SotoM Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Czy slyszal ktos, aby uszczelka pod pokrywa zaworow, ktora nota bene odkrecamy chcac wymienic swieczki (BLB), miala cos wspolnego z tzw poznym turbo. Inaczej mowiac, czy jej nieszczelnosc moze wplywac na pozniejsze zalaczanie sie turbo...Sama uszczelka nie Do pokrywy podłączone jest podciśnienie, mi osobiście kiedyś pękl ten gumowy łącznik i faktycznie auto dołu nie miało ciekawego...
mravel Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Czy slyszal ktos, aby uszczelka pod pokrywa zaworow, ktora nota bene odkrecamy chcac wymienic swieczki (BLB), miala cos wspolnego z tzw poznym turbo. Inaczej mowiac, czy jej nieszczelnosc moze wplywac na pozniejsze zalaczanie sie turbo...Sama uszczelka nieDo pokrywy podłączone jest podciśnienie, mi osobiście kiedyś pękl ten gumowy łącznik i faktycznie auto dołu nie miało ciekawego... do pokrywy jest podlaczone podcisnienie? masz moze informacje w ktorym miejscu bo rozwiazaloby to kilka moich problemow
mravel Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Świece wymienione. Densio wytrzymały 30k czyli dokładnie rok. Wsadzone NGK dpower 48 i nowa uszczelka pokrywy. Turbo zbiera się już od 1800, wcześniej od 2300. Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Zbieg okoliczności z tym turbo - Uszczelka nie była lekiem napewno.
SotoM Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Nie mozliwe poprostu nie możliwe... Po za tym ja sam sobie nie mogę wytłumaczyć po co wogle konstruktor podłączył do pokrywy podciśnienie...jaki to ma cel...?
moniuh Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Nigdy nie rozbierałem takiej pokry wyzaworów, ale moze byc to jakis system PCV. jest jeszcze różnica w budowie węży podciśnienia miedzy BRD a BLB (dodatkowy zaworek jednokierunkowy) przed podlaczeniem do pokrywy..
SotoM Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 To też zauważyłam...nie pamiętam czy 8V też mają to podciśnienie ale napewno silniki 8V leżące Poprzecznie także mają podciśnienie podłączone do pokrywy...
Sebulo Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Panowie według etki do mojego silnika BRE tylko N10579805 NGK (napięcie 7V). Cena w IC około 150 zł. Macie jakieś tańsze i pewne źródła? A może jakieś zamienniki?
SotoM Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) to jest cena detaliczna w sklepie tej swiecy, po rabatach sztuka kosztuje około 86zł 1szt dzwon do Marcina- na forum nik -dzik - http://pro-choice.pl/ - powienien ci w jakiejs takiej cenie załatwic + koszt wysyłki wiec cie wyjdzie pewnie około 130zł Edytowane 9 Grudnia 2016 przez SotoM
Pawelkiwi Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 No niestety IC jest zazwyczaj droższy od alternatywnych źródeł.
piogorski Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Panowie Jak sprawdzic miernikiem swiece zarowe czy są ok. Trzeba sciagac pokrywę i dotykać bezpośrednio do swiecy czy można sprawdzić gdzieś w kostce jaki mają opór i która do wymiany. 2.0 16v blb
Lastk Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 W blb gdy jest brak oporu świec to kumputer wywala błąd w vcds...
piogorski Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Jest spalona 17055 cylinder 1 Glow Plug (Q10) Wymienić 1 czy już komplet 4 szt NGK D-Power 48 czy lepiej BOSCHA Edytowane 9 Stycznia 2017 przez piogorski
SotoM Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 1 zmieniaj po co dobre na nowe zmieniać kasę marnować... Sprawdź najpierw świece bo.moze problem jest w styku. Miernik ustaw na sygnał jak.na przejście i pokaże ci napięcie - sprawna świecą max do 1ohm załózmy jak pokaże ci 002 i bedzie Piszczec tzn ze świeca sprawna -tylko dobrze masę trzymaj aby nie pracował ci styk bo będzie ci brednie pokazywalo.
...radek... Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Tu jest wymiana dla silnika brd. https://youtu.be/FJ-xMF0eO-k Wysłane z s7
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Jeżeli się wymienia samemu można wymieniać pojedynczo, jeżeli u mechanika, sumarycznie, taniej będzie wymienić komplet. Z drugiej strony nie jest wskazane uruchamianie silnika z uszkodzoną świecą żarową, ze względu na trudniejsze warunki pracy cylindra z uszkodzoną świecą. Skoro przepaliła się jedna ze świec, zapewne pozostałe czeka wkrótce to samo, dla lepszego samopoczucia jednostki napędowej i - jeżeli się nią przejmujemy - własnego, lepiej wymienić komplet.
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 1. Wymienia się komplet. 2. Spalona świeca nie pracuje, nie nagrzewa się i zbiera nadmierną ilość nagaru. Może to powodować trudności w demontażem lub urwanie końcówki świecy. 3. Świece można sprawdzać omomierzem ale bardziej poprawna metoda to amperomierz. Podłącza się świecę do źródła napięcia (4, 7, lub 12V zależnie od świec) poprzez amperomierz i mierzy pobór prądu przez ok. 20 sekund. Prąd na początku duży powinien nieco spaść po czasie ale nie zniknąć całkowicie.
dudi1711 Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam czy ktos moze podrzucic zdjecia z wymiany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się