T-RoX 0 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Szukam pomocy a dokladnie chodzi mi o mechanika . Jestem z Głogowa , woj dolnoslaskie .Cos w promieniu 100km znajde ? Potrzeba dokladnie przerobienie mojego silknia BKD 140ps w passacie . Nie wiem czy we wszystkich autach, ale w BKD jest stara pompa (ta od 1.9 TDI), czyli raczej nie musisz nic przerabiać, najlepiej tylko zrzucić miskę przy wymianie oleju i się upewnić którą masz pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 w BKD nie ma nawet wałków wyrównujacych i nie ma co przerabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A co chcesz przerobić w tym BKD ? on ma już pompę oleju tak jak 1.9 TDI . Śpij spokojnie , masz dobry silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hager84 2 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 A co chcesz przerobić w tym BKD ? on ma już pompę oleju tak jak 1.9 TDI . Śpij spokojnie , masz dobry silnik . pompa z BKD wejdzie do BRE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 pompa olejowa 1.9 tdi wejdzie do każdego 2.0 tdi-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrol22 0 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 wymienial ktos moze pompe oleju w firmie Azet Pruszcz Gdanski ? jakies opinie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11 0 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Koledzy w okolicach Śląską zrobi mi ktoś swap pompki silnik to 2.0 tdi kod bpw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesniak 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Panowie doradzcie co robic... Silnik BPW pierwsza rejestracja 11.2006, model 2007. zakupilem czesci do swapu na 1,9 ale teraz doczytalem ze najprawdopodobniej mam naped na zebatke, wiec mozna wymienic po prostu imbus na grubszy, badz pompe G i dluzszy imbus. Co w koncu robic ? Wysłane z mojego SHV-E210K przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-RoX 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Jak masz pompę na jedną zębatkę (z łańcuszkiem) to jeszcze gorzej, jak masz części to zmieniaj na 1.9 i masz święty spokój, a pompę z 2.0 możesz nawet uszkodzą sprzedać do regeneracji. ---------- Post dopisany at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ---------- Przede wszystkim poczytaj wątek, wszystko jest wałkowane kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Co ty mowisz? Zebatka gorsza od lancuszka? Czy ty maz wogole pojecie o czym piszesz? A co sie zuzyje w zebatce? Na pewno jest bezawaryjny ten naped. Wiesniak, wyciagaj jeden walek wal do regeneracji niech zregeneruja gniazdo i dawaj dluzszy imbus. Bedzie wieczne. Tez mam BPW na zebatkach i to przewazylo o takiej decyzji. T-ROX... JAK MASZ UDZIELAC TAKICH ODPOWIEDZI NIE WYPOWIADAJ SIE WCALE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-RoX 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zaraz zaraz, chyba się nie zrozumieliśmy, wyżej kolega napisał że ma napęd "na zębatkę", jedną? wynikałoby że chodzi o łańcuszek z zębatką/kółkiem na wale... bo jak chodzi o koła zębate... jest ich kilka, więc wiesniak, powinien sprostować o co mu chodziło. Ja wypowiadałem się o kółku z łańcuszkiem, dlatego pisałem że jest gorsze, koła zębate są dużo lepsze bo przynajmniej napęd jest niezawodny, ale i tak pompa dalej ma wadę konstrukcyjną, więc z 1.9tdi i tak lepsza, kilkanaście postów wcześniej w tym temacie też o tym pisałem, możesz sobie sprawdzić, tu jest tylko zwykłe nieporozumienie. Człowieku bez nerwów, agresora za szybko łapiesz... ---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ---------- Zrobiłem edycję wcześniejszego postu, żeby nie było więcej nieporozumień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Hm... napisal ze pacjent 2007r 11/2006 to ja juz wiem ze naped na kola zebate bo od 10/2005 wychodzily juz na zebatkach Czy agresor? meczy mnie czytanie tekstow na tym forum typu : przeczytaj caly watek! Takie cos mozna komus napisac jak ma watek 2 strony a nie 50 i wiecej. To jest forum wlasnie do zadawania pytan. Gdyby bylo by inaczej watek bylby zamkniety. A skoro pyta to pewnie nawet nie wie jak ten modul wyglada bo ja kiedys tez zadawalem pytania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-RoX 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Oj, nie napisałem żeby przeczytał "cały" wątek, ale żeby go chociaż trochę poczytał, bo wystarczy przejrzeć 3 strony wstecz i już są odpowiedzi, nawet zdjęcia pompy i dokładna odpowiedź że tak wyglądają koła zębate. BTW. Zarzucasz mi, że wmawiam komuś aby przejrzał wątek i mówisz że to złe, a kilka postów wcześniej, odpowiadasz że gdyby przeczytał wątek ty by wiedział , cytat Twojego postu #1090 w tym watku duzo o tym bylo, ale po co czytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 No jezeli strona wczesniej jest taka odpowiedz to czasami tak wypisze ale nie robmy juz ot w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Panowie bez spiny... Ja kupiłem nowy silnik i miał napęd pompy na kołach zębatych... wywaliłem to w piździeć i założyłem pompę z 1.9 na łańcuchu i wiecie co?! silnik chodzi i nic się nie dzieje. Więc forma swapa dowolna. A wałki trochę ważą i trzeba siły żeby wprawić je w ruch, dlatego założę się że moja padlina dużo lepiej wkręca się na obroty niż silnik w wałkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Panowie a czy wymiana wałków i imbulsa z tej aukcji http://m.allegro.pl/pompa-oleju-olejowa-20-tdi-audi-a4-b7-passat-b6-i4306016438.html Odwlecze problem na następne kilkaset tusiecy km, wydaje mi sie to dobrą alternatywą Silnik wozika to 2.0 tdi kod bpw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Panowie bez spiny... Ja kupiłem nowy silnik i miał napęd pompy na kołach zębatych... wywaliłem to w piździeć i założyłem pompę z 1.9 na łańcuchu i wiecie co?! silnik chodzi i nic się nie dzieje. Więc forma swapa dowolna. A wałki trochę ważą i trzeba siły żeby wprawić je w ruch, dlatego założę się że moja padlina dużo lepiej wkręca się na obroty niż silnik w wałkami Moduł ważył 9kg+kola zębate. Walki w 2.0 PD to był trochę taki "kwiatek do kożucha". Nie ma żadnej różnicy w komforcie oprócz może bardzo niewielkiego drżenia kierownicy w pewnym zakresie obrotów. Auto po wywaleniu AWM faktycznie lepiej reagowało na pedał gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesniak 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 dobra, obralem takowy plan: * jesli otwor w walku jest wyrobiony to zakladam pompe 1,9 * jesli otwor w walku jest OK to gnam do ASO po pompe "G" i dlugi pret szeciokatny. pozdrawiam :-) Wysłane z mojego SHV-E210K przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 A jak umieścisz "długi pręt" do wałka przystosowanego na "krótki pręt"?? NIE KUPUJ pompy z serwisu za ok 800zł-swoją masz sprawną! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Aby zalozyc dlugi pret musisz miec przerobione gniazdo. Zglos sie do futurum, ogarnie Ci temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się