paput Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Zawór egr był już zaślepiony i jak go rozebrałem zobaczyłem że blaszka jest przepalona. Założyłem nową skręciłem i dalej to samo. Moje pytanie brzmi czy zawór n75 może widniec w vagu jako zawór recyrkulacji spalin egr? Tak ludzie na allegro opisują go właśnie. Czy jedynie może widnieć jako błąd 575? Sprawdzę go dzisiaj a jak nie to to zostaje jedynie turbo do wyczyszczenia
SoMeS Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 prędzej błąd 575... czym miałeś to zaślepione że przepaliło?
Alona Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 paput, a sprawdzałeś gruszkę od turbiny?? czy sztanga pracuje?? mi też się działo to samo, co chwile notlauf...problem z ciśnieniem doładowania wszyscy myśleli, że to n75 , a okazało się, że były to objawy padającej gruszki... dlatego pytanie czy ktoś pomyślał o sprawdzeniu gruszki u Ciebie...
bbetoon Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 ja miałem podobny problem mowili ze mam dziurę w dolocie ale nigdzie jej nie znalazłem po szlem do jednego znajomego mechanik który dobrze się zna na audi i znalazł przyczynę miałem zatkanego kata wiec może ty tez masz i masz kata do wybicia albo kupienie nowego :> :> :>
groszek27 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 paput, a sprawdzałeś gruszkę od turbiny?? czy sztanga pracuje?? mi też się działo to samo, co chwile notlauf...problem z ciśnieniem doładowania wszyscy myśleli, że to n75 , a okazało się, że były to objawy padającej gruszki... dlatego pytanie czy ktoś pomyślał o sprawdzeniu gruszki u Ciebie... Jak zdiagnozować prawidłowe działanie sztangi? Żeby mieć pewność żę ten balonik powietrzny wewnątrz nie jest uszkodzony i podnosi na określoną wysokość?
Alona Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 najlepiej sprawdzić czy gruszka dobrze zaciąga powietrze jak odepniesz węzyk, na odpalonym silniku, rzecz jasna na postoju
paput Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 paput, a sprawdzałeś gruszkę od turbiny?? czy sztanga pracuje?? mi też się działo to samo, co chwile notlauf...problem z ciśnieniem doładowania wszyscy myśleli, że to n75 , a okazało się, że były to objawy padającej gruszki... dlatego pytanie czy ktoś pomyślał o sprawdzeniu gruszki u Ciebie... Sztangę wczoraj rozruszaliśmy. Dzisiaj szwagier odczepił n75 i potraktował wd40. Efekt auto raz ciagnie pięknie na każdym biegu a raz wpada w tryb awaryjny. Wcześniej cały czas był notlauf teraz coś się ruszyło. Jak myślicie wymienić to tałatajstwo na nowe?[br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 00:13_________________________________________________ prędzej błąd 575... czym miałeś to zaślepione że przepaliło? Kawałek blaszki aluminiowej
godzic Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 paput, a sprawdzałeś gruszkę od turbiny?? czy sztanga pracuje?? mi też się działo to samo, co chwile notlauf...problem z ciśnieniem doładowania wszyscy myśleli, że to n75 , a okazało się, że były to objawy padającej gruszki... dlatego pytanie czy ktoś pomyślał o sprawdzeniu gruszki u Ciebie... Sztangę wczoraj rozruszaliśmy. Dzisiaj szwagier odczepił n75 i potraktował wd40. Efekt auto raz ciagnie pięknie na każdym biegu a raz wpada w tryb awaryjny. Wcześniej cały czas był notlauf teraz coś się ruszyło. Jak myślicie wymienić to tałatajstwo na nowe?[br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 00:13_________________________________________________ prędzej błąd 575... czym miałeś to zaślepione że przepaliło? Kawałek blaszki aluminiowej według mnie to turbo do czyszczenia ... a zawór n75 można jakoś samemu spróbować zregenerować gdzieś to widziałem na forum. Poza tym sprawdź na vagu czy n75 pracuje czy nie.
jasam Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Jak zdiagnozować prawidłowe działanie sztangi? Żeby mieć pewność żę ten balonik powietrzny wewnątrz nie jest uszkodzony i podnosi na określoną wysokość? Jak już rozruszałeś sztangę kluczem i chodzi ładnie to możesz podpiąć dużą strzykawkę (pewnie ma lek. weterynarii). Wytwarzasz podciśnienie i już wiesz czy chodzi w całym zakresie. Jeśli tak to pozostaje jeszcze stwierdzić czy trzyma cały czas, czy może ma nieszczelność.
paput Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 A jeszcze takie pytanko ten n75 macie zamontowany w poziomie czy w pionie?
michal0 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Miałem podobnie problem z trybem awaryjnym ale po wymianie wężyków i rozruszaniu sztangi problem znikł. NATOMIAST pojawił sie następny Po zgaszeniu silnika auto wydaje jakiś dziwny głos... jakby z egra... takie brzeczenie które trwa jeszcze ze 3-4 sec. Co to może byc? Miał ktoś z Was taki problem?
zielony04 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 po wymianie wężyków i rozruszaniu sztangi problem znikł nie bój się wróci :tongue4:
Szymonss Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ja miałem to samo, kolego 250zł czyszczenie turbo z wymianą wężyków i zapominasz o kłopocie, pomyśl o wycięciu kata bo problem szybko wróci
michal0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Po co płacić za coś co mozna zrobić samemu...
