gzrybol Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 Witam Mam pytanie co może wpływać na widoczne drżenie drążka biegów i nierówna prace silnika szczególnie przy włączonej klimie i światłach na biegu jałowym, czy to może być napinacz? po wyłączeniu wszystkiego i przegazowaniu drżenie mija.
Gość Murzyn Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 moze to byc wina lejacych/zacinajacych sie PD. Masz FIS??
grippen Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 a jakie masz wstanie puduszki pod skrzynią biegów
gzrybol Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Opublikowano 11 Maja 2007 poduchy ok a drżenie drążka występuje z nieróna praca silnika jak chodzi klima i są włączone światła
gzrybol Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Opublikowano 11 Maja 2007 a co to jest i do czego to koło dwumasowe wiem ze to moze smieszne pytanie ale jestem laikiem w tych tematach
boban Opublikowano 11 Maja 2007 Opublikowano 11 Maja 2007 Z tego co się orientuję koło dwumasowe służy wyważeniu silnika i jego pracy własnie przy niskich obrotach, jeżeli silnik przy niskich obrotach drży to może to byc własnie to. Ale przyznaje teże że nie jestem mechanikiem i lepiej niech głos zabiorą fachowcy na forum
tomi Opublikowano 12 Maja 2007 Opublikowano 12 Maja 2007 o kole dwumasowym dużo już było, wystarczy poszukać
pre_pl Opublikowano 12 Maja 2007 Opublikowano 12 Maja 2007 a co to jest i do czego to koło dwumasowe W tym samym dziale, w kórym napisałeś to pytanie u góry masz przyklejony temat ".:CIEKAWE ARTYKUŁY NA TEMAT SILNIKÓW TDI:." Jak jesteś laikiem, to chyba warto zajrzeć ? A tam można na przykład znaleźć w pierwszym poście: KOŁO DWUMASOWE
gzrybol Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Opublikowano 13 Maja 2007 Witam Poczytałem o kole ale i tak nic mi to nie pomogło trzepie mi lewarkiem zmiany biegów przy włączonej klimie i światłach jak sie silniczek nagżeje przy zimnym nie ma tego tylko słychac róznice w pracy silnika po włączeniu klimy jak sie klime wyłączy drżenie drążka ustaje. :-\