Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i mod się udał :kox:

Dziś auto wyjechało i jest super. W tej chwili wszystko działa tak jak powinno, na tyle na ile zdążyłem się pobawić nie ma praktycznie żadnych problemów. Również od strony elektroniki: ESP czy ABS. Pozostał tylko jeden mały problem do rozwiązania, po podmianie zbiorniku paliwa jego wskaźnik nie pokazuje właściwego poziomu, ale już wiemy jak to załatwić. W przyszłym tygodniu postaram się dokładniej opisać całą zabawę i dodać trochę zdjęć.

Generalnie polecam każdemu :good:

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

koniecznie opisz wszystko :good: :good: :good: :good: :good: :good: może odezwij się do zielonych lub admina to zdjęcia zrobią z logiem klubowym :cool1:

Opublikowano

Jak tylko będę miał chwilę i zakończymy sprawę ze wskaźnikiem poziomu paliwa to opisze dokładniej. Zdjęcia też będą :)

Opublikowano

Jak tylko będę miał chwilę i zakończymy sprawę ze wskaźnikiem poziomu paliwa to opisze dokładniej. Zdjęcia też będą :)

:kox: :kox: :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

no to brawo :notworthy: czekamy na opis i foty

Opublikowano

Juz coś widze ze opisany modzik stanie sie bardzo popularnym.

Zawsze to Q a nie jednoosiówka :/

Ciekaw jestem kocowego efektu no i opisu po pierwszej jezdzie :)

Opublikowano

Wczoraj w nocy pojechałem trochę poświrować i jest po prostu kox :decayed:

Jeździłem już sporo autami z 4wd między innymi S6 dobrego znajomego i nowym EVO10 ale jednak posiadanie czegoś takiego w swoim samochodzie to inna bajka. Teraz walczę z pozbyciem się przyzwyczajeń i stylu jazdy z samochodu z napędem na przód. Na koniec dwie rzeczy które podobają mi się najbardziej:

1. po wyłączeniu kontroli trakcji to co ten samochód robi na śniegu, sposób w jaki można przejechać zakręt to po prostu bajka, banan nie schodził mi z gęby przez cały czas :evil:

2. kontrola trakcji na śniegu moim zdaniem działa dużo sprawniej niż w FWD, zmuszenie samochodu do większego poślizgu nawet na lodzie z włączonym ESP jest w zasadzie niemożliwe

Opublikowano

:shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

Wczoraj w nocy pojechałem trochę poświrować i jest po prostu kox :decayed:

Jeździłem już sporo autami z 4wd między innymi S6 dobrego znajomego i nowym EVO10 ale jednak posiadanie czegoś takiego w swoim samochodzie to inna bajka. Teraz walczę z pozbyciem się przyzwyczajeń i stylu jazdy z samochodu z napędem na tył. Na koniec dwie rzeczy które podobają mi się najbardziej:

1. po wyłączeniu kontroli trakcji to co ten samochód robi na śniegu, sposób w jaki można przejechać zakręt to po prostu bajka, banan nie schodził mi z gęby przez cały czas :evil:

2. kontrola trakcji na śniegu moim zdaniem działa dużo sprawniej niż w FWD, zmuszenie samochodu do większego poślizgu nawet na lodzie z włączonym ESP jest w zasadzie niemożliwe

:slina: :slina: :slina: :slina: :slina: :slina:

Musze sie chyba zbilansować i zabrać do kompletowania cześci potrzebnych do rezanka ;)

Opublikowano

Witam

Dla zainteresowanych jest Gość od którego można kupić kpl zestaw - nick allegro mesio1. Od niego pochodzi mój zestaw i kolegi Karola.

Popieram Karola z stwierdzeniem, co innego jest pojeździć czyimś autem AWD, a zupełnie co innego jest jeździć swoim codziennie - zupełnie inna bajka

Dziś prawdopodobnie będę posiadał działający prawidłowo wskaźnik paliwa i pozostanie ostatni element do dopracowania ale o nim dopiero jak prawidłowo w 100% będzie działał

Zachęcam do przebudowy bo naprawdę warto :>

Opublikowano

no to kox czekam na cene i fotostory :)

Opublikowano

Jak tylko będę miał chwilę i zakończymy sprawę ze wskaźnikiem poziomu paliwa to opisze dokładniej. Zdjęcia też będą :)

Przygotuj dobrze wątek pod kątem działu warsztat. Następnie ten wątek się przesunie, bo w warsztacie nie ma miejsca na dyskusje o pierdołach.

Opublikowano

Mi się marzy coś takiego w moim B7 :)

Czekam na wycenę tego moda.

Opublikowano

Wskaźnik paliwa już jest dopracowany działa poprawnie

Nie mam schematu elektrycznego ale należy zdjąć izolację z wtyczki tej, która idzie do pompy, tam dwa środkowe piny odpowiadają za wskaźnik paliwa ( fioletowo czarny i brązowo żółty). Brązowo żółty należy złączyć z jednym z pinów drugiego wskaźnika poziomu, natomiast drugi pin tego wskaźnika podłączamy do zegara na pin 11 niebieskiej wtyczki. Na 3 pinie tej wtyczki powinien być już podłączony wcześniej kabelek fioletowo czarny z pierwszego wskaźnika z zbiornika. Na koniec trzeba przekodować w zegarach na zbiornik typu quattro i działa :>

Opis dotyczy zegarów B6 z roku 2004

Opublikowano

Będą jakieś fotki z tego moda ??

Opublikowano

Będą, w przyszłym tygodniu postaram się dodać.

Opublikowano

gratuluje odwagi ja wymiekłem chciałem robic manuala z multitronica

Opublikowano

i co z ta przekladka bo nie wiem czy zbierac na zmiane oski na Q czy na S5 :evil:

Opublikowano

i co z ta przekladka bo nie wiem czy zbierac na zmiane oski na Q czy na S5 :evil:

Adaś nie śpij.Dwa auta już zrobione.Możesz zaczynać kupować części do przekładki :decayed:

Opublikowano

i co z ta przekladka bo nie wiem czy zbierac na zmiane oski na Q czy na S5 :evil:

Adaś nie śpij.Dwa auta już zrobione.Możesz zaczynać kupować części do przekładki :decayed:

sory Hugo, po nietrzezwemu sie nie sprecyzowalem :polew:

chodzilo Mi o szczegoly, np czy takie podzespoly i jako calosc wytrzymuja wieksze moce typu 300 KM :evil:

Opublikowano

chodzilo Mi o szczegoly, np czy takie podzespoly i jako calosc wytrzymuja wieksze moce typu 300 KM :evil:

a w czym problem z takimi mocami ? bez problemu napędy wytrzymują

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...