Sztomel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jak zdiagnozować prawidłowe działanie sztangi? Żeby mieć pewność żę ten balonik powietrzny wewnątrz nie jest uszkodzony i podnosi na określoną wysokość? testem poprzez Vag - 01 Engine, grupa 011 w trybie Basic Settings - wtedy sztanga gruszki powinna sama cyklicznie pracować (wsuwać się w stronę gruchy i wysuwać a skok sztangi powinien oscylować w granicy 1.8 cm) - jeśli tak nie będzie lub sztanga będzie się zacinać to aby sprawdzić czy jest to wina tylko sztangi i gruchy czy też zmiennej geometrii łopatek turbosprężarki - trzeba niestety zdemontować turbinę z silnika i sprawdzić sztangę gruchy oraz łopatki turbiny oddzielnie. Jeśli nie posiadasz Vaga to sztangą możesz ruszać ręką i w ten sposób sprawdzić płynność i zakres jej działania.
groszek27 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jak zdiagnozować prawidłowe działanie sztangi? Żeby mieć pewność żę ten balonik powietrzny wewnątrz nie jest uszkodzony i podnosi na określoną wysokość? testem poprzez Vag - 01 Engine, grupa 011 w trybie Basic Settings - wtedy sztanga gruszki powinna sama cyklicznie pracować (wsuwać się w stronę gruchy i wysuwać a skok sztangi powinien oscylować w granicy 1.8 cm) - jeśli tak nie będzie lub sztanga będzie się zacinać to aby sprawdzić czy jest to wina tylko sztangi i gruchy czy też zmiennej geometrii łopatek turbosprężarki - trzeba niestety zdemontować turbinę z silnika i sprawdzić sztangę gruchy oraz łopatki turbiny oddzielnie. Jeśli nie posiadasz Vaga to sztangą możesz ruszać ręką i w ten sposób sprawdzić płynność i zakres jej działania. Robiłem 11BS. Sztanga pracuje,ale nie wiem czy nie w za krótkim zakresie. Ja mam to turbo w wersji z mniejsza gruchą. Zobaczcie sami
bish - kopt Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jak zdiagnozować prawidłowe działanie sztangi? Żeby mieć pewność żę ten balonik powietrzny wewnątrz nie jest uszkodzony i podnosi na określoną wysokość? testem poprzez Vag - 01 Engine, grupa 011 w trybie Basic Settings - wtedy sztanga gruszki powinna sama cyklicznie pracować (wsuwać się w stronę gruchy i wysuwać a skok sztangi powinien oscylować w granicy 1.8 cm) - jeśli tak nie będzie lub sztanga będzie się zacinać to aby sprawdzić czy jest to wina tylko sztangi i gruchy czy też zmiennej geometrii łopatek turbosprężarki - trzeba niestety zdemontować turbinę z silnika i sprawdzić sztangę gruchy oraz łopatki turbiny oddzielnie. Jeśli nie posiadasz Vaga to sztangą możesz ruszać ręką i w ten sposób sprawdzić płynność i zakres jej działania. a czy podczas tego testu w 011bs można w pełni ocenić czy łopatki turbiny sie zacinają? czy nie jest tak, że podczas testu pompa podaje na gruche maxymalne ciśńienie? a w czasie jazdy te ciśn bywa różne, czasami bardzo słabe - w zależności od tego jak bardzo mają być wychylone łopatki? - i wtedy się zacinają gdy działa na nie mniejsza siła?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 16:30_________________________________________________krótki masz ten skok
SoMeS Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam ja mam podobny problem ale u mnie to stalo sie jak dolalem stp do czyszczenia wtrysków u mnie dziala to na tej zasadzie ze traci moc ale po chwili ja odzyskoje i dalej ciagnie bardzo mnie to zdziwilo i nie wiem czy tez mam szukac przyczyny dodam ze stalo mi sie to po przejechaniu ok 700km a teraz to mam juz 1600 pojezdze jeszcze zeby dobrze wyjezdzic paliwo z tym plynem i bedzie jasne LUDZIE zakładajcie osobny wątek z wklejonymi LOGAMI i będziemy diagnozować a nie zaczynają tu wszyscy do jednego tematu wklejać swoje problemy ?!?
Sztomel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Sztanga pracuje,ale nie wiem czy nie w za krótkim zakresie skok sztangi zbyt krótki - wklej logi grup 003, 008 i 011 w dział Diagnostyka i zobaczymy jak to jest u Ciebie z tym ciśnieniem powietrza doładowanego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się