dliwski Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Majkeltaker, chętnie odpowiedziałbym Ci na to pytanie, ale robiłem wtedy sporo innych rzeczy i cena była mocno promocyjna ze względu na to, że wszystko poszło za jednym razem, dlatego ta cena nie byłaby dla Ciebie w jakikolwiek sposób miarodajna. Tak czy inaczej dzięki Panowie, mechanik znajomy wiec nie powinien marudzić, postaram sie do niego uderzyć na dniach, bo upierdliwy jestem i nawet jakby było 56 to wolę te 51 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
miklaas Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 WITAM, U mnie przed wymiana rozrządu kat wynosił 120 , po wymianie sprawdzam na Vagu - 125 Mechanik ustawiał na zegar, Silnik ma z 500 tys przebiegu, pali od strzała, nie kopci nie dymi Pozdrawiam
dliwski Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 U mnie tez juz przestawione na 50 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
b-rad Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Witam, pacjent to A4 1,9 TDI AVG 110km Przebieg 263tyś km, 10tyś km temu zaczęła lecieć ropa spod nastawnika. Wymieniłem uszczelki, tydzien temu pojawił się wyciek spod głowiczki tłoko rozdzielacza. Odpalał na strzała lecz ciekło. Wyjąłem pompe, dałem do uszczelniania do BOSCH serwis. Kpl. uszczelnień + tulejowanie tłoka Do tego nowy rozrząd włożenie pompy ustawienie zapłonu 051-054 na VAGU przy 83stopniach płynu chłodniczego. Na ciepłym pali na strzała, na zimnym po 5 godzinach stania kręci nawet minutę zanim odpali. Im dłużej stoi tym dłużej kręci. Przy kręceniu siwy dym z tyłu Tam gdzie uszczelniałem pompe powiedzieli mi, że to zapłon na 99% źle ustawiony.... Czy jeśli kopnąłbym się z rozrządem o ząbek to będzie to widać na Vagu ?? Po ustawieniu zapłonu?? Pozdrawiam.
xBladex Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Opis dotyczy ustawienia statycznego kąta wtrysku w A4 1,9 TDI AFN rok 1996 Kompletny opis znajduje się w pierwszym poście tego wątku. Czy taką samą operacje mogę przeprowadzić po zmianie wtryskow na AFN-a w silniku AHU? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Oczywiście że możesz Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
xBladex Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 A jeszcze zapytam.. Jaki będzie prawidłowy kąt wtrysku w moim silniku? Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Taki sam jak w podanym opisie, czyli 49-51 Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
xBladex Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Taki sam jak w podanym opisie, czyli 49-51 ok dzięki za pomoc
Arek8888 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 Witam Panowie, przeczytałem cały temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, które mnie nurtuje: czy wartość kąta wtrysku, która w moim przypadku wynosi 70 oznacza przyspieszony czy opóźniony kąt?
adamek1994 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Arek8888 zdaje się ze przyspieszony.Ja miałem 41 zmieniłem na 56, mam problemy z uruchomieniem na zimnym.
Piotr Mnich Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam Wymieniłem pompa w golfie 3 1.9 tdi 90 KM bo miała uszkodzony nastawnik i nie dało się ustawić dawki paliwa, na pompę z golfa 4 ponoć to samo. I mam problem nie mogę ustawić konta wtrysku kończy mi się regulacja na pompie, przy pozycji minimum wychodzi mi ok 110. I teraz co mam zrobić przestawić rozrząd na pompie? Rozrząd ustawiony na blokadach.
wesz82 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 A w jakich granicach oscyluje kat?? Kiedys kolesiowi nie moglem ustawic kata i co okazalo sie to klin na wale juz sie wyrobil. Kat oscylowal od np 110-200. Gdzie normalnie oscyluje o max 3 pozycje. Dorobiony klin ustawiony rozrzad i nie ten samochod.
Piotr Mnich Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 (edytowane) No właśnie tak gdzieś oscyluje co prawda pompa jest chyba od 110. A oscyluje od ok 100 do 270 ( położenie od alternator do bloku) na starej bylo ok 45 ale nie dalo sie juz ustawic dawki paliwa. Ogólnie na zimnym i cieplym pali jeździ nic się nie dzieje tylko gorzej sie wkreca na obroty ale to pewnie nastwanikiem do wyregulowania. ten sam sterownik te same koła pasowe. Klin jest na bank ok, wbijalem to do nowej bo tam nie było i ciasno wszedl Edytowane 27 Sierpnia 2017 przez Piotr Mnich
wesz82 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Klin nie w pompie ale na dole w wale korbowym. Jak kat nie trzyma sie tych 3 jednostek tak jak piszesz to na bank klin. U kolesia nawet nie dalo rady ustawic kata bo kat oscylowal tak jak pisalem.po ruszaniu pompy samochod nie chcial odp w ogole.
Piotr Mnich Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Chyba się nie zrozumieliśmy. Jak ustawie 100 to jest 100. Podałem skalę od min do maximum przy ustawieniu pompy. Nie oscyluje i zawsze wraca do zadanej.
Piotr Mnich Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Pytanie jaką odporność powinien mieć czujnik kata wtrysku czy tam początki wtrysku? Ten na dole w pompie? Bo na tej nowej używanej jest 0 a na tamtej ok 22 Ohm jak dobrze zapamietalem
kamdaro Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Witam panowie potrzebuje pomocy pacjent to passat b5 1.9 tdi 110km AFN prawdopodobnie jest podkrecony ile co i jak to nie wiem. Po przestawieniu papy brak mocy wrucolem do tego co bylo i nadal nie ma mocy. Co moglo byc przyczyna ze samochud stracil moc. Prosil bym o pomoc. Podobna obcje robilem u siebie w samochodzie i pomoglo i wiele sie zmienilo. Przypomne ze przed przestawieniem samochud ciagnol jak hlupi nie bylo problemu z moca tylko troche ciezko odpalal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się