 ahu 3,8l +setka po odpaleniu silnika. czy powinno sie przekręcić rozrusznikiem(niezapalać silnika) aby cały olej wyleciał ?
mystic.pl Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Chciałbym poinformować, że do silnika V6 2.7 / 3.0 tdi Motul wypuścił nowy olej 8100 X-Clean+ 5w30 spełniający normę VW 504.00/507.00, który jest znacznie tańszy od Specific 504.00/507.00
A4-Tomek Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ja przy wymianie oleju wlałem 4 litry do mojego 1Z i miałem idealnie maksimum aktualnie jezdze na półsyntetyku Castrol Magnatec
olejowiec Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Chciałbym poinformować, że do silnika V6 2.7 / 3.0 tdi Motul wypuścił nowy olej 8100 X-Clean+ 5w30 spełniający normę VW 504.00/507.00, który jest znacznie tańszy od Specific 504.00/507.00 No bo pewnie różni się tym, że nie ma aprobaty - tak samo robi Millers Oils: XF Longlife 5w30 z aprobatą VW 504.00/507.00 kosztuje prawie 300 zł za 5l , a Millers Oils Trident 5w30 Longlife spełnia wymogi VW 504.00/507.00 i jest 2 x tańszy.
miszcz_kierownicy Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Chłopaki i dziewczyny a ile ml oleju jest między min a max ? Znaczy jak zapali sie kontrolka poziomu oleju z napisem MIN ile go trzeba dolać żeby był na środku?
Musashi Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Chłopaki i dziewczyny a ile ml oleju jest między min a max ? 1 litr, ale lepiej dolac 0,5 litra, wtedy 0,5 litra oleju jest mniej do rozgrzania, a wiec wczesniej uzyska temperature robocza po rozruchu zimnego silnika.
miszcz_kierownicy Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Chłopaki i dziewczyny a ile ml oleju jest między min a max ? 1 litr, ale lepiej dolac 0,5 litra, wtedy 0,5 litra oleju jest mniej do rozgrzania, a wiec wczesniej uzyska temperature robocza po rozruchu zimnego silnika. A w przypadku dolewki to mam plakietke Arala z 5w30. W związku z tym dolać mogę olejem obojętnie jakiej firmy byle był 5w30? Czy to musi być Aral?
UKI_XX Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 musi być taki sam jak jest zalany, a przynajmniej tego samego producenta, oleje niektórych producentów się "gryzą" z innymi, mimo że napisali, że są mieszalne z innymi tej samej klasy lepkości
endriuu Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Wszystkie oleje silnikowe są ze sobą mieszalne.
ashred Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 korekta dla A4 B8 (wymiana oleju - wraz z filtrem) 1.8 TFSI - 4,6L 2.0 TFSI - 4,6L 3.2 FSI - 6,2L 2.0 TDI - 5L 2.7 TDI - 6,9L 3.0 TDI - 6,9L
Jakub555 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 To i ja się dołącze, 3tygodnie temu wymiana oleju , olej Quantum 505.01 5W40 dokładnie z miarką 3.6l
krystian503394 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam miałem wcześniej 1,9TDI z 1998r to wlewałem jej tak 4,3 litra i to był idealny stan. Teraz na dniach wymienię w Audi A4 1,8T 180km, to napisze jak poszło i ile wlałem pozdrawiam. Wymieniam na Elf Competition STI 10w40 autko zagazowałem tydzień temu jak myślicie to dobry olej
endriuu Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 Witam miałem wcześniej 1,9TDI z 1998r to wlewałem jej tak 4,3 litra i to był idealny stan. Teraz na dniach wymienię w Audi A4 1,8T 180km, to napisze jak poszło i ile wlałem pozdrawiam. Wymieniam na Elf Competition STI 10w40 autko zagazowałem tydzień temu jak myślicie to dobry olej Auto z turbiną musi jezdzic na syntetyku. Ja zalalbym Motula 8100 X-cess 5W-40.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się