Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


WAHACZE W NASZYCH A4  

748 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja latam juz pewnie okolo 8tys na ms`ach i narazie jest git... Ogladalem gumy i sa cale a sworzen to chyba nie bardzo sprawdzic mozna no chyba ze stuka :gwizdanie:

Żeby zobaczyć zużycie trzeba rozpiąć.. Jak jest wahacz naprężony jak baranie jajo to ciężko stwierdzić :gwizdanie: Poza tym 8tyś km - co to jest.. :cool1:

nie potrzebnie się udzielam w tym temacie..

Wiem ale jezeli wytrzyma 30tys to bedzie to dobry stosunek jakosci do ceny :cool1: A jak wytrzymaja 15tys to wiecej eksperymentow kurfa nie bedzie :decayed:

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pamietajcie ze rouville czy febi to tylko pakowacze :cool1: Nie wiadomo co sie trafi :gwizdanie: A z tym ze piszecie ze orygalne(na pierwszy montaz) wahacze wytrzymuja dluzej niz lem to chyba nie mozliwe... W fabryce roznia sie tylko tym ze na jednych jest znaczek audi a na drugich producenta :wink4: Moga wytrzymywac dluzej poniewaz wszystko jest nowe i niszczy sie w rownym stopniu :tongue4:

kazdy wierzy w co chce, ale moja zona pracowala 7 lat dla firmy ktora produkuje czesci dla Audi, BMW i podobnych, ale takze na wolny rynek. Pracowala ta takze przy kontroli jakosci i wiem ze sa roznice pomiedzy czesciami ktore maja nabity znaczek audi i np. lema, lub tylko np. lema. Powiem tylko tyle: kazda czesc da sie zrobic na okreslona ilosc kilometrow. :naughty:

Osobiscie to w pierwszym poscie napisalbym przed Lemforderem jeszcze Ori ASO, ale to tylko moje skromne zdanie. :wink4:

O tototototo..

Opublikowano

tak działa cały rynek czesci zamiennych, inaczej bylby brak z zysku

Opublikowano

tak dla przypomnienia... to te regenerowane też się sprawdzają, 60-70 tyś to ładny wynik, cena 500 zł komplet

Trzeba oddać swoje na regeneracje, czy kupuje się komplet regenerowanych za 500 zł?

Opublikowano

ja dalem sie skusic raz na regenercje i NIGDY wiecej :wallbash: w pazdzierniku oddalem a w styczniu kupilem LMO :przebiegly:

Opublikowano

tak dla przypomnienia... to te regenerowane też się sprawdzają, 60-70 tyś to ładny wynik, cena 500 zł komplet

A gdzie regenerowałeś?

Z założeniem cena czy same graty? Z łącznikami stabiliaztora czy same wahacze?

Opublikowano

tak dla przypomnienia... to te regenerowane też się sprawdzają, 60-70 tyś to ładny wynik, cena 500 zł komplet

A gdzie regenerowałeś?

Z założeniem cena czy same graty? Z łącznikami stabiliaztora czy same wahacze?

ja swego czasu jak jezdzilem za regeneracja, to wymieniaja gumy w wahaczach, ale o stabilizatorach ani razu nie bylo mowy :no:

Opublikowano

tak dla przypomnienia... to te regenerowane też się sprawdzają, 60-70 tyś to ładny wynik, cena 500 zł komplet

Trzeba oddać swoje na regeneracje, czy kupuje się komplet regenerowanych za 500 zł?

Dajesz swoje ori i kupujesz już zregenerowane, potem Twoje regenerują i sprzedają itd.

Opublikowano

tak dla przypomnienia... to te regenerowane też się sprawdzają, 60-70 tyś to ładny wynik, cena 500 zł komplet

Trzeba oddać swoje na regeneracje, czy kupuje się komplet regenerowanych za 500 zł?

Dajesz swoje ori i kupujesz już zregenerowane, potem Twoje regenerują i sprzedają itd.

Kurcze, skąd bym miał mieć ori wahacze? :confused4:

Opublikowano

Jak wymieniałem w swojej to niektóre miałem jeszcze ori :shocked:

Opublikowano

a musza byc oRI mi sie wydaje ze nie...bynajmniej ja nie dostslem ori :wallbash: i dlatego chyba mi to szlag trafilo :gwizdanie:

dla mnie tera sie tylko LMO liczy :cool1:

Opublikowano

a musza byc oRI mi sie wydaje ze nie...bynajmniej ja nie dostslem ori :wallbash: i dlatego chyba mi to szlag trafilo :gwizdanie:

dla mnie tera sie tylko LMO liczy :cool1:

Na forum jest info, że tylko ori można regenerować.

Opublikowano

no to koles wyj*b*l mnie z kasa :wallbash: :wallbash:

pier*ol*ny ch** :wallbash: :wallbash:

ale wtedy bylem mlody i glupi :gwizdanie:

Opublikowano

tak dla przypomnienia... to te regenerowane też się sprawdzają, 60-70 tyś to ładny wynik, cena 500 zł komplet

A gdzie regenerowałeś?

Z założeniem cena czy same graty? Z łącznikami stabiliaztora czy same wahacze?

ja swego czasu jak jezdzilem za regeneracja, to wymieniaja gumy w wahaczach, ale o stabilizatorach ani razu nie bylo mowy :no:

A swożnie nowe czy zostały tak jak były?

Opublikowano

własnie ciekawe, skoro sworzen jest wzglednie nierozbieralny, co prawda wytrzymalszy niz tuleja, ale po jakims czasie normalne ze sie sciera, moze tylko czyszcza go, nakladaja nowy smar, gume, i do przodu

Opublikowano
a ja wymienilem 2 lata temu na cale lemy i juz dol padl...wszystko zalezy od drog a w Łodzi ich nie ma

Wszystko zależy od tego co kupiłeś i za ile bo podróbek Lema np: na alledrogo jest chyba więcej niż ori, więc też trzeba patrzeć od kogo i za ile się kupuje.

Opublikowano

regenerują same wahacze, bez końcówek i łączników, oddajesz swoje dostajesz nowe, wymieniają cały sworzeń, tuleja starcza na bardzo, bardzo długo. Ja i wielu kumpli jesteśmy z tych wahaczy zadowoleni, to naprawdę zdaje egzamin, a sporadyczne przypadki się zdarzają, być może gościu jeszcze nie opanował tematu. Ten w Zielonce jest dobry:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...