TyBucu Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Szczerze to nie ja robiłem przekładkę, tylko chłopaki z AZetu, i nababrali coś. Uparli się na ten silniczek na 4xel. i mówią że przełożą i wszystko będzie frygać. Chociaż to mnie raczej nie przekonuje, a w czwartek wyjeżdżam za granice i nie chciałbym przykrych niespodzianek typu "nie da rady zostaw auto na tydzień"...
sopel_prusa Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 ja wiązkę wymieniłem całą nic nie zostawiłem z poprzedniej ale fakt dwa dni myślałem nad kombinacją pinów i się udało, masz pod szyber czy nie??
przemciotorun Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 napisz mi ile przewodow jest w wiazce i dochodzi do silniczka w tylnych dzwiach obojetnie prawych czy lewych, to napisze Ci jak zrobic zeby to chodzilo ale niestety "na sztuke" otworzysz zamkniesz szyby ale tylko z kluczykiem w stacyjce, no i oczywiscie o domykaniu mozesz zapomniec :/ jezeli oczywiscie nie masz czasu na zrobienie tego porzadnie.... bo jezeli masz czas to odstaw auto do jakiegos ogarnietego elektryka bo jest troche zabawy z kabelkami
TyBucu Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 W przednich drzwiach w silniczek idzie 8 przewodów, na tył w silniczek 7. Szybra nie mam. Czasu teraz nie mam żeby go gdzieś oddać. Tylko jutro cały dzień bede siedział w AZet i mogą coś tam wyrzezać grubszego przez cały dzień. Zależy mi na tym żeby przynajmniej do końca domknąć te tylne szyby przed wyjazdem bo huczy i gwiżdże Jak dojadę do domu to będę miał więcej czasu żeby pobawić się z kabelkami, więc byłbym wdzięczny jakbyś obydwa sposoby mi podrzucił
przemciotorun Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 wiazka poliftowa ---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ---------- w zielonej kostce z nowej wiazki zamien ze soba pin 1 z 4..... podwojny czrny z czernym z zoltym paskiem....
TyBucu Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 A żeby wszystko frygało jak ori to trzeba wiązkę z przedlifta? Tą zieloną kostkę znajdę w któryś drzwiach czy w podłodze?
przemciotorun Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 w slupku przy nogach kierowcy, a zeby dzialalo wszystko to albo wiazka z przedlifta albo przepinanie i kombinowanie w kablach
TyBucu Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Dzięki, podwiozę jutro ten silniczek do warsztatu, a jak się zgarbią to zabłysnę ---------- Post dopisany 26-03-2013 at 01:12 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2013 at 21:11 ---------- No więc dowiozłem ten silniczek o oznaczeniu "F" (polift) i oczywiscie to nic nie dało. Zmieniłem piny jak kolega dropsone pisał i szyby chodzą. Niestety na krótko bo pomija moduł sterowania, ale ważne że działa. Zastanawia mnie tylko to że na zapłonie nie działa tylna prawa z przycisku pasażera, mimo że po wyciągnieciu kluczyka przycisk nadal sie świeci. Przy włączonym silniku wszystko działa jak należy. Wie ktoś jaka jest różnica między wiązką poliftową (bez sterowania modułem komfortu oraz bez wejścia modułu drzwi) z tą wiązka przedliftowa z połączeniem do modułów (nie) komfortowych? Z tego co zrozumiałem wiązka bez sterowania posługuje sie silniczkami na metodzie master/slave i w tych modelach nie było domykanych szyb itp. kodowane były dopiero w komforcie poliftowym, a w przedliftach było już wszystko od góry zakodowane bez możliwości zmian. Do tego mierzyłem napięcie na kostkach przycisków z tyłu. Na zapłonie w prawych jest 17v(!) za to w prawych lekko ponad 6... Po zapłonie wraca do normy.
