Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARJ] Prawdopodobnie najlepiej wyposażone A4 B5 w PL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po ponad roku na 1BE nie mogłem się powstrzymać by nie zakupić sprężyn mts na -40mm

obraz1281v.jpg

Opublikowano

po ponad roku na 1BE nie mogłem się powstrzymać by nie zakupić sprężyn mts na -40mm

obraz1281v.jpg

jaki koszt, ??? masz namiary na sprzedawcę, wrzuc foty jak zamontujesz.

Opublikowano

koszt tylko 200zł, kupiłem od gościa prywatnie co prędzej sprzedał auto niż założył sprężyny, stąd nowe nie zakładane,

jak będą założone sprężyny będzie foto :good:

Opublikowano

springi 1BE NIE do sprzedania[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 11:53_________________________________________________no i wpadły sprężyny na -40mm :gwizdanie:,

przed:

65911678.jpg

i po założeniu sprężyn:

obraz1286i.jpg

Opublikowano

dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi,

Opublikowano

dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi,

i wszystkie zaspy twoje :naughty::decayed:

Opublikowano

i wszystkie zaspy twoje :naughty::decayed:

Da sobie radę patrz na jego avatar jaki szprytny chłopczyk :naughty::good:

Opublikowano

dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi,

i wszystkie zaspy twoje :naughty::decayed:

łeee no problem, w dwa lata temu byłem moim byłem audi 80 (też obniżonym na -40mm) w Wiśle na nartach, za jedną noc tyle śniegu napingoliło, i bez quattro sobie poradziłem wjechać pod stok :kox:

obraz007ln.jpg

Opublikowano

dawid komfort NIE jest taki sam jak 1BE, jest sztywniej (bardziej twardo), bardziej czuć wyboje na drogach, trzyma się o wiele lepiej na drodze nie wspominając o zakrętach, tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi,

i wszystkie zaspy twoje :naughty::decayed:

łeee no problem, w dwa lata temu byłem moim byłem audi 80 (też obniżonym na -40mm) w Wiśle na nartach, za jedną noc tyle śniegu napingoliło, i bez quattro sobie poradziłem wjechać pod stok :kox:

obraz007ln.jpg

nieźle :>

jak się śmiga 2.4?

mi ostatnio gazu 14l opylił :decayed:

Opublikowano

co do silnika jestem bardzo zadowolony :wink4:, śmiga na lpg aż miło, no mój rekord to był 15,5-16 litra lpg, tak normalnie (przy nie lekkiej nodze) 13,5, a w trasie przy spokojnej jeździe to około 11 :good:

Opublikowano
tak z ciekawości zmierzyłem najniższy punkt pod autem to 8cm od ziemi,

u mnie około 6,5 :decayed: o zaspach nie mówie...

Ladnie siedzi :good:

Opublikowano

a czemu kolega sie na 2.4 zdecydował? :mysli:

Opublikowano

hmm dobre pytanie, generalnie V to V miałem już dosyć 4 cylindrowych silników, z góry wiedziałem że będzie lpg a te silniki super znoszą lpg :good:, rozważałem również 2,8 ale że się trafił 2,4 z takim wyposażeniem to padło na tą A4,

Opublikowano

dobrze ze wziałeś 2.4 :good: :good:

2.8 jest paliwozerny

Opublikowano

przy mojej nodze to mam przedział 13-15l lpg, jakoś zużyciem paliwa bym się nie przejmował :decayed:, coś za coś

Opublikowano

dobrze ze wziałeś 2.4 :good: :good:

2.8 jest paliwozerny

ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 :mysli:

Opublikowano

dobrze ze wziałeś 2.4 :good: :good:

2.8 jest paliwozerny

ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 :mysli:

30KM da się na pewno odczuć, ale gdybym stał jeszcze raz przy wyborze A4 B5 to bym brał S4 2,7 i dał lpg :kox:

a S4 to znowu nie taka droga sprawa :lol1:

Opublikowano

dobrze ze wziałeś 2.4 :good: :good:

2.8 jest paliwozerny

ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 :mysli:

30KM da się na pewno odczuć, ale gdybym stał jeszcze raz przy wyborze A4 B5 to bym brał S4 2,7 i dał lpg :kox:

a S4 to znowu nie taka droga sprawa :lol1:

może i masz racje ale czy wiesz o ile są tam droższe naprawy :cool1: a po drugie znajdź w dobrej cenie nie wyekslpoatowaną ese w której nie trzeba będzie dwóch turbin regenerowac i którea nie ma zajeżdżonego silnika

Opublikowano

dobrze ze wziałeś 2.4 :good: :good:

2.8 jest paliwozerny

ciekawe czy 2.8 dużo lepiej jedzie niz 2.4 :mysli:

30KM da się na pewno odczuć, ale gdybym stał jeszcze raz przy wyborze A4 B5 to bym brał S4 2,7 i dał lpg :kox:

a S4 to znowu nie taka droga sprawa :lol1:

może i masz racje ale czy wiesz o ile są tam droższe naprawy :cool1: a po drugie znajdź w dobrej cenie nie wyekslpoatowaną ese w której nie trzeba będzie dwóch turbin regenerowac i którea nie ma zajeżdżonego silnika

zgadzam się z Tobą w 100%, miałem budżet na słabe B6, wolałem B5 z wypasem i mięć zapas $ na rezanie :decayed:

owszem że S4 droższe w utrzymaniu ale S4 to S4 (sprzedałbym motor i bym miał dwie nowe turbiny) :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...