Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
50 minut temu, Langista napisał:

Nie wszędzie te drogi takie cudowne. Mają dużo autostrad, które doprowadzą prawie wszędzie, ale często trzeba je omijać i w tedy trafia się na drogi takie zjebane, jakich w Polsce nie ma.

Chciałem o tym wspomnieć ale już sobie darowałem. Tak czy inaczej potwierdzam.

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
10 godzin temu, Langista napisał:

Nie wszędzie te drogi takie cudowne. Mają dużo autostrad, które doprowadzą prawie wszędzie, ale często trzeba je omijać i w tedy trafia się na drogi takie zjebane, jakich w Polsce nie ma.

Chodziło mi o drogi w miastach (dużych), a nie drogi poza miastami. W dużych miastach też są takie tragiczne? U mnie w mieście dziurska i fałdy są okropne (a 80 % przebiegu robię w mieście). Nie pisałem o ekspresówkach i drogach krajowych, które w lubelskim nie są takie złe.

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, bartez90 napisał:

Chodziło mi o drogi w miastach (dużych), a nie drogi poza miastami. W dużych miastach też są takie tragiczne? U mnie w mieście dziurska i fałdy są okropne (a 80 % przebiegu robię w mieście). Nie pisałem o ekspresówkach i drogach krajowych, które w lubelskim nie są takie złe.

Drogi w miastach to też tragedia, nie remontują bo wiedzą że długo to potrwa. Co jak co ale.naprwwq dróg w Polsce a Niemczech to przepaść. Mają jedną ulice, w której popękał asfalt (swoją drogą dziwne, w Polsce się dziury robią, tutaj pęka na potęgę) i naprawiają to dopiero w tedy, jak ludzie zgłaszają uszkodzenie auta. Teraz w mieście obok naprawiają 5 metrów drogi i kładą nowe płyty na przejeździe kolejowym. Droga zablokowana za rok czasu (termin na tablicy) i przez ostatnie 2 miesiące od zablokowania dosłownie nic się nie dzieje :)

W Niemczech jest ten problem, że cały hajs ładują w autostrady, których i tak nie są w stanie utrzymać, a jak przychodzi do dróg miejskich a nie daj dróg przez las, to najlepiej jakby same się rozpadły to ludzie jeździć przestaną.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
18 godzin temu, Randor napisał:

Nie było w a4 b5 aluminiowych zwrotnic. Tylko S4/RS4. Kto ma Ci to jeszcze napisać?

Napisałeś , że nie jesteś pewny ?

Opublikowano

Tego czy alu było w każdej poliftowej S4? Chyba tylko na sam koniec produkcji je wkładali.

Opublikowano

Witam.

Powoli i u mnie zbliża się  pora na wymianę wahaczy. Mam  ori zestaw 1BV (aktualnie 320k przebiegu)i wg mechanika jeszcze z rok i gumy  się posypią (proces już się rozpoczął). W co zainwestować ?

1.       Lemfoder (mój typ) - najdroższa opcja

2.       Meyle HD (propozycja mechanika) - troszkę taniej

3.       Wymiana tulei (jeden z forumowiczów wspomniał, że jak się jeszcze ma fabrykę to warto wymienić) - opcja budżetowa

Autem planuje jeszcze  pojeździć z 40 lat :)

Opublikowano

To zostaw oryginały i wyślij je do firmy wklepującej nowe bebechy. Tuleje wymieniają, ale czy sworznie też wymieniają tego nie wiem.

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, Kwiryn napisał:

Wymiana tulei (jeden z forumowiczów wspomniał, że jak się jeszcze ma fabrykę to warto wymienić) - opcja budżetowa

Właśnie do  mnie przyszły,wyglądają bardzo solidnie i Pan z firmy dorzucił mi 2 śruby do górnych wahaczy a resztę śrub kazał zostawić ori.

Tuleje dolnych wahaczy są  ori wprasowane,na bananach tuleje z ori numerami OEM, pozostałe nie wiem. Sworznie bardzo sztywne. Wszystkie wahacze są fabryczne.

