H4mm3R 267 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam,czy ktoś mogłby mi powiedziec jaka jest pompa oleju w silniku BRD, z góry dziękuje za odpowiedz. To samo co w BPW BLB... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ...Natomiast rozmawiając z mechanikami tutaj u mnie w serwisie (którzy niestety nie podejmują się swapa pompy, tylko naprawiają zgodnie z procedurą ASO, czyli wkładają te same nowe wałki - tylko trochę taniej) wg ASO czescia sprzedawana jest zestaw walki, pompa i zabierak (osobno mozna kupic sama pompe i zabierak) i ta "czesc" obecnie sprzedawana jest inna (sa inne same walki, inna pompa oleju inny zabierak/100mm/ i inne kola posrednie) - chyba, ze ciagle sprzedawane sa tez stare walki (na zabierak 77mm-ale pewnie nie) Moge sie domyslic, ze z punktu widzenia mechanika operacja zmiany walkow ze starych ale z napedem zebatkowym na nowe takze z napedem zebatkowym jest prostrza /sciagnij+zaloz+skasuj klienta/ i obarczone mniejszym ryzykiem niz zbijanie z walu zebatki i osadzanie nowej / np pod lancuch na naped z 1.9 - kryptonim "kastracja"/ ale jezeli walki sa "pierwsze-lancuchowe" to i tak bez majstrowania przy wale sie nie obejdzie... wiec o co "im chodzi" to ciezko powiedziec Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jest dokładnie tak jak piszesz. Zębatkowy wymieniany na zasadzie UPnP. Jak jest w innej sytuacji czyli w przypadku łańcuszka nie wiem (bo miałem na kołach), ale zapewne tak jak nakazuje procedura ASO. Pytałem dlaczego tak nie naprawiają - padło słowo GWARANCJA. Na wszystkie naprawy u nich dostaję fakturę i gwarancję a jako, że rzeźba z zamianą pompy nie jest "autoryzowaną" naprawą więc nie maja pewności co do jej skuteczności. Dlatego pojechałem do Gdańska - tam dostajesz przerobiony napęd pompy i uścisk dłoni na pożegnanie z gwarancją słowną oraz "forumową" że będziesz Pan zadowolony. Na razie jeździ - zrobione ok 8 kkm od swapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ale wsadzałeś pompe z 1,9 czy regeneracja w rumi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Patrz 7-8 postów wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi 0 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Panowie właśnie zrobiłem 10.000 km od tej przeróbki, opcja 1. bez zmiany wału i żadnych, ale to żadnych problemów z autem! Takim osobą jak jaro4444 powinno dawać się Forumowego Nobla normalnie! Jeśli ktoś by chciał kupić moje wałki, to zapraszam na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp 0 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 a co myślicie o tym? http://allegro.pl/passat-sharan-alhambra-2-0-tdi-07r-pompa-oleju-i1962583972.html Lepszą opcją jest zakup tej pompy z allegro czy przerobienie na tą z 1.9? Proszę o opinie, bo nie mogę się zdecydować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 przerobienie na 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 przerabiaj, nawet się nie zastanawiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp 0 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ta aukcja z linka śmierdzi na kilometr Ktoś sobie chyba TIR-a pożyczl . Przeczytajcie opis . Cena- mniej niż polowa w ASO(liczę bez VAT-u), i jeszcze na tym zarabiają W ASO taki zestaw kosztuje 3800zł brutto cena sprzed miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 W ASO taki zestaw kosztuje 3800zł brutto cena sprzed miesiąca. To i tak tysiąc w prezencie (przy założeniu, ze nic na sprzedaży nie zarabiają :gwizdanie:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ta aukcja z linka śmierdzi na kilometr Ktoś sobie chyba TIR-a pożyczl . Przeczytajcie opis . Cena- mniej niż polowa w ASO(liczę bez VAT-u), i jeszcze na tym zarabiają Kupowałem już od nich rzeczy i złego słowa powiedzieć nie mogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi 0 