C4NC3R Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Sprawdź przełożenia główne a obu skrzynkach i dyfrze / mają być takie same - jeśli są to można skrzynie zamienić Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
blackpedro Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 A powiedz mi jeszcze jak sprawdzić. Po oznaczeniach skrzyń, czy przełożenie jest gdzieś wybite na obudowie?
bobikos Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 oznaczenie skrzyni i dyfra - wrzuć w etkę i zobacz jakie mają przełożenia.
miikii Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Chłopaki potrzebuje info na temat podpory wału. Może macie jakieś zdjęcia jak to dobrze zrobić.Podobno trzeba spawać uchwyty do ramy co nie za bardzo mi się uśmiecha. Proszę o waszą pomoc w tej sprawie.
Gość poised Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Hej, Jest możliwa taka przekładka ze skrzynią automatyczną? bo chyba w Niemczech zapomnieli o kolfiguracji 1,9 + tip + Q
miikii Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Chłopaki niech nikt nie żartuje że moje pytanie jest aż tak trudne.
bobikos Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Trzeba spawać uchwyty i jest to jedyna operacja przy której trzeba chwilkę posiedzieć. Reszta to plug&play. Ja Ci szczegółów nie opowiem bo kwestię spawania zostawiłem mojemu mechanikowi.
miikii Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Trzeba spawać uchwyty i jest to jedyna operacja przy której trzeba chwilkę posiedzieć. Reszta to plug&play. Ja Ci szczegółów nie opowiem bo kwestię spawania zostawiłem mojemu mechanikowi. bobikos dzięki. jakby ktoś miał jakieś zdjęcia to będę bardzo wdzięczny.
bongod Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie jak jest z dystansami w quattro ? Rozstaw w b6 jest o 5 mm szerszy z przodu. Chciałem wsadzić na przód 10 na tył 15 będzie to miało jakiś zły wpływ na napęd? Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez bongod
Seta-1.8t Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Mam pytanie odnośnie czujników ABS. Starą wiązkę przepinam do czujników zamontowanych na zwrotnicach w Q i nic więcej nie dotykam?? Proszę o podpowiedź. chodzi o błędy kodowania itd.
audikrk_ Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Koledzy ważne pytanie, ile może kosztować średnio oczywiście poza ASO swap na quattro w 1.9 tdi avf/1.8t ? Mówię o kosztach samej robocizny bez części. Będę wdzięczny za odpowiedź
slawek9106 Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Koledzy ważne pytanie, ile może kosztować średnio oczywiście poza ASO swap na quattro w 1.9 tdi avf/1.8t ? Mówię o kosztach samej robocizny bez części. Będę wdzięczny za odpowiedź kolego ja sie własnie tym zainteresowałem koszt samej robocizny to około 3 tys.
bobikos Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Tak. Sprawa jest banalna. Trzeba pociągnąć 1 przewód do licznika i zmienić kodowanie. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty. Kodowanie licznika (dodajemy + 01 jak niżej): Coding 00??xx1: Options +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World) +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive) +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004) +04 = 3. K-Number (Rental Cars) +08 = 2. K-Number (Australia) 00xx?x1: Country 0 = Germany (D) 1 = Rest of World (RoW) 2 = USA (US) 3 = Canada (CAN) 4 = Great Britain (GB) 5 = Japan (JP) 6 = Saudi Arabia 7 = Australia (AUS) 00xxx?1: Seatbelt Warning 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old) 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new) I to wszystko. Efekt jest taki że w zakresie od 3/4 do 1/4 wskazówka nie lata jak głupia po skali. Ja nie musiałem kalibrować czujników bo wskazują ok - tj wyjeździłem paliwo do zasięgu 0 i nadal auto jeździło, nie sprawdzałem ile na tzw. 0 km zasięgu można przejechać ale samochód powinien przejechać jeszcze ok 30 - 50 km (głęboka rezerwa ratująca na autostradzie). Poniżej link to adaptacji - kanał adaptacji 29 i 30 (kodowanie na początku tylko dla B7) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Instrument_Cluster_%288EC/8ED/8HE%29 Edytowane 1 Czerwca 2015 przez bobikos 1
bobikos Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 w quattro avancie masz dostęp po zdjęciu siedziska tylnej kanapy. Po prawej stronie (pasażera) jest pompa paliwa + czujnik nr 2 (podłączony fabrycznie) po lewej stronie (kierowcy) jest czujnik nr 2 więc cała robota to rozebrać z lewej strony progi tył i przód, przeciągnąć dwa kable do licznika, podłączyć zakodować i temat załatwiony.
slo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 tylko że ja po stronie kierowcy nie mam tej dziury tak jak jest w quattro seryjnie.
cocoo24 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) tylko że ja po stronie kierowcy nie mam tej dziury tak jak jest w quattro seryjnie. dlatego, ze masz dołożone Q, jednak wszystko nie jest p&p Edytowane 2 Czerwca 2015 przez cocoo24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się