19radzio86 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Majki - dziękuje bardzo pompę mam mieć dopiero dziś tak więc nie mogłem zajarzyć o co chodzi tak właśnie też zrobiłem czyli pojechałem do ASO VW i wychodzi mi 300zł taniej, no ale miła Pani chciała mnie naciągnąć swoim urokiem osobistym jeszcze na pasek rozrządu za jedyne... 400zł
BRUNO Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam wszystkich Niedawno stałem sie posiadaczem nieszczęsnego modelu Audi z silnikiem BNA. Z uwagi na to ze nie posiadam dośc dużej wiedzy na ten temat mam prośbę o pomoc. Potrzebuje zestawienie części jakie powienienem kupic w ASO by dokonac przeróbki tej nieszczęsnej pompy. Z uwagi na to ze autko jeszcze jezdzi ale dziwnie hałasuje i dośc nierówno pracuje , domyslam sie ze zgon motoru nastąpi niebawem stad prośba o pomoc w doborze części do przeróbki. Co do montażu jutro bede dzwonil do Sulejówka , tam mam najbliżej.Proszę o możliwie szybką pomoc.
chopin Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam wszystkichNiedawno stałem sie posiadaczem nieszczęsnego modelu Audi z silnikiem BNA. Z uwagi na to ze nie posiadam dośc dużej wiedzy na ten temat mam prośbę o pomoc. Potrzebuje zestawienie części jakie powienienem kupic w ASO by dokonac przeróbki tej nieszczęsnej pompy. Z uwagi na to ze autko jeszcze jezdzi ale dziwnie hałasuje i dośc nierówno pracuje , domyslam sie ze zgon motoru nastąpi niebawem stad prośba o pomoc w doborze części do przeróbki. Co do montażu jutro bede dzwonil do Sulejówka , tam mam najbliżej.Proszę o możliwie szybką pomoc. Bruno witamy na forum, przeczytaj ten wątek od początku to wszystkiego się dowiesz. Trzeba poświęcić chwilkę na swój problem bo rozwiązań czasem może być kilka. Także zachęcam do prześledzenia wątku
BRUNO Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Chopin, czytałem i od tego wszystkiego dostałem juz takiego młyna że nie wiem już co konkretnie bedzie pasowało do mojego komara. Stad prośba do kolegów o pomoc i jednoznaczny opis co pasuje do silnika BNA.
Wihajster Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam wszystkichNiedawno stałem sie posiadaczem nieszczęsnego modelu Audi z silnikiem BNA. Z uwagi na to ze nie posiadam dośc dużej wiedzy na ten temat mam prośbę o pomoc. Potrzebuje zestawienie części jakie powienienem kupic w ASO by dokonac przeróbki tej nieszczęsnej pompy. Z uwagi na to ze autko jeszcze jezdzi ale dziwnie hałasuje i dośc nierówno pracuje , domyslam sie ze zgon motoru nastąpi niebawem stad prośba o pomoc w doborze części do przeróbki. Co do montażu jutro bede dzwonil do Sulejówka , tam mam najbliżej.Proszę o możliwie szybką pomoc. to blizniaczy motor jak BLB wiec to co w pierwszym poscie aktualne
chopin Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Chopin, czytałem i od tego wszystkiego dostałem juz takiego młyna że nie wiem już co konkretnie bedzie pasowało do mojego komara. Stad prośba do kolegów o pomoc i jednoznaczny opis co pasuje do silnika BNA. no rozumiem , na przyszłość wspominaj o tym króciutko bo dużo jest leniuszków którym sie nie chce czytać tak jak Wihajster napisał wszystko masz podwieszone , rozwijasz zawartość spoilera i wszystko na tacy
BRUNO Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Witam Poniżej najnowsze zestawienie cen dla przedstawianego zabiegu . Ceny wg ASO AUTO FORUM Płock: - kółko 06A105209B - 74 zł zł, - łańcuszek 038115230A - 135 zł, - napinacz 038115130 - 27 zł, - pompa 03G115105 - 865 zł (używka z Allegro za 250-300 zł), - uspokajacz oleju 038103623 - 104 zł, - uszczelniacz przedni wału 038103085E - 101 zł (z zamiennika ok. 40-45 zł), - smok 06B115251, - 61 zł Dodatkowo rozrząd kpl. ok. 650 PLN ( Allegro) Robocizna w Sulejówku ok 600-700 PLN I wreszcie spokojna jazda Wszystkie graty dostępne praktycznie od ręki .
