Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] Lichtsilber Madafaka by Michał


Michał

Rekomendowane odpowiedzi

co to za turbulum?

BRD 170km :naughty:

tak właśnie :kox: :kox:

:punk: to przydały by sie też wtryski do tego , najlepiej 0.230 razem z pompką 11 :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie inne graty Michaś? :mysli:

Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje zakupu :good: Możesz podać namiary gdzie kupiłeś jeżeli masz sprawdzone dojście?

Jakie inne graty Michaś? :mysli:

Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi :wink4:

To ładnie P&P wchodzi? Na kolektor AVG wejdzie czy AWX trzeba szukać?? Bo jak wchodzi bez problemu to lepiej tą dmuchawkę zapodać niż od AWX :mysli:

I czy taka będzie ok? http://moto.allegro.pl/item924341392_turbina_audi_a4_2_0_tdi_170km_brd_bva_turbo_kkk.html ciekawe jaki przebieg i stan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ładnie P&P wchodzi? Na kolektor AVG wejdzie czy AWX trzeba szukać?? Bo jak wchodzi bez problemu to lepiej tą dmuchawkę zapodać niż od AWX :mysli:

na Twój kolektor wejdzie...

ale jeżeli reszte gratów masz seryjnych to bym zmienił na AWX bo będziesz miał sporego laga z dołu nim się ona rozkręci :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje zakupu :good: Możesz podać namiary gdzie kupiłeś jeżeli masz sprawdzone dojście?

Jakie inne graty Michaś? :mysli:

Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi :wink4:

To ładnie P&P wchodzi? Na kolektor AVG wejdzie czy AWX trzeba szukać?? Bo jak wchodzi bez problemu to lepiej tą dmuchawkę zapodać niż od AWX :mysli:

I czy taka będzie ok? http://moto.allegro.pl/item924341392_turbina_audi_a4_2_0_tdi_170km_brd_bva_turbo_kkk.html ciekawe jaki przebieg i stan?

AWX AVG AFN AJM mają dokładnie takie same kolektory wydechowe , 90ki i 75ki mają inny kolektor bo mają turbine w innym miejscu

co do turbiny z linka to raczej nie BRD , bardzo mała , grucha wielka , dziwnie zamontowana , chyba z jakiegoś poprzecznego silnika wyjęta :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWX AVG AFN AJM mają dokładnie takie same kolektory wydechowe , 90ki i 75ki mają inny kolektor bo mają turbine w innym miejscu

co do turbiny z linka to raczej nie BRD , bardzo mała , grucha wielka , dziwnie zamontowana , chyba z jakiegoś poprzecznego silnika wyjęta :mysli:

dokładnie tak...

a ta turbinka to jak się nie mylę z golfa lub a3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jeżeli reszte gratów masz seryjnych to bym zmienił na AWX bo będziesz miał sporego laga z dołu nim się ona rozkręci :wink4:

gadanie :rolleyes: na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gadanie :rolleyes: na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie:

co nie zmienia faktu że tak jest... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy:

AWX AVG AFN AJM mają dokładnie takie same kolektory wydechowe , 90ki i 75ki mają inny kolektor bo mają turbine w innym miejscu

co do turbiny z linka to raczej nie BRD , bardzo mała , grucha wielka , dziwnie zamontowana , chyba z jakiegoś poprzecznego silnika wyjęta :mysli:

dokładnie tak...

a ta turbinka to jak się nie mylę z golfa lub a3

Dzieki za info bo jestem laikiem w tym temacie :good: Zaczynam szukać kolektora i suszary AWX jak macie jakieś pewne źródło dajcie znać :notworthy:

gadanie :rolleyes: na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie:

co nie zmienia faktu że tak jest... :wink4:

