jedrekx Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Patrox powiem Ci, że to MEGA KOX! czyżby to było najmocniejsze TDI na forum?
Patrox Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 Patrox powiem Ci, że to MEGA KOX! czyżby to było najmocniejsze TDI na forum? Z mojej wiedzy wynika że jest to najmocniejsze A4 b7 w europie. Potencjał tego auta jest sporo większy tylko problem tkwi w turbo. Póki co nie ma mozliwości założenia innej, wydajniejszej spężarki która byłaby w stanie rozdmuchać większa ilość paliwa.
mystic.pl Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Masakra, brakło zaledwie 18ps do S4 , no i 0,2 niutka do 600
miron78 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Z mojej wiedzy wynika że jest to najmocniejsze A4 b7 w europie w dieslu oczywiście
jedrekx Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 jestem bardzo ciekawy jakby było gdybyś stanął z Leonem dave'a na ćwiartkę... on ma tam 13,93
Patrox Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 jestem bardzo ciekawy jakby było gdybyś stanął z Leonem dave'a na ćwiartkę... on ma tam 13,93 Ja Dawida doskonale znam, sam miałem leona 1,9tdi który robił 13,5 na ćwiatke. Poza tym Dawida auto my przygotowywaliśmy od podstaw:) Myśle że daleko by nie uciekł jak nie to samo:) Tu masz pojedynek z Dave-m
Trezor Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Niesamowity wynik. Ciekawe ile z tego dało wycięcie DPFa.
jedrekx Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 wiem, że Wy mu robiliście auto dlatego jestem tego bardzo ciekaw... zresztą kiedyś na naszym SRTB wspominał o Twoim Leonie
KENOiX Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 niesamowite są te silniki gratki wyniku ciekawy czy kiedyś znajdzie się jakieś inne większe turbo do tego auta... Patrox a co z przeróbkami seryjnego turbo? chyba coś kiedyś wspominałeś, że nasi zachodni sąsiedzi coś przy nich dłubią?
david_n Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Mi sie tam czarne srodeczki lamp z przodu podobaly tak samo jak calosc
OLO_GDA Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a poka tego centralnego ICka .... ja na razie wybieram sie na program do Rogala, ale nawet jak nie bede nic weicej robil to i tak bede chcial wyrzucic DPF bo ten ekologiczny bełkot do mnie nie przemawia. a ze zajmuje sie roznymi rzeczami z nierdzewki to moge sobie wyspawac jakis fajny wydech ciekawe jakby takie moce i moment zniosl automat (znaczy po ilu by sie ukrecil... ) bo chodza mi po glowie podobne cyferki jak na tym wykresie ;] a czarne srodki lamp tez mam :P ... sa
Gość mmcv Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Na drodze na zlot scigałem się z najnowszym Porsche turbo 500ps i wcale za daleko nie uciekł, może o 3-4 długości auta. Sorry ale w takie rzeczy nie wierze , tam jest 3.7 do setki (11.5 do 200 :gwizdanie: ) auto ma 500koni , 650-700NM(overboost) i wazy 1600kg-1650kg ... Wiec wychodzi na to ze ma wiecej NM niz Ty w dieslu(co nie jest bez znaczenia) + wazy mniej + ma wieksza moc(do tego kreci sie lepiej ) i jest autem sportowym ... 3-4 dlugosci to on mial chyba jak gaz byl do polowy wcisniety... :gwizdanie: p.s. 3-4 dlugosci to przegrywa m3 e92 z CS ktora ma 120koni i 180NM mniej
OLO_GDA Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 bo on pewnie mial tylko napis od Turbo w tym porshe ;];] a to jakas bida 300 koni byla
Patrox Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Sorry ale w takie rzeczy nie wierze , tam jest 3.7 do setki (11.5 do 200 :gwizdanie: ) auto ma 500koni , 650-700NM(overboost) i wazy 1600kg-1650kg ... Wiec wychodzi na to ze ma wiecej NM niz Ty w dieslu(co nie jest bez znaczenia) + wazy mniej Nie kłucę się o to tylko pisze jak było. Pan cisnął bo zmienialismy pas co chwile ale czy wciskał do konca czy jak to nie wiem bo mnie tam nie było. Fan i tak miałem nieziemski goniąc takie cudo;)
bajk Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 W każdym bądź razie respekt wykres wygląda bardzo dobrze.. patrząc na niego aż nachodzi ochota na zmianę 2.0TFSI na 3.0TDI
reniek Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 wielki szacun za mody Tak jak OLO_GDA pisze, pokaż jak zrobiłeś tego ICka, bom ciekaw czy musiałeś usuwać przeciwmgielne czy jest to założone bez ingerencji w inne rzeczy. Ciekawe jak tip by wytrzymał takie moce, z tego co słyszałem to jest odporny na duże moce.
zieluch Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Na drodze na zlot scigałem się z najnowszym Porsche turbo 500ps i wcale za daleko nie uciekł, może o 3-4 długości auta. p.s. 3-4 dlugosci to przegrywa m3 e92 z CS ktora ma 120koni i 180NM mniej Ostatnio miałem przyjemność pojechać za taką m3 e92 z radomia do warszawy. Powiem tak jak na M3 to szału nie robi myślałem że to troch lepiej jedzie. Od 190-240 odjezdzała tak jak ja od BRD po programie (miało wtedy max 260), dopiero póxniej znacznie szybciej. Jak byłem bliski tych moich 260 te M3 mogło mieć już koło 300.
KOval81 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Patrox - wielkie graty wyniku - Gulu pochwalił się już jak na sofcie byłem u Was w piątek :> mam nadzieję, że szybko pęknie temat niedoborów powietrza w Twoim aucie, bo jestem strasznie ciekaw, jaki jeszcze jest zapas w tym ASB Wielkie gratki za robotę
Rekomendowane odpowiedzi