leo... Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Leo, które logi trzeba zrobić w 1.8T, żeby sprawdzić przepływke i turbo? (taki standard chyba)? zalezy z jakim sterownikiem pod maska ... pierwsze 1.8T na MED 7.1 nie maja w blokach wartosci mierzonych turbo ... jesli masz pod maska MED7.5 - LMM jest w 002 a turbo w 115 kanale ... sprawdz tez czujniki stukowe - bedziesz widzial czy wtryskiwacze daja jeszcze rade ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- logi będę musiał zrobić u kogoś kto to potrafi zrobić bo ja jeszcze niestety się tego nie nauczyłem na privie podesle nr. telefonu ... zadzwon - zobaczymy co mozna z tym zrobic
kazikboy Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Leo ja opisze to dokładniej w grupie 011 podczas jazdy zalecane było 2100 a obecne było 1600 dopiero po przekroczeniu 2.5tys obrotów wedlug mapy tak wnioskuje bylo zalecane 2350 a dmuchało nawet 2450 poprostu leży na dole luz wyczuwalny wzdłużny i poprzeczny gruszka podciagnieta juz prawie na maksa od geometri co do przyczyn to z opowieści kosiaka wynikało że leżała geometria nie turbo całe bo 120km/h i awaryjny był... oczywiscie jestem świadom że 1000atmosferycznego jest w danych wiec 1.3B w seri AWX ma dmuchać ?
leo... Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 tak - AWX ma dmuchac 2350mbar = 1.35bara fizycznie ... trzeba wyregulowac 2 parametry - max cisnienie doladowania (mala srubka - zderzak pod cieglem gruszki) i dlugosc sztangi - czyli wstawanie turbo bardzo istotny parametr ustalajacy cisnienie doladowania to przeplyw powietrza - w 003 bedzie to widac
kazikboy Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 a i tutaj juz mozemy mieć odpowiedź bo realne dane na przepływce były wyższe od deklarowanych podchodziło pod 450mg brudna czy kleka ? i czy temp paliwa duże ma znaczenie bo kabelki od czujnika są tam urwane
leo... Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 byly wyzsze bo EGR jest zaslepiony na jalowym EGR masz uchylony = ~ 250mg przeplywu po zaslepieniu podejdzie pod 450mg = brak zasysania spalin tak - temperatura paliwa ma duzy wplyw
kazikboy Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 dzisiaj poszerzyłem swą wiedzę o 200% z obsługą TDI Podziękował aczkolwiek niewiem co było przez zaślepieniem EGR ale zobaczymy niech kosiak naumie sie robic Logi i przeanalizujesz ale widże że kabelki trzeba naprawić i przepływka do przemycia raczej
SotoM Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 To jedź do leo na diagnostyke... A jak wóz zachowuje sie po odpieciu przeplywki?
Fr0styyy. Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Leo, które logi trzeba zrobić w 1.8T, żeby sprawdzić przepływke i turbo? (taki standard chyba)? zalezy z jakim sterownikiem pod maska ... pierwsze 1.8T na MED 7.1 nie maja w blokach wartosci mierzonych turbo ... jesli masz pod maska MED7.5 - LMM jest w 002 a turbo w 115 kanale ... sprawdz tez czujniki stukowe - bedziesz widzial czy wtryskiwacze daja jeszcze rade ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- logi będę musiał zrobić u kogoś kto to potrafi zrobić bo ja jeszcze niestety się tego nie nauczyłem na privie podesle nr. telefonu ... zadzwon - zobaczymy co mozna z tym zrobic AVJtka chyba ogarnia, bo kiedyś pamiętam robiłem logi..
Trooky Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie w szczecinie moge naprawić antene CB i calość wystoić?
miki Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie w szczecinie moge naprawić antene CB i calość wystoić? Wieczorem jak wrócę do chaty to podam Ci namiary na magika który to ogarnia - jest naprawdę dobry i tani
wesz82 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Pany dajcie namiar na jakis szrot itd w ktorym znajde czesci do alfy romeo.
KUBAS2012 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 na Stobnie mają sporo części na olx poszukaj Trooky co do CB to jest dobry magik gdzieś na Bohaterów, jest też kolo w Zdrojach
bediks Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Gdzie w szczecinie moge naprawić antene CB i calość wystoić? ostatnio się przekonałem ze na noakowskiego "pisi" zakład dobrze robi
miki Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Parter budynku zuritu na Chopina, gość ma ksywę Tora i ogarnia wszystko co jest zasilane prądem CB to jego konik, polecają go ludzie z forum CB, ja u niego stroilem dwa razy antenkę - dyszka i raz mi naprawił zalane radyjko - za czyszczenie płyty naprawę uwalonego kabla na wyjściu i regulację wziął trzy dyszki, także mogę go polecić
denveco Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Miki widzę że ogarnąłeś sprawę CB. Ja za cholerę swojej SWR znaleźć nie mogę...
Trooky Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Miki, ale w samym zuricie czy obok? Tak czy inaczej dzieki, zajade...
denveco Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 "Dzisiaj (sobota) g. 17:00 Na Chociwlu grill organizowany przez Wegla i zachodniopomorska grupe tuningowa, nastepnie o 21:00 Grill na Glebokim z Nocna Jazda Szczecin." Ktoś jedzie na Chociwel bo samemu to tak nie bardzo??
Trooky Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ja odstawiłem auto na 5 dni i oddałem się uroczystością oblewającym
miki Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Miki, ale w samym zuricie czy obok? Tak czy inaczej dzieki, zajade... Mijasz Orlen, krzyzowke i 4m za wiatą przystanku masz wjazd jest tam gdzieś zawieszony szyld
Trooky Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Wiem gdzie to, bo kiedyś tam pracowałem chodziło mi o to czy to w tym zakładzie czy tylko tym budynku gdzie jest ten zakład
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się