mbedi Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Po podłączeniu plusa i minusa fotele regulują się w każdej płaszczyźnie. Swoje podłączałem poza samochodem i w każdym zakresie dały się regulować. Tak tylko że Ty masz kombi i w sedanie są takie same a w Cabrio mają przesuwanie elektryczne w momencie ich złożenia żeby ktoś wsiadł. Silnik od przesuwania ma 4 piny i widocznie jest kontrolowany. A zresztą pod siedzeniem mam moduł 8h0959760a i chyba on odpowiada za przesuwanie. Cóż może wypowie się ktoś kto wie lub zakładał takie coś w Cabrio. Znalazłem schemat czerwonej kostki w której mam zasilania plus i minus zasilanie oświetlenia i 3 piny CAN L CAN K i diagnose. Mam nadzieję że po ich podłączeniu zacznie to działać bo nawet ich przykręcić nie mogę bo szyny stoją w miejscu i blokują możliwość dostania się do śrub.
Bromchit Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) U mnie silnik od przesuwania też ma cztery piny, wg. mnie ręczna regulacja i tak powinna działać. Ale może być tak jak piszes Sprawdziłem w Etce i jest sterownik ustawienia foteli z udogodnieniem przy wsiadaniu, nie obsługuje pamięci. Jest taki sam dla strony kierowcy jak i pasażera. Pamięć obsługuje bez literki na końcu. Wszystko wskazuje na to, że jest tak jak napisałeś potrzebne są cany żeby ruszył. Jak by co mam do tego schematy Elsy. Edytowane 3 Października 2015 przez Bromchit
bombel8407 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 jak cos to mam caly komplet pamięci wraz z panelem modulem silniczkami oraz same silniczki fotela. Jaka cena za silniczki?
mbedi Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 U mnie silnik od przesuwania też ma cztery piny, wg. mnie ręczna regulacja i tak powinna działać. Ale może być tak jak piszes Sprawdziłem w Etce i jest sterownik ustawienia foteli z udogodnieniem przy wsiadaniu, nie obsługuje pamięci. Jest taki sam dla strony kierowcy jak i pasażera. Pamięć obsługuje bez literki na końcu. Wszystko wskazuje na to, że jest tak jak napisałeś potrzebne są cany żeby ruszył. Jak by co mam do tego schematy Elsy. Can busy już podłączone może dziś je skręcę bo pod prawym fotelem dałem je obok siebie i nie potrafię się połączyć z komfortem bo pokazuje mi że z powodu błędów nie ma komunikacji. Fakt jest że góra dół chodzą, oparcie też ale przesuwanie i zagłówki nie. Silniki przesuwania podłączyłem na krótko i sprawdziłem działanie, no było ciężko ale ruszyły ponieważ chyba fotele leżały długo w wilgoci. Nie sprawdziłem silników zagłówków czyżby nie żyły czy też są sterowane tymi modułami pod siedzeniami? Bo jeden mam mx wysunięty a drugi schowany. Czy wiesz może jak zaprogramować komfort jeśli się już z nim połączę? U mnie silnik od przesuwania też ma cztery piny, wg. mnie ręczna regulacja i tak powinna działać. Ale może być tak jak piszes Sprawdziłem w Etce i jest sterownik ustawienia foteli z udogodnieniem przy wsiadaniu, nie obsługuje pamięci. Jest taki sam dla strony kierowcy jak i pasażera. Pamięć obsługuje bez literki na końcu. Wszystko wskazuje na to, że jest tak jak napisałeś potrzebne są cany żeby ruszył. Jak by co mam do tego schematy Elsy. Niedziela była dla mnie pracowita, wyciągnąłem fotel skręciłem CANy i..... teraz mam możliwość połączenia się z komfortem. Po przeskanowaniu autka w większości modułów były błędy z CANem. Skasowałem wszystko i........ siedzenia nadal się nie przesuwają. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy powinienem zmienić kodowanie komfortu?? Tylko jak. Mam dwa kabriolety z 1,8T i w obu jest odwieczny problem pojawiających się błędów modułów drzwi pasażera kierowcy i tylne lewe i tylne prawe mimo iż auto jest dwudrzwiowe. O co kaman?? Dziś po skręceniu CANów do fotela łączność jest ale 4 błędy od sterowników drzwi powracają. W drugim jakiś czas ich nie ma ale wiem że wcześniej czy później się pojawią. Ale w tamtym mam fotele sportowe ale manualne tylko z regulacją podparcia lędźwiowego elektrycznie. Największy jednak problem mam z tymi siedzeniami bo bez przesuwania się ciężko żyje, nie działają też wysuwane zagłówki ale to mi nie przeszkadza.
