bongod Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Hahaha nom . Mam graty z bexa ale jakoś cały czas brakuje czasu . Chciałem znaleźć komplet z bfb 6b ale niema . Teraz pokazało mi się 5b oznaczenie ftz skrzyni ale jak liczę przełożenia to lipa raczej .
slo Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 kombinujesz jak koń pod górkę czemu nie mozesz wrzucic skrzyni od 3.0 ?
bongod Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 3.0 to chyba te same prawie przełożenia co w bex a bexa mam już graty . Przy 140 około 3500 obr na 6 biegu . A w tej z bfb 3000 więc sporo . Ale nie chce mi się już szukać .
tomek1_1001 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 ogarniał ktoś już takiego swapa w Lubelskim/podkarpackim ?
Marcin850527 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Tak. Sprawa jest banalna. Trzeba pociągnąć 1 przewód do licznika i zmienić kodowanie. Przewód idzie od pinu 2 czujnika (kolor przewodu fioletowo-czarny) do pinu 11 kostki T32 (kostka niebieska). Masę bierzemy z drugiego czujnika (tam gdzie pompa) lub też ciągniemy do licznika i bierzemy z pinu 32 kostki T32 kolor przewodu brązowo-żółty. Kodowanie licznika (dodajemy + 01 jak niżej): Coding 00??xx1: Options +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World) +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive) +02 = Seatbelt Warning (NAR old - up to 45/2004) +04 = 3. K-Number (Rental Cars) +08 = 2. K-Number (Australia) 00xx?x1: Country 0 = Germany (D) 1 = Rest of World (RoW) 2 = USA (US) 3 = Canada (CAN) 4 = Great Britain (GB) 5 = Japan (JP) 6 = Saudi Arabia 7 = Australia (AUS) 00xxx?1: Seatbelt Warning 0 = No Seatbelt Warning (or NAR old) 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new) I to wszystko. Efekt jest taki że w zakresie od 3/4 do 1/4 wskazówka nie lata jak głupia po skali. Ja nie musiałem kalibrować czujników bo wskazują ok - tj wyjeździłem paliwo do zasięgu 0 i nadal auto jeździło, nie sprawdzałem ile na tzw. 0 km zasięgu można przejechać ale samochód powinien przejechać jeszcze ok 30 - 50 km (głęboka rezerwa ratująca na autostradzie). Poniżej link to adaptacji - kanał adaptacji 29 i 30 (kodowanie na początku tylko dla B7) http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Instrument_Cluster_%288EC/8ED/8HE%29 Pin 11 kostki T32 (kostka niebieska)- chłopaki orientuje sie ktoś jaki to pin? wiem że żeński tylko jakieś dokładne oznaczenie żebym go mógł dokupić
slawek9106 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 koledzy czemu jak wszystko podłączyłem tak jak było i włożyłem pompkę od 2.5 to auto pochodzi chwile i gaśnie ?
slo Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Trzecia pompa paliwa dzisiaj mi zdechła.. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/324689-problem-z-pompa-paliwa-po-swapie-na-quattro/ Ma ktoś jakiś pomysl ?
slawek9106 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Panowie w jakich zakladach robiliscie swapa quattro albo znacie warsztat który moze mi ogarnać mój problem z bakiem? pozdrawiam
slo Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Ja przelozylem kompletny bak z pompa od 2.5 tdi i wszystko chodzi jak trzeba. Tam sa dwie rurki tylko: zasilanie i powrot. Ale Ty masz powrót do komory głównej ? w 1.8T powrót jest pociągnięty do komory od strony kierowcy a nie tam gdzie jest pompa
bobikos Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 w moim zasilanie i powrót jest w to samo miejsce - do pompy paliwa po stronie pasażera. Odpowietrzenie Ci działa? Syczy jak odkręcasz korek? Panowie w jakich zakladach robiliscie swapa quattro albo znacie warsztat który moze mi ogarnać mój problem z bakiem? pozdrawiam Ja robiłem w Warszawie u znajomego ale bak został zamontowany i poza podłączeniem przewodów nic nie trzeba było robić. Dobrze podłączyłeś zasilanie/powrót? Nie ciągnie Ci gdzieś powietrza? Pompa od 2.5 sprawna? Ale Ty masz powrót do komory głównej ? w 1.8T powrót jest pociągnięty do komory od strony kierowcy a nie tam gdzie jest pompa Widzę też w ETCE że do 1.8T quattro jest inny filtr paliwa z regulatorem ciśnienia. Może tu masz problem.
slo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Widzę też w ETCE że do 1.8T quattro jest inny filtr paliwa z regulatorem ciśnienia. Może tu masz problem. no właśnie. filtr paliwa mam jeszcze stary z ośki. Masz może jakieś nr tego filtra paliwa ?
bongod Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Ja mam w ośce filtr z regulatorem ciśnienia .
slawek9106 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) no własnie Panowie przelew mam do komory za kierowca i jak jak mam to wszystko połaczyć zeby działało ? bo wiem ze przelew musi byc po stronie pasazera ale to mam to gdzies wipiac w jakis trójnik czy luzem połazyć ? tak jest duzo tych trójników i nie chce czegos popsuć ! no własnie co z tym filtrem paliwa bo ja tez mam od oski 1.9! http://zapodaj.net/d545abbfb9bd3.jpg.html taka mam pompke od 2.5 ! Edytowane 28 Czerwca 2015 przez slawek9106
slo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Słyszałem że filtry paliwa ośka i Q mogą różnić się ciśnieniami..
bongod Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Z własnego doświadczenia powiem że te z regulatorem to straszny badziew :/ Edytowane 28 Czerwca 2015 przez bongod
bongod Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Cztery . Wymieniałem już z 4 razy bi się waliły albo od nowości były lipne. Edytowane 28 Czerwca 2015 przez bongod
bongod Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Za ubogo było i raz bena w filtrze węglowym. W końcu w aso kupiłem i jest git już z rok .
slawek9106 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 koledzy filt filtrem ale jak połącZyć to wszystko w tym baku bym mógł normalnie jeździć: /
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się