krzysztof198919891989 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 panowie czy kierownica 3 ramienna s podejdzie od audi a8 lub a6?? czy stara tasme mozna wykorzystac czy kupowac nowa ?
kalik Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 panowie czy kierownica 3 ramienna s podejdzie od audi a8 lub a6?? czy stara tasme mozna wykorzystac czy kupowac nowa ? Kierownica pasuje, taśma po małych przeróbkach też.
MichuTDI Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 witam, ja zmienilem kiere poliftowa na trojramienna, wlasnie od A8, S-line z wdusnikami do radia i podeszla bez przerabiania, wtyka poduszki tez. pzdr
kalik Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 witam, ja zmienilem kiere poliftowa na trojramienna, wlasnie od A8, S-line z wdusnikami do radia i podeszla bez przerabiania, wtyka poduszki tez. pzdr Od 1998 jest już inna kolumna i taśma, taka jak w trójramiennej, więc kiera podchodzi p&p.
krzysztof198919891989 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 ok dzieki za pomoc. bo z tego co widze od a6 lub a8 sa sporo tańsze i z małym wieloklinem łatwo trafić
Dżordż Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam wszystkich. Przymierzam sie do zmiany kierownicy w swojej b5 95r. W związku z tym mam takie pytanie ponieważ chciałbym sie upewnić czy taka kierownica podejdzie Dodam że przeczytałem wszystkie posty i wiem że najprawdopodobniej będe potrzebowal taśmy poduszki, redukcji(posiadam), nowej obudowy i właśnie tej kierownicy. I tutaj kolejne moje pytanie, czy taka taśma będzie dobra i czy te wszystkie przewody które są przy niej będa potrzebne czy są zbędne? Dodaje zdjęcie taśmy: . Bardzo będę wdzięczny za pomoc :)
HaVoK Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Witam wszystkich. Przymierzam sie do zmiany kierownicy w swojej b5 95r. W związku z tym mam takie pytanie ponieważ chciałbym sie upewnić czy taka kierownica podejdzie Dodam że przeczytałem wszystkie posty i wiem że najprawdopodobniej będe potrzebowal taśmy poduszki, redukcji(posiadam), nowej obudowy i właśnie tej kierownicy. I tutaj kolejne moje pytanie, czy taka taśma będzie dobra i czy te wszystkie przewody które są przy niej będa potrzebne czy są zbędne? Dodaje zdjęcie taśmy: . Bardzo będę wdzięczny za pomoc :) TO jest B6 czy B7? Zresztą to chyba nie istotne bo do B5 nie podejdzie. Chyba że chcesz jeździć bez działającej poduchy.
Dżordż Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Czyli poduszka będzie działac tylko na jeden ładunek tak? zastanawiam sie jeszcze nad taką Czy do takiej też trzeba robic przeróbke czy podejdzie bez?[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 21:02_________________________________________________
HaVoK Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Czyli poduszka będzie działac tylko na jeden ładunek tak? Zastanawiałbym się czy w ogóle coś zadziała... zastanawiam sie jeszcze nad taką Czy do takiej też trzeba robic przeróbke czy podejdzie bez?[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 21:02_________________________________________________ Do tej musisz dokupić redukcję na wieloklin. Z podłączeniem reszty chyba jest P&P ale najlepiej jak ktoś potwierdzi, albo sam znajdziesz bo było opisywane.
Dżordż Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 hmm no właśnie dobrze by było aby ktoś mi to potwierdził bo sam też już się pogubiłem... Miałem nadzieje że tamtą da się podłączyć no ale cóż bezpieczeństwo przede wszystkim ;D tak więc proszę o potwierdzenie kogoś kto się zna lepiej ode mnie
HaVoK Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Z tego co widzę wszystko jest w 1 poście w tym temacie....
Dżordż Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 tak wiem ale do końca nie jestem pewien czy jednak trzeba do tej kierownicy zmieniać taśmę i obudowę dla tego poprosiłem tutaj o podpowiedź i pomoc
kalik Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 tak wiem ale do końca nie jestem pewien czy jednak trzeba do tej kierownicy zmieniać taśmę i obudowę dla tego poprosiłem tutaj o podpowiedź i pomoc Potrzebna: taśma, redukcja, obudowa kolumny.
pastaldo Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam, Mam takie pytanie moze mniej związane z tematem ale jednak o kierownicy Rozbierał ktoś tę taśmę? Czy to przedlift czy polift? Pytam bo zastanawiam sie czy była by tam szansa puścić przewód powiedzmy 1.5mm? Kwestia tyczy sie pociągnięcia zasilania do grzania kierownicy
Labiel Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Rozbierał ktoś tę taśmę? Czy to przedlift czy polift? Pytam bo zastanawiam sie czy była by tam szansa puścić przewód powiedzmy 1.5mm? Kwestia tyczy sie pociągnięcia zasilania do grzania kierownicy :decayed Kiedyś rozbierałem. Myślę że miejsce by się znalazło, pytanie tylko czy przewód nie przetrze przewodów taśmy.
pastaldo Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Rozbierał ktoś tę taśmę? Czy to przedlift czy polift? Pytam bo zastanawiam sie czy była by tam szansa puścić przewód powiedzmy 1.5mm? Kwestia tyczy sie pociągnięcia zasilania do grzania kierownicy :decayed Kiedyś rozbierałem. Myślę że miejsce by się znalazło, pytanie tylko czy przewód nie przetrze przewodów taśmy. do poduszki tez jest puszczone taką cieniutką tasiemką? Przecierz do poduchy musi pójść konkretny impuls chyba do wystrzału. Myśłąłęm że do poduchy idzie tez jakimś grubszym przewodem. Ma ktoś może jakies foto rozebranej taśmy?
Dżordż Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 tak więc pytanie: czy będę potrzebował tych wszystkich przewodów co są przy taśmie na podanym zdjęciu czy wystarczy mi sama taśma? Ponieważ mam możliwość kupna samej taśmy bez przewodów za trochę mniejsze pieniądze
kalik Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 tak więc pytanie: czy będę potrzebował tych wszystkich przewodów co są przy taśmie na podanym zdjęciu czy wystarczy mi sama taśma? Ponieważ mam możliwość kupna samej taśmy bez przewodów za trochę mniejsze pieniądze Gdybyś przeczytał cały wątek to wiedziałbyś, że zamiast ori kostek można użyć pinów od płyty głównej komputera. Ale lepiej zadać pytanie i czekać na gotową odpowiedź.....
Slawek84 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 panowie, po zmianie kierownicy powraca mi błąd: 1 Fault Found: 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 33-00 - Resistance too Low Kable narazie są skręcone nie polutowane, czy to może być z tego powodu?
seba1-2 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 taśma może byc uwalona chyba że kable po motałeś, weź miernik w łapki i po sprawdzaj przejścia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się