MemberA4 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 55 minut temu, Patryk RBR napisał: Witam. Panowie mam pytanie odnośnie wachacz tylnych i zwrotnica czy w a4 b6 1.8t quattro są takie same jak w 1.9tdi quatro i czy wachacze z oski podejdę do quattro. Nie ma różnicy w zwrotnicach i wahaczach co do wersji silnikowych a wahacze z ośki możesz przełożyć do quattro.
Patryk RBR Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Dzięki wielkie kolego. Bo coś słyszałem że sprężyna jest inna ale nie wiedziałem jak z wachaczami
sebek1093 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Mam pytanko... Czy do silnika AVF podejdzie skrzynia od 3.0TDI? Oczywiście chodzi o przekładke kompletnego quattro...
kuba84 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Podejdzie, oprócz kompletnego sprzęgła które w 3.0 tdi / 2.7 tdi jest inne jak w 1.9 / 2.0
sebek1093 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Czyli tylko stary komplet sprzęgła zostaje? A jak z przełożenia i skrzyni? Będzie to jeździło?
kuba84 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Ja nie narzekałem jakoś to jeździło, a miałem tylko AVF + soft, stare sprzęgło zostaje Dodatkowo wydech trzeba przerobić ale to spokojnie dasz radę ogarnąć i trzeba zmienić pompę w zbiorniku paliwa. 3.0 tdi ma pompkę 3 bary a pompowtryski potrzebują taką 0,6 bara. Wszystko
sebek1093 Opublikowano 22 Października 2018 Opublikowano 22 Października 2018 Wydech to nie problem, pompy też raczej do ogarnięcia... Dzięki za info..
r7adek Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 (edytowane) Mam okazję kupić swap z bexa sedan, a ja mam bexa avanta. Czy będzie to pasować? Edytowane 23 Października 2018 przez r7adek
Noix Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 witam, ciezko jest mi przekopac 53 strony tematu, ale potrzebuje spis wszystkiego co jest potrzebne do swapa ośka - quattro, żeby niczego nie pominąć. W weekend jadę oglądać jednego swapa i nie chcę niczego pominąć.
Miras95 Opublikowano 24 Października 2018 Opublikowano 24 Października 2018 W dniu 23.10.2018 o 17:17, Noix napisał: witam, ciezko jest mi przekopac 53 strony tematu, ale potrzebuje spis wszystkiego co jest potrzebne do swapa ośka - quattro, żeby niczego nie pominąć. W weekend jadę oglądać jednego swapa i nie chcę niczego pominąć. -Całe tylne zawieszenie łącznie z dyfrem i półosiami -wał napędowy oraz wycięte z kawałkiem karoserii mocowanie podpory wału -skrzynia biegów(jeśli miałeś 5b a kupujesz 6b to wybierak zmiany biegów też potrzebujesz) -półosie przednie(chyba że twoje podejdą do do nowej skrzyni) -Linka ręcznego -zbiornik paliwa -kompletny wydech z mocowaniem -wszystkie osłony termiczne -pompa abs -wszystkie śruby Mam nadzieję że nic nie zapomniałem
r7adek Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Ma ktoś namiar na osobę co robi swap, najlepiej na Podkarpaciu?
Noix Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 W dniu 24.10.2018 o 21:14, Miras95 napisał: -Całe tylne zawieszenie łącznie z dyfrem i półosiami hmm? z tego co wiem to wahacze, amory, sprężyny są te same
Miras95 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 7 minut temu, Noix napisał: hmm? z tego co wiem to wahacze, amory, sprężyny są te same Sprężyny z quattro będą mieć wyższą kategorie wagową (w ośce miałem kat 9 a quattro 11) Wahacze i amory są te same ale sprzedający będzie musiał je odkręcić od belki a cenę zapewne powie ci taką samą jak byś wziął cały komplet.No chyba że powie ci cenę dużo niższą bez wahaczy to możesz wziąć bez.
r7adek Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Czy można włożyć skrzynię i cały tył, bez wału napędowego a następnie podjechać w celu dospawania podpory wału ? Czy nie ma takiej opcji bo coś się wysypie ? Bo w zasadzie zrobiłbym to sam, tylko to spawanie nie by mi zostało.
MemberA4 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 17 minut temu, r7adek napisał: Czy można włożyć skrzynię i cały tył, bez wału napędowego a następnie podjechać w celu dospawania podpory wału ? Czy nie ma takiej opcji bo coś się wysypie ? Bo w zasadzie zrobiłbym to sam, tylko to spawanie nie by mi zostało. Na skrzyni Quattro nie pojedziesz bez wału.
misiek95 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 37 minut temu, r7adek napisał: Czy można włożyć skrzynię i cały tył, bez wału napędowego a następnie podjechać w celu dospawania podpory wału ? Czy nie ma takiej opcji bo coś się wysypie ? Bo w zasadzie zrobiłbym to sam, tylko to spawanie nie by mi zostało. lepiej włóż podpore i ją zamocuj tymczasowo jakimś pasem albo trytkami ;d różne rzeźby uskuteczniam w autach jak musze je przemiescic kawalek ;d na podpore nie działają jakies duże siły
MemberA4 Opublikowano 27 Października 2018 Opublikowano 27 Października 2018 Najlepiej będzie przynitować?
Lukasz9323 Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Cześć chodzi mi po głowie wrzucenie do mojej B7 właśnie Quattro bo jak mam znowu tak długo szukać kolejnego samochodu to wolę obecny "trochę" doinwestować. Robił ktoś z Was na Śląsku/ Małopolska właśnie dorzucenie Quattro do swojej ośki i poleca dany warsztat? Najlepiej okolice Bielska ale jak ktoś z renomą i zadowolonymi klientami to dojadę dalej.
Miras95 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Panowie do spawania mocowania podpory wału trzeba ściągać dywan ze środka auta ? Bo cały czas myślę czy mi nie zacznie się palić jak zacznę spawać pod spodem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się