Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc po skasowaniu błędów świec dzisiaj rano nie było problemu z odpaleniem pomimo -1C na dworze. Aku też ok 12,42V :good:

Nie mniej jednak wymienię wszystkie świece w piątek dla świętego spokoju. Teraz nie mam wątpliwości, że problem był z przymarzniętym paliwie w końcówkach wtrysków a świece nie dawały rady z odmrożeniem. Ojciec jechał ze mną swoim AVFem i też tankował na tej stacji z tym, że akurat dolewał STP i nie miał żadnych problemów. Nigdy więcej nie zatankuje na Lotosie, jednak najlepszy ON maja na Shellu i Orlenie.

Przy okazji podpięcia vaga sprawdziłem wtryski i jak zwykle sa ok oraz sprawdziłem również stan zapałnienia DPF. Zdziwiłem się bo po montażu millteka i przerobieniu dpfa na większy dolot spalin do filtra i odejście spalin, zapełnienie się znacznie zmniejszyło :kox: odkąd kupiłem auto zawsze stan zapełnienia utrzymywał się w granicach 22-25gr. Widać, że filtr dostając większą dawkę spalin pod większym ciśnieniem i wyższą temperaturą lepiej sobie radzi z przepalaniem cząstek stałych, vag pokaza terazł 15gr :kox: [br]Dopisany: 23 Listopad 2011, 10:51_________________________________________________Aha, tak jak pisałem po zamontowaniu wydechu turbina później wstawała. Znalazłem procedurę OCF na adaptację sterownika turbosprężarki w 2.7/3.0tdi i sam nie wiem czy to libido ale odczuwalnie zaczęła wstawać niżej :) zrobiłem dzisiaj 100km po trasie i nie czuję już laga :>

Opublikowano

ja tankuje tylko na orlenie brat ostatnio na shellu tankowal po przejechaniu 300km auto zgaslo teraz stoi na serwisie i czekamy na wynik diagnozy pali ale po 10 sekundach gasnie i nie wiadomo co jest wtrysk swieci

ja tylko na pewnych orlenach tankuje reszta ma syf we wrocku jeszcze jest lukol tam tez zawsze tankuje i zawsze bylo dobre paliwo

Opublikowano

Tu masz procedure dla DPFa :)

Coding-II

10016 = Filtr cząstek Regeneracja awaryjne

Adaptacja

Ustawienie podstawowe

Funkcje specjalne

Wtryskiwacz Ilość regulacji (IMA) i regulacja napięcia wtryskiwacza (ISA)

Wartości te reprezentują zachowanie zaworu wtryskowego (Piezo Injector). Spowodowane przez tolerancje wtryskiwacze mają wyjątkowe właściwości i uzyskać podzielone na odrębne klasy. W połączeniu z automatycznie obliczonych wartości uczenia modułu sterowania silnikiem pre-i post-zastrzyki są obliczane indywidualnie dla każdego zaworu. Zachowania zaworu wtryskowego jest również przebieg zależy, więc zawór np. 10000 km ma inne zachowanie to jeden z 70000 km. Moduł sterujący określa te automatycznie podczas jazdy więc wartości uczenia się zmienić w stosunku do przebiegu. Kiedy zmiana jednego z następujących wartości wartości uczenia się zerują, bo ECU myśli, że jesteś dostosowanie nowy zawór.

IMA-ISA wartości muszą być dostosowane, gdy:

Jeden lub więcej zaworów wtryskowych zostały zastąpione. Upewnij się, że nie do regulacji zaworów, które nie zostały zmienione!

Moduł sterujący silnika została zastąpiona.

NIE dostosować te wartości, gdy nie zastąpić jeden z wyżej wymienionych elementów, a nie również na szkolenia lub demonstracyjna.

Kod regulacji można znaleźć na wtryskiwacz się, że jest to 7-cyfrową wartość i nie tylko używać następujących znaków: 1,2,3,4,5,6,7,8, A, B, C, D, E, F, G, H, K, L, M, N, O, P, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z. wartość AAAAAAA nie jest również ważne.

Wymagania wstępne:

Zapłon włączony

Silnik OFF

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Adaptacja - 10]

Kanał 071: IMA-ISA Stosunek jakości do Cylinder 1

Kanał 072: IMA-ISA Stosunek jakości do Cylinder 2

Kanał 073: IMA-ISA Stosunek jakości do cylindra 3

Kanał 074: IMA-ISA Stosunek jakości do cylindra 4

Kanał 075: IMA-ISA Stosunek jakości do cylindra 5

Kanał 076: IMA-ISA Stosunek jakości do cylindrów 6

[Test]

[Zapisz]

[Gotowe, powrót]

Ignition Switch OFF, odczekaj 10 sekund i włącz zapłon ponownie. Wartości powinny być zapisywane teraz, sprawdź ich podwójnej kontroli wartości adaptacyjnych.

Filtr cząstek awaryjne Regeneracja

Wymagania wstępne:

Zapłon włączony

Silnik ON (Idle)

Temperatury oleju powyżej 70 ° C (patrz MVB 007,2)

Filtr cząstek obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3)

Jeśli filtr cząstek obciążenia wynosi powyżej 68g Filtr cząstek należy wymienić, ponieważ samochód może spalić podczas regeneracji.

Silnik Hood ZAMKNIĘTY

Hamulec postojowy działalnością

Transmisja w (P) ARK

Temperatury w Układ wydechowy może wzrosnąć do 300 ° C!!

Brak kodów błędów przechowywanych

Konsumenci Power ON (światło, ogrzewanie siedzeń, przód / tył ogrzewanie okna, Climate Control)

Regeneracja może trwać do 40 minut, prędkość obrotowa silnika automatycznie zwiększa do około 1500 RPM.

