siemian Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Czy mógłby ktoś rozpisać do czego służą poszczególne funkcje engeneering mode? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Pany , mam problem z RNS-E... nie odtwarza ( w zasadzie przestało oddtwarzać) Mapy Navi... Mapa nie porysowana , kiedyś chodziła. Nie idzie 2008 oraz 2009 -> wogóle ich nie widzi... Wkładając normalną płytę CD muza idzie więc o co chodzi? Myślałem że napęd ale CD idzie , myślałem że laser brudny ale CD idzie , co jest ? Miałem wyczyścić laser ale nie mogę wyszarpać RNSa z zatrzasków czy po odłączeniu kostki trzeba wpisywać kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Trzeniu to na bank brudny laser też tak miałem. Podjedź do ASO i dobrze zagadaj ze serwisantami to Ci wyciągną RNSa a w domu odkręcisz 5 śrubek i przemyjesz laser spyrolem Żadnego kodu nie trzeba wpisywać. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Trzeniu to na bank brudny laser też tak miałem. Podjedź do ASO i dobrze zagadaj ze serwisantami to Ci wyciągną RNSa a w domu odkręcisz 5 śrubek i przemyjesz laser spyrolem Żadnego kodu nie trzeba wpisywać. Pozdro Tomek dzięki myślałem że jak laser brudny to nic nie pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Trzeniu to na bank brudny laser też tak miałem. Podjedź do ASO i dobrze zagadaj ze serwisantami to Ci wyciągną RNSa a w domu odkręcisz 5 śrubek i przemyjesz laser spyrolem Żadnego kodu nie trzeba wpisywać. Pozdro Tomek dzięki myślałem że jak laser brudny to nic nie pójdzie nie... właśnie raz idzie a raz nie ...to urok brudnego lasera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 dobra , dzięki za potwierdzenia Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys182 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Po odpięciu od zasilania musisz wpisać kod. Chyba że masz jakiegoś softa w navi po tuningu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobra7 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Jak wkładasz RNSe do tego samego auta to nie musisz wpisywać kodu. Zdjęcie kodu z RNSe to nie problem, zrobiłem płytę z softem która robi to bez rozkręcania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Jak wkładasz RNSe do tego samego auta to nie musisz wpisywać kodu. Zdjęcie kodu z RNSe to nie problem, zrobiłem płytę z softem która robi to bez rozkręcania kobra dzięki mam ori kod także luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Pytanko,mamy w zachodnio-pomorskim jakis zdolnych ludzi.moze jakis zjazd?Alvaro mam juz mikrofon nie szukaj,mozna cos znalezc na ebay.de Co do zegarow to sam nie zrobie, pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas2die4 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 A ja mam takie pytanie: Kto bedzie na tyle laskawy,zeby "użyczyć" mi map 2009 DVD1 i DVD2? Ja nie mam odpowiedniej nagrywarki,wiec bylbym wdzieczny za jakas "zapasowa" dvd Za odplata mala oczywiscie. Zapraszam na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carnivore1 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Zapraszam na PW. to ja zapraszam na PW... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8P0 035 192 H Component and/or Version: RNS-E HIGH EU H72 0650 Software Coding: 0319313 Work Shop Code: WSC 20998 1 Fault Found: 16353 - Control Module 014 - Defective Taki bledzik wyszedl mi na vag.. co to moze byc..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Trzeniu to na bank brudny laser też tak miałem. Podjedź do ASO i dobrze zagadaj ze serwisantami to Ci wyciągną RNSa a w domu odkręcisz 5 śrubek i przemyjesz laser spyrolem Żadnego kodu nie trzeba wpisywać. Pozdro nie wolno czyscic soczewki lasera spirytusem, do tego tylko i wylacznie, izopropanol, w handlu dostepny jako IPP cleanser. mozna kupic w sklepach z czesciami elektronicznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Ja ostatnio czyściłem wacikami z wodą utlenioną,łatwy dostęp po odkręceniu 5 śrubek,navi odrazu szybciej myśli nie wiesza sie itd. A co do mapy 2009, po dłuższej zabawie jest różnica w dokładności , zwłaszcza w małych miejscowościach, więc polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Trzeniu to na bank brudny laser też tak miałem. Podjedź do ASO i dobrze zagadaj ze serwisantami to Ci wyciągną RNSa a w domu odkręcisz 5 śrubek i przemyjesz laser spyrolem Żadnego kodu nie trzeba wpisywać. Pozdro nie wolno czyscic soczewki lasera spirytusem, do tego tylko i wylacznie, izopropanol, w handlu dostepny jako IPP cleanser. mozna kupic w sklepach z czesciami elektronicznymi. To był spirytus taki używany w szpitalach do odkażania a nie do picia Jak ono napisał znacznie szybciej wczytuje i w ogóle lepiej chodzi a wystarczyło 5 śrubek odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 http://www.allegro.pl/item549031607_galka_pokretlo_nawigacja_rnse_a3_nowa_fv.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 http://www.allegro.pl/item549031607_galka_pokretlo_nawigacja_rnse_a3_nowa_fv.html Chyba gdzieś na forum widziałem topic o wymianie na te pokrętła Podobno wcale nie jest to takie proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 pan mi odpisal i mówi ze nie pasują do A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 A niby jak to jest możliwe? Facet chyba nie wie o czym mówi. Przecież RNS-E w A3, A4, A6 i Lamborghini różni się tylko ramką. Bebechy, przyciski, wyświetlacze, itd są te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się