Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli można powiedzieć, że jesteś na bieżąco stosownie do tematu :wink4: Miałeś jakieś niepokojące objawy, czy robiłeś tak proforma ?

Opublikowano

poszło PW :wink4:

Opublikowano

THX's za wyjaśnienia i cenne wskazówki :wink4:.[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 12:12_________________________________________________Na a6klubie wyczytałem, że:

"Z zasłyszanych plotek - podobno piezoelektryki pójdą do lamusa a wrócą do łask rozwiązania "elektromagnetyczne" znane z początkowej produkcji układów CR ...

Ale to tylko PLOTKI, choć jak dla mnie - pozyskane z bardzo wiarygodnego źródła"

Ciekawe :mysli:

I jeszcze:

"Każde podejrzenia w kierunku lejacych wtryskiwaczy należy bezwzględnie zweryfikować opierając się na drobiazgowej diagnozie tych elementów. Jednym z największych zagrożeń jest wypalenie komory wirowej tłoka, a nawet gniazd zaworowych. Naturalnie przedstawiony wydruk z ASO moim zdaniem nie upoważnia do aż tak dalece idących wniosków i z tego powodu byłoby najlepiej te wtryskiwacze wybudować i oddać bogato wyposażonemu i bogato doświadczonemu fachmanowi od układów wtryskowych CR (w praktyce najczęściej jest to sprawdzony Serwis Bosch'a)"

Opublikowano

Miron juz wszystko w temacie napisał, w ASB od 6 miesiąca 2006 są poprawione wtryski i bardzo rzadko padaja. A jeśli tak to sa to pojedyncze przypadki wywołane raczej bardzo kiepskim paliwem niż zatarciem iglicy.

Opublikowano

No to mnie panowie uspokoiliście. Na szczęście nie występują u mnie typowe objawy walniętych wtryskiwaczy;

- nie dymi na postoju

- nie telepie silnikiem na wolnych obrotach

- nie wzrasta poziom oleju

więc wygląda, że wtryski mam OK.

[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 12:49_________________________________________________Pisałem wcześniej, że auto miało wymieniane kolektory ssące na gwarancji przez poprzedniego właściciela w marcu 2009 przy przebiegu 56850 km, macie jakieś pomysły co mogło być przyczyną ich wymiany ?

Opublikowano

No to mnie panowie uspokoiliście. Na szczęście nie występują u mnie typowe objawy walniętych wtryskiwaczy;

- nie dymi na postoju

- nie telepie silnikiem na wolnych obrotach

- nie wzrasta poziom oleju

więc wygląda, że wtryski mam OK.

[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 12:49_________________________________________________Pisałem wcześniej, że auto miało wymieniane kolektory ssące na gwarancji przez poprzedniego właściciela w marcu 2009 przy przebiegu 56850 km, macie jakieś pomysły co mogło być przyczyną ich wymiany ?

To sa normalne usterki, ja tez miałem u siebie robione. Wystarczy że w kompie raz zapmięta bład a niemcy już wymieniają je na gwarancji:) Tylko się cieszyc bo jeden 1800zł kosztuje.

Opublikowano

Panowie, mam małe pytanko odnośnie felg.

Czy felunek ET54 w rozmiarze 7,5x18 z oponami 225/40ZR/18 podejdzie do B7 ? Jak to się będzie komponować, mam obawy, że jednak wystawać będzie za mocno.

Opublikowano

Przy dużym ET nie wystaje tylko się chowa ;) dasz dystans i powinno być OK. celuj w ET ~35

Opublikowano

Pisałem wcześniej, że auto miało wymieniane kolektory ssące na gwarancji przez poprzedniego właściciela w marcu 2009 przy przebiegu 56850 km, macie jakieś pomysły co mogło być przyczyną ich wymiany ?

To sa normalne usterki, ja tez miałem u siebie robione. Wystarczy że w kompie raz zapmięta bład a niemcy już wymieniają je na gwarancji:) Tylko się cieszyc bo jeden 1800zł kosztuje.

zapraszam do lektury ;]

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_asb_all_30_tdi_i_27_tdi_blad_intake_manifold_flap_motor_jedna_z_przyczyn_rozw-t97354.0.html

Opublikowano

No tak masz rację, już się pogubiłem, za dużo tych et. Czy dystans powinien być 19mm aby uzyskać et35 ? A czy szerokość 7,5 nie za mała będzie ?[br]Dopisany: 22 Marzec 2010, 21:25_________________________________________________

Pisałem wcześniej, że auto miało wymieniane kolektory ssące na gwarancji przez poprzedniego właściciela w marcu 2009 przy przebiegu 56850 km, macie jakieś pomysły co mogło być przyczyną ich wymiany ?