Bromchit Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 A z jakim numerem zgłasza Ci się sterownik komfortu, bo błędy tylnych drzwi to dziwna sprawa. W Etce moduł komfortu zaczyna się od 8H0. Co do modułów foteli to oprócz canów mają one linię diagnostyczną (przewód zielono czarny w obu fotelach), będziesz musiał te przewody podłączyć i wtedy spróbować połączyć się vagiem ze sterownikami, pewnie są jakieś błędy może coś podpowiedzą w czym problem. W Elsie znalazłem tylko coś takiego: "Jeśli wymieniony został nowy sterownik siedzenia lub silnik wzdłużnego ustawiania siedzenia względnie silnik ustawiania zagłówka, należy wykonać nastawy podstawowe w funkcji »Poszukiwanie usterek«. Więc potwierdziło się to co napisałem wcześniej, musisz podłączyć diagnostykę modułów.
toxx Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Nic o rozbiórce fotela nie znalazłem tylko podmianki. Panowie mata grzewcza mi się przerwała zrobiła mi dziure w fotelu i kurtce ;/. Jest możliwość rozebrania fotela w celu naprawy tegoż elementu?
mbedi Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 A z jakim numerem zgłasza Ci się sterownik komfortu, bo błędy tylnych drzwi to dziwna sprawa. W Etce moduł komfortu zaczyna się od 8H0. Co do modułów foteli to oprócz canów mają one linię diagnostyczną (przewód zielono czarny w obu fotelach), będziesz musiał te przewody podłączyć i wtedy spróbować połączyć się vagiem ze sterownikami, pewnie są jakieś błędy może coś podpowiedzą w czym problem. W Elsie znalazłem tylko coś takiego: "Jeśli wymieniony został nowy sterownik siedzenia lub silnik wzdłużnego ustawiania siedzenia względnie silnik ustawiania zagłówka, należy wykonać nastawy podstawowe w funkcji »Poszukiwanie usterek«. Więc potwierdziło się to co napisałem wcześniej, musisz podłączyć diagnostykę modułów. Teraz dałem to auto mojej kobiecie ale moduł komfortu jest tam oryginalny nie wymieniany. A linię diagnostyczną pociągnąłem do siedzeń od gniazda OBD bodajże 15pin. Tylko nie wiem czy mam się łączyć z modułem komfortu żeby wykonać nastawy czy z czym? dzięki za zainteresowanie tematem może razem damy radę. Ja jeżdżę teraz tym drugim w którym wymieniałem komfort bo stary był zalany i u mnie też są te same błędy drzwi tylnych. Jutro się podłączę i napiszę jaki numer sterownika mam.
