inhosik Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Co myślicie o tym zestawie naprawczym? http://allegro.pl/kolektor-ssacy-2-7-3-0-tdi-audi-vw-a4-a5-a6-a8-q7-i5988357451.html a tu filmik jak to rozebrać: Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć?
hornet Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 Ja u siebie wywaliłem klapki całkowicie. Jedyna wada to taka, że jak motor zimny to chodzi głośniej i pojawiły się lekkie drgania ponieważ niema regulacji długości kolektora.
bodas Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Co myślicie o tym zestawie naprawczym? http://allegro.pl/kolektor-ssacy-2-7-3-0-tdi-audi-vw-a4-a5-a6-a8-q7-i5988357451.html a tu filmik jak to rozebrać: Były potwierdzone przypadki że klapy oderwały się i wpadły do silnika? czy po wykręceniu kolektora trzeba wymieniać uszczelki czy można na starych założyć? Robiłem wymianę tych środków w a6 c6 ASB, dokładnie to 5 lipca 2014 przy przebiegu 99 tys km W tym momencie mamy 17 marca 2016, przebieg 135 tys km, a błąd w VCDS już jest widoczny. Check engine na desce się jeszcze nie pali, ale prędzej czy później to nastąpi...Jak załatwić ten problem raz na zawsze. Tylko ta tulejka mosiężna wchodzi w grę?
marcin4x4 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 kumplowi tuleja wpadła do środka i narobiła bigosu... ale to BMW zacznijcie jeździć normalnie nie dziadować to nie będzie problemów z klapami.
bodas Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 kumplowi tuleja wpadła do środka i narobiła bigosu... ale to BMW zacznijcie jeździć normalnie nie dziadować to nie będzie problemów z klapami. Auto należy do mojego taty, także nie mam wpływu na styl jazdy.
marcin4x4 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 a próbowałeś czyścić klapy ? może cykliczne usuwanie zanieczyszczeń załatwi temat.
bodas Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Rozbierać to wszystko co 30-40 kkm ?? Raczej podziękuję. Ostatnio z czyszczeniem zajęło mi to dobrych kilka godzin i niezliczoną ilość słów na K.... i Ch.... Swoją drogą błąd ponoć bierze się od przekroczenia dolnej skrajnej pozycji o dosłownie milimetr. Edytowane 19 Marca 2016 przez bodas
marcin4x4 Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) no to faktycznie trochę długo... wywalić i pozamiatane. u mnie klapki po 100 tyś km były idealnie czyste.. podobnie kolektor i przepustnica Edytowane 20 Marca 2016 przez marcin4x4
inhosik Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 ja zaślepiłem egr wstawiłem już te zestawy naprawcze kolektorów poczyściłem wszystko i jak narazie spokój zobaczymy na jak długo
tolek85 Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 jest gdzieś filmik, na którym można zobaczyć jak zdejmuje się cały kolektor? od a do z? zamówiłem już zestaw naprawczy i czeka mnie wymiana
poczekaj Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Filmiku nie ma, ale jak w googlu wpiszesz: "demontaż kolektorów 3.0 tdi" to będzie instrukcja ze zdjęciami.
tolek85 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 dzięki. Udało mi się znaleźć filmik, który przedstawia zdjęcie dolotu i kolektora (tylko jednego) oraz na spokojnie, jak ściągnąć elementy samego kolektora: Tylko pytanie, czy drugi kolektor też wychodzi w miarę łatwo? Tam widać jest więcej przewodów. Czy ktoś to u nas przerabiał sam? Jakieś wskazówki, doświadczenia?
blade13 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Ten drugi kolektor zdejmuje sie duzo gorzej. trzeba odkrecac przewody do tej listwy paliwowej. Ja mam tez klapki z zamiennika i narazie chodza ale musialem dodatkowo przerobic zawleczke zabezpieczajaca jak ktos w pierwszym poscie. Tyle ze ja ja zalutowalem dodatkowym drucikiem aby sie nie rozchodzila i pomoglo... Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez blade13
Seba A4 3.0l Quattro Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 Witam, nadal aktywny ten post? Mam podobny problem gdzie engie check zapalil mi sie juz drugi raz po wymianie egr i regeneracji turba (Jakies 2 tys km). Po kasowaniu vagiem problem ustapil na kilka tygodni i wrocil jak odebral auto z myjni. Wszystko dziala dobrze tj. nie traci mocy, rowno chodzi, nie szarpie. Tylko kontrolka silnika i blad 004120 - Intake mainfold runner (blank2) P1018 - 001 - Lower limit not reached - intermittent Co to moze byc i jak sie tego najlepiej pozbyc? Moze chodzic o mechanizm z orginalnego postu? JAk skomplikowana jest wymiana ? Dzieki
xxxPALUCHxxx Opublikowano 8 Lipca 2021 Opublikowano 8 Lipca 2021 Odkopie temat dotyczacy nieszczesnych kolektorow Czy ktos z Was znalazl recepte na naprawe tego ustrojstwa. Warto kupic na allegro regenerowany kolektor razem z nastwanikiem czy moze wystarczy sam zestaw naprawczy ( klapy + uszczelki + ciegno ) i problem rozwiazany? U mnie zaczał wyskakiwac blad "P2011 - Intake Manifold Runner Control Circuit / Open ( Bank 2 )". Po sksowaniu blad znika na jakis czas ale po kilkunastu odpaleniach silnika znowu sie pojawia. Mam wrazenie ze auto wiecej pali przy jezdzie miejskiej z malymi predkosciami i jest mniej żwawe przy niskich obrotach. z gory dzieki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się