Bay1 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Panowie naprawde jest taki problem z BPW ? jezdze 2gi rok,mam 220tys,siedzi nowe sprzeglo,nowe wtryski,nowe szklanki i waleczek. do reszty nie mam zastrzezen... wlasnie mialem wystawic na allegro glowice z 1.9tdi bxe (octavia a3 leon) koniec2008r bo w moim niezawodnym 1.9tdi prosto z salonu skody wyszla korba bokiem ( tu jest wata ze miedzy 150-180tys strzzelaja sruby na korbach..niestety dowiedzialem sie po fakcie ) czytam Wasze wpisy i troche sie dziwie myslalem ze po wyrzuceniu balansu nie ma problemu z tym silnikiem.. jakby ktos potrzebowal taka glowice to prosze o priv,kupilem 2gi slupek do skody.
piotrsob1 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 a nie jest to glowica po gruntownym czyszczeniu i regeneracji?... jak sporo innych "nowych" czesci na allegro. Firma sprzedająca tą głowicę jest poważna, ma renomę, ale dopytać nie zaszkodzi
kladi Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 temat gniazd w TDI PD znam dobrze, akurat nie ma reguły czy to 1.9 awx asz afv czy 2.0 8V przy dużych przelotach robią się takie cyrki z dostawaniem ropy do oleju (w następstwie lecą wałki i szklanki) albo z kopceniem przy odpalaniu (ropa ścieka do cylindra) wymiana oringów nic nie daje. Jak szukać głowicy to jakieś świeże BLT albo inne oznaczenie nowszych 1.9, jeszcze z SDI można wyrwać świeżą rocznikowo głowicę z małym przelotem. Albo zakup nowego zamiennika z intercarsu, podobno dają rade. Dowiadywałem się kiedyś o tym tulejowaniu to coś drogo mi krzyknęli. Przerobiłem już kilka "wytartych wałków" albo wywalonych gniazd. I zawsze się ludzie dziwili jako przecież to nieśmiertelny 1.9 Ale prawda jest taka że robisz dobrze "czapkę" i latasz kolejne 10lat bo dół to raczej jest nie do zmęczenia (chodź są i tacy co im korby bokiem wychodzą) Fakt jest taki że silniki PD nie są wolne od wad, ale bardzo przyjemnie się nimi porusza i mają spore możliwości tuningowe;) Moglbys jakos krocej sie wyrazic jaka glowice zalozyc zeby to wszystko dzialalo przez te kolejne 10lat? Bo widze ze sie starales w temacie opisac co i jak jednak nic z tego nie rozumie. Tak zeby nie skomplikowanie to jaka glowice zalozyc? 1,9 TDI Asz, AWX czy z tych nowych audic 1,9 TDI co maja 116km, a czy jeszcze cos innego? Glownie chodzi mi o to zeby juz nie pakowac duzo w auto raczej myslalem o uzywce glowicy i zeby ja splanowac, tyle ze nadal nie wiem jaka tam wsadzic zeby mi nie pekala miedzy cylindrami... Pozdrawiam
cheap001 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 W moim 1.9 TDI rzeczywiście gniazda były wyrobione. Sama wymiana oringów nie pomogła. Średnio chciało mi się inwestować w nową głowicę. Przebieg stosunkowo nie duży 150 tyś. km. Po regeneracji gniazd pompowtryskiwaczy problem ustał. Dodam tylko, że przy okazji głowicę splanowałem i wymieniłem uszczelniacze zaworowe. Robiłem to tutaj: Tulejowanie gniazd pompowtryskiwaczy
Wolf1991 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 W moim 1.9 TDI rzeczywiście gniazda były wyrobione. Sama wymiana oringów nie pomogła. Średnio chciało mi się inwestować w nową głowicę. Przebieg stosunkowo nie duży 150 tyś. km. Po regeneracji gniazd pompowtryskiwaczy problem ustał. Dodam tylko, że przy okazji głowicę splanowałem i wymieniłem uszczelniacze zaworowe. Robiłem to tutaj: Tulejowanie gniazd pompowtryskiwaczy Ile cie to wyszlo?
.Pablo. Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Ja też regeberowalem gniazda pompek u Poloka w Gliwicach. Robota profesjonalnie wykonana i spokój do końca życia :-P
heniu84 Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 Mnie wyszla naprawa bez robocizny 1750 zl.Glowica po remoncie nowe zawory,uszczelniacze,planowanie i tuleje pompowtryskow.850 zl glowica reszta material czyli kompletny rozrzadz pompa wody,komplet uszczelek(kolektor,pompa tandemowa,glowicy),nowe sruby glowicy,sruby pompek plus nowe uszczelniacze pompek.
airzocho Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 W dniu 21.07.2012 o 08:08, Matys007 napisał: Witam. U mnie w audi 2.5 tdi pękło gniazdo wtryskiwacza... przyjechali na miejsce bez zdejmowania głowicy wtłoczyli tulejkę i skasowali 350zł nie wiem jaka jest cena jeśli by się przywiozło do nich głowice albo np. jeśli robić 4 otwory... ale myślę, że jeśli ktoś chce jeszcze pojeździć taki zabieg jest opłacalny niż szukać "nowej" głowicy w której nie wiadomo co jeszcze może wyskoczyć;/ Witam, Przepraszam za odgrzanie kotleta, czy faktycznie da radę wykonać tulejowanie gniazd pompowtrysków bez ściągania głowicy? Można prosić o namiar?
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 10 godzin temu, airzocho napisał: Witam, Przepraszam za odgrzanie kotleta, czy faktycznie da radę wykonać tulejowanie gniazd pompowtrysków bez ściągania głowicy? Można prosić o namiar? Teoretycznie przy odpowiednim oprzyrządowaniu taka operacja jest wykonalna, ale puki co ja o takim magiku nie słyszałem
kubabkb Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Jakie sa jeszcze obajwy wybitych gniazd pompowtryskiwaczy oprocz trudnego rozruchu na zimnym silniku?
machina Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Może się jeszcze olej napędowy dostawać do oleju silnikowego.
kubabkb Opublikowano 8 Lutego 2018 Opublikowano 8 Lutego 2018 Mam problem z odpalaniem i nierowna praca przez pare sekund oraz pojawia sie dosc obfite niebieskie dymienie przez pare sekund podczas odpalania w temperaturach ponizej 3 stopni po dlugim postoju auta. wymienione wszytkie swiece wymienione oringi na pompkach najgorszy z pompowtryskow ma wartosc +0.8 , pozsotale 3 maja kolo -0,2 wiec wychodzi na to ze to wina wybitych gniazd. chyba ze macie jeszzce jakies pomysly.
zomolek Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 W dniu 8.02.2018 o 18:02, kubabkb napisał: Ja właśnie u siebie w pracy naprawiłem głowice od A4b6 1.9 tdi avf problemem były wygniecione gniazda pompowtryskiwaczy a że auto ma przebieg 491 tys km to robię całkowicie. remoncie silnika głowica wyszła ładnie a że pracuje na frezarkę Cnc to wszystko ładnie i sprawnie poszło
zomolek Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 A materiał zastosowałem lepszy niż rodzimy to potrzyma dłużej niż oryginał
Edo112 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Witam Panowie, Odświeżam temat. Mam powyrabiane gniazda w swoim BPW tak, że już muszę zmienić głowicę. Wziąć AVF czy AWX? Chciałbym, żeby następna była pancerna w miarę możliwości ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się