To sa normalne usterki, ja tez miałem u siebie robione. Wystarczy że w kompie raz zapmięta bład a niemcy już wymieniają je na gwarancji:) Tylko się cieszyc bo jeden 1800zł kosztuje.

zapraszam do lektury ;]

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_asb_all_30_tdi_i_27_tdi_blad_intake_manifold_flap_motor_jedna_z_przyczyn_rozw-t97354.0.html

Thx's olo_gda, czytałem ten temat i mam go w pamięci :wink4: dobry patent, mam nadzieję, że nie będę musiał korzystać. A na wymieniony kolektor mam na szczęście jeszcze rok gwarancji więc w razie W serwis będzie się martwił.

Opublikowano

Robert, ET54 odpada zupelnie, felgi nie podejda. Max to 45, najlepiej 35-40.

Opublikowano

No i tak celuje, ale niestety jest problem z dostępności ciekawych wzorów z takim et.[br]Dopisany: 22 Marzec 2010, 22:25_________________________________________________

Pisałem wcześniej, że auto miało wymieniane kolektory ssące na gwarancji przez poprzedniego właściciela w marcu 2009 przy przebiegu 56850 km, macie jakieś pomysły co mogło być przyczyną ich wymiany ?

To sa normalne usterki, ja tez miałem u siebie robione. Wystarczy że w kompie raz zapmięta bład a niemcy już wymieniają je na gwarancji:) Tylko się cieszyc bo jeden 1800zł kosztuje.

zapraszam do lektury ;]

http://www.a4-klub.pl/smf/b7_asb_all_30_tdi_i_27_tdi_blad_intake_manifold_flap_motor_jedna_z_przyczyn_rozw-t97354.0.html

olo_gda, zaglądałem dzisiaj specjalnie pod machę aby sprawdzić to cięgno, o którym piszesz i całość łącznie ze sterownikiem, obudową przepustnicy wygląda jak nówka sztuka wczoraj założona, czyściutka nawet nie przykurzona, cięgno pracuje oki, zero luzów napina tak jak pisałeś w twoim topicu. Możesz podać numer etki całego tego zespołu, sprawdził bym sobie w histori auta czy nie było przypadkiem wymieniane wraz z kolektorem ?

BTW.

Zrobiłem dzisiaj trasę do Hanoweru i z powrotem, kurde blade jak to zaiwania :kox: Był to pierwszy prawdziwy wiosenny i mój w ogóle na letnich kapciach test tego auta, a pogoda 22*C piękne słońce (no może nie do końca prawdziwy bo jednak max nie pocisnąłem - jechał ze mną kolega ze 100% fobią na jazdę samochodem, przy 240 trzymał kurczowo górny uchwyt, a nogi wbite w podłogę :> więc nie chciałem go już mocniej stresować) teścik na germańskiej autobanie pokazał potencjał tego auta, nie było bata z tego co jechało na trasie, żeby coś mi odjechało. Trafił się niemiec w A5 2.0 TFSI, nie chciał zjechać, ciągnął do 230, aż w końcu odpuścił i mnie przepuścił :gwizdanie: Aż się boję co to będzie za monster po wirusie :kox:. Najbardziej byłem w szoku jak się zbiera od 180/200 w górę, zdecydowanie lepiej niż przy niższych prędkościach. Mam jedynie zastrzeżenia do hebli. Montowałem w grudniu nowe Zimermanny przód i tył + Motul 660 i z hamowaniem od 160/190 nie ma żadnych problemów, ale powyżej 200 wyhamować tego paździeża do 100 to już nie jest tak fajnie. Czy jest możliwe przerzucić przednie heble 320 na tył ? podejdzie to bez problemów ? Wtedy na przód pomyślał bym o jakichś 345-iątkach od S4 :mysli:

EDIT:

Aha, pozdrawiam chłopaków z czarnej Raw4 z piękną srebrną B7 2.0 tdi na lawecie, których mijałem na Kołbaskowie :>

Opublikowano

nie ma możliwości przełożyć hebli z tyłu są zupełnie inne tarcze... możesz dać na tył 300mm z S4 a na przód 345mm

Opublikowano

nie ma możliwości przełożyć hebli z tyłu są zupełnie inne tarcze... możesz dać na tył 300mm z S4 a na przód 345mm

Z tyłu są cieńsze sporo, to fakt. A jarzma, zaciski podejdą, stare czy trzeba nowe dokładać do tych tarcz pd S4 ?[br]Dopisany: 25 Marzec 2010, 19:25_________________________________________________

Siemian, Twoje zegary straciły na wyjątkowości :naughty::decayed::naughty::decayed:

CYeJA.jpg

Próbowałem dzisiaj wyłączyć kontrolkę niezapiętych pasów i przez przypadek zapaliłem kontrolkę świateł :gwizdanie:

Kodowanie należy wykonać po linii K,

Sterownik: 8E0 920 932 - przynajmniej taki jest u mnie,

Grupa: 17-wskaźniki,

kodowanie: 5xxx włącza kontrolkę,

kodowanie: 7xxx wyłącza kontrolkę,

Ja robiłem VagCanProfesionall Can+K i moim przypadku jest to 5018 - włączone, 7018 - wyłączone.

