Gość vinc Opublikowano 22 Lutego 2006 Opublikowano 22 Lutego 2006 Komplet sprężynek krótszych właśnie o 30 mm. On wsadził normalnie bo mówi że hemoroidy go bolały od jazdy z tamtymi :mrgreen:
Mike68 Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 Podpinam się pod temat , wczoraj kupiłem 17'' felgi + nowe dunlopy 225/45/17 i zastanawiam się nad zawieszeniem - czy mozna obnizając je o np. 35mm liczyc na jakiś komfort jazdy?? myślałem o kicie Supersporta 40/40 bo nie ma złej opini i cena ok 1100 jest do przyjęcia - zalezy mi na tym zeby auto nie było zbyt twarde - wiem że bez obnizenia będzie stało jak koza Duzo jest samych spręzyn / - 35 / co sprzedawcy zapewniają że będą ok do seryjnych amorków ale ja w to nie wierzę - a moze nie bedzie tak żle na serii?? nie wiem jakie sprężynki w serii. Mike68 A4 Avant B5 1.8T + chip
bartte Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 Według mnie nie ma sensu zakładać krótszych spreżyn do seryjnych amorków, takei zestawienie zupełnie nie będzie spełniać swojej roli i więcej stracisz niż zyskasz z właściwości jezdych. Nie raz ten temat był już wałkowany na wielu forach. Ja poleciłbym Ci kit KOni Sport spreżyny (-35mm) plus amorki i jest super. Przynajmniej ja nie narzekam. KOszt ok 1800zł , jak się dobrze zakręcisz może i taniej. Jakbyś był zaineteresowany daj znać to może sam coś CI załatwię, nowego naturlanie pozdrawiam
Mike68 Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 dzieki , kolega powiedział mi ze zmieniał na sportowe amortyzatory niedawno / kupiłem od niego auto / wiec moze pierw załoze te 17'' i wtedy jak bedzie stał wysoko to pomyslę - nie chciał bym za dużo dokładać bo więcej jak rok nie bedę prawdopodobnie nim jezdził - felgi z oponami zostawię przy sprzedazy ale kit juz by raczej został
LataY Opublikowano 16 Marca 2006 Opublikowano 16 Marca 2006 Hej Peter ! po zimie czeka mnie podobna zabawa jak Ciebie ... z tym ze powoli zaczynam sie zastanawiac czy "przylepe" zostawic przylepą ... moja zawiecha sie konczy , amorki juz nie trzymaja jak kiedys (gwint HR) i pora pomyslec nad czyms nowym . Sezonu czekaja 18' na ktorych jeszcze nie smigalem wiec zastanawiam sie czy to wszystko ma sens (czyli 18' + gleba) jestem coraz bardziej sceptyczny . Zwlaszcza ze nasze drogi po zimie nie wygladaja najlepiej . Chyba osobiscie postaram sie o dotacje z UE na drogi w naszym starostwie ; )) O/T najwyzsza pora by pomyslec o mini spocie TG ! wiem ze Łoles tez chce cos kombinowac z zawiecha - mozna by przerobic temat przy okazji spotu
Peter Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Opublikowano 16 Marca 2006 No LataY w naszym miescie dorgi wygladaja jak ser szwajcarski i sam sie boje zakladac fele zeby ich nie pogiac :? A co do zawiechy to jeszcze nie zdecydowalem, dopiero po zalozeniu felg cos wykombinuje.
Gość wit07 Opublikowano 17 Marca 2006 Opublikowano 17 Marca 2006 Panowie mam pewien problem z pokonywaniem progów - ciągle dobijam. W styczniu kupiłem a4 ze Szwajcarii na kołach 225/40/16 i dobijałem, później zmieniłem na zimówki 195/65/15 i nadal dobijam ale już tylko przy szybkim przejeździe. Amorki sa ok. Czy to normalka przy seryjnym czy moze autko jest obniżone. Ja jeszcze tak szczegółowo nie zaglądałem do zawieszenia - czekam na wiosnę (jak sie doczekam)
Hugo Opublikowano 17 Marca 2006 Opublikowano 17 Marca 2006 225/40/16 :shock: Ale ktoś zapodał opony.Proponuje popatrzeć jakie powinny być zamienniki www.opony.com.pl
Gość wit07 Opublikowano 17 Marca 2006 Opublikowano 17 Marca 2006 Dzieki Hugo. Ja już zamówiłem 205/55/16 na lato. Ale tamte to nieźle sobie wygłądają.
Mike68 Opublikowano 17 Marca 2006 Opublikowano 17 Marca 2006 225/40/16 :shock: Ale ktoś zapodał opony.Proponuje popatrzeć jakie powinny być zamienniki www.opony.com.pl może miało być 225/40/18'' ?? , ale mogą być i takie 175/80/14'' oraz 275/25/20''
Gość wit07 Opublikowano 18 Marca 2006 Opublikowano 18 Marca 2006 Dzis sprawdziłem oponki i rąbnołem sie na wysokości. Cały rozmiar brzmi 225/45 ZR 16 89 W. A co z tym dobijaniem. Czy dobijacie przy przejezdzie przez próg na seryjnym zawieszeniu?
