mich24 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 witam zrobiłem dziś logi statyczne proszę o ocenę
Darev Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 jeżeli otwarłeś logi w excelu to zrób konwersję tekst na kolumny
grelo1 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nie wiem, czy warto otwierać nowy temat, w końcu chodzi o to samo... proszę o ocenę logów zrobionych po całej operacji czyszczenia turbo, EGR, dolotów oraz kolektora. Wkurzało mnie, że dźwignia gruchy nie chodziła równomiernie i płynnie. Przycinała się krótko mówiąc. Zabrałem się zatem do pracy. Całe g**no jakie tam było wyczyściłem beną, karcherem. Elementy są zatem jak nowe. Teraz dźwignia porusza się jak należy, a auto zyskało super kopa i chyba drugie życie. Kierownice chodzą bez przycinania, AFN pięknie przyspiesza w niemal pełnym zakresie obrotów ale.. ciągle delikatny dźwięk takiego jakby uszkodzonego, syczącego węża słyszę w przedziale 1500-2000 obr/m i to nie daje mi spać. Jest to jedyne, co się nie zmieniło i tutaj moja prośba o ocenę logów. Już sprawdzałem węże i żadnej nieszczelności nie wykryłem. Jedyne, czego jeszcze nie ruszałem to zaworki. Mam jeden zregenerowany ze starego AFN. Zregenerowałem go. Jeśli wg Was wyjdzie, że należałoby podmienić któryś z dwóch (N75, N18) to to zrobię. Mimo tego podrzucam logi. Jeśli nie są dobre proszę o korektę. Dzięki z góry: bloki 003-010 bloki 010-011
Mauros88 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Turbo Ci tłoczy wg zadanego ciśnienia n75 działa jak sie patrzy utrzymuje zadane ciśnienie. Przepływka lekko zaniża wartość mierzonego powietrza w górnym zakresie obrotów lekkie czyszczenie by jej pomogło.
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Bez kompletu logow nic nie rob z przeplywomierzem , szukaj nieszczelnosci bo chyba jednak jest ( sprawdz gumowy przewod przy kolektorze ssacym)
wasand Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jeżeli sztangą nie kręciłeś to szukaj do skutku dziurki w dolocie nie spodziewaj się wielkiego dziurska tylko dziureczki
grelo1 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Dzięki na wstępie. Sztanga nie była ruszana. Posprawdzam jeszcze raz te gumowe węże. Jest jakiś patent aby sprawdzić to poza oględzinami naocznymi (logi, komp)? A czy jakiś wężyk podciśnienia też może tutaj nieogarniać? Wszystkie prawie te małe wężyki od ECU do rury dolotowej, z N75 do turbo, z przepływki do N18 etc. są posztukowane w oryginalnym AFN w Audi za pomocą takich plastikowych części, przejściówek itd. Kto to do jasnej anielki konstruował..?!
vauxhall95 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Te syczenie jak nie ma dziury jest normalne.Niektore turbo tak chodza niektore nie. Wedlug logow dziury nie ma.Ewentualnie moze bym sztange o obrot skrocil.Zeby nie było drobnych dziur w logu.
wasand Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 ja je sprawdzam za pomocą kompresora, zaślepiam wąż przy turbo i drugi koniec mam zaślepkę z szybkozłączką do kompresora dmucham 2 bar i patrze czy ubywa jeżeli tak to zaczyna się lanie wody z ludwikiem. Jeżeli kat jest wywalony lub łącznik elastyczny uszkodzony to takich dźwięków możesz się spodziewać. Kręcenie sztangą to raczej ostateczność i w tym wypadku nie ma potrzeby nią kręcić.
przemik Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 U mnie tez jest takie syczenie... w dolnym zakresie obrotów.... niby ja mam wyzsze cisnienie w dolocie... ale nic z tym nie robie. Zrob komplet dynamicznych.
przemik Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Mało logów... brakuje 004 i 008... rok Ci zeszło prawie. Miales sprezarke czyszczoną w tym czasie.
grelo1 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Poniżej 008 (zapomniałem wstawić), a 004 zrobię na dniach. PS: Te logi z 004 powiedzą nam coś w odniesieniu do informacji, że turbo było czyszczone? Trochę nie ogarniam. ---------- Post dopisany 31-03-2014 at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2014 at 20:24 ---------- Dodaję 004 na 3-cim biegu oraz 4-tym (2 obrazki, bo nie szło wkleić całości na raz). Przepraszam, że tak długo zwlekałem. Proszę o ocenę tego, co mi wyszło.
przemik Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Moze tak. Potrzebujemy nowy komplet logów. Statyczne: 000,001,003,004,007,013 Statyczne w trybie Basic Settings: 000,003,004,011 Dynamiczne:000,001,003,004,008,010,011 No i pytanie wyprzedzajace.... kiedy zmieniałes filtr paliwa ?
grelo1 Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Problem się rozwiązał. Jestem pała, bo dobrze wszystkiego nie poskręcałem. Były luzy na śrubach odpływu, obejmy tak na czuja, co by nie za mocno (bo to guma), śruby na kolektorze. Tak to jest jak się laik zabiera do roboty bez kanału, ew. podnośnika, na lewarku w garażu. Kilka drobnych dokręceń mechanik dziś musiał wykonać ale teraz jest miodzio. Tylko przy bucie w jeździe delikatne dymienie przy pełnym wcisku (widać w nocy jak auta jadą za mną). Problem gwizdu zatem rozwiązany. Za to teraz jest inny problem. Tutaj od razu przy okazji przepraszam kolegę przemik, że nie udało mi się zrobić wszystkich logów tak jak prosił. Moje auto jest słabsze do ok. 2200 obr/min. Potem jak strzała mknie do przodu. Proszę o analizę logów. Wszystkie filtry nowe, olej również. Bardzo proszę o ocenę. Z góry dzięki. Edytowane 16 Listopada 2014 przez grelo1
ciahciah Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 na początek wypal kolektor ssący, wyskrob wloty w głowicy i umyj siateczki przepływki:) katalizator może minimalnie blokować wylot spalin, czy kwalifikuje się do wywalenia zrób 011d z rozpiętym wydechem za turbo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się