skierniak Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Konia z rzędem temu kto rozpozna po mrowieniu silnik z, i bez walków. Przyczyna "burczenia" na pewno nie jest brak walków. Nie może chodzić głośniej coś czego nie ma. Dokładnie, głupoty tylko piszą na necie, a firma Futurum robi dla siebie reklamę
grami121 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Konia z rzędem temu kto rozpozna po mrowieniu silnik z, i bez walków. Przyczyna "burczenia" na pewno nie jest brak walków. Nie może chodzić głośniej coś czego nie ma. Dokładnie, głupoty tylko piszą na necie, a firma Futurum robi dla siebie reklamę Niech każdy robi co chce ze swoim autem. Mam porównanie jak było przed i po swapie u mojego znajomego i takie jest moje zdanie. Swoją drogą nie lubię "rezanych" aut. Skoro wyjechał z Ingolstadt z wałkami wyrównoważającymi to ma je mieć, bynajmiej do czasu kiedy ja posiadam to auto. Swap na nowych częsciach jest dużo droższy od regeneracji. Jestem właśnie po regeneracji wałka w firmie Futurum i z czystym sumieniem polecam regenerację u nich. I nie chodzi tu o reklamę ww. firmy, nie dołądzyłem do forum jak szczególnie jeden z was chwilę temu tylko kilka latek temu. Mam auto jakie mam i wybrałem właśnie takie rozwiązanie, bo uważam je za rozsądniejsze. Czasami jak czytam te głupoty co niektórzy wypisują to widzę u nich zazdrość bądź żal że wybrali inne rozwiązanie. Edytowane 26 Lutego 2015 przez grami121
dziki24 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 hej w poniedziałek oddam b7 BPW na swapa wałków na 1.9 i pozwolę się odezwać i mam nadzieje potwierdzić że wszystko jest ok a też już nie mogę się doczekać spokoju psychicznego pozdrawiam
niestandardowy Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Pany, kupie caly kompletny modul po swapie na 1.9 tdi. najlepiej napedzany kolem zebatym... wiecej na PW Edytowane 1 Marca 2015 przez niestandardowy
mariusz.pek Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Pany, kupie caly kompletny modul po swapie z 1.9 tdi. najlepiej napedzany kolem zebatym... wiecej na PW cały kmpl jest za 700zł
!Grześ Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Mi znajomy załatwił Używke pompe z resztą gratów za 500zł + do tego robocizna... Ale na allegro około 700zł jak mariuszk.pek Pisze
niestandardowy Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 nie nakrecajcie sie prosze... znalazlem tyko jeden : http://allegro.pl/modul-walkow-wyrownowazajacych-2-0tdi-i5081773471.html po swapie i tak ludziska nie maja co z nim zrobic...
dziki24 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Hej juz po wymianie na 1.9 i powiem szczeze ze po przejechaniu raptem ponad 100 km nie czuje roznicy zadnej i zadnych zmian wiec jak na razie jestem heppy . Ps wymiane to jak to koledzy pisali w ciagu dnia mozna ogarnac pozdrawiam i szczeze polecam wystrugane jednym palcem na szybkosci wiec badz wyrozumialy
MaciejK Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Hej juz po wymianie na 1.9 i powiem szczeze ze po przejechaniu raptem ponad 100 km nie czuje roznicy zadnej i zadnych zmian wiec jak na razie jestem heppy . Ps wymiane to jak to koledzy pisali w ciagu dnia mozna ogarnac pozdrawiam i szczeze polecam wystrugane jednym palcem na szybkosci wiec badz wyrozumialy No bo żadnej zmiany nie będziesz czół oprócz komfortu psychicznego
Pawelkiwi Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Nie chcę tu wprowadzać zamętu ani jakiejkolwiek formy reklamy. Jest to tylko i wyłącznie wywód oparty na moich obserwacjach i dokonanych modernizacjach - naprawa wałków kontra swap na 1.9 (wykonałem po nascie sztu i jednych i drugich). Po regeneracji napędu pompy (imbus większy, regeneracja gniazda itd) auto w 100% wraca do żywych, żadnych skutków i efektów ubocznych. Po swapie na 1.9. 1. Paru klientów zauważyło lepszy rozruch silnika - mniejsze telepanie przy zapalaniu Rezonans charakterystyczne dla 2.0 - tu dajemy "+" 2. Szybsza reakcja silnika na wciśnięcie gazu - zrozumiałe parę kilo masy jako żyroskop odeszło - też "+" 3. Rezonans w okolicach 2300-2700 obr/min - no niestety wałki out = wał został = drgania - tu dajemy "-" 4. I w pierwszym i drugim wypadku bezawaryjność dużo, dużo lepsza niż oryginał VAG - tu remis. Reasumując każdy wybiera to co dla niego jest istotne. Ja przed pracą informuję o tym jakie będą efekty po jednej i drugiej metodzie. Jeden raz zdarzyło mi się cofać z swapa na oryginał z przerobionymi wałkami.
niestandardowy Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Ad 4. - bezawaryjność okaze sie za kilkanascie tys. km. bo niestety ale wal zostal ten odchudzony. Jezeli wymiana walu byla by przy swapie ja osobiscie dalbym remis.
