Narvik Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu.
GRazny Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu. no tak... ale w kraju gdzie pisano instrukcję a u nas to jest mała różnica w paliwie chłopaki Mixol leją żeby za sucho nie było :gwizdanie: od siebie dodam że raz miałem problem po zalaniu Ultimate'a (korekcje sprawdziłem i jedna była ponad 1) zalałem STP (2 razy gęstsza dawka niż polecają na pudełku) i po wyjechaniu korekcje zmniejszyły się o połowę
akjam Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu. Wszystko robisz tak jak w instrukcji?
welek Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 a co powiecie o tych uszlachetniaczach co stoja na orlenowskiej polce na kazdej stacji ??? i czy tak naprawde powienienem to lac? mam a4 z 98 i 240tys nabitych lac to czy nie ?
Cristoforo Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Jężdzę swoją A4 od nowości z salonu. Silnik 2,0 BRE. W instrukcji obsługi jest wyraźnie napisane, żeby absolutnie nie uzywać bio Diesla i żadnych uszlachetniaczy do paliwa. Tego się trzymam. Pzdr All. i własnie o to chodzi myslisz ze producentowi zalezy a bys bezawaryjnie jezdził :polew: zalej uszlachetniacza to zobaczysz jakie beda pozytywne efekty... producent tez wymysil zajeb... naped pompy olejowej w silnikach 2.0 desiel która jest zmora dla wszytskich uzytkowników tych silników ja mam juz przejechane na tym uszlachetniaczu LM 400km i same pozytywy widze , cicho pracuje jednostka o spalaniu nic nie napisze bo musze wyjezdzić cały bak itd.
H4mm3R Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Ja ostatnio zalałem taki środek firmy VALVOLINE MaxLife Diesel System Cleaner ale wcześniej wymieniłem filtr paliwa żeby mi tak czasem brudnego filtra nie płukało :gwizdanie:
drarek Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Witam Koledzy powiedzcie czy zalanie tego uszlachetniacza Liqui Moly przy dużym przebiegu (ok 300 tyś) nie spowoduje negatywnego efektu?? Znajomy mówił mi że przy dużym przebiegu jak uszlachetniacz mi przeczyści wtryski to mogą się rozszczelnić?? i zaczną źle wtryskiwać. Czy to może być prawda?? Trochę nie chce mi się w to wierzyć. Poradźcie czy warto zalać tym środkiem bez obaw. Z góry dzięki. Pzdr
endriuu Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 wściekliście sie wszyscy z tym rozszczelnianiem?? nic sie nie rozszczelni!
siemian Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Wiem kolego co to jet bio diesel. Zwróć uwagę, że w swoim poście zacytowałem zdanie z instrukcjo obsługi " nie używać bio diesla i żadnych uszlaczetniaczy do paliwa" koniec cytatu. W instrukcji obsłgi też pisze że można wymieniać olej co 30.000km a wg. audi nawet przy przeglądach co 15 tys km filtr powietrza wymienia się co 30 tys. km... Rozumiem że tak postępujesz... Poczekaj dwa lata i jak Twoje wtryski będą zawalone a budą będzie trząść na lewo i prawo, to ciekawe czy też będziesz tego zdania. Chcialbym zobaczyć Twoją mine kiedy pracownik serwisu z uśmiechem na ustach powie Ci że wtryski są do wymiany i kostuje to tylko 5 tys zł... Powiem tak. Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do takich środków... Bardzo bardzo bym rzekł... Podczas wakacji miałem jednak problemy z EGRem i przez to zawaliło mi całe wtryski. Jak wracałem z Chorwacji to korekcje dochodziły mi do 3 a silnik poniżej 2000 obr tylko szarpał a nie jechał i nie wchodził na obroty... Jezdziłem tak miesiać i sytuacja się nie poprawiała... Znajomy mechanik (wojtekce z forum- klubowicz) namówił mnie abym zastosował preparat do wtrysków bo jest to ostatnia deska ratunku... Z każdym tankowaniem silnik zaczynał rzeczywiście rózwniej pracować... Po trzech tankowaniach razem z tym preparatem (STP) korekcje spadły do 0,5-0,6 i na takim poziomie się ustabilizowały. Teraz co 2-3 tys km leje ten środek do paliwa i jestem naprawde bardzo zadowolony. [br]Dopisany: 15 Październik 2009, 21:47_________________________________________________A jak nie wierzycie to zaraz wkleje jak znajde korekcje z wakacji i z teraz...
siemian Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Z Chorwacji mam. Z teraz nie moge znaleźć. Zrobie jutro. Ale wierzcie mi na słowo że nie przekraczają 0,6-0,7 [br]Dopisany: 15 Październik 2009, 22:11_________________________________________________Logi korekcji robione przed chwilką: Chyba róznica jest widoczna gołym okiem...
piotreki Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 A lejesz STP czy jeszcze cos innego probowales? I co kazde 2-3 tysiace km ?? STP zaleca chyba jak pamietam co 5 tysiecy
siemian Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Leje tylko STP. Wiem że zaleca co 5tys. ale ja ze względu na jakość polskiego paliwa leje co 2-3 tys. km. Od 20zł nie zbiednieje a napewno to nie zaszkodzi...
akjam Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Różnica jest widoczna. A lejesz STP czy jeszcze cos innego probowales? I co kazde 2-3 tysiace km ?? STP zaleca chyba jak pamietam co 5 tysiecy Tutaj masz odpowiedź kolego. Z każdym tankowaniem silnik zaczynał rzeczywiście rózwniej pracować... Po trzech tankowaniach razem z tym preparatem (STP) korekcje spadły do 0,5-0,6 i na takim poziomie się ustabilizowały. Teraz co 2-3 tys km leje ten środek do paliwa i jestem naprawde bardzo zadowolony.
welek Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 sory ze sie nie znam ale co oznacza skrot STP ?
piotreki Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Leje tylko STP. Wiem że zaleca co 5tys. ale ja ze względu na jakość polskiego paliwa leje co 2-3 tys. km. Od 20zł nie zbiednieje a napewno to nie zaszkodzi... Ja tez tego uzywam Do starej BeeMki lalem to i teraz tez to leje tylko dodawalem co 5 tysi, moze teraz tez zaczne co 2-3 zobaczymy o koszty nie chodzi, po twoich logach widac ze to cos dziala ( zakladam ze tankujesz na tej samej stacji caly czas ) "sory ze sie nie znam ale co oznacza skrot STP ?" http://www.stp.com.pl/
David Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 podlaczam sie do tematu otoz u mnie wygladalo to tak ze zatamkowalem w polsce do pelna na Shellu,zajechalem do Danii i codziennie szczegolnie na zminym silinku trzeslo mi sie auto-skonczyla sie polska ropa i zalalem dunskiej tez na shellu i wibracje ustaly to swiadczy o jakosci polskiego paliwa gdzie shell to znana firma-normalnie wstyd. jak bede w polsce to zaleje tez jakiegos uszlachetniacza i zaczne stosowac regularnie nie ma co ryzykowac
Koczis Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Witam. A czy sa jakies rozne STP, czy tylko jeden rodzaj do pompowtryskow, bo tez chetnie zakupie, ale wole kupic ten co powinienem.
endriuu Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 sory ze sie nie znam ale co oznacza skrot STP ? Scientifically Treated Petroleum
misiek 1 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 który lepszy stp czy Liqui Moly bo zamierzam zacząć zalewać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się