Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Jak często lać uszlachetniacz do wtrysków czyszczenia ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu.

Opublikowano

Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu.

no tak... ale w kraju gdzie pisano instrukcję a u nas to jest mała różnica w paliwie :wink4:

chłopaki Mixol leją żeby za sucho nie było :gwizdanie:

od siebie dodam że raz miałem problem po zalaniu Ultimate'a (korekcje sprawdziłem i jedna była ponad 1) zalałem STP (2 razy gęstsza dawka niż polecają na pudełku) i po wyjechaniu korekcje zmniejszyły się o połowę

:hi:

Opublikowano

Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu.

Wszystko robisz tak jak w instrukcji? :wink4::naughty:
Opublikowano

a co powiecie o tych uszlachetniaczach co stoja na orlenowskiej polce na kazdej stacji ??? i czy tak naprawde powienienem to lac? mam a4 z 98 i 240tys nabitych lac to czy nie ?

Opublikowano

Jężdzę swoją A4 od nowości z salonu. Silnik 2,0 BRE. W instrukcji obsługi jest wyraźnie napisane, żeby absolutnie nie uzywać bio Diesla i żadnych uszlachetniaczy do paliwa. Tego się trzymam. Pzdr All.

i własnie o to chodzi

myslisz ze producentowi zalezy a bys bezawaryjnie jezdził :polew: :polew:

zalej uszlachetniacza to zobaczysz jakie beda pozytywne efekty...

producent tez wymysil zajeb... naped pompy olejowej w silnikach 2.0 desiel która jest zmora dla wszytskich uzytkowników tych silników :naughty:

ja mam juz przejechane na tym uszlachetniaczu LM 400km i same pozytywy widze , cicho pracuje jednostka o spalaniu nic nie napisze bo musze wyjezdzić cały bak itd.

Opublikowano

Ja ostatnio zalałem taki środek firmy VALVOLINE MaxLife Diesel System Cleaner ale wcześniej wymieniłem filtr paliwa żeby mi tak czasem brudnego filtra nie płukało :gwizdanie:

Opublikowano

Witam

Koledzy powiedzcie czy zalanie tego uszlachetniacza Liqui Moly przy dużym przebiegu (ok 300 tyś) nie spowoduje negatywnego efektu?? :mysli:

Znajomy mówił mi że przy dużym przebiegu jak uszlachetniacz mi przeczyści wtryski to mogą się rozszczelnić?? i zaczną źle wtryskiwać.

Czy to może być prawda?? Trochę nie chce mi się w to wierzyć.

Poradźcie czy warto zalać tym środkiem bez obaw.

Z góry dzięki.

Pzdr :hi:

Opublikowano

wściekliście sie wszyscy z tym rozszczelnianiem?? nic sie nie rozszczelni!

Opublikowano

Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu.

W instrukcji obsłgi też pisze że można wymieniać olej co 30.000km a wg. audi nawet przy przeglądach co 15 tys km filtr powietrza wymienia się co 30 tys. km...

Rozumiem że tak postępujesz...

Poczekaj dwa lata i jak Twoje wtryski będą zawalone a budą będzie trząść na lewo i prawo, to ciekawe czy też będziesz tego zdania.

Chcialbym zobaczyć Twoją mine kiedy pracownik serwisu z uśmiechem na ustach powie Ci że wtryski są do wymiany i kostuje to tylko 5 tys zł...

Powiem tak. Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do takich środków... Bardzo bardzo bym rzekł...

Podczas wakacji miałem jednak problemy z EGRem i przez to zawaliło mi całe wtryski.

Jak wracałem z Chorwacji to korekcje dochodziły mi do 3 a silnik poniżej 2000 obr tylko szarpał a nie jechał i nie wchodził na obroty...

Jezdziłem tak miesiać i sytuacja się nie poprawiała... Znajomy mechanik (wojtekce z forum- klubowicz) namówił mnie abym zastosował preparat do wtrysków bo jest to ostatnia deska ratunku...

Z każdym tankowaniem silnik zaczynał rzeczywiście rózwniej pracować...

Po trzech tankowaniach razem z tym preparatem (STP) korekcje spadły do 0,5-0,6 i na takim poziomie się ustabilizowały.

Teraz co 2-3 tys km leje ten środek do paliwa i jestem naprawde bardzo zadowolony.

[br]Dopisany: 15 Październik 2009, 21:47_________________________________________________A jak nie wierzycie to zaraz wkleje jak znajde korekcje z wakacji i z teraz...

Opublikowano

Z Chorwacji mam. Z teraz nie moge znaleźć. Zrobie jutro. Ale wierzcie mi na słowo że nie przekraczają 0,6-0,7

korekcjechorwacja.jpg[br]Dopisany: 15 Październik 2009, 22:11_________________________________________________Logi korekcji robione przed chwilką:

Chyba róznica jest widoczna gołym okiem...

korekcjedzis.jpg

Opublikowano

Leje tylko STP. Wiem że zaleca co 5tys. ale ja ze względu na jakość polskiego paliwa leje co 2-3 tys. km. Od 20zł nie zbiednieje a napewno to nie zaszkodzi...

Opublikowano

Różnica jest widoczna. :naughty:

A lejesz STP czy jeszcze cos innego probowales? I co kazde 2-3 tysiace km ??

STP zaleca chyba jak pamietam co 5 tysiecy :)

Tutaj masz odpowiedź kolego. :cool1:

Z każdym tankowaniem silnik zaczynał rzeczywiście rózwniej pracować...

Po trzech tankowaniach razem z tym preparatem (STP) korekcje spadły do 0,5-0,6 i na takim poziomie się ustabilizowały.

Teraz co 2-3 tys km leje ten środek do paliwa i jestem naprawde bardzo zadowolony.

Opublikowano

Leje tylko STP. Wiem że zaleca co 5tys. ale ja ze względu na jakość polskiego paliwa leje co 2-3 tys. km. Od 20zł nie zbiednieje a napewno to nie zaszkodzi...

Ja tez tego uzywam :)

Do starej BeeMki lalem to i teraz tez to leje tylko dodawalem co 5 tysi, moze teraz tez zaczne co 2-3 zobaczymy :hi:

o koszty nie chodzi, po twoich logach widac ze to cos dziala ( zakladam ze tankujesz na tej samej stacji caly czas )

"sory ze sie nie znam ale co oznacza skrot STP ?"

http://www.stp.com.pl/

Opublikowano

podlaczam sie do tematu :) otoz u mnie wygladalo to tak ze zatamkowalem w polsce do pelna na Shellu,zajechalem do Danii i codziennie szczegolnie na zminym silinku trzeslo mi sie auto-skonczyla sie polska ropa i zalalem dunskiej tez na shellu i wibracje ustaly :blink: to swiadczy o jakosci polskiego paliwa gdzie shell to znana firma-normalnie wstyd. jak bede w polsce to zaleje tez jakiegos uszlachetniacza i zaczne stosowac regularnie nie ma co ryzykowac

Opublikowano

sory ze sie nie znam ale co oznacza skrot STP ?

Scientifically Treated Petroleum :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...