Tak ale na program jestem wpisany u Rogalottiego i chciałbym się uporać z gratami do czasu wizyty na hamowni :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gadanie :rolleyes: na AWXie też będzie miał laga bez zmiany programu , wiem bo tak miałem , max moment zamiast przy 1800 był przy 2300 :gwizdanie:

co nie zmienia faktu że tak jest... :wink4:

ale nie ma znaczenia czy włoży AWX'a czy BRD , bo i tak musi zrobić pod to program :wink4:

ale BRD , faktycznie nie opłaca sie wkładać jeżeli planujesz zmienić tylko turbo , ale nie z powodu na laga tylko dlatego ,że nie wykorzystasz potencjału jaki Ci daje to turbo , bo na seryjnych wtryskach 0.205 , max jaki sie u mnie udało wyciągnąc to 145koni .

także do turbo z BRD przydały by sie wtryski chociażby 0.216 [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 13:04_________________________________________________

Zaczynam szukać kolektora

ssącego ma sie rozumieć ? czy nie czytasz ze zrozumieniem ? :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssącego ma sie rozumieć ? czy nie czytasz ze zrozumieniem ? :decayed:

Oczywiście, że ssącego :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssącego ma sie rozumieć ? czy nie czytasz ze zrozumieniem ? :decayed:

Oczywiście, że ssącego :good:

na alegro są z alhambry za 50zł :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:punk: to przydały by sie też wtryski do tego ' date=' najlepiej 0.230 razem z pompką 11 :kox:

[/quote']

będą 0.216 albo 0.230, pompy nie mam zamiaru ruszać (wiem, wiem seryjna będzie najsłabszym elementem takiego setupu) :wink4: ale zobaczymy co z tego wyjdzie...

Jakie inne graty Michaś? :mysli:

Do BRD nawet redukcji nie potrzeba P&P wchodzi :wink4:

Tomeczku :wink4: miałem na myśli wtryski, fmic, chłodniczke oleju i inne pierdoły

ale nie ma znaczenia czy włoży AWX'a czy BRD ' date=' bo i tak musi zrobić pod to program :wink4:

ale BRD , faktycznie nie opłaca sie wkładać jeżeli planujesz zmienić tylko turbo , ale nie z powodu na laga tylko dlatego ,że nie wykorzystasz potencjału jaki Ci daje to turbo , bo na seryjnych wtryskach 0.205 , max jaki sie u mnie udało wyciągnąc to 145koni .

także do turbo z BRD przydały by sie wtryski chociażby 0.216

[/quote']

tutaj się zgadzam :good:

mój plan na furkę jest taki żeby przyjemnie się nią jeździło, a żeby podzespoły nie były jakoś bardzo wyżyłowane, bo mam zamiar polatać jeszcze jakiś czas, dlatego (może trochę na wyrost) suszarka z brd a nie awx, wydaje mi się że będzie bardziej żywotna :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madafaka allroad edition 2010 :decayed: :decayed:

20100309.th.jpg

...i spy foto z małego rezania :gwizdanie:

20100309001.th.jpg

w którą kratkę walnąć boosta? na razie myślę że centralnie w środkowej będzie elegancko :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madafaka allroad edition 2010 :decayed: :decayed:

20100309.th.jpg

...i spy foto z małego rezania :gwizdanie:

20100309001.th.jpg

w którą kratkę walnąć boosta? na razie myślę że centralnie w środkowej będzie elegancko :mysli:

widze że nowy trend zapoczątkowałem :decayed:

w środek oczywiście :wink4:

turbinka założona? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madafaka allroad edition 2010 :decayed: :decayed:

20100309.th.jpg

...i spy foto z małego rezania :gwizdanie:

20100309001.th.jpg

w którą kratkę walnąć boosta? na razie myślę że centralnie w środkowej będzie elegancko :mysli:

widze że nowy trend zapoczątkowałem :decayed:

w środek oczywiście :wink4:

turbinka założona? :cool1:

zaraz Topor tu wpadnie i zmieni fakty :polew: :polew:

Nie ma tragedii z tym allroadem, ale 1BE bysie przydało :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurfaaaaaaa;d somes pomieszalo ci sie;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...