Gamling Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 No i mod się udał Dziś auto wyjechało i jest super. W tej chwili wszystko działa tak jak powinno, na tyle na ile zdążyłem się pobawić nie ma praktycznie żadnych problemów. Również od strony elektroniki: ESP czy ABS. Pozostał tylko jeden mały problem do rozwiązania, po podmianie zbiorniku paliwa jego wskaźnik nie pokazuje właściwego poziomu, ale już wiemy jak to załatwić. W przyszłym tygodniu postaram się dokładniej opisać całą zabawę i dodać trochę zdjęć. Generalnie polecam każdemu
poziek Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 koniecznie opisz wszystko :good: :good: :good: może odezwij się do zielonych lub admina to zdjęcia zrobią z logiem klubowym
Gamling Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jak tylko będę miał chwilę i zakończymy sprawę ze wskaźnikiem poziomu paliwa to opisze dokładniej. Zdjęcia też będą
źrebak Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jak tylko będę miał chwilę i zakończymy sprawę ze wskaźnikiem poziomu paliwa to opisze dokładniej. Zdjęcia też będą :kox: :kox: :kox:
seba1-2 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 no to brawo czekamy na opis i foty
simon__75 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Juz coś widze ze opisany modzik stanie sie bardzo popularnym. Zawsze to Q a nie jednoosiówka :/ Ciekaw jestem kocowego efektu no i opisu po pierwszej jezdzie
Gamling Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2010 Wczoraj w nocy pojechałem trochę poświrować i jest po prostu kox Jeździłem już sporo autami z 4wd między innymi S6 dobrego znajomego i nowym EVO10 ale jednak posiadanie czegoś takiego w swoim samochodzie to inna bajka. Teraz walczę z pozbyciem się przyzwyczajeń i stylu jazdy z samochodu z napędem na przód. Na koniec dwie rzeczy które podobają mi się najbardziej: 1. po wyłączeniu kontroli trakcji to co ten samochód robi na śniegu, sposób w jaki można przejechać zakręt to po prostu bajka, banan nie schodził mi z gęby przez cały czas 2. kontrola trakcji na śniegu moim zdaniem działa dużo sprawniej niż w FWD, zmuszenie samochodu do większego poślizgu nawet na lodzie z włączonym ESP jest w zasadzie niemożliwe
simon__75 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 :shocked: :shocked: Wczoraj w nocy pojechałem trochę poświrować i jest po prostu kox Jeździłem już sporo autami z 4wd między innymi S6 dobrego znajomego i nowym EVO10 ale jednak posiadanie czegoś takiego w swoim samochodzie to inna bajka. Teraz walczę z pozbyciem się przyzwyczajeń i stylu jazdy z samochodu z napędem na tył. Na koniec dwie rzeczy które podobają mi się najbardziej: 1. po wyłączeniu kontroli trakcji to co ten samochód robi na śniegu, sposób w jaki można przejechać zakręt to po prostu bajka, banan nie schodził mi z gęby przez cały czas 2. kontrola trakcji na śniegu moim zdaniem działa dużo sprawniej niż w FWD, zmuszenie samochodu do większego poślizgu nawet na lodzie z włączonym ESP jest w zasadzie niemożliwe :slina: :slina: :slina: Musze sie chyba zbilansować i zabrać do kompletowania cześci potrzebnych do rezanka
Janusz00 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam Dla zainteresowanych jest Gość od którego można kupić kpl zestaw - nick allegro mesio1. Od niego pochodzi mój zestaw i kolegi Karola. Popieram Karola z stwierdzeniem, co innego jest pojeździć czyimś autem AWD, a zupełnie co innego jest jeździć swoim codziennie - zupełnie inna bajka Dziś prawdopodobnie będę posiadał działający prawidłowo wskaźnik paliwa i pozostanie ostatni element do dopracowania ale o nim dopiero jak prawidłowo w 100% będzie działał Zachęcam do przebudowy bo naprawdę warto :>
boberek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 no to kox czekam na cene i fotostory
adadur Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Jak tylko będę miał chwilę i zakończymy sprawę ze wskaźnikiem poziomu paliwa to opisze dokładniej. Zdjęcia też będą Przygotuj dobrze wątek pod kątem działu warsztat. Następnie ten wątek się przesunie, bo w warsztacie nie ma miejsca na dyskusje o pierdołach.
ba$ior Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Mi się marzy coś takiego w moim B7 Czekam na wycenę tego moda.
Janusz00 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Wskaźnik paliwa już jest dopracowany działa poprawnie Nie mam schematu elektrycznego ale należy zdjąć izolację z wtyczki tej, która idzie do pompy, tam dwa środkowe piny odpowiadają za wskaźnik paliwa ( fioletowo czarny i brązowo żółty). Brązowo żółty należy złączyć z jednym z pinów drugiego wskaźnika poziomu, natomiast drugi pin tego wskaźnika podłączamy do zegara na pin 11 niebieskiej wtyczki. Na 3 pinie tej wtyczki powinien być już podłączony wcześniej kabelek fioletowo czarny z pierwszego wskaźnika z zbiornika. Na koniec trzeba przekodować w zegarach na zbiornik typu quattro i działa :> Opis dotyczy zegarów B6 z roku 2004
simon__75 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Będą jakieś fotki z tego moda ??
Gamling Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Będą, w przyszłym tygodniu postaram się dodać.
czaki22 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 gratuluje odwagi ja wymiekłem chciałem robic manuala z multitronica
Adas Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 i co z ta przekladka bo nie wiem czy zbierac na zmiane oski na Q czy na S5
Hugo Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 i co z ta przekladka bo nie wiem czy zbierac na zmiane oski na Q czy na S5 Adaś nie śpij.Dwa auta już zrobione.Możesz zaczynać kupować części do przekładki
Adas Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 i co z ta przekladka bo nie wiem czy zbierac na zmiane oski na Q czy na S5 Adaś nie śpij.Dwa auta już zrobione.Możesz zaczynać kupować części do przekładki sory Hugo, po nietrzezwemu sie nie sprecyzowalem chodzilo Mi o szczegoly, np czy takie podzespoly i jako calosc wytrzymuja wieksze moce typu 300 KM
poziek Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 chodzilo Mi o szczegoly, np czy takie podzespoly i jako calosc wytrzymuja wieksze moce typu 300 KM a w czym problem z takimi mocami ? bez problemu napędy wytrzymują
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się