turdzi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 jaro4444 witam mam problem z moim BLB a mianowicie na zimnym silniku odpala od 1-go kopniecia ale gdy sie rozgrzeje muszę go pokręcić i ma nierówne obroty na biegu jałowym. Czy może byc to wina pompy olejowej i tego że się nie napełniają kasetony? kolego po co zadajesz takie pytanie w temacie który ni jak ma sie do twojego poszarpywania a w głównej mierze służy jako manual.Robisz tym sposobem OT .Zrób nowy watek na technicznym a zapewne tam ci ktoś pomoże.
sylweeq79 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 chciałem zapytać czy to mogą być objawy problemu z wałkami wyrównoważającymi właśnie
Cristoforo Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 była mordęga z AJM teraz jest 2.0 a później będzie poprawienie 3.0 a za jakiś czas konstruktorzy VAG będą dzwonić do jaro4444 Ratuj! Ratuj! znowu daliśmy du@py :polew: szacun za projekt
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 jaro4444 witam mam problem z moim BLB a mianowicie na zimnym silniku odpala od 1-go kopniecia ale gdy sie rozgrzeje muszę go pokręcić i ma nierówne obroty na biegu jałowym. Czy może byc to wina pompy olejowej i tego że się nie napełniają kasetony? Hej, w moim BLB jest dokładnie to samo, zimny pali na dotyk, ciepły kręci dłużej. Jako, że wybieram się w dłuższą podróż za granicę pojechałem do mojego mechanika sprawdzić ten napęd pompy, przebieg mam lekko ponad 192.ooo, wszystkie koła wyglądają prawie jak nowe, żadnych luzów na imbusiku i na napinaczu, na jednym kole dało się odczytać rok 2003, więc raczej części nie wymieniane przez niemca. Może i BLB mają tą przypadłość iż koło traci zęby ale może dotyczy to tylko jakiejś wadliwej serii produkcyjnej ? To kręcenie dłużej na ciepłym silniku to raczej sprawa oprogramowania sterownika silnika, inaczej dozuje dawkę paliwa, moim zdaniem to nie ma nic wspólnego z układem wyrównoważającym. Być może przy okazji wirusowania można tą cechę BLB wyeliminować. Na jałowym biegu obroty mam równe, ale od czasu do czasu czuć lekkie drgania od silnika, więc bym się nie przejmował, po prostu ten typ tak ma Sorry za oftopa w tym miejscu, ale może ktoś podłamany faktem zakupu silnika BLB dojdzie aż dotąd i podniesie go to na duchu
rakud29 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ile cie kosztowalo sprawdzenie tego napendu
hafas Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 OFF TOP Czytam i czytam i zaczynam dochodzi do wnioskow ze AUDI to straszne scierwo. Poza idealnym spasowaniem i jakoscia wnetrza....pier....olimy sie z tymi 2.0, 2.7, 3.0 TDI rzezbimy....kombinujemy po gwarancji Gdzie tu jest przewaga dzieki technice??? gdzie? moze przez te dwa lata gwarancji , a potem polaczek na wschodzie musi sie martwic. Jak mnie to wk....! Chyba czas przesiasc sie na jakiegos japonca Sorry za offtop-a.
