Nosfer Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Przejechałem u nas 100 tyś, więc mogę powiedzieć, że na Ori przeleciałem 205.000tyś kilometrów, teraz zmieniłem na FEBI, wymieniłem cały komplet - do tej pory 10.000 i póki co cisza
marewel Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Ja ori mialem lem,kupilem teraz w IC tez lema gornego tylnego z zeszlifowanym znaczkiem ale porownojac je z oryginalnym musze stwierdzic ze to jest calkiem inny odlew aluminium.W dodatku swozen samego wahacza chodzi dosyc luźno,mam mieszane odczucia chyba jednak zainwestuje w mooga
querro7 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Nie spotkałem się z firmą z branży automotiv, która od podstaw produkuje i składa gotowy samochód na miejscu. Jest to wielo etapowy proces na który mają wpływ różne firmy nawed z całego świata które muszą posiadać certyfikat jakości ISO/TS 16949 lub dodatkowo QS 9000 do ISO by mogły uczestniczyć w tym procesie. Czyli jak jakiś producent robi części na pirwszą linię to możemy być w 100% pewni jakości zapewnionej przez częste kontrole tzw. audity zewnętrzne sprawdzające cały proces prdukcyjny. Racja ale niestety czesciowo tylko. Zawsze cos sie jest w stanie przeslizgnac. Poza tym tyczy sie to TYLKO pierwszej zabudowy. Wszystkie czesci, które my kupujemy to tzw Aftermarket a tu jest wolna amerykanka i licza sie głównie koszty a nie jakość. Ori z ASO sa robione na tych samych liniach co do pierwszej zabudowy teoretycznie przez 15 lat od konca produkcji modelu. Dlatego tyle kosztuja i dlatego sa lepsze.
kepasa Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Wniosek jest jasny, że cześci które mają szlif nie przeszły kontroli jakości przed oddaniem partii do ASO Skad masz takie informacje? to niedorzeczne, chodzi jedynie o sprzedaż wyrobów produkowanych dla audi poza serwisem, nie ma się co doszukiwać oszustw i niedoróbek w zawieszce...
marewel Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Oczywiscie ze to bzdura z ta kontrola jakosci,kupiłem uszczelkę pod miske i tez miala zeszlifowane znaczki.
Leman Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 może odgrzeje kotleta .... Panowie jakie wyniki na Master-Sportach???? juz niebawem czeka mnie wymianka i nie wiem czy warto ...
krzysiek23 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 zajzyj do dzialu osobnego ktory byl poswiecony MS ja zakupilem lemki caly komplet od toma77 i tez ze szlifowamymi znaczkami audi,u mnie akurat sworznie chodzily bardzo ciezko,stare wachacze co sie okazalo zaden niebyl w ori (a bylem przekonany ze wszystko jeszcze w ori),tylko lewy lacznik stabilizatora ori-lemka-reszta jakies no name,czyli i w niemcowni juz ktos wymienial,a przebieg teraz 253789 tys ,wiec od 252000 tys przebiegu jestem testerem lemka zobaczymy jak dlugo pojezdze
lewy_jelcz Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Panowie, przyszły dziś do mnie kupione na allegro, nowe Lemy i też mają zeszlifowane znaczki. Moim zdaniem jest to zakazane przez firmę Audi, żeby Lem sprzedawał produkty z logiem Audi. Odnośnie kontroli jakości w branży Automotiv to muszę przyznać rację! Mam sporo kontaktu z tą właśnie branżą i wiem na jakiej zasadzie ona działa. Produkt, który nie spełnia wymagań jakościowych jest od razu nie dopuszczany do dalszej produkcji/obróbki. Jestem pewien, że są one robione na tych samych liniach produkcyjnych tylko zeszlifowane logo jest kwestią zabronienia tego przez Audi. Moim zdaniem nawet Tureckie podróby muszą spełniać wymagania jakie są nałożone na ten element i napewno proces jak i materiały są takie same jak w firmach na terenie Europy
sosiek Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Panowie przyłączam się do testu. Właśnie zakończyłem wymianę wszystkich wahaczy na Master Sport. Do tego wymieniłem łączniki na Lemforder'y, oraz amortyzatory na KYB. Moim zdaniem wymiana samych wahaczy bez wymiany amortyzatorów nie daje pełnego efektu. W moim przypadku różnica jest ogromna, teraz autko dosyć miękko (jak na audi ) wybiera nierówności i nie słuchać przy tym żadnych stuków. Miałem luzy na sworzniach wahaczy górnych i dolnych po prawej stronie ale i tak postanowiłem wymienić całość. Zobaczymy jak długo pociągną te MS.
Adriano007 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ja przejechałem dopiero 600 km i jak na razie nic nie słychac. Dodam że jeżdzę po drogach łatanych, czesto też dziurawych ale staram sie uwazac. pozdro
radi Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam Ja przejechalem juz na MS jakies 3000 po dziurach i narazie nic nie stuka. Pozdr.
tecra Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ja przejechałem dopiero 600 km i jak na razie nic nie słychac. Dodam że jeżdzę po drogach łatanych, czesto też dziurawych ale staram sie uwazac. pozdro A co ma stukać po 600 km albo po 3000 km?? Jeśli słuchacie stuków po takim przebiegu to fajne wahacze kupiliście
rafis Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 czy ta cena za mastery jest dobra, czy warto brac? http://moto.allegro.pl/item420923951_wahacze_kpl_audi_a4_a6_a8_vw_passat_master_sport.html
krzysiek23 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 doloz 200zl i kup lemki z allegro o ktorych koledzy pisali w watku o wachaczach,i jest tam link do strony,bo po zalozeniu MS bylo roznie
tecra Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 czy ta cena za mastery jest dobra, czy warto brac? http://moto.allegro.pl/item420923951_wahacze_kpl_audi_a4_a6_a8_vw_passat_master_sport.html Kup sobie to i będziesz miał święty spokój: http://allegro.pl/item428586489_wahacze_oryginal_audi_a4_a6_skoda_vw_b5_b6_wawa.html
Leman Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 no i jak się sprawują MS?? jakie przebiegi ??
felipe.avant Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 nie słuchajcie naciągaczy, na nasze gówniane drogi master sport już wytrzymał 32,000TYS KM!!!!!! nie wiem czy ktoś już zrobił wiecej ale jestem pod wrażeniem, nie ma sensu zakładać droższych i nie wiadomo jak skutecznych, chyba że chcesz jeżdzić starym autem 5 lat
westbam Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Ja też musze wymienić zawieszenie z przodu i pewnie kupię lemfordera ewentualmie febi , bo pasowałoby na tych zawiasach jakis czas pojezdzić
Gość ognik23 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 Witam. Tak przeglądam Wasze posty, bo jestem po wizycie u mechanika. No i mam wahacze do wymiany. Co powiecie na temat tego http://moto.allegro.pl/item435583701_wahacze_oryginal_audi_a4_a6_skoda_vw_b5_b6_wawa.html ??? I czy wymieniać komplet czy tylko te które wymagaja wymiany ? Jest jeszcze Master za niższą cenę http://moto.allegro.pl/item426939893_zestaw_wahaczy_audi_a4_a6_passat_b5_b6_mastersport.html Jestem właścicielem A4 od miesiąca i naprawde nie mam pojęcia co wybrać. Będąc u mechanika widziałem, że zakładał komuś Kraft'a ale może ktoś kto stosował wymienione przeze mnie firmy się wypowie ?? Z góry wielkie dzięki
krzysiek23 Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 na twoim miejscu wzialbym te orginaly za 900zl.koledzy juz je montowali,poczytaj,,,a o MS byl osobny watek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się