Bromchit Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Nic o rozbiórce fotela nie znalazłem tylko podmianki. Panowie mata grzewcza mi się przerwała zrobiła mi dziure w fotelu i kurtce ;/. Jest możliwość rozebrania fotela w celu naprawy tegoż elementu? Tak da się rozebrać i naprawić, jest trochę roboty ale do zrobienia. A z jakim numerem zgłasza Ci się sterownik komfortu, bo błędy tylnych drzwi to dziwna sprawa. W Etce moduł komfortu zaczyna się od 8H0. Co do modułów foteli to oprócz canów mają one linię diagnostyczną (przewód zielono czarny w obu fotelach), będziesz musiał te przewody podłączyć i wtedy spróbować połączyć się vagiem ze sterownikami, pewnie są jakieś błędy może coś podpowiedzą w czym problem. W Elsie znalazłem tylko coś takiego: "Jeśli wymieniony został nowy sterownik siedzenia lub silnik wzdłużnego ustawiania siedzenia względnie silnik ustawiania zagłówka, należy wykonać nastawy podstawowe w funkcji »Poszukiwanie usterek«. Więc potwierdziło się to co napisałem wcześniej, musisz podłączyć diagnostykę modułów. Teraz dałem to auto mojej kobiecie ale moduł komfortu jest tam oryginalny nie wymieniany. A linię diagnostyczną pociągnąłem do siedzeń od gniazda OBD bodajże 15pin. Tylko nie wiem czy mam się łączyć z modułem komfortu żeby wykonać nastawy czy z czym? dzięki za zainteresowanie tematem może razem damy radę. Ja jeżdżę teraz tym drugim w którym wymieniałem komfort bo stary był zalany i u mnie też są te same błędy drzwi tylnych. Jutro się podłączę i napiszę jaki numer sterownika mam. Nie jestem pewien czy komfort ma udział w diagnostyce tych modułów.
toxx Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Dzięki wiem, że będzie przy tym sporo zabawy ale chcialbym jednak żeby ten fotel działał, zastanawiałem się tylko czy nie trzeba ich rozpruwać i oddawać do tapicera bo to zwiększa koszt naprawy, który byłby praktycznie zerowy.
Bromchit Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Nic nie trzeba rozpruwać, tapicerka fotela ma wszyte specjalne listwy które są wpinane w spinki umieszczone w gąbce. Obicie wychodzi w całości.
mbedi Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 A z jakim numerem zgłasza Ci się sterownik komfortu, bo błędy tylnych drzwi to dziwna sprawa. W Etce moduł komfortu zaczyna się od 8H0. Co do modułów foteli to oprócz canów mają one linię diagnostyczną (przewód zielono czarny w obu fotelach), będziesz musiał te przewody podłączyć i wtedy spróbować połączyć się vagiem ze sterownikami, pewnie są jakieś błędy może coś podpowiedzą w czym problem. W Elsie znalazłem tylko coś takiego: "Jeśli wymieniony został nowy sterownik siedzenia lub silnik wzdłużnego ustawiania siedzenia względnie silnik ustawiania zagłówka, należy wykonać nastawy podstawowe w funkcji »Poszukiwanie usterek«. Więc potwierdziło się to co napisałem wcześniej, musisz podłączyć diagnostykę modułów. Moduł komfortu mam 8H0 959 433K kodowanie 6656 i numer serw. 00672, wyczytane z urządzenia VAS 5051
Bromchit Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Czyli moduł komfortu jest ok. Spróbowałbym połączyć się ze sterownikami foteli za pomocą 06 - seat memory passeger, i 36 - seat memory drivers.
mbedi Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Czyli moduł komfortu jest ok. Spróbowałbym połączyć się ze sterownikami foteli za pomocą 06 - seat memory passeger, i 36 - seat memory drivers. Próbowałem zaraz po założeniu foteli. No response from controller Ale robiłem to VCDSem a w sobotę spróbuję VASem.
Bromchit Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Zależy czy vcds oryginał, mój i wiele chińczyków ma problemy. Warto spróbować Vasem.
dangra992 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Pany jak rozpoznać po lusterku czy ma fotochrom? Chce zakupic, niby ma 10 pin ale cche sie upewnic czy faktycznie wklad lusterka jest fotochromatyczny. Cos czytalem ze powinno pasiadac ramke czy cuś?
MiGsu Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Tak. Ramke. B6 chyba czarna gumowa a B7 tylko zarys ramki namalowany na szkle
dangra992 Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 O dzieki [emoji6] bo wlasnie tak sie zastanawialem bo sprzedajacy piszą ze lusterko ma 10pinow a malo gdzie widzialem ta czarną uszczelke do okola szkła. Ale jak wezme od b7 to bedzie całe lusterko pasowac do b6?
bobikos Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Lusterka często mają wymienione wkłady. Do B6 pasują też wkłady od A6 C6 z pierwszych lat produkcji. Uważaj też na lusterka z anglików.
andrzej104513 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Pany czy moduł pamięci spod fotela z anglika będzie działał ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się