Gość Mr. Axe Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 :co: mnie w temp -10 zaczyna wiać ciepłem po 10 minutach jazdy. ja ujadę 2km i mam ciepłe
pmgreen Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Witam. Poszperałem trochę w "ELSIE" i znalazłem coś takiego, ale z niemieckim u mnie nie bardzo wiec za bardzo z tego nic nie kumam, ale może znajdzie sie ktos kto niemiecki kuma to moze cos nam to powie. Elektrische Zusatzheizung instand setzen - Fahrzeuge mit TDI-Motor ab 06.94 Funktion der elektrischen Zusatzheizung prüfen Die elektrische Zusatzheizung wird vom Steuergerät für Diesel-Direkteinspritzanlage -J248 nur zugeschaltet, wenn folgende Bedingungen gleichzeitig vorliegen: ◆ gemessene Umgebungs- bzw. Saugrohrlufttemperatur (bei Motorstart) kleiner 5 °C ◆ Kühlmitteltemperatur kleiner 70 °C ◆ Motordrehzahl größer 800/min ◆ Weitere Einschaltbedingungen: => Jeweiligen Rep.-Leitfaden Diesel-Direkteinspritz- und Vorglühanlage; Rep.-Gr. 01; Meßwerteblock lesen Prüfablauf ‒ Relais für kleine Heizleistung -J359 und Relais für große Heizleistung -J360 prüfen: => Jeweiligen Rep.-Leitfaden Diesel-Direkteinspritz- und Vorglühanlage; Rep.-Gr. 01; Stellglieddiagnose Sind die Relais i.O.: ‒ Prüfen Sie die Leitungsverbindung auf Unterbrechung bzw. Kurzschluß nach Plus und Masse. => Ordner Stromlaufpläne, Fehlersuche Elektrik und Einbauorte ‒ → Prüfen Sie die Masseverbindung des Kühlmittelstutzens -A- (in dem die Glühkerzen eingeschraubt sind) zum Zylinderkopf. Wird kein Fehler in den Leitungen festgestellt: ‒ Prüfen Sie die Glühkerzen: ‒ Bauen Sie die elektrischen Leitungen -B- an den Glühkerzen ab. ‒ Schließen Sie das Multimeter zur Widerstandsmessung an der Glühkerze an und messen Sie den Widerstand zwischen Glühkerze und Kühlmittelstutzen -A-. ‒ Sollwert: 0,5 ... 0,7 ωbei Raumtemperatur Wird der Sollwert nicht erreicht: ‒ Ersetzen Sie die Glühkerze. ‒ Prüfen Sie den Kühlmittelstand: => Jeweiligen Rep.-Leitfaden Motor Mechanik; Rep.-Gr. 19
czester Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Coś takiego mi google przetłumaczyły Dodatkowe grzałki elektryczne naprawy - pojazdy z silnikiem TDI od 06.94 Funkcja testu elektryczne ogrzewanie postojowe Elektryczny podgrzewacz pomocniczy jest włączony z jednostki sterującej dla oleju napędowego Direkteinspritzanlage-J248 tylko wtedy, gdy następujące warunki jednocześnie: ◆ mierzona otoczenia lub Saugrohrlufttemperatur (na początku silnika) mniej niż 5 ° C ◆ chłodziwa temperaturze poniżej 70 ° C ◆ prędkości obrotowej silnika powyżej 800/min ◆ Inne Przejście na: => Tylko przypomnienie Rep oraz silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim system podgrzewania; Rep.-Gr. 01; przeczytać Meßwerteblock Sekwencja badania - Sprawdź Przełączniki dla małych energii cieplnej i przekaźnik-J359, J360 dużych mocy grzewczej: => Tylko przypomnienie Rep oraz silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim system podgrzewania; Rep.-Gr. 01; diagnozy siłownika Czy i.O. przekaźników: - Sprawdź, przerwanie połączenia kablowego lub zwarcie do pozytywnego i ziemi. => Folder schematy połączeń, rozwiązywanie problemów i instalacji elektrycznych Cele podróży - → Sprawdź uziemienie czynnika chłodzącego rury-A-(w którym blask świec pijany) do głowicy cylindra. Jeśli nie ma błędów wykrytych w linii: - Sprawdź, świece żarowe: - Zbuduj elektrycznych-B blask świec off. - Podłącz multimetr do pomiaru odporności świece żarowe i zmierz oporność między chłodziwa świece żarowe i gniazdo-A-. - Wartość nominalna: 0,5 ... 0,7 temperaturze pokojowej ωbei Jeżeli zadana nie została osiągnięta: - Wymień świece żarowe. - Sprawdź poziom płynu chłodzącego: => Tylko Rep mechaników samochodowych przewodnika; Rep.-Gr. 19
Voucher Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Właśnie przed chwila wymieniłem świece dogrzewające płyn chłodniczy. Tak oto wyglądały stare świeczki:
piotr20997 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Właśnie przed chwila wymieniłem świece dogrzewające płyn chłodniczy. Grzeją ci teraz? W jaki sposób ustawiasz klimatronic żeby one zadziałały?
