Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to chyba będą takie w takim razie .. uff są tansze :)

http://allegro.pl/lemforder-wahacz-przod-dolny-l-p-audi-a4-b6-b7-24-i6729892127.html

dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy stoję przed trudnym tematem a to z racji tego ze i mnie czeka wymiana wahaczy tylko zastanawia mnie jedno czy to czasem nie z winy mechanika.

Chciałem wymienić tył sprężyny i żeby się dostać zaczął od dolnego wahacza dolnej tulei stosując pneumat bez podtrzymania kluczem nakrętki. Jeszcze na dobre nie zaczął a tu śruba zaczęła wyrywać tulejkę z gumy. Teraz pozostaje ciąć śrubę żeby zrzucić wahacz bo innej metody nie ma. Co z tym fantem zrobić?

Fakt ze wahacze na górnych tulejach już też zmęczone ale jeszcze pojezdzilyby i czy przypadkiem mechanik nie spierdzielił sprawy?

Przy odkręcaniu jak i przykręcaniu powinno się podtrzymać nakrętkę czy się mylę?

 

Tak czy owak wahacze zmienić musze ale pozostaje to pytanie, bo jeśli wezmę lemforder pojadę na montaż i zrobi mi tak jak przy próbie demontażu to chyba włosy porywymam?

 

Tapnięte z iPhone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej możliwości, aby pneumatem zerwał tuleje przy odkręcaniu czy dokręcaniu (nie polecam dokręcać pneumatem). Według mnie to czy przytrzymasz nakrętke czy nie, da tylko różnicę w czasie jeżeli chodzi o odkręcenie śruby.

Tuleja nie jest w żaden sposób stale połączona ze śrubą, więc nie da się jej zerwać w taki sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest ale po paru latach skoroduje i śruba stoi w tulei i nie ma szans jej wykręcić bez zerwania tulei i cięcia śrub

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jaguaro napisał:

Koledzy stoję przed trudnym tematem a to z racji tego ze i mnie czeka wymiana wahaczy tylko zastanawia mnie jedno czy to czasem nie z winy mechanika.

Chciałem wymienić tył sprężyny i żeby się dostać zaczął od dolnego wahacza dolnej tulei stosując pneumat bez podtrzymania kluczem nakrętki. Jeszcze na dobre nie zaczął a tu śruba zaczęła wyrywać tulejkę z gumy. Teraz pozostaje ciąć śrubę żeby zrzucić wahacz bo innej metody nie ma. Co z tym fantem zrobić?

Fakt ze wahacze na górnych tulejach już też zmęczone ale jeszcze pojezdzilyby i czy przypadkiem mechanik nie spierdzielił sprawy?

Przy odkręcaniu jak i przykręcaniu powinno się podtrzymać nakrętkę czy się mylę?

 

Tak czy owak wahacze zmienić musze ale pozostaje to pytanie, bo jeśli wezmę lemforder pojadę na montaż i zrobi mi tak jak przy próbie demontażu to chyba włosy porywymam?

 

Tapnięte z iPhone

 

z nowymi bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jaguaro napisał:

Koledzy stoję przed trudnym tematem a to z racji tego ze i mnie czeka wymiana wahaczy tylko zastanawia mnie jedno czy to czasem nie z winy mechanika.

Chciałem wymienić tył sprężyny i żeby się dostać zaczął od dolnego wahacza dolnej tulei stosując pneumat bez podtrzymania kluczem nakrętki. Jeszcze na dobre nie zaczął a tu śruba zaczęła wyrywać tulejkę z gumy. Teraz pozostaje ciąć śrubę żeby zrzucić wahacz bo innej metody nie ma. Co z tym fantem zrobić?

Fakt ze wahacze na górnych tulejach już też zmęczone ale jeszcze pojezdzilyby i czy przypadkiem mechanik nie spierdzielił sprawy?

Przy odkręcaniu jak i przykręcaniu powinno się podtrzymać nakrętkę czy się mylę?

 

Tak czy owak wahacze zmienić musze ale pozostaje to pytanie, bo jeśli wezmę lemforder pojadę na montaż i zrobi mi tak jak przy próbie demontażu to chyba włosy porywymam?

 

Tapnięte z iPhone

 

Mówisz o tylnej osi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też ostatnio padły górne wahacze, były jeszcze z fabryki i przelatały 280 tys.Teraz też załozyłem lemfordery,  wiadomo, że pewnie tyle nie przelataja :). Trzeba było wyciągać zwrotnice i ciąć sruby, stare nie chciały nawet drgnąc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ci wierze bo ta długa śruba potrafi dać w kość tylko że my tu pisaliśmy o tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sprawa jasna. Ciąć, zakładać i hulać. Tyle ze przy przykrecaniu kontrować kluczem i bez pneumata, wsio jasne. A ma ktoś Z Was dobre źródło by lemforder dostać? Potrzeba komplet na tył, wahacze dolne, górne plus śruby i tuleje (te wymienne of course)

Koledzy czy dobrze myśle ze po tym zabiegu zbieżność to mus?!

I jeszcze jedno, ktoś wie z jaką siła przykręcać śruby na tulejach dynamometrykiem?

 

 

Tapnięte z iPhone

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykręcanie pneumatykiem nie ma nic wspólnego

tak z tyłu wypadało by sprawdzić kąt pochylenia kół bo jest regulowany w b7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli przekładka i zbieżność. Pozostaje jeszcze dobre źródło pod zakup lemforder, ktoś coś?


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie proszę czy przy zestawie kpl. wahaczy do B7 LEMA trzeba coś dokupywać tuleje śruby czy coś ...

jak przy wymianie coś trzeba ciąć

no poza zbieżnością na końcu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba, zestaw przychodzi wraz ze śrubami, dajesz mechanikowi i on załatwia resztę, bez żadnego cięcia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...