Michał Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 co to za turbulum? BRD 170km tak właśnie :kox:
keżor Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 co to za turbulum? BRD 170km tak właśnie :kox: to przydały by sie też wtryski do tego , najlepiej 0.230 razem z pompką 11
SoMeS Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Jakie inne graty Michaś? Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi
vdm Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Gratulacje zakupu Możesz podać namiary gdzie kupiłeś jeżeli masz sprawdzone dojście? Jakie inne graty Michaś? Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi To ładnie P&P wchodzi? Na kolektor AVG wejdzie czy AWX trzeba szukać?? Bo jak wchodzi bez problemu to lepiej tą dmuchawkę zapodać niż od AWX I czy taka będzie ok? http://moto.allegro.pl/item924341392_turbina_audi_a4_2_0_tdi_170km_brd_bva_turbo_kkk.html ciekawe jaki przebieg i stan?
SoMeS Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 To ładnie P&P wchodzi? Na kolektor AVG wejdzie czy AWX trzeba szukać?? Bo jak wchodzi bez problemu to lepiej tą dmuchawkę zapodać niż od AWX na Twój kolektor wejdzie... ale jeżeli reszte gratów masz seryjnych to bym zmienił na AWX bo będziesz miał sporego laga z dołu nim się ona rozkręci
keżor Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Gratulacje zakupu Możesz podać namiary gdzie kupiłeś jeżeli masz sprawdzone dojście? Jakie inne graty Michaś? Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi To ładnie P&P wchodzi? Na kolektor AVG wejdzie czy AWX trzeba szukać?? Bo jak wchodzi bez problemu to lepiej tą dmuchawkę zapodać niż od AWX I czy taka będzie ok? http://moto.allegro.pl/item924341392_turbina_audi_a4_2_0_tdi_170km_brd_bva_turbo_kkk.html ciekawe jaki przebieg i stan? AWX AVG AFN AJM mają dokładnie takie same kolektory wydechowe , 90ki i 75ki mają inny kolektor bo mają turbine w innym miejscu co do turbiny z linka to raczej nie BRD , bardzo mała , grucha wielka , dziwnie zamontowana , chyba z jakiegoś poprzecznego silnika wyjęta
SoMeS Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 AWX AVG AFN AJM mają dokładnie takie same kolektory wydechowe , 90ki i 75ki mają inny kolektor bo mają turbine w innym miejscu co do turbiny z linka to raczej nie BRD , bardzo mała , grucha wielka , dziwnie zamontowana , chyba z jakiegoś poprzecznego silnika wyjęta dokładnie tak...a ta turbinka to jak się nie mylę z golfa lub a3
keżor Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 ale jeżeli reszte gratów masz seryjnych to bym zmienił na AWX bo będziesz miał sporego laga z dołu nim się ona rozkręci gadanie na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 gadanie na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie: co nie zmienia faktu że tak jest...
vdm Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 AWX AVG AFN AJM mają dokładnie takie same kolektory wydechowe , 90ki i 75ki mają inny kolektor bo mają turbine w innym miejscu co do turbiny z linka to raczej nie BRD , bardzo mała , grucha wielka , dziwnie zamontowana , chyba z jakiegoś poprzecznego silnika wyjęta dokładnie tak...a ta turbinka to jak się nie mylę z golfa lub a3 Dzieki za info bo jestem laikiem w tym temacie Zaczynam szukać kolektora i suszary AWX jak macie jakieś pewne źródło dajcie znać gadanie na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie: co nie zmienia faktu że tak jest... Tak ale na program jestem wpisany u Rogalottiego i chciałbym się uporać z gratami do czasu wizyty na hamowni
keżor Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 gadanie na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie: co nie zmienia faktu że tak jest... ale nie ma znaczenia czy włoży AWX'a czy BRD , bo i tak musi zrobić pod to program ale BRD , faktycznie nie opłaca sie wkładać jeżeli planujesz zmienić tylko turbo , ale nie z powodu na laga tylko dlatego ,że nie wykorzystasz potencjału jaki Ci daje to turbo , bo na seryjnych wtryskach 0.205 , max jaki sie u mnie udało wyciągnąc to 145koni . także do turbo z BRD przydały by sie wtryski chociażby 0.216 [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 13:04_________________________________________________ Zaczynam szukać kolektora ssącego ma sie rozumieć ? czy nie czytasz ze zrozumieniem ?
vdm Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 ssącego ma sie rozumieć ? czy nie czytasz ze zrozumieniem ? Oczywiście, że ssącego
Kowi87 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 ssącego ma sie rozumieć ? czy nie czytasz ze zrozumieniem ? Oczywiście, że ssącego na alegro są z alhambry za 50zł
Michał Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 to przydały by sie też wtryski do tego ' date=' najlepiej 0.230 razem z pompką 11 [/quote'] będą 0.216 albo 0.230, pompy nie mam zamiaru ruszać (wiem, wiem seryjna będzie najsłabszym elementem takiego setupu) ale zobaczymy co z tego wyjdzie... Jakie inne graty Michaś? Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi Tomeczku miałem na myśli wtryski, fmic, chłodniczke oleju i inne pierdoły ale nie ma znaczenia czy włoży AWX'a czy BRD ' date=' bo i tak musi zrobić pod to program ale BRD , faktycznie nie opłaca sie wkładać jeżeli planujesz zmienić tylko turbo , ale nie z powodu na laga tylko dlatego ,że nie wykorzystasz potencjału jaki Ci daje to turbo , bo na seryjnych wtryskach 0.205 , max jaki sie u mnie udało wyciągnąc to 145koni . także do turbo z BRD przydały by sie wtryski chociażby 0.216 [/quote'] tutaj się zgadzam mój plan na furkę jest taki żeby przyjemnie się nią jeździło, a żeby podzespoły nie były jakoś bardzo wyżyłowane, bo mam zamiar polatać jeszcze jakiś czas, dlatego (może trochę na wyrost) suszarka z brd a nie awx, wydaje mi się że będzie bardziej żywotna
Michał Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 Madafaka allroad edition 2010 :decayed: ...i spy foto z małego rezania :gwizdanie: w którą kratkę walnąć boosta? na razie myślę że centralnie w środkowej będzie elegancko
SoMeS Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Madafaka allroad edition 2010 :decayed: ...i spy foto z małego rezania :gwizdanie: w którą kratkę walnąć boosta? na razie myślę że centralnie w środkowej będzie elegancko widze że nowy trend zapoczątkowałem w środek oczywiście turbinka założona?
Kowi87 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Madafaka allroad edition 2010 :decayed: ...i spy foto z małego rezania :gwizdanie: w którą kratkę walnąć boosta? na razie myślę że centralnie w środkowej będzie elegancko widze że nowy trend zapoczątkowałem w środek oczywiście turbinka założona? zaraz Topor tu wpadnie i zmieni fakty :polew: Nie ma tragedii z tym allroadem, ale 1BE bysie przydało
Rekomendowane odpowiedzi