Z tego wynika, że ta kontrolka podobnie jak w B6 jest również we wszystkich B7 tylko fabryka postanowiła jej nie aktywować. Więc można sobie włączać i wyłączać, jak kto woli :decayed:

[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 22:30_________________________________________________Aha, dzisiaj wymieniałem olej w tipe, jeśli posiadaczy skrzyni JAX to interesuje to relacja tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_napedowy/b7_asb_szukam_info_nt_oleju_atf_do_skrzyni_tiptronic_jax-t110310.0.html;new#new

[br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 00:33_________________________________________________

Robert, ET54 odpada zupelnie, felgi nie podejda. Max to 45, najlepiej 35-40.

A gdyby tak zastosować dystanse 19 mm, też nie podejdą ? Myślę, że było by OK :mysli: tylko nie wiem, czy jazda na takich dystansach jest bezpieczna :mysli:

Generalnie mam problem z decyzją, na które felgi się zdecydować. Z ET 35-43 jest mało ciekawych wzorów, za to z ET 52-54 jest kilka ciekawych felg.[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 11:17_________________________________________________Wiem, że marudzę z tymi felgami ale pierwszy raz dobieram coś innego niż seria do swojego paździerza w związku z tym proszę Was o pomoc w temacie. Mam na oku felgi ET 54 - 7,5x18.

Chciałbym zastosować przelotowe dystanse 20mm takie jak te:

http://allegro.pl/item977967587_dystanse_ze_srubami_audi_5x100_i_5x112_20mm.html

Pytania są takie:

- czy szerokość felgi 7,5 przypasuje do opony 235/40/18 - czy felga nie będzie za wąska ?

- po zastosowaniu dystansów 20mm uzyskam ET 34 - czy nie będzie tarła opona 235, czy lepiej założyć 225/40 lub 45/18 ?

liczę na Waszą pomoc. THX's

Opublikowano

- czy szerokość felgi 7,5 przypasuje do opony 235/40/18 - czy felga nie będzie za wąska ?

Nie, nie będzie. Ale moim zdaniem lepiej wygląda felga 8 cali.

- po zastosowaniu dystansów 20mm uzyskam ET 34 - czy nie będzie tarła opona 235, czy lepiej założyć 225/40 lub 45/18 ?

Nie będzie tarła.

Sam zastanawiam się nad dystansami, żeby uzyskać ET 33-35mm. Ale nigdy nie miałem dystansów i jakoś mam opory.

Opublikowano

jak się kupi dobre dystanse to problemów nie ma..i minimum 15mm

Opublikowano

Ok dzięki Panowie, to teraz krótka piłka:

Skręcane dwuczęściowe BBS for ori Audi 7,5x18 ET54 + dystanse przelotowe alu HBM 20mm.

iSZCr.jpgiT16A.jpgJkln9.jpgJknSi.jpg

Czy ori Audi RS4 8x18 ET43 wtedy najprawdopodobniej bez dystansu albo cienki 8mm, nie będę wklejał bo każdy wie jak wyglądają.

Obie felgi nowe, wychodzą mniej więcej tyle samo cenowo. Na felgi szykowane opony 235/40/18.

BBSy wyglądają tak na B6:

JpJBA.jpgMJ6H9.jpg

a w razie zmiany chromów relingów i ramek na black pakiet , felgę można zrobić tak:

JpW4i.jpg

Opublikowano

Ja bym brał BBS'y.. Tych RS4 za dużo jest..

Opublikowano

BBSy bardzo ładnie wyglądają i na pewno jest ich mniej.

Ale RS4 mi się bardziej podobają mimo, że ich całkiem sporo. Sporo na forum, bo na ulicach wcale aż tak dużo ich nie widać.

Opublikowano

No właśnie, bardzo by mi podeszły i powiem szczerze, bardzo na nie polowałem, ale ostatnio wysyp się ich zrobił i chyba mi się opatrzyły już. Choć felga wciąż bardzo mi się podoba i dlatego mam zgryza :wallbash:

No i sysek27 też zapodał do swojej rs'y i jak tu być indywidualistą :wallbash::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...