wojtek1990.r Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 jestem od kilku dni po swapie pompy na 1.9 i jestem mega zadowolony nie odczuwam żadnych wibracji, silnik pracuje teraz cicho i aksamitnie...na mocy również zyskał bo teraz na 3 biegu trakcja się zapala bez najmniejszego wysiłku Swap robiłem przy 230 tyś i po obejrzeniu częsci byłem w szoku bo gniazdo i imbus były juz tak wyrobione że pochodziłyby jeszcze max 10/20 tyś ..... Szczerze polecam opcje przerobienia napędu pompy na 1.9 tdi
Penzo_ Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 witam użytkowników przeczytalem wszystko co tu jest i mam kosmos w głowie moja jednostka to BPW podaje skład potrzebnych części bo nie moge skumać ;/ kółko zębate wału 06A 105 209 Błańcuch 038 115 230 Anapinacz 038 115 130pompa oleju 03G 115 105uspokajacz oleju 038 103 623uszczelniacz przedni wału 038 103 085 Esmok 06B 115 251 to tak z grubsza jak ja to widze natomias tutaj podaje ktos taką listę Pompa 038 115 105 D 753złSmok 06B 115 251 51złŚruba N 909 450 02 x2 6zł za 2sztPierscien N 028 222 2 10złSruba N 907 040 07 x3 4zł za 3sztPodkladka N 012 234 5 x3 1zł za 3sztŁańcuch 038 115 230 95złkółko na wał 06A 105 209 B 63złnapinacz 038 115 130 23złuspokajacz oleju 038 103 623 88złZimer 038 103 085 E 82zł co z tej listy bd mi potrzebne bankowo ? jeszcze i takie kilka pytan ; - pompa sie montuje bez zadnego uszczelnienia kleju/sylikonu >? - czy uzyc kleju do gwintów na zaś zeby co nie odpadło - czym najlepiej zaślepić otwór smarowania starych wałkow wiadomo śruba ,ale jaki klej do tego zwykły do gwintów czy coś innego >? pozdrawiam za noba przepraszam ;P
ALBINEK Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) witam użytkowników przeczytalem wszystko co tu jest i mam kosmos w głowie moja jednostka to BPW podaje skład potrzebnych części bo nie moge skumać ;/ kółko zębate wału 06A 105 209 B łańcuch 038 115 230 A napinacz 038 115 130 pompa oleju 03G 115 105 uspokajacz oleju 038 103 623 uszczelniacz przedni wału 038 103 085 E smok 06B 115 251 to tak z grubsza jak ja to widze natomias tutaj podaje ktos taką listę Pompa 038 115 105 D 753zł Smok 06B 115 251 51zł Śruba N 909 450 02 x2 6zł za 2szt Pierscien N 028 222 2 10zł Sruba N 907 040 07 x3 4zł za 3szt Podkladka N 012 234 5 x3 1zł za 3szt Łańcuch 038 115 230 95zł kółko na wał 06A 105 209 B 63zł napinacz 038 115 130 23zł uspokajacz oleju 038 103 623 88zł Zimer 038 103 085 E 82zł co z tej listy bd mi potrzebne bankowo ? jeszcze i takie kilka pytan ; - pompa sie montuje bez zadnego uszczelnienia kleju/sylikonu >? - czy uzyc kleju do gwintów na zaś zeby co nie odpadło - czym najlepiej zaślepić otwór smarowania starych wałkow wiadomo śruba ,ale jaki klej do tego zwykły do gwintów czy coś innego >? pozdrawiam za noba przepraszam ;P Pompe montujesz bez żadnych uszczelek czy uszczelniaczy. Smok do pompy ma oring. Ja zaślepiałem otwór śrubą bez łba z otworem na klucz imbusowy. Edytowane 9 Marca 2015 przez ALBINEK
Kajtek5 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Witam Panowie jestem tu Nowy i od lipca 2014 roku jestem posiadaczem Audi A4B7 Quattro 2.0 2007 rok Listopad Silnik BPW nalatane 265 tyś i odczówam delikatne drgania na biegu jałowym. W zakresie obrotów 1700-2000 są to delokatne obiawy czytając wasze posty wiem co może być przyczyną Chciałbym się dowiedzieć jaki mam napęd pompy oleju czy na zębatki czy na łańcuch W ASO nie udzielili mi informacji chyba brak wiedzy konsultanta
dziki24 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 zebate to jeden plus z 2 minusow :-) wystrugane jednym palcem na szybkosci wiec badz wyrozumialy
Klaudek1993 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 witajcie otóż mam pytanie posiadam 2,0 tdi oznaczenie bpw i chcialbym miec bardziej pewne te audo chodzi o to ze czesto bedzie jezdzic do de wiec co radzicie w nim wymienic ? z tą pompą oleju bo czytam czytam i kazdy co innego radzi .
dziki24 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ile glow tyle rozumow naleze do grona co pozbyli aie pompy :-) i jestem hapy wystrugane jednym palcem na szybkosci wiec badz wyrozumialy
Kajtek5 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Skoro posiadam owe koła zębate to wnioskuję że najlepiej zmienić Tan felerny imbus i oddać wałek do regeneracji z gniazdem Co o tym sądzicie A chcę tym autem Śmigać Za rozsądne wypowiedzi Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się