Bogumił Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 U mnie też coś "klekocze" (i nie są to wtryski gazowe) z początku przymierzałem się do wymiany łańcucha ale jak teraz czytam to się wstrzymam. A czy przyczyną tego klekotania może być "wahaczka" czy jak to się nazywa?
Wandej Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Cóż obok tej rury zaraz jest zaworek taki plastikowy( od odpowietrzenia zbiornika paliwa chyba) i on też tak właśnie sobie cyka Może to on... Sprawdź go , jest pod tą osłoną plastikową obok przepływomierza :gwizdanie:
MARW Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam, miałem identyczne objawy wymiana łańcuszka i napinacza nic nie poprawiła . Dopiero wymiana nastawnika przyniosła ciszę .
sianoz Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 napisz coś więcej na temat wymiany nastwanika. czy można jezdzić z "klepiącym"? jak zmieniła się praca silnika po wymianie nastawnika
rafi_a4 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam, miałem identyczne objawy wymiana łańcuszka i napinacza nic nie poprawiła . Dopiero wymiana nastawnika przyniosła ciszę . a ile taki nastawnik kosztowal i ile za robote
WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 gdzie wy takie ceny znajdujecie?? dzwoniłem do serwisu VW i mi powiedzieli że nastawnik 350zł i tyle samo za usługe
gregorypeck Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 gdzie wy takie ceny znajdujecie?? dzwoniłem do serwisu VW i mi powiedzieli że nastawnik 350zł i tyle samo za usługe no to sprawdz tutaj: http://sklep.gajos.com.pl/ nr czesci: 06B109088C
WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 o ja pierdziu co one ze złota są ??? kurka ni wim o co teges w ty wszystkim ale jak dzwoniłem do serwisu( VW ) to gość mówił że 350zł cześć i wymiana 350zł. ale nic w czwartek pojadę wymienić to zobaczę co i jak.
gregorypeck Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 moze facet nie skojarzyl o ktory nastawnik chodzi - lepiej mowic pelna nazwą "nastawnik walka rozrządu" albo "wariator zmiennych faz rozrzadu". Tam sie dobrze wypytaj bo podobno razem z wariatorem trzeba wymienic rozrząd i olej.
WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 aaa to już chyba kojarzę "Gajosa" kiedyś widziałem wątek dotyczący wahaczy w A4 B6 i właśnie ktoś z 3miasta mówił że wymieniał w serwisie w Sopocie i płacił po 200 -300 zł za wahacz. ale jak patrze na te ceny to kto wie czy w tym serwisie nie robił :gwizdanie:[br]Dopisany: 27 Lipiec 2010, 11:26_________________________________________________wiem wiem mówiłem że to nastawnik. a co do rozrządu to właśnie też u nich zmieniam i chcę przy okazji i ten pierdolnik zmienić. za rozrząd same części wyszło ok 1300 ale wsio.
Luka3s Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Miałem podobny problem, gdy wymieniłem olej, problem odszedł w nieznane, się znaczy od czasu do czasu mi coś tam zaklekocze szczególnie jak odpalam silnik ale to chwilowo, 1-3s.
WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 no to właśnie o to 1 - 3 sek klekotanie chodzi
Luka3s Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Czytałem gdzieś że po 1-2s klekot powinien się wyciszać i jest to normalnym zjawiskiem nawet chyba któryś z użytkowników na forum to pisał.
WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 http://www.cuoresportivo.pl/_m/index2.php/156/9 z tego wynika że raczej nie powinno być żadnych klekotów
Luka3s Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Jeżeli słychać go tylko przez krótką chwilę podczas zimnego rozruchu, awaria nie wpływa niekorzystnie ani na osiągi, ani na zużycie paliwa, ponieważ wariator mimo nieprawidłowej pracy wykonuje swoje zadanie przyśpieszania momentu otwarcia zaworów. W tej fazie awarii nie powoduje to także żadnego zagrożenia dla trwałości ani bezpieczeństwa silnika. Jeżeli natomiast hałas utrzymuje się na stałe, także przy ciepłym silniku, może to oznaczać, że sprężyna powrotna przestała funkcjonować i że nie następuje zmiana faz, czyli przekrycie między fazą otwarcia zaworów ssących i wydechowych, czego konsekwencją są gorsze osiągi, ale także mniejsze zużycie paliwa.
WinterOOOO Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 tak czy siak i tak jest to awaria wariatora
Luka3s Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 No owszem, ale nie zawsze trzeba go wymieniać. Można troche spokojnie poczekać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się