turdzi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Czytam i czytam i zaczynam dochodzi do wnioskow ze AUDI to straszne scierwo. Poza idealnym spasowaniem i jakoscia wnetrza....pier....olimy sie z tymi 2.0, 2.7, 3.0 TDI rzezbimy....kombinujemy po gwarancji Gdzie tu jest przewaga dzieki technice??? gdzie? moze przez te dwa lata gwarancji , a potem polaczek na wschodzie musi sie martwic. Jak mnie to wk....! Chyba czas przesiasc sie na jakiegos japonca frustrujące co , zwłaszcza w aucie za tyle kasy
Musashi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 była mordęga z AJM teraz jest 2.0 a później będzie poprawienie 3.0 a za jakiś czas konstruktorzy VAG będą dzwonić do jaro4444 Ratuj! Ratuj! znowu daliśmy du@py :polew: szacun za projekt OFF TOP Czytam i czytam i zaczynam dochodzi do wnioskow ze AUDI to straszne scierwo. Poza idealnym spasowaniem i jakoscia wnetrza....pier....olimy sie z tymi 2.0, 2.7, 3.0 TDI rzezbimy....kombinujemy po gwarancji Gdzie tu jest przewaga dzieki technice??? gdzie? moze przez te dwa lata gwarancji , a potem polaczek na wschodzie musi sie martwic. Jak mnie to wk....! Chyba czas przesiasc sie na jakiegos japonca Sorry za offtop-a. a co wasze offtopy wnosza do tematu? zachowujecie sie jak baby na jarmarku, ktore cos uslysza i buduja na tym regule. prosze nie zasmiecac interesujacego watku
mirefire Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Po sprawdzeniu zaworka jednokierunkowego w podstawie filtra oleju czy nie jest zacięty,( nie był zacięty) co mogło by spowodować niskie ciśnienie oleju podjąłem decyzje o kupnie nowej pompy 03G115105 z ASO , powodem tej decyzji i oczywiście po konsultacjach(wiadomo z kim ) jest prawdopodobnie fakt iż przysłano mi używaną niesprawną pompę oleju, która nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia Nowa pompa może dojdzie w tym tygodniu bo nie ma jej w głównej centrali i jedzie z Niemiec
turdzi Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 daj koniecznie zanc czy udalo sie rozwiazac problem ! a co wasze offtopy wnosza do tematu? zachowujecie sie jak baby na jarmarku, ktore cos uslysza i buduja na tym regule. prosze nie zasmiecac interesujacego watku panowie przyłączam sie do prośby Musashi nie zaśmiecajcie tego wątku pytaniami typu : bo szarpie , srarpie , stuka to nie watek na takie pytania to jest manul ! , a ktoś kto jest w potrzebie i szuka konkretnego info. potem musi czytac 20 stron pitolenia nie w temacie !
mirefire Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Dam napewno znać tym bardziej, iż prawdopodobnie nikt nie natknął się podczas takiej operacji na taki problem jak mój. P.S. aż się boje pomyśleć co dalej jak pompa będzie założona nowa i dalej słabe ciśnienie >może jakieś sugestie co można jeszcze sprawdzić w momencie jak będę podmieniał pompę
H4mm3R Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 jaro4444 czy pompa olejowa 03G115105 występowała w silnikach AZV, BMN i BMM? czy tylko w jakimś szczególnym? poza smakami, śrubami, uszczelką smoka jest jeszcze coś o czym warto pamiętać? Pytam bo kompletuję części i jak wszystko pójdzie pomyślnie wstawię foty żeby rozbudować temat.[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2010, 11:17_________________________________________________Jaro jeszcze jedna prośba, jakbyś mógł podać z ETKi nr. kat. smoka, uczelek, śrub i co tam jeszcze jest potrzebne... byłbym niezmiernie wdzięczny
jaro4444 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Jaro jeszcze jedna prośba, jakbyś mógł podać z ETKi nr. kat. smoka, uczelek, śrub i co tam jeszcze jest potrzebne... byłbym niezmiernie wdzięczny http://www.zipcats.ru/
turdzi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 H4mm3R , AWX : http://img406.imageshack.us/i/pompaawx.jpg/ BKD : http://img42.imageshack.us/i/pompabkd.jpg/
H4mm3R Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Dzięki Panowie ciekawi mnie jeszcze jaka jest różnica pomiędzy pompą 03G 115 105 a 038 115 105C, według ETKI zębatka jest ta sama, tylko śruba jest dłuższa...
turdzi Opublikowano 1 Maja 2010 Opublikowano 1 Maja 2010 Nowa pompa może dojdzie w tym tygodniu bo nie ma jej w głównej centrali i jedzie z Niemiec i jak udalo sie ogarnac temat ?
