RS Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 A ile przejezdziles juz na tej przerobce?
RS Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 No jak na moj gust to tyle co nic, ale do Kwietnia powinnienes miec juz wystarczajaco doswiadczenia, co? Testowales juz V-max?
michier Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 przed zabiegiem licznikowo 230, teraz jeszcze nie próbowałem , musze skoczyc na A3 tam jest spokój to go testne
RS Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Moj po takim zabiegu i z lekkim softem robil licznikowe 255... I tego najbardziej sie balem, bo wiem ze jak mam taka opcje to bede z niej korzytal...
RS Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Tygrys Ty jesteś wariat My name is Tygrys... ....Dziki Tygrys.... :polew: :polew:
turdzi Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Myslałem żeby wrzucic katalizator ale Aligotor uświadomił mnie że bedzie problem z czujnikami ,także rozciąłem puche dpf i ten wkład wywaliłem, zaspawałem i wrzuciłem spowrotem.W sierpniu wywaliłem jeszcze te wałki balansujące i zastosowałem przepis jaro4444 i powiem Ci ,że teraz to inne auto zobacz rezultat z hamowni: http://imageshack.us/photo/my-images/836/ae4brdpage001.jpg/ a co do spalania ->wracałem z pl na nrw na tempomacie wg fisu 6.8 a zapiete 150km/h bez porównania bo przed tymi zabiegami nie schodziłem ponizej 7.7 przy tej samej predkosci. Nm to masz slabizna..............................prawie tyle to ja mialem na serii na nowych wtryskach , to orginal BRD czy jakis BPW z turbo od BRD ? szkoda auta Tygrys ale tragedii tez nie ma najwazniejsze ze ty jestes caly
michier Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 turdzi ty to jakis nieogarnięty jesteś, wez lepiej swoje zhamuj i pokaz ile tam jeszcze ci zostało,albo jak miales brd to wrzuc swoj wykres. nie bylo na forum ani w dynosofcie takiej zdrowej serii jak moja
turdzi Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 turdzi ty to jakis nieogarnięty jesteś, wez lepiej swoje zhamuj i pokaz ile tam jeszcze ci zostało,albo jak miales brd to wrzuc swoj wykres. nie bylo na forum ani w dynosofcie takiej zdrowej serii jak moja no to malo jeszcze widziales widac , bo ja mialem finalnie na serii 375 Nm wiec jesli miales lepiej a po programie masz to co masz to chyba c**jnia troche nie uwazasz Na forum sa co naj mniej 3 wykresy tego motoru po programie ( w tym moj ) na 420 niutona.Poszukaj sobie bo mi sie nie chce. ..............a jak juz znajdziesz to sobie porownaj i sie przespij , to moze wyciagniesz jakies wnioski zamiast cwaniakowac
filip1001 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 To gdzie ty mieszkasz? Przy Autostradzie? przy tranzycie międzynarodowym E67 łączącym Litwę, Łotwę, Estonię, Białoruś, Finlandię z zachodem
michier Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 turdzi ty czytac ze zrozumieniem nie umiesz.moj to seryjna seria, albo inaczej-motor bez programu
turdzi Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 ciekawe to chyab nie jedyny taki na forum tylko na swiecie
Brysio Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 ciekawe to chyab nie jedyny taki na forum tylko na swiecie 190ps bez programu czyli po uwolnienu spalin bylby bardzo dobrym rezultatem u mnie w serii bylo ponad 15koni wiecej a nie ruszalem nic z wydechem mysle ze po wycieciu kata by spokojnie mial w serii z 20koni wiecej tunera i nie dlubac to troche myli sie z celem powinien miec ten brd spokojnie okolo 210 ps jesli seria taka mocna albo juz wczesniej go ktos dlubnal
RS Opublikowano 24 Października 2011 Autor Opublikowano 24 Października 2011 Jakby ktos go wczesniej dlubnal to by ALIGATOR sie kapnal przeciez. Bo ja wiem? 190KM bez DPF na zwyklym przelocie wydaje mi sie wiarygodne w BRD...
turdzi Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Jakby ktos go wczesniej dlubnal to by ALIGATOR sie kapnal przeciez. Bo ja wiem? 190KM bez DPF na zwyklym przelocie wydaje mi sie wiarygodne w BRD... ale nie jest to seria skoro ma odetkany wydech................, w seri jak masz 2 do 5 KM i troche NM wiecej w BRD i to wszystko co w duzej mierze zalezy od stanu pompowtyrskow , wynik na pewno swietny chodz dla mnie troche watpliwy i na pewno nie jest to jakis wyznacznik co naj wyzej wyjetek potwierdzajacy regule.
topor Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 w ECU-project było brd seryjne z dpf'em i wywaliła na hamowni 183KM;)
turdzi Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 no to widocznie jakis szczesliwy rok bo jak ja mialem to auto i sie tym interesowalem to zadna nie chciala wypluc wiecej niz 170 z malym groszem a spece mowili ze i tak nie wypluje wiecej w serii bo nie moze.Hamownia tez hamowni nie rowna , moze te o ktorych ja mowie w ECU tez by tyle wypluly , pozostaje sie tylko cieszyc ze sa w tych autach jakies gifty bo wczesniej ich nie bylo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się