Mike68 Opublikowano 18 Marca 2006 Opublikowano 18 Marca 2006 no, lepszy rozmiar , bardziej realny odpowiednik przy 16'' to 225/50 pewnie gorsze będzie prowadzenie zwłaszcza na koleinach sam się boję bo mam 225/45/17
brombel123 Opublikowano 25 Marca 2006 Opublikowano 25 Marca 2006 Podpinam się pod temat , wczoraj kupiłem 17'' felgi + nowe dunlopy 225/45/17i zastanawiam się nad zawieszeniem - czy mozna obnizając je o np. 35mm liczyc na jakiś komfort jazdy?? myślałem o kicie Supersporta 40/40 bo nie ma złej opini i cena ok 1100 jest do przyjęcia - zalezy mi na tym zeby auto nie było zbyt twarde - wiem że bez obnizenia będzie stało jak koza Duzo jest samych spręzyn / - 35 / co sprzedawcy zapewniają że będą ok do seryjnych amorków ale ja w to nie wierzę - a moze nie bedzie tak żle na serii?? nie wiem jakie sprężynki w serii. Mike68 A4 Avant B5 1.8T + chip Nowe felgi w drodze :twisted: ( tylko 16'' ale zawsze lepiej niz nic) wiec gleba juz przesadzona,interesuje mnie zawieszenie raczej tanie i bez przesady twarde cos z rodzaju supersporta http://www.supersport24.de/index-en.htm lub apex http://www.czescionline.pl/tuning.phpmarka=38&szukaj=2&order=naz&szukaj_rodzaj_id=238 i tu nasowa mi sie pytanko,ktos jezdzi moze na zewieszeniu APEX i jakie sa jego opinie i czy ktos z szanownych kolegow znaj jakies miejsca w sieci (oprocz podanych linkow) gdzie mozna zamowic jakis kit?!
wojtas-audi Opublikowano 25 Marca 2006 Opublikowano 25 Marca 2006 Co myslicie o tym : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=94258870 :?: :?:
Mike68 Opublikowano 26 Marca 2006 Opublikowano 26 Marca 2006 niezła cena jak za sprrężyny H&R to nawet bardzo niska / myślę o minimum / ale musi być dośc twarde - teraz wiez że avant a sedan to co innego tak samo jak kit do silników 4 i 6 cyl.
tomaszu Opublikowano 26 Marca 2006 Opublikowano 26 Marca 2006 Ja na lato mam 16''. Tatus przy passacie ma sportowe zawieszenie i felgi 17'' i sie nie chce ze mna zamienic :x W sumie to moze i dobrze. Przynajmniej komfort bede mial lepszy. P.S. Mam seryjne zawieszenie (tzn na 100% nie wiem jakie) i auto wyglada dobrze, tzn nie jest bardzo wysokie jak niektore modele.
michalm320 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Nie chcę zakładać nowego tematu więc spytam tu. Trochę pogrzebałem w książce serwisowej i doczytałem że mam zawieszenie sportowe o oznaczeniu 1BE. Do tego sprężyny: przód 0JF, 824-860kg, klasa wagowa 6 tył 0YG, 496-519kg, klasa wagowa 7 Konkretnie chodzi mi o podniesienie tyłu. Jak widać na zdjęciu to tył siedzi nisko: Możecie podpowiedzieć coś w tym temacie? Może trzeba kupić nowe sprężyny lub o innej klasie wagowej? Z góry dzięki.
Fido Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Każdy obniża a ty chcesz podnosić ? Daj ogłoszenie że zamienisz się z kimś,na pewno odzew będzie. PS.Już miałem pisać że 1BE to komfort. Byłem święcie przekonany że tak jest i dziwiłem się czemu mój taki jakiś sztywniejszy. Do dziś się w temat nie zagłębiałem ale po twoim poście doszło do mnie,że 1BE to sport.
michalm320 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Każdy obniża a ty chcesz podnosić ?Daj ogłoszenie że zamienisz się z kimś,na pewno odzew będzie. PS.Już miałem pisać że 1BE to komfort. Byłem święcie przekonany że tak jest i dziwiłem się czemu mój taki jakiś sztywniejszy. Do dziś się w temat nie zagłębiałem ale po twoim poście doszło do mnie,że 1BE to sport. Ja chce go tylko wyrównać i na pewno się z nikim nie zamienię na zwykły zawias Po prostu się zastanawiam czy to normalne jest że z tym zawiasem d*pa leży bo być może nie powinna
Fido Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Sprawdź sprężyny,może któraś (obydwie) pęknięta. Ewentualnie jest też możliwość że poprzednik coś kombinował i wstawił inne,jeszcze bardziej obniżające niż te 1BE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się