Tomasz 1 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 po ponad roku na 1BE nie mogłem się powstrzymać by nie zakupić sprężyn mts na -40mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 po ponad roku na 1BE nie mogłem się powstrzymać by nie zakupić sprężyn mts na -40mm jaki koszt, ??? masz namiary na sprzedawcę, wrzuc foty jak zamontujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 koszt tylko 200zł, kupiłem od gościa prywatnie co prędzej sprzedał auto niż założył sprężyny, stąd nowe nie zakładane, jak będą założone sprężyny będzie foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 a co robisz z springami 1be? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 springi 1BE NIE do sprzedania[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 11:53_________________________________________________no i wpadły sprężyny na -40mm :gwizdanie:, przed: i po założeniu sprężyn: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi, i wszystkie zaspy twoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalekx 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 i wszystkie zaspy twoje Da sobie radę patrz na jego avatar jaki szprytny chłopczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi, i wszystkie zaspy twoje łeee no problem, w dwa lata temu byłem moim byłem audi 80 (też obniżonym na -40mm) w Wiśle na nartach, za jedną noc tyle śniegu napingoliło, i bez quattro sobie poradziłem wjechać pod stok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi, i wszystkie zaspy twoje łeee no problem, w dwa lata temu byłem moim byłem audi 80 (też obniżonym na -40mm) w Wiśle na nartach, za jedną noc tyle śniegu napingoliło, i bez quattro sobie poradziłem wjechać pod stok nieźle :> jak się śmiga 2.4? mi ostatnio gazu 14l opylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 co do silnika jestem bardzo zadowolony , śmiga na lpg aż miło, no mój rekord to był 15,5-16 litra lpg, tak normalnie (przy nie lekkiej nodze) 13,5, a w trasie przy spokojnej jeździe to około 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi, u mnie około 6,5 o zaspach nie mówie... Ladnie siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 a czemu kolega sie na 2.4 zdecydował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 hmm dobre pytanie, generalnie V to V miałem już dosyć 4 cylindrowych silników, z góry wiedziałem że będzie lpg a te silniki super znoszą lpg , rozważałem również 2,8 ale że się trafił 2,4 z takim wyposażeniem to padło na tą A4, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 dobrze ze wziałeś 2.4 :good: 2.8 jest paliwozerny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 przy mojej nodze to mam przedział 13-15l lpg, jakoś zużyciem paliwa bym się nie przejmował , coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 dobrze ze wziałeś 2.4 :good: 2.8 jest paliwozerny ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 dobrze ze wziałeś 2.4 :good: 2.8 jest paliwozerny ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 30KM da się na pewno odczuć, ale gdybym stał jeszcze raz przy wyborze A4 B5 to bym brał S4 2,7 i dał lpg a S4 to znowu nie taka droga sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 dobrze ze wziałeś 2.4 :good: 2.8 jest paliwozerny ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 30KM da się na pewno odczuć, ale gdybym stał jeszcze raz przy wyborze A4 B5 to bym brał S4 2,7 i dał lpg a S4 to znowu nie taka droga sprawa może i masz racje ale czy wiesz o ile są tam droższe naprawy a po drugie znajdź w dobrej cenie nie wyekslpoatowaną ese w której nie trzeba będzie dwóch turbin regenerowac i którea nie ma zajeżdżonego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 dobrze ze wziałeś 2.4 :good: 2.8 jest paliwozerny ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 30KM da się na pewno odczuć, ale gdybym stał jeszcze raz przy wyborze A4 B5 to bym brał S4 2,7 i dał lpg a S4 to znowu nie taka droga sprawa może i masz racje ale czy wiesz o ile są tam droższe naprawy a po drugie znajdź w dobrej cenie nie wyekslpoatowaną ese w której nie trzeba będzie dwóch turbin regenerowac i którea nie ma zajeżdżonego silnika zgadzam się z Tobą w 100%, miałem budżet na słabe B6, wolałem B5 z wypasem i mięć zapas $ na rezanie owszem że S4 droższe w utrzymaniu ale S4 to S4 (sprzedałbym motor i bym miał dwie nowe turbiny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się