Voucher Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Nie wiem czy grzeją bo za ciepło jest dziś na dworze (powinno być <5*C). Przyjdą mrozy to zobaczymy czy zadziałają .
goldi Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Odłącz czujnik temperatury tak jak przy świecach żarowych powinny chyba zadziałać wtedy
rikardo Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Panowie wszelkie informacje znajdziecie w książce Sam naprawiam a4 na stronie 259. Jest tam wyjaśnione, że są to świece podgrzewające płyn w celu przyśpieszenia ciepłego nadmuchu do kabiny. Świece uruchamia sterownik. Dokładnie też jest opisane jak sprawdzić ich sprawność.
Daimos Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 schemat dodatkowych świec - pozycja Q7
tom2009 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Właśnie przed chwila wymieniłem świece dogrzewające płyn chłodniczy. Tak oto wyglądały stare świeczki: Możesz podać dokładnie jakie to świece i czy płyn się wyleje jak je odkręciłeś ?
piotr20997 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Odłącz czujnik temperatury tak jak przy świecach żarowych powinny chyba zadziałać wtedy A możesz powiedzieć gdzie się znajduje ten czujnik?
Sztomel Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 znajduje się w miejscu zaznaczonym na foto :
darooo Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Najważniejsze pytanie na tą chwile czy płyn się wyleje po odkręceniu świeczek? Tzn. raczej się wyleje bo trochę nisko one są tylko czy dużo? Co do książki:
pio911 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Przed odkręceniem świec będziesz musiał zlać płyn z układu chłodzenia (korek spustowy znajduje się za lewą dolną kratką zderzaka) Odłączanie czujnika temperatury cieczy też nie przyniesie efektu – sterownik bierze jeszcze sygnał z czujnika zasysanego powietrza. Jedyna rada poczekać aż temp spadnie poniżej 5 stopni
ksiadz99 Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 ja nie zlewalem tylko podlozylem naczynie. trzeba to zrobic szybko, odkrecajac stara miec juz gotowa nowa.. ale nalezy sie przygotowac na to ze ok 2l plynu zejdzie. najgorsza sprawa to zapieczone, male i ciezkie do zlapania kluczem nakretki od kabelkow.. ze tez cholera nie mogli tam dac fajek
Voucher Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Dobre klucze to podstawa . A płynu nie trzeba zlewać. Odkręcasz starą świece, a w jej miejsce od razu wkręcasz nową wtedy ubytek płynu jest znikomy.
czester Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Voucher a gdzie i za ile dostales te swieczki ?
spetsnaz Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 te same świeczki, które były montowane w starych dieslach vw. (np golf II 1.6D)
Cristoforo Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 ale nikt nie wyjasnił jak sie powinno prawidłowo włączyk nadmuch auto po lifcie włączamy strzałką do góry ustawiajac max temp.? włączamy przyciskiem nadmuch na szybę ustawiajac max temp. ale w jakim trybie auto???
ksiadz99 Opublikowano 25 Października 2009 Autor Opublikowano 25 Października 2009 nie mam pojecia jak to jest w tych waszych poliftowych klimatronikach.. wcisnij poprostu przycisk z rysunkiem szyby, max temperatura i ewentualnie zmniejsz nawiew, powinno dzialac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się