kred 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 ja u siebie przeciełem gumke na 2 częsci ala podkładki. spsikałem wd 40 i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 to drobne pytanko Panowie... schowek mam już zamknięty chyba z pół roku i tak się zastanawiam czy tłoczek można wyciągnąć nie ściągając schowka? bo żeby go ściągnąć muszę go otworzyć...i może strzelić gdzieś chyba czytałem ze tłoczek można wyciągnąć po zdjęciu boczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 sciagnij boczek masz tłoczek dobrze dostepny. wyjmij klinik i wsówke kostki przekrec tłoczek i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikszak 2 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 panowie a czy ten tłoczek powinien mieć otwór na końcu (na spodzie) Ja rozebrałem swój i okazało się żę ma ale ktoś musiał go zrobić albo powiększył ten co był Teraz tłoczek nie spełnia swojej roli wię dlatego pytam czy powinien być ten otwór (mały) żeby nie gromadziło się podciśnienie czy ma go nie być wcale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 sciagnij boczek masz tłoczek dobrze dostepny. wyjmij klinik i wsówke kostki przekrec tłoczek i gotowe Dokładnie. Ja u siebie również wymieniałem tłoczek bez demontażu (niepotrzebnego) schowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzakfm 1 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 ja naprawilem zawias podobnie do metody DIEGO. zamiast sruby uzylem jednak dlugiego wkretu. wkrescilem go w drzwiczki (podobnie jak DIEGO zamocowal srube), ucialem leb i ta strone wlozylem do wywierconego otworu w zawiasie. zalalem to wszystko dobrym, dwuskladnikowym klejem do plastiku i zostawilem na 48h. na razie trzyma co do tloczka, to jest w pelni rozbieralny, przeczyscilem go i kumple w pracy potraktowali go dobrym smarem (grafitowym chyba) do plastiku/gumy. chodzi dobrze, nie jest za luzny. mam nadzieje, ze ta naprawa dlugo posluzy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Ten tłoczek ma dwa oznaczenia: * 8E1 880 324 i * 8E1 880 324 A Ten A to jakaś poprawiona wersja? Możecie sprawdzić w ETCE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek85 0 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ten tłoczek ma dwa oznaczenia: * 8E1 880 324 i * 8E1 880 324 A Ten A to jakaś poprawiona wersja? Możecie sprawdzić w ETCE? w ETCE nie ma z literką A. jeden jest taki jak podałeś a drugi 8e2 880 324. jeden ma oznaczenie modelu kzl, a drugi kzp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ten tłoczek ma dwa oznaczenia: * 8E1 880 324 i * 8E1 880 324 A Ten A to jakaś poprawiona wersja? Możecie sprawdzić w ETCE? w ETCE nie ma z literką A. jeden jest taki jak podałeś a drugi 8e2 880 324. jeden ma oznaczenie modelu kzl, a drugi kzp Wejdź na tę stronę: http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ i wpisz 8E1 880 324 Może masz stare bazy ETKI? Albo to literówka w tym "gajosie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyfx 0 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ja kupowałem w jakoś w grudniu i mam bez A czyli 8E1 880 324 i nikt mnie nie pytał czy chcę z A czy bez A:) Zadzwoń do ASO i zapytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Czy konieczny jest demontaż całego schowka? Klapa schowka mocowana jest dwoma kołeczkami, dostęp do nich jest z zewnątrz. Po zdjęciu bocznej klapki zdemontować można feralny tłoczek. Po co więc demontaż całości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzakfm 1 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 ok, do tloczka mozna dostac sie z boku sciagajac tylko klapke. ale jezeli chcesz naprawic pekniety zawias to lepiej jest zdemontowac calosc (tylko 5 wkretow) niz kleczec w samochodzie i probowac wyciagnac kolki. wbrew pozorom nie jest tak latwo je wyciagnac (chyba, ze juz raz byly wyciagane). ja wole polozyc sobie zdemontowany schowek na stole i przy nim dlubac niz zginac sie i kleczec w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidmac 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Ja tez niestety doswiadczylem awarii schowka i juz jestem po udanym zabiegu reanimacji.Operacja sie udala !!!Ja moj tloczek naprawilem wiercac w tylniej sciance maly otworek,nasmarowalem tloczek oliwka i co najwazniejsze zalozylem odwrotnie gumke na tloczku.Teraz schowek otwiera sie lekko i opada powoli :> :> :> :> :> :>.Zamyka sie z troszke wiekszym oporem ale jak bym nie wiedzial o takiej naprawie to myslalbym ze jest tak oryginalnie :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoda 0 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ktoś wie ile kosztuje nowy schowek w ASO? [br]Dopisany: 27 Sierpień 2009, 13:00_________________________________________________Zmieniłem schowek na uzywany + nowy tłoczek (8E1 880 324) z ASO (obecny koszt w W-wie ASO Gajewska - 95 PLN) - moim zdaniem nie da sie zreanimować starego tłoczka. Szkoda zawiasów. Do wymiany samego tłoczka wystarczy zdjąć boczną klapkę, nie trzeba wyjmować całego schowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malik 6 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Odnowię temat. Na audizine pojawiła się ciekawa rada co do przedłużenia żywotności mechanizmu tłoczka. Wystarczy nawiercić malutką dziurkę aby do środka dostawało się powietrze. Schowek będzie otwierał się oczywiście znacznie szybciej. http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=314796 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grek 0 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Wcale nie musicie pozbywać się oświetlenia w schowku. Ja po sklejeniu zawiasu rozebrałem tłoczek i wymontowałem gumową uszczelkę, potem założyłem tłoczek na swoje miejsce, oświetlenie jest a schowek otwiera się bez oporu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo1979 0 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam Tak się składa że ja nawierciłem otwór 3mm, wszystko ładnie i pięknie przez 3dni a potem znów się zaciął i zawias ułamał ponownie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Odgrzeję nieco temat. Czy ten sam patent jest w B7? Ostatnio zauważyłem, że schowek ciężko się otwiera. Trzeba mu zwykle pomóc, albo długo poczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Odgrzeję nieco temat. Czy ten sam patent jest w B7? Ostatnio zauważyłem, że schowek ciężko się otwiera. Trzeba mu zwykle pomóc, albo długo poczekać. B7 = B6...nie tylko ze schowkiem... także do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Odgrzeję nieco temat. Czy ten sam patent jest w B7? Ostatnio zauważyłem, że schowek ciężko się otwiera. Trzeba mu zwykle pomóc, albo długo poczekać. To samo. Wymienić tłoczek na nowy zanim zawias się połamie i będziesz musiał go kleić ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się