19radzio86 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 w ASO VW pompa 700zł, komplet rozrządu (pasek napinacz rolka) 400zł, pompa wody (jeśli starą oddasz) 200zł ---------- Post dopisany at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ---------- ktoś chętny na nową pompę z ASO ? jak to z moim szczęściem bywa... mam tak pokombinowany silnik że teoretycznie wałki powinienem mieć a ich nie mam ... więc stara pompa mi pasuje, jednak brakowało uspokajacza oleju i smok był tłuczony młotkiem tak więc raz jeszcze.... jeśli ktoś chętny na pompę to zapraszam - wyśle na swój koszt
chopin Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 WitamPoniżej najnowsze zestawienie cen dla przedstawianego zabiegu . Ceny wg ASO AUTO FORUM Płock: - kółko 06A105209B - 74 zł zł, - łańcuszek 038115230A - 135 zł, - napinacz 038115130 - 27 zł, - pompa 03G115105 - 865 zł (używka z Allegro za 250-300 zł), - uspokajacz oleju 038103623 - 104 zł, - uszczelniacz przedni wału 038103085E - 101 zł (z zamiennika ok. 40-45 zł), - smok 06B115251, - 61 zł Dodatkowo rozrząd kpl. ok. 650 PLN ( Allegro) Robocizna w Sulejówku ok 600-700 PLN I wreszcie spokojna jazda Wszystkie graty dostępne praktycznie od ręki . tylko jak byś kupował ta pompe z allegro to poproś o jakąś gwarancje np rozruchową na jakiś okres , bo mój kolega kupił i po 4 dniach padła bo się okazało że trup
rl01 Opublikowano 22 Lutego 2013 Opublikowano 22 Lutego 2013 Witam wszystkich, 2 godziny temu wróciłem z Belgii - kupiłem a4 b7 2.0 tdi kod silnika BNA czyli z tego co przeczytałem to identyczny jak BLB Auto ma 160tyś km (potwierdzone dokumentami). Wiadomo, że przed "używaniem" czeka mnie wymiana płynów i filtrów. Chciałbym, żeby mechanik sprawdził również stan pompy oleju i wałków. Czy wstawienie zegara w miejsce czujnika ciśnienia oleju wystarczy do diagnozy czy lepiej będzie zdemontować miskę o obadać wszystko "percepcyjnie" ? pozdrawiam, rl01
Wihajster Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 jak bedziesz zmienial rozrzad to wtedy najlepiej zdjac miske i popatrzec
chopin Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 jak bedziesz zmienial rozrzad to wtedy najlepiej zdjac miske i popatrzec a dla własnej pewności rozrząd zmień od razu , dla mnie to pierwsza rzecz którą zawsze robie jak zmieniam auto bo każdy może powiedzieć i sie zarzekać że był niedawno wymieniany tylko pytanie CZY KOMPLETNY ? a książki teraz podrabiają od ręki więc najwiekszą pewność bedziesz miał jak to zrobisz od razu i bedziesz wiedział że możesz na nim śmigac 90/100 tysi. i wtedy tak jak wihajster proponuje , obadać.
robert2844 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 witam jestem w trakcie wymiany pompy w bpw .kupilem pompe od arl z troszke wieksza,czyli dluzsza rurka od smoka niz jest na zdjeciach .czy musze to skrócic ,czy moze tak byc jak oryginal z arl jes jes jes.swap zrobiony aleee jazda
H4mm3R Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 witam jestem w trakcie wymiany pompy w bpw .kupilem pompe od arl z troszke wieksza,czyli dluzsza rurka od smoka niz jest na zdjeciach .czy musze to skrócic ,czy moze tak byc jak oryginal z arl Jak ją miską przytkasz to w jaki sposób ma olej zasysać?
MaciejK Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 witam jestem w trakcie wymiany pompy w bpw .kupilem pompe od arl z troszke wieksza,czyli dluzsza rurka od smoka niz jest na zdjeciach .czy musze to skrócic ,czy moze tak byc jak oryginal z arljes jes jes.swap zrobiony aleee jazda Jaka jest różnica w jeździe?? Gdzie robiłeś ten swap?? Jestem ze Szczecina więc nie daleko. Jaką pompę kupiłeś bo też bpw
czarny Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Kolego napisal ze od arl to raz a dwa o jakich roznicach w jezdzie mowa? Wysłane z mojego LT26i
jaro4444 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 100 km od Szczecina można tą przeróbkę zrobić w Drawsku Pom. ul. Spokojna 7 u Wojtka Grzegorczyka. Polecam bo cena ok. i jakość usługi w porządku.
miro_x Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 szukam namiaru na dobry warsztat/sprawdzony na podkarpaciu. Jest może ktoś kto robił ten zabieg u nas.
hansman Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Panowie, informacyjnie wracajac do poczatku wątku: - robilem swapa pompy w swoim BLB u chlopakow z AZ Autoserwis dwa lata temu - przejechane od tego czasu prawie 70K km (od roku samochodem jezdzi zona), a wlasnie stuknelo 200K km - po swapie powstalo mrowienie na kierownicy + drgania i silnik chodzil glosno jak w traktorze - o dziwo po swapie nastapil zauwazalny spadek zuzycia oleju - po wymianie dwumasy&sprzegla z dociskiem drgania i mrowienie znaczaco sie zmniejszyly, chociaz silnik jednak nadal klekocze jak w B6 - generalnie auto w serii wykazuje od 150 do 155 kucy w zaleznosci od hamowni i nadal zapier... jak szalone p.s. po zmianie oleju na LM i profesjonalnej regeneracji turbo samochod praktycznie w ogole przestal brac olej - jeszcze troche i uwierze ze zacznie go przybywac p.s. 2 jak ktos mnie pyta czy brac nowsze B7 i wywalac DPFa to zawsze mowie, ze lepiej wziac BLB i zrobic swapa pompy
piogorski Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam Moja b7 BLB już ma 190k i chyba czas swapa pompy. Czy może ma ktoś jakieś namiary na warsztat w którym sam robił taką operację w warszawie lub okolicy i jest zadowolony z mechaników i czystym sumieniem może polecić. Będę wdzięczny za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się