Opcja budżetowa? Cena pomiedzy chińczykami a rts'ami. Myślę że jakościowo będą powyżej rts.

20190801_180223.jpg

20190801_180253.jpg

20190801_180322.jpg

20190801_180511.jpg

20190801_180548.jpg

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Widzę sworznie też zregenerowali. Zabieg opłacalny jak ma się jeszcze Ori zestaw, później jak już było pisane, średnio się kalkuluje.

Opublikowano

Jak dla mnie to najbardziej opłacalna opcja bo mam wszystko jeszcze ori na pokładzie. Łączniki na przód będą z lema i myślę że taki zestaw będzie wytrzymalszy niż RTSy,czas pokaże.

Gdyby sworznie nie były zregenerowane to nie było by sensu kupować takiego zestawu.

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, pila24 napisał:

Jak dla mnie to najbardziej opłacalna opcja bo mam wszystko jeszcze ori na pokładzie. Łączniki na przód będą z lema i myślę że taki zestaw będzie wytrzymalszy niż RTSy,czas pokaże.

Gdyby sworznie nie były zregenerowane to nie było by sensu kupować takiego zestawu.

Teraz to mnie zaskoczyłeś - wygląda nieźle. Jaka jest cena takiej operacji, czas wykonania i czy mogę uzyskać namiary na tych artystów :)

Teoritiko teraz to juz fabryka- powinno wytrzymać z 150K ?

Edytowane przez Kwiryn
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, Kwiryn napisał:

Teraz to mnie zaskoczyłeś - wygląda nieźle. Jaka jest cena takiej operacji, czas wykonania i czy mogę uzyskać namiary na tych artystów :)

Teoritiko teraz to juz fabryka- powinno wytrzymać z 150K ?

Dostępne od ręki,cena 732zł + kurier 15 zł +160 zł kaucji za wahacze(odsyłasz swoje ori po wymianie i dostajesz zwrot na konto)

REGUM.PL

Firma specjalizuje się w naprawie elementów zawieszenia do samochodów osobowych tzn. wahacze, sworznie, drążki kierownicze, przerabianiu tulei gumowo-metalowych nie występujących w sprzedaży, pracach tokarskich...

 

Edytowane przez pila24
Opublikowano

A jak nie masz ori wahaczy to oni Ci dają swoje więc z tym nie ma problemu.

Opublikowano

No tak, ale dopłacasz kaucję, z tego co widzę na stronce 140 zł, ale jak chce sprawdzić cenę bez oddania starych części to przenosi mnie do pustego koszyka.. do tego na stronie widzę tylko jeden wahacz, jak cały komplet jest za 140 od sztuki to masz cenę większą jak za zestaw Lemfördera..

Opublikowano (edytowane)

Ja zapłaciłem 1005zł brutto z wysyłką oraz nowymi łącznikami Lema. Swoich wahaczy nie miałem bo siedział śmietnik Febi. Jeśli ktoś ma ori należy odjąć od tej kwoty 160zł.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Plusem tanich chinoli jest zestaw śrub. 

Można kupić regenerowane końcówki drążków, ale wg mnie nie ma to sensu, bo i tak najlepiej postawić na końcówki i drążki Lemfordera. 

Opublikowano
2 godziny temu, k232 napisał:

A jak nie masz ori wahaczy to oni Ci dają swoje więc z tym nie ma problemu.

Jak oddajesz swoje, to powiedzą jakiej firmy wezmą a jakie nie. Tych z najniższej półki nie wezmą.

Opublikowano
8 godzin temu, erchi napisał:

Plusem tanich chinoli jest zestaw śrub. 

Taki zestaw kosztuje około 20 zł.

Opublikowano

Ja widziałem za ponad 100zł

Opublikowano

Są pewnie za 100 zł i więcej ale przy chinolach są zestawy za 20 zł, z lepszych są delphi za 70 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...