mirefire Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 nadal czekam na pompę mam pytanko>czy może być taka możliwość że przy pompie bkd >smok oleju ajm ( obcięty do wysokości siatki) i miska oleju BKE i wlaniu oleju 4,2 L, iż może być zwyczajnie mało oleju Np. do wysokości połowy smoka i wówczas będzie niskie cienienie w przypadku gdyby pobierał olej z powietrzem z miski? Dodam że miarka oleju jest oryginalna od BLB, i przed założeniem miski dokładnie ją mierzyłem tj. wysokości, szerokości i głębokości są identyczne jak w misce BLB
turdzi Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 nadal czekam na pompę mam pytanko>czy może być taka możliwość że przy pompie bkd >smok oleju ajm ( obcięty do wysokości siatki) i miska oleju BKE i wlaniu oleju 4,2 L, iż może być zwyczajnie mało oleju Np. do wysokości połowy smoka i wówczas będzie niskie cienienie w przypadku gdyby pobierał olej z powietrzem z miski? Dodam że miarka oleju jest oryginalna od BLB, i przed założeniem miski dokładnie ją mierzyłem tj. wysokości, szerokości i głębokości są identyczne jak w misce BLB a czemu wymieniales miske ? ja uwazam za bezpieczniejsze/pewniejsze rozwiazanie z przycieciem jednego zebra w orginalnej misce.Nie ma pozniej wlasnie problemu ze stanem oleju bagnetem itp. itd.
mirefire Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 po nadal czekam na pompę mam pytanko>czy może być taka możliwość że przy pompie bkd >smok oleju ajm ( obcięty do wysokości siatki) i miska oleju BKE i wlaniu oleju 4,2 L, iż może być zwyczajnie mało oleju Np. do wysokości połowy smoka i wówczas będzie niskie cienienie w przypadku gdyby pobierał olej z powietrzem z miski? Dodam że miarka oleju jest oryginalna od BLB, i przed założeniem miski dokładnie ją mierzyłem tj. wysokości, szerokości i głębokości są identyczne jak w misce BLB a czemu wymieniales miske ? ja uwazam za bezpieczniejsze/pewniejsze rozwiazanie z przycieciem jednego zebra w orginalnej misce.Nie ma pozniej wlasnie problemu ze stanem oleju bagnetem itp. itd. ponieważ w misce BKE to żebro które się podcina w BLB jest niższe właśnie o jakiś 1 cm, a miskę mogłem podmienić bez problemu. Chodzi mi o to jeżeli miska jest pojemnościowo taka sama w BKE jak w BLB i po wywaleniu zespołu wałków to ile może wejść więcej oleju jeżeli normalnie powinno być 3,8 l z wałkami ja wlałem 4,2 l >bez wałków> (na miarce oryginalnej na górny stan) lub też inaczej > jaka odległość powinna być pomiędzy siatką smoka oleju a dnem miski?
mirefire Opublikowano 8 Maja 2010 Opublikowano 8 Maja 2010 Witam... Mam w końcu dobre wieści :> Po zdemontowaniu niezbędnych gratów i zdjęciu miski wymieniłem pompę oleju na Nową na którą długo czekałem, nadmienię iż poprzednia pompa która dawała za mało ciśnienia była identyczna jak ta którą włożyłem, nie wyglądała na uszkodzoną a zawór bezpieczeństwa był tak w tym samym miejscy co w nowej. Tym bardziej moje obawy stawały się coraz większe czy ta operacja cokolwiek zmieni ;( , dodatkowo przedmuchałem kanał powietrzem w miejscu gdzie pompa tłoczy olej w korpus(po uprzednim wyjęciu filtra oleju, zaraz pojawiło się powietrze) Założyłem nową pompę i jeszcze raz sprawdziłem odległość smoka od miski (około 1,5-2 cm.) Następnie silikon na miskę i skręcanie..... zalanie oleju, podłączenie kompa( dodatkowo odkręciłem pokrywę wałków, chciałem sprawdzić czy fizycznie idzie olej na wałki, 3-4 sekundy kręcenia i olej wali się do wałków) przykręciłem pokrywę i chwila prawdy ..... sprawdzenie na kompie ciśnienia oleju...>CIŚNIENIE OLEJU W NORMIE< W poniedziałek poskręcam resztę geometria i naprzód na próbę (sprawdzę wtedy czy ma drgania na jałowym itd.) P.S. K.....a ile mnie to nerwów kosztowało, ale podporą moją był Jaro4444
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się