przemciotorun Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 to jest tak ze te cale moduly komfortu to poprostu przekazniki, i sa one inne w zaleznosci przedlift/polift domykanie jest i w przed i po lifcie (w przedlifcie bialy przewod z zoltym paskiem) nie wystarczy zmienic przekaznika, musial byc zmienic kompletna wiazke z razem z przekaznikiem ale..... roznica jest w domykaniu szyb sterowanie jest rozwiazane w inny sposob, oraz w inny sposob podawane jest minus z krancowek..... ogolnie ogarniety elektryk powinien to ogarnac..... pamietaj o jednej rzeczy jak duzo ludzi pisze o zielonej kostce jak kostka od "modulu komfortu" domykania szyb.... nie nie nie ta kostka nie jest ze to odpowiedzialna w przedlifcie
TyBucu Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 no nie tak to bym nie pomyślał że zwykła kostka z pinami może mieć coś wspólnego z domykaniem szyb:grin: tym steruje ten moduł (czy te przekaźnik czy jak go tam zwał) od centralnego w drzwiach. Poczekam w takim razie na powrót z zimnego kraju, bo już mam kontakt do takiego ogarniętego elektryka
twister13 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, Panowie potrzebuje pomocy chciałbym sobie wymodzić tył w elektryce ale jestem zielony w tym wszystkim. Jak to jest w końcu z 1998 rocznikiem audi to jest polift czy przedlift w elektryce w tych drzwiach również nie wiem jaki jest tam wieloklin gdybym chciał zmienić kiere od esy. Dalibyście jakąś listę zakupów co potrzeba abym mógł się zabrać za grzebanie. Z góry dzięki za odpowiedź. PS Panowie niech ktoś zrobi fotostory jak rezał ;D
TyBucu Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Wieloklin masz najprawdopodobniej duzy, ale rozbierz kiere i sprawdz, to 10 min roboty. Co do sterowania szybami sa 3 opcje: -wiazka z wyjsciem na sterowanie w drzwiach -wiazka bez sterowania -wiazka sterowana modulem komfortu rozbierz drzwi kierowcy i zobacz co tam siedzi, a najlepiej pstryknij foto. No a lista zakupow to oczywiscie ramki i silniczki, boczki, wiazka, panel sterowania kierowcy. ---------- Post dopisany at 02:58 ---------- Poprzedni post napisany at 02:55 ---------- tak btw. masz przedlifta (jezeli dobrze widze ze ta srebrna strzala to twoja)
przemciotorun Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 to nic ze ma przedlifta, wiazki sie dzielily na 95-96 i w gore... czyli prawdopodobnie wiazka od polifta powinna podejsc
twister13 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ok dzieki za info na weekendzie pistaram sie zrobic foto to mi dokladnie powiecie co i jak :-) a stebrna strzala moja :-)
twister13 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 no niestety a powiedzcie mi jeszcze co musialbym zrobic zeby miec otwieranie z pilota mam zwykly kluczyk wiem jak go przerobic na scyzoryk ale zapewne jakis modul czy cos bedzie potrzebny od sterowania szybami i zamykaniem i otwieraniem drzwi ktos wie czy duzo z tym roboty? pewnie musialbym kupic centralke w sklepie rozmontowac ja i plytke przelozyc do scyzoryka ale co z szybami? aha widzialem jak ktos wymodzil otwierany bagaznik do b5 z kluczyka i takie cos od razu tez bym chcial zalozyc nie wiem czy zrozumieliscie ale mam nadzieje ze tak :-)
beny. Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Witam Panów, czytam Wasz już badajże 3 temat, ale niestety nie mogę nic z nich wyciągnąć. Czy moglibyście jakoś pomóc? http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/przekladka-instalacji-4-elektrycznych-szyb-271155/
bediks Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Witam jako ze urlop się zbliża a graty do elektryki czekają mam parę pytań Które plastiki wnętrza trzeba koniecznie zdjąć zeby dostać się do słupków, jak to wygląda z kolejnością ich zdejmowania , jak się do tego zabrać ? Chodzi o sam demontaż plastików, pozdro
TyBucu Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Zdejmujesz progi, zaczynajac od przodu idac w tył, na srodkowym slupku zdjemujesz najpierw górny plastik delikatnie podwazajac górną cześć a pożniej wysuwająć w góre. Ogólnie to ogarniesz okiem, dużo cierpliwości i do podważania radził bym ci wziąść coś o dużej powierzchni żebys później nie myszkował po alegro. Powodzenia:wink:
Frimuś Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 no ja tez czekam na cieple dni i rezam elektryke tyl.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się