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 No tak to kosztuje 2000 plus robocizna, a rozwiązanie bez wymiany wału jakieś 500 i działa tak samo. Więc jeśli nie widać różnicy to dlaczego przepłacać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izkalp 0 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Gdzie Ty to zrobiłeś za 500 zł? Podziel się ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jeszcze jedna sprawa, chłopak wsadzi z powrotem wałki, a problem i tak wróci to kwestia czasu. Ja bym wywalił i spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Gdzie Ty to zrobiłeś za 500 zł? Podziel się ;p U brata Większość części z ASO z BKD zostały wzięte pompa uspokajacz oleju. Jeszcze jedna sprawa, chłopak wsadzi z powrotem wałki, a problem i tak wróci to kwestia czasu. Ja bym wywalił i spokój Właśnie że nie bo to już nowsza wersja napędu która opierw się na kołach zębatych a nie na imbusach i łańcuszku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Właśnie że nie bo to już nowsza wersja napędu która opierw się na kołach zębatych a nie na imbusach i łańcuszku. imbus jest nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 :evil: a ja już nie mam :evil: ten wielki pan Tomek z rumi co twierdził że jest twarda praca silnika drgania na kierownicy na biegu jałowym jest w wielkim będzie, silnik ładnie "równo" pracuje, nic nie stuka nic nie puka w srodku jest cichutko jednym słowem jestem w h... zadowolony :evil: przy okazji pozbylem sie dpf rurka przelotowa jest, zaślepiony egr oraz siedzi turbo brd i 2 IC jeszcze na podstawowym programie ale i tak różnica jest widoczna :> dobrze ze zdecydowałem się na ten napęd na zmiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Właśnie że nie bo to już nowsza wersja napędu która opierw się na kołach zębatych a nie na imbusach i łańcuszku. imbus jest nadal tylko nie ten imbus, nie ta pompa oleju i nie te walki. (ten czlowiek z Rumi przystosowuje stare walki do pracy z nowym zabierakiem ale poza zabierakiem sa to nadal inne czesci niz "te z ASO" - moze niegorsze ale inne) Walki napedzanie na lancuch sa w silnikach TFSI a pompa napedzana na imbus jest w wielu silnikach grupy vw zarowno benzynowych jak i dieslach naped walkow wyr przez lancuch np w a4 z silnikiem 2.0 AWA, ALT naped pompy oleju na zabierak 4.2L BBK, CDRA 3.0L CGWA, CCGXA, CMDA (to silniki wkladane do aktualnie produkowanych A8) 3.0TDI CDTB, CDTA (to tez w a8 obecnie produkowanych) v6 tdi bmk, bng, bpp, bsg, asb (A6 z okolic 2006) 4.2L BNS (audi RS4) 4.2L BYH,CNDA(audi R8) myslicie, ze do RS4 i R8 podejdzie naped od 1.9? Chyba ich tez trzeba uratowac? przeciez naped z 1.9 jest najlepszy i niezniszczalny a na zabierak napewno sie popsuje! A wiecie, ze niektore silniki VW maja na zabierak takze naped pompy wody? (np 4.2L 8cylindrowka z vw touareq/Q7, audi R8 5.2L) To R8 to dopiero mina musi byc ;( Pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 myslicie, ze do RS4 i R8 podejdzie naped od 1.9? Chyba ich tez trzeba uratowac? przeciez naped z 1.9 jest najlepszy i niezniszczalny a na zabierak napewno sie popsuje! A wiecie, ze niektore silniki VW maja na zabierak takze naped pompy wody? (np 4.2L 8cylindrowka z vw touareq/Q7, audi R8 5.2L) To R8 to dopiero mina musi byc ;( Pozdrawiam, Przemek filozofujesz i filozofujesz, popisujesz się wiedzą, smrodzisz w temacie likwidacji wałków, szkoda, że nie dokładasz tym, co spotkało ich nieszczęście na trasie i się ten wspaniały napęd stoczył na kółko. Co ty chcesz wnieść do skutecznej i taniej wymiany napędu pompy oleju?? jak na razie obśmiewasz wybory innych, twoja filozofia zachwyca fora VW, A4, skoda, ślusarzy i wielu wielu innych, nie rozumiem aaa bym zapomniał, nie mam ochoty na nudną przepychankę z zakresu wiedzy mechanicznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się