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

Początek Regeneracja Wprowadzanie 10016.

[Do It!]

[Pom. Blocks - 08]

Wybierz z wszystkich 3 grup naraz 100, 101 i 102

[Go!]

MVB 100.1: Prędkość obrotowa silnika

MVB 100.3: Licznik Regeneracja / Timer

MVB 100.4: Regeneration Abort uznanych (0 = brak Abort / 1 = Przerwij uznanych)

MVB 101.4: Status Regeneration (001 = ogrzewanie Up, 010 = Regeneracja, 100 = Cooling Down)

MVB 102.1: Temperatura przed Catalyst

MVB 102.2: Temperatura przed filtr cząstek

[Gotowe, powrót]

[Zamknij Controller, Go Back - 06]

Opublikowano

Dzięki Grzegorz, mam gotową procedurę OCF, która mogę odpalić z automatu w moim VCPro :wink4: raz robiłem przepalanie na próbę z 1,5 roku temu z ciekawości ile ubędzie cząstek stałych.

Auto lata głównie po trasie a filtr po poluźnieniu wydechu jest w lepszej formie niż był wcześniej :decayed: :decayed: :decayed: po ostatnim odczycie pokazuje 15g zapełnienia :) Tak informacyjnie info z aso dostałem, że do 60g można próbować przepalać, jeśli jest więcej należy filtr wymienić niestety.

Opublikowano

No tak :) jak autko lata w trase to nie ma kłopotu z Filtrem :decayed:

Opublikowano

Świeczki wymienione, teraz pali od strzała a nawet szybciej :decayed: :decayed: świece musiały być walnięte od jakiegoś już czasu bo całkowicie ustało króciuteńkie dzwonienie szklanek podczas rozruchu na zimnym, a miałem już pietra, że to się napinacze wyrobiły. Od wymiany świec kompletna cisza :good: Widocznie zadzwoniło na tych cylindrach na których świece nie dawały rady.

No i jestem w dużym szoku jak po adaptacji sterownika turbosprężarki auto się zmieniło :decayed: jeżdziłem przez te 9 miesięcy w nieświadomości, że po montażu wydechu tylko korekta programu przywróci dynamikę w aucie, a tu turbawka zaczęła wstawać bardzo wcześnie po adaptacji :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

Dobrze ze jeszcze nie ma tak ostrej zimy bo pewnie by coraz ciezej by bylo autko odpalić :)

Opublikowano

Świece ujawniły sie jak bylem w BB przy -9C do tego przymarłlo paliwo i stąd problemy.

Teraz już mrozy nie straszne :)

Opublikowano

Świece ujawniły sie jak bylem w BB przy -9C do tego przymarłlo paliwo i stąd problemy.

Teraz już mrozy nie straszne :)

-9 to chyba autem do chłodni wjechałeś, bo u nas nie było chłodniej niż -3 :decayed::wink4:

Opublikowano

12 listopada o 5 z minutami rano -9 wg zegarka w audi :gwizdanie:

Opublikowano
:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: ale to pewnie w Pszczynie a nie w BB :polew: :polew: :polew: :polew:
Opublikowano

Oj tam, no tak, a to inna strefa klatyczna :decayed:

Opublikowano

Świeczki wymienione, teraz pali od strzała a nawet szybciej :decayed: :decayed:

(...)

Jakiej firmy świece zamontowałeś?

Wymieniałeś wszystkie sześć?

Ile kosztowała wymiana?

Opublikowano

Świece oem w aso, nie wiem jakie montują, ważne, że 2lata gwarancji dają. 700 zł za świece z wynianą po rabacie. Wymieniał wszystkie 6 szt.

Opublikowano

to bardzo drogo moim zdaniem 700zl za 6 swieczek

Opublikowano

No tanio niestety nie jest, ale zważywszy, że może być problem z wykręceniem zapieczonej świeczki i przy tym uszkodzić na amen a wtedy to tylko wymiana lub wiercenie głowicy, to wolałem zostawić tą gimnastykę dla aso i mieć święty spokój w razie problemów :wink4:

Opublikowano

No tanio niestety nie jest, ale zważywszy, że może być problem z wykręceniem zapieczonej świeczki i przy tym uszkodzić na amen a wtedy to tylko wymiana lub wiercenie głowicy, to wolałem zostawić tą gimnastykę dla aso i mieć święty spokój w razie problemów :wink4:

Dokładnie za wymianę skasowali 350zł czyli sporo. Ale prawda ze jak się ukręci taka świeca to trzeba zwalać głowice a to już koszta, tylko watpie żeby aso wtedy wzięło to na klatę. Najważniesze że wszystko gra i można jeździć autem :>

Opublikowano

Jak się spisuje DG #111 w połączeniu z #601, bo mam zamiar zamówić #111 i nie wiem czy warto dokupywać #601

Opublikowano

Jak się spisuje DG #111 w połączeniu z #601, bo mam zamiar zamówić #111 i nie wiem czy warto dokupywać #601

Jest git :wink4: po miesiącu nie widzę różnicy w powłoce, kropelkowanie cały czas tak samo super, brud schodzi b.łatwo myjką ciśnieniową ERHLE program 4 :good: (sama woda zdemineralizowana) z tym, że najpierw daję pianę PH neutral z domieszką dobrych szamponów ze zwykłego opryskiwacza lidlowego na około 5-10 minut przed wjazdem na myjkę. Rimwax teź cały czas b.dobrze siedzi na felgach :good:

Niestety nie mam zdjęć z myjni, ale siemian widział jak się błyszczy auto :wink4:

Opublikowano

mystic.pl jak się nazywał soooper żrący i dobrze robiący środek do felg ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...