joker-lukasz Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 kurde nie mogę znaleźć :/ no słyszałem o tych 3.0 TDI że czesci do nich są jebitnie drogie :/ a widziałeś taką pomaranczową B7 2.0TDI w kombi? taki kolor zwracający na siebie uwagę piekna [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:21_________________________________________________ Koła będa jutro:-)aby do wiosny panicki-nastepne setapy w planach.Kiedy sie spocimy? Bedzie gitara..... Zastanawiam sie nad gleba (ewentualnie same springi)jak myslicie? Ile przod ile tył teraz mam 1BV S-Line Marcin a nie zastanawialeś się nad jakims używanym gwintem?
filip1001 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 taką : http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-0-tdi-140km-pelen-pakiet-s-line-i1471316843.html
michcio1985 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 ale za to jaki potencjał kryje ASB,w serii 500NM od 1500obr./min ,delikatny soft daje już 600NM!!! [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:25_________________________________________________ a kiedy szanowny kolega: michcio1985 pojawi sie na jakims spocie w suwałkach?
karolasterka Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 ale za to jaki potencjał kryje ASB,w serii 500NM od 1500obr./min ,delikatny soft daje już 600NM!!! [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:25_________________________________________________ a kiedy szanowny kolega: michcio1985 pojawi sie na jakims spocie w suwałkach? kolego nie wal głupich min tylko zawijaj na spoty bo do tej pory tylko obiecujesz :gwizdanie:
joker-lukasz Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 taką : http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-0-tdi-140km-pelen-pakiet-s-line-i1471316843.html taaaaaaaaaaaaaaaaa dać do niej turbo BRD program i pewnie 200 by pękło i taka by wystarczyła jeszcze na tył ledy wyrezać bo to pewnie juz z tym silnikiem nieawaryjnym BPW i czarną felge 19" fura koksiarska no dobrze gadasz Michał.. ale weź i to utrzymaj.. jak się coś posypie to można bankrytem zostać.. myślę że bez miesięcznego dochodu w okolicach 5 koła lepiej takiej fury nie kupować :gwizdanie:
michcio1985 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 dlatego robie głupie miny żeby już nie obiecywać [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:30_________________________________________________i 100 pękło ,a to wszystko przez te mrozy
karolasterka Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 gdzie jest "GEONY" on cos tam mówił o alko na 100tną rocznicę
joker-lukasz Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 ja ze swoją A4 za 150 km obchodzę 300 kafli
filip1001 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Joker, nawet nie wiesz w jakim błędzie jesteś określając BPW bezawaryjnym , to dalej silnik, w którym mogą występować takie problemy: BPW: - wyrabiajace sie ze wzgledu na jednopunktowe mocowanie gniazda PD, - konstrukcyjnie nie trafiony DPF - problemy z paliwem dostajacym sie do oleju przez nieprawidlowa regeneracje DPF. - problemy z zaworem EGR - problemy z hydropopychaczami i walkiem rozrzadu - mozliwosc wystapienia problemu z napedem pompy olejowej czyli na początku marca spot w Plazie
sylwiasty Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 taką : http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-0-tdi-140km-pelen-pakiet-s-line-i1471316843.html Zajefajna "mechaniczna pomarańcza". :>[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:40_________________________________________________ no to mamy 100 Ja niestety w pracy więc nie mam jak. W domu to bym setkę machnął przy takiej okazyji.
filip1001 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja niestety w pracy więc nie mam jak. W domu to bym setkę machnął przy takiej okazyji. ja właśnie idę po piwo do lodówki, wezmę i dla Ciebie , nawet je za Ciebie wypiję w sumie to wezmę dla wszystkich jak starczy
sylwiasty Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja niestety w pracy więc nie mam jak. W domu to bym setkę machnął przy takiej okazyji. ja właśnie idę po piwo do lodówki, wezmę i dla Ciebie , nawet je za Ciebie wypiję w sumie to wezmę dla wszystkich jak starczy Na zdarowie kolego! Nasze i Wasze!
