Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakiej firmy wahacze polecacie ?


kred

WAHACZE W NASZYCH A4  

740 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie wahacze polecacie ?



Rekomendowane odpowiedzi

Lemfoerdery są najlepsze i najtrwalsze.

Natomiast MS-y to taki kompromis pomiędzy ceną a jakością.

Ja śmigam na Mastersportach i jest okay, końcówki też mam MS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przjeżdziłem 1,5 roku na masterach i jak na razie tylko prawy banan do wymiany a miałem duże obawy ale jest ok i jeżdże na gwincie z przodu koni więc zawieszenie nie ma lekko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jeżeli mechanik nie posiada kanału, tylko podnośnik do auta i wahacze są dokręcane gdy samochód jest w powietrzu to może skrócić żywotność zawieszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jeżeli mechanik nie posiada kanału, tylko podnośnik do auta i wahacze są dokręcane gdy samochód jest w powietrzu to może skrócić żywotność zawieszenia?

tak...Poniewaz gumy w wahaczach czy tez laczniku stabilizatora, automatycznie po opuszczeniu auta sie "skrecaja". A po wpadnieciu w dziure i podbiciu wahacza, lacznika do gory, moze nawet ja (gume a raczej ten sworzen metalowy zalany guma) zerwac,ukrecic.

Testowalem to na wybitym starym wahaczu i laczniku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jeżeli mechanik nie posiada kanału, tylko podnośnik do auta i wahacze są dokręcane gdy samochód jest w powietrzu to może skrócić żywotność zawieszenia?

a co ma kanal lub podnosnik do skrecania? i tu i tu mozna to zrobic trzeba tylko rozgarniętego mechaniora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jeżeli mechanik nie posiada kanału, tylko podnośnik do auta i wahacze są dokręcane gdy samochód jest w powietrzu to może skrócić żywotność zawieszenia?

a co ma kanal lub podnosnik do skrecania? i tu i tu mozna to zrobic trzeba tylko rozgarniętego mechaniora

może być też na podnośniku tylko najpierw wszystko lekko poskręcać poźniej opuścić i dokręcić będzie to samo co na kanale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, jeżeli mechanik nie posiada kanału, tylko podnośnik do auta i wahacze są dokręcane gdy samochód jest w powietrzu to może skrócić żywotność zawieszenia?

a co ma kanal lub podnosnik do skrecania? i tu i tu mozna to zrobic trzeba tylko rozgarniętego mechaniora

może być też na podnośniku tylko najpierw wszystko lekko poskręcać poźniej opuścić i dokręcić będzie to samo co na kanale

dokladnie,jak pisal Goral :wink4: a ja odpowiedzialem tylko na zadane pytanie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniam zawsze sam wahacze i dokręcam je jak auto jest na lewarku, ustawiam je tylko mniej więcej na wysokości na jakiej będą na opuszczonym aucie. Nie zdarzyło się jeszcze żeby zerwała się guma, zawsze sworznie lecą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wolałem dołożyć parę zł i kupić cały komplet lema, jezde na gwincie wiec tym bardziej troche dłuzej wytrzyma, dziś się biore za wymianę i mam pytanie czy wypada je na końcu dokręcić na opuszczonym aucie? dodam ze końcówek drążka nie wymieniam i mam do odsprzedania jak by ktoś reflektował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam zawsze i kazdemu dokrecam wszystko na opuszczonym aucie. W pozycji roboczej jak auto bedzie jezdzic i jeszcze nikt mi nie przyjechalz reklamacja :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam zawsze i kazdemu dokrecam wszystko na opuszczonym aucie. W pozycji roboczej jak auto bedzie jezdzic i jeszcze nikt mi nie przyjechalz reklamacja :wink4:

i to jedyny słuszny montaż. Wiem że niewielu czyta instrukcje ale nawet w instrukcjach stoi to jak byk!

pozycja robocza i dokręcamy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam zawsze i kazdemu dokrecam wszystko na opuszczonym aucie. W pozycji roboczej jak auto bedzie jezdzic i jeszcze nikt mi nie przyjechalz reklamacja :wink4:

i to jedyny słuszny montaż. Wiem że niewielu czyta instrukcje ale nawet w instrukcjach stoi to jak byk!

pozycja robocza i dokręcamy!

hehe, wystarczy pomyslec - niestety niektorzy mają z tym problem. Auto na kola i dokręcamy - to jest pozycja robocza. Moje MSy wlasnie przekraczają 50 000 km - cisza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ja na Master Sportach śmigam od trzech lat, przejechałem 50 tyś km, po około 17 tyś posypały się końcówki drążków kierowniczych :thumbdown: aktualnie słychać okropne stuki zawieszenia, a przy hamowaniu bardzo drga kierownica więc pewnie czeka mnie wymiana całego zawieszenia. Dodam również, że bardzo często jeżdżę z przyczepą niejednokrotnie doładowaną na full!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie co mówią niektórzy użytkownicy, że jakość MS się pogorszyła

nie wiem bo nigdy nie jeżdziłem ale tydzień temu kumplowi dwa górne prawe wymieniałem. Co mnie zaskoczyło to to że jeden sworzeń chodził ciężko jak na nowy wachacz przystało a drugi leciutko palcami sie ruszał. może jakiś sie trefny trafił ale po założeniu nic nie puka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...