jaś-u 0 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) nie mam dostępu do VAG'a... wszystkie warunki spełnione, już były wyżej opisane i pisałem że u mnie się załącza, ale przy minus 7 stopniach wydaje się że powinna grzać lepiej ;] Edytowane 4 Grudnia 2014 przez jaś-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Dlaczego ci się tak wydaje? Bo ludzie pisza, ze zaraz im cieplytkue leci ? Mi tez nie leci od razu cieple ale czuc wyraźnie, ze zaczyna grzac grzałka bi na cieplo z silnika za wczescie. Z reszta, ludzie na tym forum czasami pier**la za przeproszeniem jak potluczeni. Jeden czuje, ze coś tam grzeje a drugi na to samo sadzi farmazony, ze na gorące powietrze z kratek zaraz po odpaleniu. Z dystansem di tego co ludzie tu pisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaś-u 0 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 musze Ci polać porządnego kielicha za to ale z drugiej strony jak z 10 luda tak pisajo... oks, dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor37 0 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 A ja tam nienarzekam na ogrzewanie w mojej asi grzeje super , zreszta audice maja dobre ogrzewania..pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) A u mnie grzałka się nie włącza. Odpalam auto przy -5 i nic. Podpiąłem vag-a i w grupie 16 w drugim okienku mam takie wskazanie: 10000001 czyli temperatura zasysanego powietrza jest za wysoka i dlatego się nie włącza grzałka. W trzecim okienku 00. Ale jak to możliwe jeśli jest -5 na zewnątrz a silnik jest zimny? Po kilkunastu minutach pracy silnika wartość w grupie 7 w trzecim okienku temperatura zasysanego powietrza wynosi 19 stopni A żeby grzałka się załączyła temp nie może przekraczać +5 (nie jestem pewny czy to odpowiednie okienko) Czy możliwe, że czujnik jest uszkodzony? Jeśli tak to gdzie go znajdę? Edytowane 26 Grudnia 2014 przez martin0485 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Działa, fajny bajer, ale jeden minus, auto jest słabsze Działa to tylko na samej opcji auto, jak włącze auto econ to już chyba nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis 3 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 U mnie nadal nie działa, pomimo spełnienia wszystkiego ale... Tam gdzie wszyscy macie 10000000 czyli osiem cyfr, ja mam 1000000 czyli siedem... dodam że w testach wykonawczych załącza oba przekaźniki. Ktoś ma jakieś sugestie?? Panowie, czy ktoś wie w jaki sposób sprawdzić komunikacje pomiędzy sterownikiem silnika a klimatronikiem? Sprawa wygląda tak: klimatronik w bloku 016 pokazuje że nagrzewnica włączona czyli ON, a w bloku 016 w sterowniku silnika jest 1000000 i potem 00 poniżej zamieszczam zdjęcia z obu sterowników, łącze się po kkl ale z tego co wiem to komunikacja pomiędzy silnikiem a klimatronikiem jest po CAN, stąd moje podejrzenia braku komunikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Ale jakby nie było komunikacji can to, raczej miałbyś błędy z tym związane w sterowniku silnika. ;-) Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Bromchit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis 3 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Z licznikiem, abs pewnie tak. A z klimą to pewne? Wysłane z taboreta G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Komunikacja między sterownikiem silnika, a klimą idzie przez licznik. ;-) W tym przypadku licznik pełni funkcję gateway. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Bromchit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Multis 3 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 No dobra. To jak dagnozować? Gdzie szukać przyczyny? Wysłane z taboreta G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal94 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja zazwyczaj na zimnym silniku wgl nie odpalam klimatronika (no chyba ze szyby zaparują) żeby wskazówka od temp. silnika szybciej wskoczyła. Po odpaleniu tego elektrycznego ogrzewania samochód będzie w końcu szybciej czy wolniej się nagrzewał ? Skoro ciągnie około 1000w to na pewno spalanie wzrośnie? Więc na krótki dystans jazdy nie ma sensu włączać tego dodatkowego ogrzewania.... Czy przy trybie econ i temperaturze LO powietrze pobierane jest z podwórka czy z schłodzone klimy ? Temperatura na podwórku 10stopni C. Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez Michal94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ja zazwyczaj na zimnym silniku wgl nie odpalam klimatronika (no chyba ze szyby zaparują) żeby wskazówka od temp. silnika szybciej wskoczyła. Po odpaleniu tego elektrycznego ogrzewania samochód będzie w końcu szybciej czy wolniej się nagrzewał ? Skoro ciągnie około 1000w to na pewno spalanie wzrośnie? Więc na krótki dystans jazdy nie ma sensu włączać tego dodatkowego ogrzewania.... Czy przy trybie econ i temperaturze LO powietrze pobierane jest z podwórka czy z schłodzone klimy ? Temperatura na podwórku 10stopni C. Po odpaleniu nagrzewnicy, silnik i samochód nagrzewa się szybciej. Spalanie może i minimalnie rośnie, ale kto by się tym przejmował. Na krótkich dystansach tym bardzie potrzeba by silnik się nagrzał, bo nie dogrzany może w lecie różne figle pokazać np. przeładowanie turbo (przez nagar gromadzony przy nie używaniu na zimnym dużych obrotów). Klima nigdy nie działa w trybie ECON, tak samo nagrzewnica która jest elementem klimy w zimie. Powietrze pobierane jest zawsze z zewnątrz (chyba że włączysz obieg zamknięty to wtedy nie). Właściwie to już koniec sezonu na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szekspir 0 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Zrobiło się ciepło a u mnie temat nagrzewnicy powraca ponieważ grzeje ona niezależnie od tego jaka jest temperatura na zewnątrz. +20 stopni a ona załącza się w najlepsze. Nie reaguje też na sygnały z klimatronika. Econ wciśnięty a ona grzeje. Nawet całkowite wyłączenie klimatronika nic nie daje. Oczywiście wyłącza się po osiągnięciu przez silnik 90 stopni. Czy koledzy którzy mieli podobny problem rozwiązali go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzolix 0 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 połowicznie... przekaźniki do zimy leżakują w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry Mlaskawa 0 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 Witam, może ktoś napisać gdzie jest, jak ją znaleźć w aucie? Mam co prawda benzyniaka ale takie coś na zimę byłoby fajne, może mam miejscena nią puste gdzie mógłbym ją zamontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LChris 0 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 pPanowie odgrzeje trochę kotleta, a mianowicie jak to jest musi być w kodach 7E6 czy nie bo jakoś wyłączyłme ECON i nie poczułem falowania obrotów ani nic z tych rzeczy ?? Ja nie ma w kodach wyposażenia 7E6, a nagrzewnica jest w samochodzie. Sprawdzałem fizycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas21 0 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Jak to jest z jazdą na opcji auto - włączonej pompie klimatyzacji, a zimą elektryczną nagrzewnicą szybkim nagrzewaniem w środku? Auto więcej pali, czy w tych nowych samochodach (a4 b7) jest to tak zrobione, że zalecane tak jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Nie rozumiem Cię, albo sam nie wiesz, o co pytasz. Włączasz na Auto i tyle. Nic Cię więcej nie interesuje. Klima i tak nie będzie działać w tych temperaturach, więc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hincó 0 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Możliwe żeby w a4 na belgie 1.9tdi BRB nie było auxiliary heater(jeżeli to jest określenie nagrzewnicy elektrycznej) ? Bo DPF fabrycznie nie ma, w kodach też elekt. grzałki nie ma, więc wszystko możliwe że jej nie ma. Pytaine zasadnicze, czy idzie to dołożyć? Czy prościej kupić szczelną chłodnice spalin przy egr (stara sie rozszczelniła :X) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się