joker-lukasz Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 to wypijcie chłopaki i zamiast mnie przy okazji bo mi się nie chce już po piwo wychodzić za zimno.. no Filip to ja jednak mniej zorientowany w tych 2.0 TDI ale słyszałem że niby lepszy jest niż te inne.. czyli najlepszy wybór do B7 to pewnie poczciwe 1.9TDI? tylko nie wiem dlaczego sa wersje tylko 115PS a nie ma 130 czy 150 a nawet tych z leonów cupry :gwizdanie: Gdyby audi wprowadziło te mocniejsze 1.9 na pewno byłby to duzy plus dla nich
sylwiasty Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 no Filip to ja jednak mniej zorientowany w tych 2.0 TDI ale słyszałem że niby lepszy jest niż te inne.. czyli najlepszy wybór do B7 to pewnie poczciwe 1.9TDI? ... Najlepszy wybór do B7 to 1.8T w Q. Kolega właśnie takowa zakupił, jeździł po nią z Białego do trójmiasta, chyba z Gdańska brał. Świeżo sprowadzona, dobry wypasik i cena spoko, bo coś koło 45-46 tysia za chyba 2006. Co do 2.0 TDI to sytuacja analogiczna jak z 2.5 TDI V6, tam niby tez coś poprawili, miało być lepiej a i tak sporo silników ma problemy z legendarnymi popychaczami i wałkami rozrządu.
filip1001 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 1,9 to konstrukcje w b7 o tyle dobre, że praktycznie bezawaryjne, i najtańsze w obsłudze, montowano je z myślą o handlowcach, którzy dużo jeżdżą, a koszty jazdy mają być jak najmniejsze, dla nas jako dla potencjalnych kupców używanych B7 egzemplarze 1,9 mają pewny feler- bardzo często strasznie marne wyposażenie, łącznie z plastikową kierownicą na pokładzie 2,0 jak wiadomo mają sporo wad, które potrafią uprzykrzyć życie, 3,0 występowały w 2 wersjach BKN I ASB i każda z nich ma też swoje bolączki, chociaż poprawiona wersja ASB jest na tyle solidna, że przy odrobinie chęci i stosunkowo małym nakładzie finansowym w stosunku do ceny zakupu można praktycznie kompleksowo ten silnik na długo "udoskonalić" najrzadszy z diesli jest 2,7, o nim nie chcę się wypowiadać, pomimo, że to bliźniacza konstrukcja do 3,0, jest ich stosunkowo mało i trudno coś konkretnego mówić PS. W odpowiedzi na post sylwiastego, owszem, 1,8 T świetna jednostka, w sumie 2,0 TFSI też niczego sobie, tylko te spalanie... ;( jeżeli to nie tajemnica- ile pali Twoje 1,8 T benzynki na trasie i ile w mieście średnio??
joker-lukasz Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 aaa no w sumie zapomniałem o silnikach benzynowych 1.8TQ to jest to chłopaki posiadający B5 mam pytanie.. bo mi listwa się oderwala na tylnych drzwiach ta dolna.. nie wiecie jak ja z powrotem przymocować?? na klej? czy drzwi od środka się rozbiera i się jakoś to przykręca? ma ktoś o tym pojecie?
michcio1985 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 wkrętarka i 3 czarne wkręty zrobią swoje
sylwiasty Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 jeżeli to nie tajemnica- ile pali Twoje 1,8 T benzynki na trasie i ile w mieście średnio?? Przed zagazowaniem autko spalało latem w mieście 10,5-11,0 l/100km, w trasie to od 8,0 w górę - zależy jak się jechało. Zimą to już trochę gorzej bo w mieście to 12,5-13,5 l/100km. W trasie praktycznie to samo. Teraz na LPG w mieście od 12,5 w górę, w trasie raczej nie schodzi poniżej 10,0 l, ale teraz sobie nie żałuję i raczej ekonomiczna jazda to to nie jest. Co do TFSI to niestety minusem (jak dla mnie) tego rozwiązanie jest brak możliwości zagazowania takiego silnika. Kolejny minus to problemy z zasyfionym dolotem - dotyczy wszystkich silników TFSI i FSI, mgła olejowa z drobinkami kurzu osiada na zaworach ssących i powoduje zaklejanie wszystkiego. W sieci są fotki silnika 4.2 V8 FSI - na fotkach widać jaki syf się tam zbiera. W silnikach z tradycyjnym wtryskiem w kolektor tego nie ma, bo mieszanka paliwowo-powietrzna skutecznie obmywa wyżej wymienione elementy układu dolotowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się